Ga jezelf kapot snijden ofzoquote:
Ik woon tenminste niet in friesland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.quote:
Oooeeeeehhhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Herkenbaar. BRB, even wat stoom afblazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.
Quote van de dag.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen die buiten Friesland wonen![]()
Gelre !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Niks tegen Brabant en Limburg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoorquote:
Jij kan echt veel beter dan dit. Ik mis het vileine.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Indoctrinatie. En nu oprotten. Moet je geen friesche paarderpiemel aftrekken nu?
Zij zijn de gemeente waardoor ik me enorm slim voel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |