Succes!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik eens proberen wat van m'n gedoodle te ontcijferen en neer te tikken.
Eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
En wederom niemand die ook maar in de buurt komt van Charly Luske. Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Als deze lijn zich door trekt is de winnaar al lang en breed bekend.
Ik heb ook nog steeds aflevering 1 in m'n hoofd zitten en ook Charly, ben zó benieuwd hoe hij andere nummers gaat brengen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef inZanity het volgende:
En wederom niemand die ook maar in de buurt komt van Charly Luske. Bovendien lijkt het met de week minder te worden. Als deze lijn zich door trekt is de winnaar al lang en breed bekend.
Als ik op youtube die andere clipjes bekijk (Faith o.a.) dan gaat dat volgens mij ook helemaal goed komen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds aflevering 1 in m'n hoofd zitten en ook Charly, ben zó benieuwd hoe hij andere nummers gaat brengen!
Ik heb nog niks gezien en eigenlijk wil ik klikken, maar ik vind het zo leuk om me te kunnen verheugen op wat misschien komen gaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik op youtube die andere clipjes bekijk (Faith o.a.) dan gaat dat volgens mij ook helemaal goed komen!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien en eigenlijk wil ik klikken, maar ik vind het zo leuk om me te kunnen verheugen op wat misschien komen gaatMisschien even een heel kort momentje kijken
Ze mogen er in totaal 16quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Maar Nick en Simon hebben dus al 10 kandidaten in hun team nu?
Ik heb niet helemaal terug/bijgelezen net, dus het is vast al gevraagd, maar zij kunnen er dus niemand meer bij nemen? Of mogen ze er meer?
Hij was weer leuk en ja..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:08 schreef Cee het volgende:
Vond het ook wat tegenvallen. Werkt weinig inspirerend maar ik heb m'n best gedaan. This is the Voice of wherever you come from. En nu: slapen tot ik een ons weeg.
quote:En The Voice of Holland bewijst wederom als geen andere talentenjacht dat het hebben van een goede stem uiteindelijk geen donder uitmaakt. Want zodra ze je zien, verandert iedereen van mening.
De Mol heeft de juryleden excat "ingefluisterd" bij welke artiesten ze direkt moeten drukken en als een stel debielen moeten gaan applaudiseren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:16 schreef Stout64 het volgende:
Dit was de minste uitzending tot nu toe. Geen enkele 'WOW' artiest. In voorgaande drie aflevering zaten wel telkens potentiele winnaars. Nu toch al wel een stuk of 4 of 5
100% zeker. Elke ziel kan zien dat het fake is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf erbij : ze hebben voorinformatie. Kan niet anders getuige hun al hun reacties.
Dat vooral.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:43 schreef PierreBetfair het volgende:
De Mol heeft de juryleden excat "ingefluisterd" bij welke artiesten ze direkt moeten drukken en als een stel debielen moeten gaan applaudiseren.
Ik ben er zeker van dat dat volkomen bullshit is. Het heeft geen enkel nut namelijk en het haalt de spontaniteit weg. Waarom zou je de coaches verplichten op iemand te drukken? heeft echt geen enkele zin. GEEN ENKELE. Dat ze allemaal meteen op die jongen drukten lag vooral aan zijn magnifieke gitaarspel voordat hij begon te zingen. Dat was indrukwekkend. De jury hoopt dan alleen nog maar dat er een beetje een stem bij zit en dat was na die eerste zin al wel te horen. Daarom werd er meteen gedrukt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijf erbij : ze hebben voorinformatie. Kan niet anders getuige hun al hun reacties.
BULLSHIT. Maar het is nou eenmaal zo dat Fokkers bij alles roepen dat het fake is. Big brother was allemaal fake, talentenjachten zijn fake... alles is fake. Terwijl mensen met hersens weten dat het geen enkel nut heeft om dingen te faken. Reality programma en talenten jachten werken het beste op spontaniteit. Roepen dat alles nep is slaat echt nergens op en is alleen maar het resultaat van een uitslag die een aantal kijkers niets aanstaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
100% zeker. Elke ziel kan zien dat het fake is.
Ik bedoel, als je het publiek wilt neppen, doe het dan iets minder opvallend. Dit is zo zielig
(was vorig jaar trouwens ook al erg duidelijk)
Geen twijfel over mogelijk. De makers weten al met welke kandidaten ze denken te kunnen scoren, waar ze veel van verwachten. Hoe dat uiteindelijk uit pakt staat niet vast, maar ze laten de zaken echt niet op z'n beloop.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:38 schreef Bluezz het volgende:
- kijkersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:28 schreef Stout64 het volgende:
[..]
En zoals gezegd is er echt geen reden om dingen af te spreken of om coaches te verplichten te drukken.
Alleen slaat dat nergens op. Verplicht drukken maakt niets uit voor kijkers, geld of spanningsboog. Ik weet er dus zo drie te ontkrachten. Er komen toch wel kandidaten bij wie echt meteen gedrukt kan worden, zoals Charly en nog een paar anderen. Verplichten te drukken heeft geen enkele zin en ik denk ook dat iemand als Borsato zich daar echt niet voor gaat lenen. Het programma werkt niet als je dat soort dingen gaat doen en dat weet De Mol ook wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
- kijkers
- geld
- spanningsboog
Weet er zo 3 op te noemen.
Stel dat iemand waarvan zij denken dat die wel tot aan de finale mee zou kunnen gaan een iets mindere dag heeft of de jury er gewoon naast zit met hun oordeel, dan kan dat gevolgen hebben voor de kwaliteit van het programma. Bepaalde figuren moeten gewoon door naar de live shows omdat dat goed voor de kijkcijfers is, ongeacht wat zo'n jury nou werkelijk van die gasten vindt. Het is ook niet geheel toevallig dat ze straks allemaal evenveel kandidaten hebben als ze aan de sing-offs beginnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:54 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Alleen slaat dat nergens op. Verplicht drukken maakt niets uit voor kijkers, geld of spanningsboog. Ik weet er dus zo drie te ontkrachten. Er komen toch wel kandidaten bij wie echt meteen gedrukt kan worden, zoals Charly en nog een paar anderen. Verplichten te drukken heeft geen enkele zin en ik denk ook dat iemand als Borsato zich daar echt niet voor gaat lenen. Het programma werkt niet als je dat soort dingen gaat doen en dat weet De Mol ook wel.
Maar ja, fok weet het altijd beter.
Ik heb toch niet gezegd dat ik het een slechte show vind? Ik ben me er gewoon van bewust dat het een show is. Het is niet zomaar een talentenjacht die toevallig opgenomen wordt. Dan krijg je hele slechte tv. Ik heb wel eens meegewerkt aan docu's en je wilt niet weten hoeveel daarvan al "nep" is. Ook voor dat soort zaken bestaat gewoon een script.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:26 schreef ranja het volgende:
Niemand verplicht je te kijken psychosomatic
Ik vond Marloes en Sacha goed gister. Verder niet veel wat ik nog onthouden heb of veel indruk gemaakt heeft, alleen die laatste vond ik zwaar overdreven dat iedereen zo snel drukte. Het komt nog een keer zover dat iemand al drukt voor er een noot gezongen is omdat het gitaarspel zo goed is.
Nee, ik erger me aan mensen die zo naïef zijn om denken dat een programma dat zoveel geld kost en de potentie heeft zoveel op te leveren er niet alles aan zal doen om de risico's in te perken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef ranja het volgende:
Nou ja, je klinkt alsof je je nogal ergert aan het programma
Ik vind nogal een groot verschil zitten tussen een documentaire, waarbij je de kijker info wilt verstrekken, en een talentenjacht waar je de kijker wilt plezieren
Erger is als zelfs juryleden het gaan hebben over dit soort triviale zaken (positief of negatief), zeker in een programma als The Voice. Gewoonweg ironisch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef ranja het volgende:
Ach, ik erger me aan mensen die deelnemers of presentatoren afkraken om een verkeerd jurkje of apart kapsel, en aan mensen die denken dat als zij iets niet mooi vinden dat dat dan voor iedereen moet gelden. Maar daarom blijf ik gewoon wat meer weg uit de live topics tijdens het programma en de slowchat.
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:07 schreef ArtyShock het volgende:
Kijk, ik wil best geloven dat het jureren met de beste intenties gebeurt, maar het kan haast niet anders dat de selectie vooraf wordt gestuurd. 't Zou gek zijn als het niet zo was bij een programma met zoveel financiële belangen.
Gelukkig wel ja. Er is al een goede voorselectie voor ze beslissen wie mee mag doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:11 schreef psychosomatic het volgende:
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.
Nou, 'al' is wat overdreven imho.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:11 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Sterker nog, één van de punten waarop The Voice zich onderscheidt van de rest van de talentenjachten is dat ze al die bagger zangers en zangeressen er al uit gefilterd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |