Tie O Tiequote:
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe wat een ontvangst!Alles fijn?
Beetje brak, maar verder wel okay!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gaat wel![]()
en daar ?
Wat heb je allemaal uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik wel
Ik hoopte dat ze braaf zou zeggen dat het een (wand)contactdoos is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
Trouwens WT stopcontact is toch butiker in het Zweeds?
Hehehe okee dan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nacht opgebleven en naar schiphol gegaan om Silk uit te zwaaien samen met heloef
Mijn humeur is weer top notch op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn humeur is weer top notch op het moment.
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Ik doe mijn best.
Gewoon genieten hoelang het goed gaat.![]()
WAAR BEN JE BRAK VAN HE ?
HELE NACHT GEFAP... RUNESCAPE GESPEELT?
Oh dat is wat minder danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen 2 nachten bij elkaar 8 uur geslapen of zo. Erg onrustig geweest, en tot ergens in de nacht een gesprek met iemand.
Post niet meer in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hebben viro en outpost nog steeds een ban of ?
Outpost in ieder geval niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hebben viro en outpost nog steeds een ban of ?
Ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
06 nummers hebben toch 10 cijfers in totaal?
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef ValHallen het volgende:
06 nummers hebben toch 10 cijfers in totaal?
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
Hoi jijquote:
Het is jou.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jou.
Maar ik snap het de liefde van je leven is net weg, je hebt niet geslapen. Het is je vergeven.
Ik ben je zo ontzettend dankbaar nu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is jou.
Maar ik snap het de liefde van je leven is net weg, je hebt niet geslapen. Het is je vergeven.
NEEquote:
quote:
quote:
Ow...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nog niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow...neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Okee, valt hier nog wat te neuken offe...?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef gewoonfaye het volgende:
onder de volgende streep gaat het over seks
Ik heb een webcam :$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, valt hier nog wat te neuken offe...?
Ga jezelf kapot snijden ofzoquote:
Ik woon tenminste niet in friesland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.quote:
Oooeeeeehhhhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ga jezelf kapot snijden ofzo
Herkenbaar. BRB, even wat stoom afblazen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn broek word al te klein bij de gedachte.
Quote van de dag.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Mensen die buiten Friesland wonen![]()
Gelre !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Niks tegen Brabant en Limburg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Friesland kan zo naar Duitsland maar dat mag ook met NB, Drenthe, Overijssel & Limburg
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoorquote:
Jij kan echt veel beter dan dit. Ik mis het vileine.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Indoctrinatie. En nu oprotten. Moet je geen friesche paarderpiemel aftrekken nu?
Zij zijn de gemeente waardoor ik me enorm slim voel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Brabant kan nog net (omg. Breda) maar Limburg kan echt niet hoor
Oh no he didnt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
rot zelf op
moet jij je vader niet aftrekken nu ?
ABRA COME HERE!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik las come at me ABRA
[ afbeelding ]
Whehe dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij zijn de gemeente waardoor ik me enorm slim voel.
Je caps hangtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ABRA COME HERE!
YOUR FOE'S WEAK! GET HIM...
CHARIZARD!
De eerste keer dat je een bitchfight niet mist.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:03 schreef ValHallen het volgende:
Een middag gevecht en ik mag erbij zijn
Hoe ironischquote:
Misschienquote:
Prima maar nu verlaag je je tot zijn niveauquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mensen die over mijn vader beginnen verdienen een enkeltje Siberië.
Wees jij gwn stil jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |