SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Ik heb het.quote:
vertelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
Maar het was een puicke ochtend. Heloef met zijn prachtige verhalen over een klasgenoot en ik maakte de beste grap uit mijn leven.
Regent het daar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef MsMessy het volgende:
Over 24 uur zit ik ergens op een terras in Frankrijk in de zon
Nu al?quote:
Nope in zin nu nog met mijn lijf in de hollandse zon, heerlijk. Vannacht vertrekken we naar zuid-frankrijk.quote:
Alowa insomquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef Insomnium het volgende:
Kinderboerderij was leuk![]()
En was ik weer
Meh.
Stomme vermoeidheid!
Moet nu eerst even rustig zitten
Ik dacht aan een liedjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nope in zin nu nog met mijn lijf in de hollandse zon, heerlijk. Vannacht vertrekken we naar zuid-frankrijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou niet te hard van stapel gaan lopen jongedame!
quote:
Ik ook trouwens.quote:
2 uur hee, 2 uur terug. Het was het waard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
VH hoelang heb je nu heen en weer gereisd om Silk uit te zwaaien ?
Wat een dramatische slechte grap was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
Maar het was een puicke ochtend. Heloef met zijn prachtige verhalen over een klasgenoot en ik maakte de beste grap uit mijn leven.
waarom da ?quote:
Heldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 uur hee, 2 uur terug. Het was het waard.
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"
Grappen met bananen zijn de laatste tijd altijd zo slecht dat ze leuk zijn. Wen er maar aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische slechte grap was dat zeg.
Zo slecht dat ie leuk werd.
Oh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook nog zitten chillen met heloef
Ik was 22 minuten kwijt heen en terug.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"
Jij bent altijd een heldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 22 minuten kwijt heen en terug.
Ben ik nu ook een held?
Dat was het zeker ja. Ik had nog nooit alone time met die knul gehad en het werd hoog tijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh!
Dat lijk mij ook wel gezellig.
Reagerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
krijg al een tijdje meldingen geen sms met Get Best mobile games try now FREE!! hoe zorg ik er voor dat ik dat niet meer krijg
Hoe heb je überhaupt voor elkaar gekregen dat je dat hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
krijg al een tijdje meldingen geen sms met Get Best mobile games try now FREE!! hoe zorg ik er voor dat ik dat niet meer krijg
kan nietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe heb je überhaupt voor elkaar gekregen dat je dat hebt?
Ja het is niet makkelijk om de liefde van je leven te zien vertrekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Maarre heloef, had je ook dat je in een zwart gat viel rond half 10? Dat er een lichte depressie meester van je maakte omdat de zonnestraal uit je leven was verdwenen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet makkelijk om de liefde van je leven te zien vertrekken.
Toevallig ooit op een dubieus linkje geklikt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
als ik er op klik
[ afbeelding ]
en dan gaat ie naar een andere site
[ afbeelding ]
wtf ?
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toevallig ooit op een dubieus linkje geklikt?
omdat HTCquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Waarom heeft broertje een beter mobieltje dan ik?
Dat klinkt als een plan dat ik nooit waar ga maken. Oftewel, ik slaap 10 uur aan een stuk en ben weer de hele nacht wakkerquote:
Je bedoelt volleybalchick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je chick, heloef?
Dan is misschien koffie de betere optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een plan dat ik nooit waar ga maken. Oftewel, ik slaap 10 uur aan een stuk en ben weer de hele nacht wakker
dat ze je leuk vond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt volleybalchick?
Dat had ik me allemaal ingebeeld.
Joah, ze heeft een vriend.quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan is misschien koffie de betere optie
Hij wou bewijs dat negers inderdaad grote piemels hebben ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Wat wel een beetje jammer was we hebben Joris Linssen niet gezien.
Wel zagen we de technisch directeur van Vitesse.
Oh ja VH is op zijn knieën gegaan voor mij.
Ach ja dat is het leven.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij wou bewijs dat negers inderdaad grote piemels hebben ?
Of moest je het verdriet weg swaffelen
Ik ben echt veel te moe nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef SiIk het volgende:
Dus niet naar mr. Polska nu vanavond?
Het was zo'n goed idee..
Waarom moest hij dan door de knietjes voor je ?quote:
Hoe noem je die dingen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef SiIk het volgende:
Ik ga eens kijken of ze hier ook stopcontacten hebben
Weet ik veel, hij wou het speciaal doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom moest hij dan door de knietjes voor je ?
Okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij wou het speciaal doen.
Støpcöntåctenquote:
quote:
Tot zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga even een hamburger kopen om de Mac te bedanken voor het gebruik van hun WiFi en stroom. Daarna de trein in. Later meer
Tschuss!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga even een hamburger kopen om de Mac te bedanken voor het gebruik van hun WiFi en stroom. Daarna de trein in. Later meer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
als ik er op klik
[ afbeelding ]
en dan gaat ie naar een andere site
[ afbeelding ]
wtf ?
Een kilo of vijftien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Hoeveel Kilo wil je afvallen ?
LMAOquote:Man valt flauw door gezicht verloofde
Het had zo'n mooi moment moeten zijn. Een Saoedische man mocht voor het eerst zijn verloofde 'ontsluieren' zodat hij haar gezicht kon zien. Maar blijkbaar viel dat gezicht nogal tegen. Volgens de plaatselijke media begon de man te zweten en kreeg hij ademhalingsmoeilijkheden nadat hij de sluier had verwijderd. Even later ging hij tegen de vlakte en moest hij naar het ziekenhuis gebracht worden. Daar wist zijn aanstaande schoonvader hem weer bij bewustzijn te krijgen door hem water in het gezicht te gooien. Alhoewel, aanstaande schoonvader ... De man heeft de verloving meteen verbroken. Hij verklaarde dat het incident hem had doen inzien dat het leven kostbaar is en dat hij ervan moet genieten.
Succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.
suc6quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een kilo of vijftien.
En dan vooral wat strakker in mijn lijf komen te zitten.
Tie O Tiequote:
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe wat een ontvangst!Alles fijn?
Beetje brak, maar verder wel okay!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gaat wel![]()
en daar ?
Wat heb je allemaal uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik wel
Ik hoopte dat ze braaf zou zeggen dat het een (wand)contactdoos is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
Trouwens WT stopcontact is toch butiker in het Zweeds?
Hehehe okee dan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nacht opgebleven en naar schiphol gegaan om Silk uit te zwaaien samen met heloef
Mijn humeur is weer top notch op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn humeur is weer top notch op het moment.
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Ik doe mijn best.
Gewoon genieten hoelang het goed gaat.![]()
WAAR BEN JE BRAK VAN HE ?
HELE NACHT GEFAP... RUNESCAPE GESPEELT?
Oh dat is wat minder danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen 2 nachten bij elkaar 8 uur geslapen of zo. Erg onrustig geweest, en tot ergens in de nacht een gesprek met iemand.
Post niet meer in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hebben viro en outpost nog steeds een ban of ?
Outpost in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hebben viro en outpost nog steeds een ban of ?
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
06 nummers hebben toch 10 cijfers in totaal?
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
06 nummers hebben toch 10 cijfers in totaal?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
Hoi jijquote:
Het is jou.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jou.
Maar ik snap het de liefde van je leven is net weg, je hebt niet geslapen. Het is je vergeven.
Ik ben je zo ontzettend dankbaar nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jou.
Maar ik snap het de liefde van je leven is net weg, je hebt niet geslapen. Het is je vergeven.
NEEquote:
quote:
quote:
Ow...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow...neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Okee, valt hier nog wat te neuken offe...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef gewoonfaye het volgende:
onder de volgende streep gaat het over seks
Ik heb een webcam :$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, valt hier nog wat te neuken offe...?
Ga jezelf kapot snijden ofzoquote:
Ik woon tenminste niet in friesland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.quote:
Oooeeeeehhhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Herkenbaar. BRB, even wat stoom afblazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.
Quote van de dag.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen die buiten Friesland wonen![]()
Gelre !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Niks tegen Brabant en Limburg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoorquote:
Jij kan echt veel beter dan dit. Ik mis het vileine.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Indoctrinatie. En nu oprotten. Moet je geen friesche paarderpiemel aftrekken nu?
Zij zijn de gemeente waardoor ik me enorm slim voel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoor
Oh no he didnt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
rot zelf op
moet jij je vader niet aftrekken nu ?
ABRA COME HERE!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik las come at me ABRA
[ afbeelding ]
Whehe dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij zijn de gemeente waardoor ik me enorm slim voel.
Je caps hangtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ABRA COME HERE!
YOUR FOE'S WEAK! GET HIM...
CHARIZARD!
De eerste keer dat je een bitchfight niet mist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
Een middag gevecht en ik mag erbij zijn
Hoe ironischquote:
Misschienquote:
Prima maar nu verlaag je je tot zijn niveauquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mensen die over mijn vader beginnen verdienen een enkeltje Siberië.
Wees jij gwn stil jaquote:
En terecht!quote:
Rot dan op met die sneue opmerkingen man, als je het niet aan kan dan ga je niet over mijn vader beginnen, dan stuur je me gewoon een dm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Wees jij gwn stil ja
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Je krijg 18 nov wel een biertje van me
HEY jij begint jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Rot dan op met die sneue opmerkingen man, als je het niet aan kan dan ga je niet over mijn vader beginnen, dan stuur je me gewoon een dm.
Op vrijdag om vier uur op het werk iig welquote:
Ik zei ga aan een speen zuigen: dat je de dubbelzinnigheid daarvan niet aankan, ja sorry hoor. PUB is ergens anders. Dan begin jij over snijden, dan kan je em terugverwachten, maar dat is lang niet zo laag als over mijn vader beginnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
HEY jij begint ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En hoe was Silk???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vriendelijk, gemoedelijk, bourgondisch.
bla bla blaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zei ga aan een speen zuigen: dat je de dubbelzinnigheid daarvan niet aankan, ja sorry hoor. PUB is ergens anders. Dan begin jij over snijden, dan kan je em terugverwachten, maar dat is lang niet zo laag als over mijn vader beginnen.
Ik spuug echt op je
You're doing it wrong.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
_______________________________________________________________________________________________________!
Ze is leuk.quote:
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:11 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, moet wel lukken denk ik
Zal ff overleggen and let you know
Je vader heeft je verwektquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
Oh het is je vader... Ok ok ik ben weer mee.
..................................................................en GO
Hoezee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin mag zondag gewoon komen!
JEEEEE
Want normaal faked ze altijd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin mag zondag gewoon komen!
JEEEEE
quote:
Morphquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Charmed
[..]
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen heBedankt iig!
relatiemateriaalquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want normaal faked ze altijd?
dat bepaal ik zelf wel JAquote:
Ok. Weet het zelf ook nog niet 100% of ik wel kom de 18equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Charmed
[..]
Top! Weet het nog niet 100% zeker maar kan het maar alvast vragen heBedankt iig!
KOM DAN JONGENquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou(w)?
Dude wat wil je nu bereiken ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel JA
Dat is een goeie vraag, en moeilijk te beantwoorden atmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Morph
[..]
relatiemateriaal
Myrquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Broertje & Faye:
Vecht het ff via DM uit, wordt nogal irritant hier. Straks moet ik nog Myr gaan roepen[/info]
WAAROM NIET !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had het toch niet tegen jou(w)?
Okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag, en moeilijk te beantwoorden atm
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je je centjes nog gehad vandaag?
heel veel nou goedquote:
Dat doe ik al, heel netjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Broertje & Faye:
Vecht het ff via DM uit, wordt nogal irritant hier. Straks moet ik nog Myr gaan roepen[/info]
Ja dat zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
hihi maar het was het reizen waard?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doe ik al, heel netjes.kan ik dit ook?
Ik wil haar stiekem voor mezelf, maar broeder Stephan gaat haar hosselen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik vind het wel heel leuk dat je op je knieën ging voor me.quote:
Kusje voor jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil haar stiekem voor mezelf, maar broeder Stephan gaat haar hosselen.
Voel het aan mijn water.
Wel terecht hoor, ik verklaarde mezelf ook voor gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verklaarde je voor gek namelijkhihi
Ik kom misschien ook de 18equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
En dan hebben we WT ook nog?
3 Hengsten die achter haar aanzittenIk ga mijn videocamera meenemen 18-11
Ik antwoord dan eerder neo-nazi's of PVV.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, een tip: antwoord niet met Islam als jou gevraagd wordt in een grote groep waarmee jij het kwaad associeert.
Waarom niet? Het is toch zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, een tip: antwoord niet met Islam als jou gevraagd wordt in een grote groep waarmee jij het kwaad associeert.
I've got the powerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OHYEAH, DOORDAT JIJ MIJ QUOTE DOETIE HET WEL
Ik ga er niet achter aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Ik heb een moslim naakte vrouwen laten zien. Hij moest zijn pacemaker opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Anders ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er niet achter aan.
Ik hou me buiten dit gevecht.
Nee ik zit niet achter silk aan, ik ken haar verder niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en jij zit ook achter Silk aan?
Dat wordt spannend
Ow jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet achter silk aan, ik ken haar verder niet.
En ik wil alleen maar met jou trouwen he
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselen
Ja! Zullen we een leuke meid voor heloef zoeken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselen
Met WIJ bedoelde ik inderdaad jij en ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Zullen we een leuke meid voor heloef zoeken?
Ik weet het niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan hebben ze het echt niet overgemaaktNo way
Sukkels
Kusje
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met WIJ bedoelde ik inderdaad jij en ik
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...quote:
Nee het gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef MsMessy het volgende:
Omdat aardbei
Het gaat hier weer echt nergens over zie ik al. Ben gelijk weer weg
Het is een eenmansrace.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoiets
Bij een ONZ mod, via PM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg nare dm's, bij wie moet ik dat melden?
jij schakelt eerst WT en Heloef uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoiets
Je kunt het bij mij melden, maar daar schiet je niks mee opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi geil sletje :$$$ neuken? :"e:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Hee, hij is dan de tweede deze week die je een klap wou geven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...
Oh shit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Heloef, waar val je in het algemeen op?
Nah. Liefde is geen competitiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij schakelt eerst WT en Heloef uit
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit.
In het algemeen op blond, maar in de praktijk maakt dat geen reet uit.
Ik heb ook niks tegens moslims, alleen extremistische moslimsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...
Ik snap ook niet waarom je die associeert met het kwaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Islam heeft niets met de moslims te maken. Beetje jammer voor de moslims dat ze hun koran niet goed kennen, maar de ware moslims zijn moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hee, hij is dan de tweede deze week die je een klap wou geven!Maar het is ook wel een beetje.. tja, je scheert ze over één kam en ik heb vandaag mensen gesproken en dat zijn echt engelen én moslim
Kleiner dan mij ja, graag maar geen must, liever gezet zelfs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je die associeert met het kwaad.
Al-Qaida associeer ik met het kwaad, niet de moslims.
doe jij het diepte interview met Heloef? Dan bespreken we dat later op MSN, en gaan we ons ogen uitkijken in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?
Oke, dat moet lukken he Charmed?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Kleiner dan mij ja, graag maar geen must, liever gezet zelfs.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe jij het diepte interview met Heloef? Dan bespreken we dat later op MSN, en gaan we ons ogen uitkijken in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |