Succes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik eens proberen wat van m'n gedoodle te ontcijferen en neer te tikken.
Eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
En wederom niemand die ook maar in de buurt komt van Charly Luske. Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Als deze lijn zich door trekt is de winnaar al lang en breed bekend.
Ik heb ook nog steeds aflevering 1 in m'n hoofd zitten en ook Charly, ben zó benieuwd hoe hij andere nummers gaat brengen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
En wederom niemand die ook maar in de buurt komt van Charly Luske. Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Als deze lijn zich door trekt is de winnaar al lang en breed bekend.
Als ik op youtube die andere clipjes bekijk (Faith o.a.) dan gaat dat volgens mij ook helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds aflevering 1 in m'n hoofd zitten en ook Charly, ben zó benieuwd hoe hij andere nummers gaat brengen!
Ik heb nog niks gezien en eigenlijk wil ik klikken, maar ik vind het zo leuk om me te kunnen verheugen op wat misschien komen gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op youtube die andere clipjes bekijk (Faith o.a.) dan gaat dat volgens mij ook helemaal goed komen!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien en eigenlijk wil ik klikken, maar ik vind het zo leuk om me te kunnen verheugen op wat misschien komen gaatMisschien even een heel kort momentje kijken
Ze mogen er in totaal 16quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Maar Nick en Simon hebben dus al 10 kandidaten in hun team nu?
Ik heb niet helemaal terug/bijgelezen net, dus het is vast al gevraagd, maar zij kunnen er dus niemand meer bij nemen? Of mogen ze er meer?
Hij was weer leuk en ja..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:08 schreef Cee het volgende:
Vond het ook wat tegenvallen. Werkt weinig inspirerend maar ik heb m'n best gedaan. This is the Voice of wherever you come from. En nu: slapen tot ik een ons weeg.
quote:En The Voice of Holland bewijst wederom als geen andere talentenjacht dat het hebben van een goede stem uiteindelijk geen donder uitmaakt. Want zodra ze je zien, verandert iedereen van mening.
De Mol heeft de juryleden excat "ingefluisterd" bij welke artiesten ze direkt moeten drukken en als een stel debielen moeten gaan applaudiseren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef Stout64 het volgende:
Dit was de minste uitzending tot nu toe. Geen enkele 'WOW' artiest. In voorgaande drie aflevering zaten wel telkens potentiele winnaars. Nu toch al wel een stuk of 4 of 5
100% zeker. Elke ziel kan zien dat het fake is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf erbij : ze hebben voorinformatie. Kan niet anders getuige hun al hun reacties.
Dat vooral.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:43 schreef PierreBetfair het volgende:
De Mol heeft de juryleden excat "ingefluisterd" bij welke artiesten ze direkt moeten drukken en als een stel debielen moeten gaan applaudiseren.
Ik ben er zeker van dat dat volkomen bullshit is. Het heeft geen enkel nut namelijk en het haalt de spontaniteit weg. Waarom zou je de coaches verplichten op iemand te drukken? heeft echt geen enkele zin. GEEN ENKELE. Dat ze allemaal meteen op die jongen drukten lag vooral aan zijn magnifieke gitaarspel voordat hij begon te zingen. Dat was indrukwekkend. De jury hoopt dan alleen nog maar dat er een beetje een stem bij zit en dat was na die eerste zin al wel te horen. Daarom werd er meteen gedrukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf erbij : ze hebben voorinformatie. Kan niet anders getuige hun al hun reacties.
BULLSHIT. Maar het is nou eenmaal zo dat Fokkers bij alles roepen dat het fake is. Big brother was allemaal fake, talentenjachten zijn fake... alles is fake. Terwijl mensen met hersens weten dat het geen enkel nut heeft om dingen te faken. Reality programma en talenten jachten werken het beste op spontaniteit. Roepen dat alles nep is slaat echt nergens op en is alleen maar het resultaat van een uitslag die een aantal kijkers niets aanstaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
100% zeker. Elke ziel kan zien dat het fake is.
Ik bedoel, als je het publiek wilt neppen, doe het dan iets minder opvallend. Dit is zo zielig
(was vorig jaar trouwens ook al erg duidelijk)
Geen twijfel over mogelijk. De makers weten al met welke kandidaten ze denken te kunnen scoren, waar ze veel van verwachten. Hoe dat uiteindelijk uit pakt staat niet vast, maar ze laten de zaken echt niet op z'n beloop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
- kijkersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:28 schreef Stout64 het volgende:
[..]
En zoals gezegd is er echt geen reden om dingen af te spreken of om coaches te verplichten te drukken.
Alleen slaat dat nergens op. Verplicht drukken maakt niets uit voor kijkers, geld of spanningsboog. Ik weet er dus zo drie te ontkrachten. Er komen toch wel kandidaten bij wie echt meteen gedrukt kan worden, zoals Charly en nog een paar anderen. Verplichten te drukken heeft geen enkele zin en ik denk ook dat iemand als Borsato zich daar echt niet voor gaat lenen. Het programma werkt niet als je dat soort dingen gaat doen en dat weet De Mol ook wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
- kijkers
- geld
- spanningsboog
Weet er zo 3 op te noemen.
Stel dat iemand waarvan zij denken dat die wel tot aan de finale mee zou kunnen gaan een iets mindere dag heeft of de jury er gewoon naast zit met hun oordeel, dan kan dat gevolgen hebben voor de kwaliteit van het programma. Bepaalde figuren moeten gewoon door naar de live shows omdat dat goed voor de kijkcijfers is, ongeacht wat zo'n jury nou werkelijk van die gasten vindt. Het is ook niet geheel toevallig dat ze straks allemaal evenveel kandidaten hebben als ze aan de sing-offs beginnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:54 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Alleen slaat dat nergens op. Verplicht drukken maakt niets uit voor kijkers, geld of spanningsboog. Ik weet er dus zo drie te ontkrachten. Er komen toch wel kandidaten bij wie echt meteen gedrukt kan worden, zoals Charly en nog een paar anderen. Verplichten te drukken heeft geen enkele zin en ik denk ook dat iemand als Borsato zich daar echt niet voor gaat lenen. Het programma werkt niet als je dat soort dingen gaat doen en dat weet De Mol ook wel.
Maar ja, fok weet het altijd beter.
Ik heb toch niet gezegd dat ik het een slechte show vind? Ik ben me er gewoon van bewust dat het een show is. Het is niet zomaar een talentenjacht die toevallig opgenomen wordt. Dan krijg je hele slechte tv. Ik heb wel eens meegewerkt aan docu's en je wilt niet weten hoeveel daarvan al "nep" is. Ook voor dat soort zaken bestaat gewoon een script.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:26 schreef ranja het volgende:
Niemand verplicht je te kijken psychosomatic
Ik vond Marloes en Sacha goed gister. Verder niet veel wat ik nog onthouden heb of veel indruk gemaakt heeft, alleen die laatste vond ik zwaar overdreven dat iedereen zo snel drukte. Het komt nog een keer zover dat iemand al drukt voor er een noot gezongen is omdat het gitaarspel zo goed is.
Nee, ik erger me aan mensen die zo naïef zijn om denken dat een programma dat zoveel geld kost en de potentie heeft zoveel op te leveren er niet alles aan zal doen om de risico's in te perken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef ranja het volgende:
Nou ja, je klinkt alsof je je nogal ergert aan het programma
Ik vind nogal een groot verschil zitten tussen een documentaire, waarbij je de kijker info wilt verstrekken, en een talentenjacht waar je de kijker wilt plezieren
Erger is als zelfs juryleden het gaan hebben over dit soort triviale zaken (positief of negatief), zeker in een programma als The Voice. Gewoonweg ironisch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef ranja het volgende:
Ach, ik erger me aan mensen die deelnemers of presentatoren afkraken om een verkeerd jurkje of apart kapsel, en aan mensen die denken dat als zij iets niet mooi vinden dat dat dan voor iedereen moet gelden. Maar daarom blijf ik gewoon wat meer weg uit de live topics tijdens het programma en de slowchat.
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:07 schreef ArtyShock het volgende:
Kijk, ik wil best geloven dat het jureren met de beste intenties gebeurt, maar het kan haast niet anders dat de selectie vooraf wordt gestuurd. 't Zou gek zijn als het niet zo was bij een programma met zoveel financiële belangen.
Gelukkig wel ja. Er is al een goede voorselectie voor ze beslissen wie mee mag doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:11 schreef psychosomatic het volgende:
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.
Nou, 'al' is wat overdreven imho.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.
Ik vind dat de meeste van die lui best aardig kunnen zingen. Soms een beetje gewoontjes waardoor ze zich niet onderscheiden van de rest en een enkeling verneukt het door de zenuwen, maar van die aandachtshoeren en "gelukszoekers" (lees: badkamer artiesten) heb je in ieder geval geen last als je naar de audities van The Voice kijkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, 'al' is wat overdreven imho.
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:54 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Alleen slaat dat nergens op. Verplicht drukken maakt niets uit voor kijkers, geld of spanningsboog. Ik weet er dus zo drie te ontkrachten.
Dat klopt.quote:Maar ja, fok weet het altijd beter.
Gelukkig toch nog iemand die het beetje snapt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verplicht drukken voor een kandidaat die voor de jury misschien niet geweldig klinkt maar zeker 'marketable' is voor de kijker levert meer kijkers en meer geld op. Verplicht drukken voor een kandidaat en daarbij van tevoren geïnstrueerd krijgen hier vooral extra lyrisch op te reageren zorgt voor een apotheose-gevoel bij de kijker en dus een climax aan het eind van het programma.
[..]
Dat klopt.
Ik ben het niet helemaal met je eens. Door hun concept weten ze wel weer wat meer ervaren artiesten te verleiden tot deelname wat de kwaliteit wel ten goede komt. Beter dan bv X-Factor of Idols.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:11 schreef golfer het volgende:
Niet omdat die artiesten zo bijzonder zijn, maar wel omdat in die landen het concept ook verkocht moet (gaan) worden.
En tot gisteren vond ik dat geloofwaardig overkomen. Tot gisteren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Verplicht drukken voor een kandidaat die voor de jury misschien niet geweldig klinkt maar zeker 'marketable' is voor de kijker levert meer kijkers en meer geld op. Verplicht drukken voor een kandidaat en daarbij van tevoren geïnstrueerd krijgen hier vooral extra lyrisch op te reageren zorgt voor een apotheose-gevoel bij de kijker en dus een climax aan het eind van het programma.
Ik ben normaal gesproken ook best goedgelovig maar gisteren was bij mij ook de druppel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:55 schreef UltraR het volgende:
[..]
En tot gisteren vond ik dat geloofwaardig overkomen. Tot gisteren...
Op welke auditie(s) doel je dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken ook best goedgelovig maar gisteren was bij mij ook de druppel.
Wat mij betreft degenen waar de coaches allemaal ergens binnen de eerste 10 seconden drukken en vervolgens laaiend enthousiast zijn. Tot nu toe vond ik dat heel de tijd volkomen terecht, maar gisteren bij die laatste gozer echt zwaar overdreven en ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Op welke auditie(s) doel je dan?
Er zijn 6 auditieafleveringen, gisteravond was aflevering 4?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef chufi het volgende:
Dit was natuurlijk de laatste aflevering van de blinde audities. Ieder team moet dan na afloop wel een gelijk aantal deelnemers hebben, dus ja dit is grotendeels in scene gezet volgens mij.
Ik zal echt niet willen beweren dat de Mol en RTL4 heel idealistisch of principieel zijn. Maar ik heb toch echt een paar kandidaten langs zien komen die veel potentie hebben maar door de zenuwen niet hun echte kwaliteit hebben kunnen laten horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Stel dat iemand waarvan zij denken dat die wel tot aan de finale mee zou kunnen gaan een iets mindere dag heeft of de jury er gewoon naast zit met hun oordeel, dan kan dat gevolgen hebben voor de kwaliteit van het programma. Bepaalde figuren moeten gewoon door naar de live shows omdat dat goed voor de kijkcijfers is, ongeacht wat zo'n jury nou werkelijk van die gasten vindt. Het is ook niet geheel toevallig dat ze straks allemaal evenveel kandidaten hebben als ze aan de sing-offs beginnen.
Dat gehype met hoe fantastisch die kandidaten allemaal wel niet zijn is je zeker ook niet opgevallen? Zo goed zijn sommige van die figuren echt niet en ze slachtofferen ook graag wat mensen die de finale van de Grote Prijs o.i.d. hebben gehaald om zo de illusie te wekken dat de rest van de kandidaten nog beter zijn.
Denk je misschien ook dat die kandidaten daar gewoon even aan komen lopen en zonder te repeteren met de band meezingen/spelen? Nee het is een goed concept, maar het is ook een duur programma en sowieso steken dingen die je op tv ziet vaak anders in elkaar dan je in eerste instantie zou denken. Zelfs docu's zijn voor een deel "scripted".
Borsato is de grootste hoer in de Nederlandse muziek "scene". Natuurlijk leent die zich er wel voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Dat is een nieuw kijkcijferrecord voor dit seizoen. En op de finale van vorig seizoen na de beste bekeken uitzending in 5 jaar op RTL4... netjes hoorquote:
Dat maakt toch niet uit, er doen zoveel mensen mee die al een voorgeschiedenis met 1 van de juryleden hebben, en die gaan lang niet allemaal door. Er mogen sowieso alleen maar mensen blind auditeren die al door een voorselectie zijn gekomen. De juryleden weten ook uit de wandelgangen dat die en die mee gaat doen, daar maakte Roel afgelopen uitzending oko geen geheim vanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:07 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ben best fan van The Voice of Holland (hoe vreselijk ik dat eigenlijk ook van mezelf vind), maar denken dat de judges daar zitten zonder voorkennis is gewoon naïef. Het zou de eerste talentenjacht op tv zijn waarbij dat zo is. Het programma moet maximaal effectief zijn en dat lukt alleen met enige regie vooraf.
Er zijn nogal wat twijfelachtige momenten voorbij gekomen en het optreden van Stanley was zo eentje. Hij heeft zichzelf misschien niet opgegeven, maar met wie speelt hij hier een liedje in 2009? Jennifer Ewbank!
Wie schrijft er liedjes voor Marco Borsato? De broer van Jennifer! Wie heeft Stanley gekozen? Marco Borsato!
Kijk, ik wil best geloven dat het jureren met de beste intenties gebeurt, maar het kan haast niet anders dat de selectie vooraf wordt gestuurd. 't Zou gek zijn als het niet zo was bij een programma met zoveel financiële belangen.
Dat dus. Die laatste auditie. Niet dat ik hem slecht vond maar zo laaiend enthousiast werd ik er niet van en al zou ik het wel zijn geweest, dan zeker niet na die 2 miliseconden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat mij betreft degenen waar de coaches allemaal ergens binnen de eerste 10 seconden drukken en vervolgens laaiend enthousiast zijn. Tot nu toe vond ik dat heel de tijd volkomen terecht, maar gisteren bij die laatste gozer echt zwaar overdreven en ongeloofwaardig.
Ik weet al niet eens meer wie de laatste wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus. Die laatste auditie. Niet dat ik hem slecht vond maar zo laaiend enthousiast werd ik er niet van en al zou ik het wel zijn geweest, dan zeker niet na die 2 miliseconden.
Maakt het wat uit waar die mensen geboren zijn? Ze wonen stuk voor stuk allemaal in Nederland nu. Mensen op hun geboorteplaats filteren is gewoon not done.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
( en zoals iemand in zijn of haar leuke blog schreef " the voice of whatever" ofzoiets, al die mensen uit andere landen waar slaat dat op als je programma zo heet)
Nee, sommigen zijn alleen maar voor the Voice naar Nederland gekomen. Het heet toch niet voor niets the Voice of Holland? Dan vind ik het raar als een buitenlander zal winnen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maakt het wat uit waar die mensen geboren zijn? Ze wonen stuk voor stuk allemaal in Nederland nu. Mensen op hun geboorteplaats filteren is gewoon not done.
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat we die mensen op deze manier in Nederland kunnen houden, is alleen maar een aanwinst.
Huh, wie dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, sommigen zijn alleen maar voor the Voice naar Nederland gekomen. Het heet toch niet voor niets the Voice of Holland? Dan vind ik het raar als een buitenlander zal winnen..
In ieder geval Guy, Christopher Max en Sacha van Beek en volgens mij ook nog Paul Turner. Allemaal team VanVelzen.quote:
Guy was hier tijdelijk en is gebleven naar aanleiding van The Voice. Sacha kwam letterlijk overvliegen uit Nieuw Zeeland voor haar auditie. Christopher Max (Google?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Ugjerke het volgende:
Guy en Paul verbleven in ieder geval al in Nederland. Sacha volgens mij ook. De andere twee doen even geen belletje rinkelen. The Voice is hooguit motivatie geweest om in Nederland te blijven.
Daarnaast had het dan natuurlijk the Voice of the Netherlands moeten zijn. Erwin komt ook niet uit Holland.(En nee, Holland is geen Engels voor Nederland)
Het raarste vind ik eigenlijk dat die mensen niet mee doen aan de versie in hun eigen land of regio. Maar goed, Nederland is ook gewoon een geweldig land natuurlijk. Ik zou ook hier heen komen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef UltraR het volgende:
[..]
Guy was hier tijdelijk en is gebleven naar aanleiding van The Voice. Sacha kwam letterlijk overvliegen uit Nieuw Zeeland voor haar auditie. Christopher Max (Google?http://www.google.com/sea(...)159&biw=1280&bih=680) kwam hier ook puur en alleen naar toe voor het programma.
Voor buitenlanders wel. Voor mij ook hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
In ieder geval Guy, Christopher Max en Sacha van Beek en volgens mij ook nog Paul Turner. Allemaal team VanVelzen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maakt het wat uit waar die mensen geboren zijn? Ze wonen stuk voor stuk allemaal in Nederland nu. Mensen op hun geboorteplaats filteren is gewoon not done.
Ik vind dat we juist blij moeten zijn dat we die mensen op deze manier in Nederland kunnen houden, is alleen maar een aanwinst.
Dat bedoel ik, boeit mij nou of het een chinees uit Nederland is oid. Ik bedoel van die mensen die even komen overvliegen om "even mee te doen" en verder helemaal niks of weinig met Nederland hebben. Maar boeie hoor zo erg vond ik het nou ook weer niet, hooguit storendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, sommigen zijn alleen maar voor the Voice naar Nederland gekomen. Het heet toch niet voor niets the Voice of Holland? Dan vind ik het raar als een buitenlander zal winnen..
Ik zag laatst ook dat mensen uit de NL X-Factor opeens mee doen aan de Britse. Zal wel een nieuwe trend zijn in talentenjachtenlandquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het raarste vind ik eigenlijk dat die mensen niet mee doen aan de versie in hun eigen land of regio. Maar goed, Nederland is ook gewoon een geweldig land natuurlijk. Ik zou ook hier heen komen.
[ afbeelding ]
Rode landen hebben inmiddels een eigen editie, lichtblauwe landen zijn bezig met een eigen video te plannen.
Klopt, op tv klinkt het minder mooi, dan in het echt. Stanley was gewoon goed, en hij was zowat de enige kandidaat tijdens die opnames, dat het publiek en de coaches ZO enthusiast wist te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het klinkt in een studio wel echt anders
Ik herkende Stanley gelijk, net zoals ik alle kandidaten die nu op tv zijn geweest, herkende.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar ik herkende stanley niet, maar nu weten we het weer
En daarbij denk ik niet dat de coaches mee zouden werken aan een programma, als ze zouden worden verplicht om voor een bepaalde kandidaat te moeten "kiezen".quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:28 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van dat dat volkomen bullshit is. Het heeft geen enkel nut namelijk en het haalt de spontaniteit weg. Waarom zou je de coaches verplichten op iemand te drukken? heeft echt geen enkele zin. GEEN ENKELE. Dat ze allemaal meteen op die jongen drukten lag vooral aan zijn magnifieke gitaarspel voordat hij begon te zingen. Dat was indrukwekkend. De jury hoopt dan alleen nog maar dat er een beetje een stem bij zit en dat was na die eerste zin al wel te horen. Daarom werd er meteen gedrukt.
Dit soort programma's werkt alleen goed als het echt allemaal spontaan is. En zoals gezegd is er echt geen reden om dingen af te spreken of om coaches te verplichten te drukken.
Marco was NIET de enige die voor Stanley draaide hoor. Stanley koos voor Marcoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:07 schreef ArtyShock het volgende:
Ik ben best fan van The Voice of Holland (hoe vreselijk ik dat eigenlijk ook van mezelf vind), maar denken dat de judges daar zitten zonder voorkennis is gewoon naïef. Het zou de eerste talentenjacht op tv zijn waarbij dat zo is. Het programma moet maximaal effectief zijn en dat lukt alleen met enige regie vooraf.
Er zijn nogal wat twijfelachtige momenten voorbij gekomen en het optreden van Stanley was zo eentje. Hij heeft zichzelf misschien niet opgegeven, maar met wie speelt hij hier een liedje in 2009? Jennifer Ewbank!
Wie schrijft er liedjes voor Marco Borsato? De broer van Jennifer! Wie heeft Stanley gekozen? Marco Borsato!
Ja met de battles. Dus ik weet of Stanley door is of nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:54 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ik herkende Stanley gelijk, net zoals ik alle kandidaten die nu op tv zijn geweest, herkende.
Maar jullie zaten dus OOK in de zaal?
Wat gebeurt er als iedereen die het weet, het zou vertellen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja met de battles. Dus ik weet of Stanley door is of niet
En dat mag je NIET zeggen, toch? ook niet via pm, en zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja met de battles. Dus ik weet of Stanley door is of niet
quitclaimquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als iedereen die het weet, het zou vertellen?Ze weten toch niet wie dat dan heeft gedaan of zeg ik nou iets heel mafs
Hoe kan het dat iedereen altijd netjes zijn mond houdt?
Je moest je naam invullen enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als iedereen die het weet, het zou vertellen?Ze weten toch niet wie dat dan heeft gedaan of zeg ik nou iets heel mafs
Hoe kan het dat iedereen altijd netjes zijn mond houdt?
Ja, dat vond ik ook. Krijg je zo'n auditie, als die van Stanley te zien, en dan mag je dat NIET delen, bah!!! maar die +-14000 euries kan ik wel beter besteden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moest je naam invullen enzo
Best irritant on je mond te houden hoor
Dat was ook een keer met bij X Factor met die theaterrondes waar er publiek bij zat, je hoorde een explosie van gejoel en geklap en vervolgens zag je iedereen stilzitten in het publiek en levenloos voor zich uit staren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Als Marloes begint te zingen hoor je het publiek applaudisseren, maar er mocht helemaal niet geklapt en gejoeld worden tijdens de audities omdat de coaches dan beïnvloed zouden worden.
ff later zie je een beeld waarin iedereen stijf voor zich uit kijken.
Fail
Wow, dan heeft Jennifurrr zeker een carrièreswitch gemaaktquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, dan heeft Jennifurrr zeker een carrièreswitch gemaakt
Ik dacht dat ze alleen zangeres en zanglerares was, nu ook steunendestoeipoesquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen zangeres en zanglerares was, nu ook steunendestoeipoes
Die strijd is juist wat het nu zo leuk maakt, juistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Deceit het volgende:
ik irriteer me eigenlijk een beetje aan het gedrag van de coaches nu :S dat gedans, dat gekibbel en het constante zegje van N&S met 'en dat zijn wij, kies ons etc." de audities duren te lang!
zeg ik dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Die strijd is juist wat het nu zo leuk maakt, juist
Wie is de Mol moet winnen. Als die niet wint, dat zou pas een aanfluiting zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:17 schreef Stout64 het volgende:
Als The Voice de televizierring niet wint, is dat de grootste schande sinds het ontstaan ervan.
helemaal mee eens.. dat de voice of holland zich eerst maar eens echt bewijstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie is de Mol moet winnen. Als die niet wint, dat zou pas een aanfluiting zijn.
Tuurlijk, want best bekeken programma op de commerciele omroep in iets van 10 jaar, verkocht aan 80 landen, en tweede seizoen nog veel beter scorend dan het eerste is geen bewijs.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
helemaal mee eens.. dat de voice of holland zich eerst maar eens echt bewijst
Bewijs voor succesvol ja, bewijs voor Beste Programma niet. Maar dat blijft subjectief.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tuurlijk, want best bekeken programma op de commerciele omroep in iets van 10 jaar, verkocht aan 80 landen, en tweede seizoen nog veel beter scorend dan het eerste is geen bewijs.
QFT, afgelopen seizoen was superleuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:43 schreef UltraR het volgende:
Wie is de Mol is voor mij een goede tweede met het geweldige afgelopen seizoen. Seizoen daarvoor was ronduit kut.
Wie is de mol is geweest. Dat programma loopt al heel erg lang, dus niets nieuws onder de zon. Daarom moet WIDM nooit winnen. The Voice is nieuw, vernieuwend en extreem succesvol. DAAROM moet The Voice winnen natuurlijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Bewijs voor succesvol ja, bewijs voor Beste Programma niet. Maar dat blijft subjectief.Ik vind TVOH een goed programma, het zit slim in elkaar. Maar qua spanning, spel, regie, camerawerk kan het wat mij betreft in geen enkel opzicht tippen aan Wie is de Mol.
Dat programma loopt al erg lang doordat het zo goed en succesvol is. Zo'n prijs is niet gebaseerd op het meest recente vernieuwende concept maar op een goed programma, ongeacht of het 30 jaar of 3 maanden op de buis is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:38 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Wie is de mol is geweest. Dat programma loopt al heel erg lang, dus niets nieuws onder de zon. Daarom moet WIDM nooit winnen. The Voice is nieuw, vernieuwend en extreem succesvol. DAAROM moet The Voice winnen natuurlijk
Het is de prijs voor beste tv-programma van afgelopen jaar. En The Voice is zo als een bom ingeslagen dat het imo meer recht heeft op de prijs dan het alom bekende WIDM.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat programma loopt al erg lang doordat het zo goed en succesvol is. Zo'n prijs is niet gebaseerd op het meest recente vernieuwende concept maar op een goed programma, ongeacht of het 30 jaar of 3 maanden op de buis is.
Mwoh, Ben werd gehyped, The Voice vorig seizoen imo niet zo enorm (dit seizoen is dat een stuk erger).quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
Als een bom ingeslagen? Gehypt tot en met, bedoel je?
Pure uitmelking!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Tja, morgen The voice of holland, OF de TELEVISIERRING kijken? keuzes, keuzes. Denk toch maar televisier, en The voice later die avond terug kijken.
Wat vinden jullie trouwens van het The voice of kids concept?
Ik vind wat Pisces er van vindt. Dat weet ik nu alquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Tja, morgen The voice of holland, OF de TELEVISIERRING kijken? keuzes, keuzes. Denk toch maar televisier, en The voice later die avond terug kijken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie is de Mol moet winnen. Als die niet wint, dat zou pas een aanfluiting zijn.
Vers nieuws. Zingende kinderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Lut
Ik ken het helemaal niet, loop ik erg achter of is het vers nieuws?
Ik zie meteen kerstklokjes en belletjes luiden. Ik pas.quote:
Ik krijg er braakneigingen van maar ach, wie ben ik. Ik kan trouwens morgen niet meekijken want ik zit in Barcelooooonaaaaa.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Kan heel leuk worden, aangezien er ongelooflijk talent zit van 14 jaar of jonger.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik wilde het net vragen!! Hup, het ruige nachtleven van Barca in jij!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik krijg er braakneigingen van maar ach, wie ben ik. Ik kan trouwens morgen niet meekijken want ik zit in Barcelooooonaaaaa.Wat doe ik hier dan op Fok! terwijl ik op m'n hotelletje aan de Rambla zit? Ehhh. Ja. Ehhh.
Het ruige nachtleven buiten m'n hotelkamer bestaat momenteel uit gasten die lichtgevende boomerang-achtige dingen in de lucht schieten in de hoop dat je zo'n geweldig object bij ze koopt. Oh en krijsende kinderen nu ook. Ik hoop dat ik kan slapen vannacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen!! Hup, het ruige nachtleven van Barca in jij!!
Vanaf januari: The Voice of Kidsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Lut
Ik ken het helemaal niet, loop ik erg achter of is het vers nieuws?
http://www.hetboekingsburo.nl/?p=artist&zoek=Guy-Barzilyquote:Guy Barzily
Tape optreden
¤ 2.975,00 (excl. 19% BTW)
1 x 30 minuten
Gaat niet alleen naar hem he? En het is geen baan die je 40 uur in de week kan doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:10 schreef Stout64 het volgende:
Dat zijn toch echt idiote bedragen. Zeker voor iemand die nog niets heeft gepresteerd in die business. 3000 voor 30 minuten. Dat is gvd 100 euro per minuut. Wat een waanzin zeg. En dan komt er nog bijna 600 euro btw bij.
Is ook niet nodig met zo'n salaris. Dan is 1 optreden in de maand genoeg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 03:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gaat niet alleen naar hem he? En het is geen baan die je 40 uur in de week kan doen.
Een optreden per maand zou inderdaad genoeg zijn, als Guy dat hele bedrag zou krijgen. Maar er worden meerdere mensen betaald van dat geld. Ook moet hij nu cashen nu hij zijn paar minuten roem heeft. Hierna zal hij net als de gemiddelde artiest weer een stuk lagere bedragen kunnen vragen. Tenzij hij de mazzel heeft om beroemd te blijven, maar dat overkomt maar heel weinig artiesten en het is onverstandig als hij daar van uit zou gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 04:27 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Is ook niet nodig met zo'n salaris. Dan is 1 optreden in de maand genoeg wat mij betreft.
Maar reken erop dat zo iemand meer dan 1 optreden per maand doet. Het zijn belachelijke inkomens. Schandalig eigenlijk. Het barst van de mensen die echt keihard werken iedere dag en die hebben dat loon nog niet eens na 160 uur werken in een maand. Het is om te kotsen eigenlijk.
Nah... rekening houdend met het feit dat GTST 7 minuten uitloopt. De reclame eigenlijk voor 21:05 staat geplanned denk ik 21:11. Ik maakte dus een rekenfoutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh je gaat er van uit dat gtst om 20.30 afgelopen is?
Hoe weet jij hoe de reclame geplant staat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah... rekening houdend met het feit dat GTST 7 minuten uitloopt. De reclame eigenlijk voor 21:05 staat geplanned denk ik 21:11. Ik maakte dus een rekenfout
quote:De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
ff een verzoekje of jullie willen stemmen op FOK! ...
[..]
Als het goed is heb je een mail gekregen om je stem te bevestigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik een mail moeten krijgen? Ik zie nog niks, of komt het nog?
ja duurt evenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
Had ik een mail moeten krijgen? Ik zie nog niks, of komt het nog?
gestemd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
ff een verzoekje of jullie willen stemmen op FOK! ...
[..]
Omdat het later misschien nog van pas komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zal thuis ook even stemmen denk ik.. Waarom mnoet je de mail bewaren?!
Dat kan geen kwaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nog steeds geen mail, ik denk dat het handig is om nog een keer te stemmen, of iig te proberen?
Ik heb sjipjes en chocola..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Mijne heeft al een halve dag dan vertraging, dakenniegoewezen!
Heb je al wat lekkers in huis Patriekje?
Aha!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
Nog een uurtje
[..]
Omdat het later misschien nog van pas komt
[..]
Dat kan geen kwaad
Ik heb Buggles en drank!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb sjipjes en chocola..en jij?
Wat is de beloning daarvan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
Kuikentje heb jij het album van Jennifer Ewbank al gehoord?
Van der Vorst ziet sterren!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
IK heb WIJN!!!
wat komt er nu ipv Hotter den mai dotter?
Hilarisch!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Uhhhhhhuh, volgens mij met een gillende Patty vanaaf.
Schat echt, dit is niet gezond, dit is niet natuurlijk, voel je de laatste tijd ook een aandrang zeehonden van het strand te vissen? Liefde voor Lenie 't Hart? Kijk je zeehondenpr0n?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk een stuk beter dan ik dacht dat-ie zou zijn
Ik ging kijken bij Last.fm wat ik de afgelopen week had geluisterd .....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat echt, dit is niet gezond, dit is niet natuurlijk, voel je de laatste tijd ook een aandrang zeehonden van het strand te vissen? Liefde voor Lenie 't Hart? Kijk je zeehondenpr0n?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging kijken bij Last.fm wat ik de afgelopen week had geluisterd .....Wel +6000 voor Leonie Meijer, die heeft echt leuke liedjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
Haar album vind ik dan weer tegenvallenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel +6000 voor Leonie Meijer, die heeft echt leuke liedjes
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ging kijken bij Last.fm wat ik de afgelopen week had geluisterd .....Jij luistert grotendeel alleen maar VoH kandidaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Echt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Haar album vind ik dan weer tegenvallen
Niet echt... eigenlijk vooral veel anderequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jij luistert grotendeel alleen maar VoH kandidaten?
Yup. Het grootste deel was rijmelarij-van-het-niveau-lik-me-versie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt?
Vond zowel Hey, Los van de Grond als Schaduw wel te pruimen
Ja, teveel van der Boom invloedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef iBenny het volgende:
Haar album vind ik dan weer tegenvallen
Elskequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Ik ging kijken bij Last.fm wat ik de afgelopen week had geluisterd .....
Zoiets idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, teveel van der Boom invloed
Had ook niet verwacht dat ze nederlandstalig zou blijven.
Away from youquote:
Friezin zelfs. Haar zus presenteert een muziek programma op Omrop Fryslân en speelt ook in haar bandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Away from you
edit:
Ik heb eigenlijk nooit gezocht wie het nou eigenlijk zong. Het is een Nederlandse?
Ohw, dat wist ik niet eens. Wat grappigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef ranja het volgende:
[..]
Friezin zelfs. Haar zus presenteert een muziek programma op Omrop Fryslân en speelt ook in haar band
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Ohw, dat wist ik niet eens. Wat grappig.
Nou Lut, ik zou zelfs voor Lenie willen werken, ik luf zeehonden, maar deze dolfijn hoort er niet thuis heur, die moet terug naar...naar... ja ergens!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schat echt, dit is niet gezond, dit is niet natuurlijk, voel je de laatste tijd ook een aandrang zeehonden van het strand te vissen? Liefde voor Lenie 't Hart? Kijk je zeehondenpr0n?
De grote oceaan inkieperen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou Lut, ik zou zelfs voor Lenie willen werken, ik luf zeehonden, maar deze dolfijn hoort er niet thuis heur, die moet terug naar...naar... ja ergens!
Geef jij jezelf eens heel snel een note!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
De grote oceaan inkieperen.
Oh wacht dit is niet lief.
Foei Luts.
Ik zag een stukje bij Boulevard, met Nick, of Simon? En ik hoorde hem, en de muziek, en even dacht ik dat het iets zou worden, tot ze weer op haar meest zachte toontje begon te zingen. Ik heb het geprobeerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk een stuk beter dan ik dacht dat-ie zou zijn
Ze heeft een post-it op dr rug...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geef jij jezelf eens heel snel een note!
Gewoon een badje in het Gooi maken voor Jen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
De grote oceaan inkieperen.
Oh wacht dit is niet lief.
Foei Luts.
Nickquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje bij Boulevard, met Nick, of Simon? En ik hoorde hem, en de muziek, en even dacht ik dat het iets zou worden, tot ze weer op haar meest zachte toontje begon te zingen. Ik heb het geprobeerdDat nummer bij Carlo en Irene laatst is best oke, maar haar stem... dat gaat er gewoon niet in hier. Hoe mooi en lief zij ook is
Die ze ook zong in de liveshows idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag een stukje bij Boulevard, met Nick, of Simon? En ik hoorde hem, en de muziek, en even dacht ik dat het iets zou worden, tot ze weer op haar meest zachte toontje begon te zingen. Ik heb het geprobeerdDat nummer bij Carlo en Irene laatst is best oke, maar haar stem... dat gaat er gewoon niet in hier. Hoe mooi en lief zij ook is
Ik denk dat ik de muziek zelf mooi genoeg kan vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ze ook zong in de liveshows idd.
Ik vind vooral deze tof...
Weet ik eigenlijk niet. Ze hebben wel samen een nummer opgenomen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de muziek zelf mooi genoeg kan vindenMaar die stem...
Heeft haar broer er trouwens ook aan mee geschreven?
Delta Goodrem kan ook in de hoogte gaan, maar die zingt normaal niet 3 minuten als een muisje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ze hebben wel samen een nummer opgenomen..
Dat zou ook best kunnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 3 keer geprobeerd te stemmen, ik krijg geen mail
Nou ja iig geprobeerd dan, wie weet tellen ze wel mee
Misschien heb ik onlangs al iets gestemd in een andere categorie en krijg ik daarom geen mail? Geen idee?
Ik ga deze morgen eens rustig luisteren, wie weet wordt het nog watquote:
Top. laat je dan ook horen wat je er van vondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga deze morgen eens rustig luisteren, wie weet wordt het nog wat
Grappig dat ze allebei zo mooi zijn, en muzikaal.
Yes!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Top. laat je dan ook horen wat je er van vond?
Karriiiiina--a-a-a-a-aquote:
Zou er een stream zijn van Televizierring? Dan zet ik die gewoon op, hoef ik niet te zappen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karriiiiina--a-a-a-a-aOh-een-zappertje-oh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef fratsman het volgende:
Ik verwacht ieder moment dat Peter Lusse opduikt.![]()
Yessquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dusIk ga even zoeken, zet ik dat op een klein schermpje op mijn laptop.
Senstations Chili.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Bier en Pom-Tips/Dorito's/Sensations Chili. Ik ben er nog niet uit.
2 zelfs!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef Kinga het volgende:
Vanavond doet weer een musicalster mee... cue draaien van stoelen in 3....2.....1......
Nohhhhhhhhhhhhquote:
quote:
Bugles en chocolade hazelnoten, verslaafd aan beidenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, de Bugles zijn hot vanavond!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik had deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohhhhhhhhquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef MissJ het volgende:
[..]
Bugles en chocolade hazelnoten, verslaafd aan beiden
ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh![]()
Ik heb door jou buggles gehaald denk ik, je schreef het vorige week
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
Ik had deze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ook lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:36 schreef gehotseflotst het volgende:
Mijn eierkoeken en ik zitten weer klaar
Ik heb het opgegeven hahahaha.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:36 schreef iBenny het volgende:
En we adopteren ook vandaag weer
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
Maar wel een gaaf gezicht nog, Charly is ZOOOO snel oud geworden, rimpelpootje.quote:
Kantklossen.quote:
Ik stond echt bij de Appie met "oh jaaaaaa, dat zei ze" in m'n hoofdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef MissJ het volgende:
OMG wat leuk dat jullie door mijn Bugles verslaving ook aan de Bugles zijn vanavond
Ik krijg er ook jeuk vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |