quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
als ik er op klik
[ afbeelding ]
en dan gaat ie naar een andere site
[ afbeelding ]
wtf ?
Een kilo of vijftien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Hoeveel Kilo wil je afvallen ?
LMAOquote:Man valt flauw door gezicht verloofde
Het had zo'n mooi moment moeten zijn. Een Saoedische man mocht voor het eerst zijn verloofde 'ontsluieren' zodat hij haar gezicht kon zien. Maar blijkbaar viel dat gezicht nogal tegen. Volgens de plaatselijke media begon de man te zweten en kreeg hij ademhalingsmoeilijkheden nadat hij de sluier had verwijderd. Even later ging hij tegen de vlakte en moest hij naar het ziekenhuis gebracht worden. Daar wist zijn aanstaande schoonvader hem weer bij bewustzijn te krijgen door hem water in het gezicht te gooien. Alhoewel, aanstaande schoonvader ... De man heeft de verloving meteen verbroken. Hij verklaarde dat het incident hem had doen inzien dat het leven kostbaar is en dat hij ervan moet genieten.
Succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.
suc6quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een kilo of vijftien.
En dan vooral wat strakker in mijn lijf komen te zitten.
Tie O Tiequote:
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe wat een ontvangst!Alles fijn?
Beetje brak, maar verder wel okay!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
gaat wel![]()
en daar ?
Wat heb je allemaal uitgevreten dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja prima. Kapotmoe maar dat overleef ik wel
Ik hoopte dat ze braaf zou zeggen dat het een (wand)contactdoos is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef heloef het volgende:
Trouwens WT stopcontact is toch butiker in het Zweeds?
Hehehe okee dan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nacht opgebleven en naar schiphol gegaan om Silk uit te zwaaien samen met heloef
Mijn humeur is weer top notch op het moment.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn humeur is weer top notch op het moment.
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe mijn best.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Ik doe mijn best.
Gewoon genieten hoelang het goed gaat.![]()
WAAR BEN JE BRAK VAN HE ?
HELE NACHT GEFAP... RUNESCAPE GESPEELT?
Oh dat is wat minder danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Afgelopen 2 nachten bij elkaar 8 uur geslapen of zo. Erg onrustig geweest, en tot ergens in de nacht een gesprek met iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |