De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen verdienen niet meer op het speciaal onderwijs hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach lager kon ie niet zinken. Hij was een goeie vent en verdiende vast iets meer dan de gemiddelde leraar. Want hij gaf les aan S.O.
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ben er ook van tussen. Ik volg het toch niet echt meer
Nou, toedels
Monkyyy!quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
Het is jullie dus niet gelukt, jammer hey.
Nou, welterusten en tot morgen avond.
halloooquote:
Slaap lekker en tot de 25e.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
Het is jullie dus niet gelukt, jammer hey.
Nou, welterusten en tot morgen avond.
Moet iedereen weten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lapo spreeeee!!!!!
MMMMMOOOONNNNSTTTEEEER SPREEE!!!
Grapje vpor ingewijden in het heiligdom
jij bent nog humorlozer dan rez en bbqquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Lapo spreeeee!!!!!
MMMMMOOOONNNNSTTTEEEER SPREEE!!!
Grapje vpor ingewijden in het heiligdom
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent nog humorlozer dan rez en bbq
Herman Finkers is mijn grote voorbeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent nog humorlozer dan rez en bbq
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik ging slapen schatjonsIk ga de nieuwe office afleveringen kijken
Oja kut ik moet nog heel veel zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik ging slapen schatjonsIk ga de nieuwe office afleveringen kijken
Nachtkus bitch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Spouwerranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |