Ja het is niet makkelijk om de liefde van je leven te zien vertrekken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:50 schreef ValHallen het volgende:
Maarre heloef, had je ook dat je in een zwart gat viel rond half 10? Dat er een lichte depressie meester van je maakte omdat de zonnestraal uit je leven was verdwenen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
krijg al een tijdje meldingen geen sms met Get Best mobile games try now FREE!! hoe zorg ik er voor dat ik dat niet meer krijg
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja het is niet makkelijk om de liefde van je leven te zien vertrekken.
Toevallig ooit op een dubieus linkje geklikt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
als ik er op klik
[ afbeelding ]
en dan gaat ie naar een andere site
[ afbeelding ]
wtf ?
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toevallig ooit op een dubieus linkje geklikt?
omdat HTCquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef heloef het volgende:
Waarom heeft broertje een beter mobieltje dan ik?
Dat klinkt als een plan dat ik nooit waar ga maken. Oftewel, ik slaap 10 uur aan een stuk en ben weer de hele nacht wakkerquote:
Je bedoelt volleybalchick?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met je chick, heloef?
Dan is misschien koffie de betere optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een plan dat ik nooit waar ga maken. Oftewel, ik slaap 10 uur aan een stuk en ben weer de hele nacht wakker
dat ze je leuk vond?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bedoelt volleybalchick?
Dat had ik me allemaal ingebeeld.
Joah, ze heeft een vriend.quote:
Mijn ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan is misschien koffie de betere optie
Hij wou bewijs dat negers inderdaad grote piemels hebben ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
Wat wel een beetje jammer was we hebben Joris Linssen niet gezien.
Wel zagen we de technisch directeur van Vitesse.
Oh ja VH is op zijn knieën gegaan voor mij.
Ach ja dat is het leven.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij wou bewijs dat negers inderdaad grote piemels hebben ?
Of moest je het verdriet weg swaffelen
Ik ben echt veel te moe nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:05 schreef SiIk het volgende:
Dus niet naar mr. Polska nu vanavond?
Het was zo'n goed idee..
Waarom moest hij dan door de knietjes voor je ?quote:
Hoe noem je die dingen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef SiIk het volgende:
Ik ga eens kijken of ze hier ook stopcontacten hebben
Weet ik veel, hij wou het speciaal doen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom moest hij dan door de knietjes voor je ?
Okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik veel, hij wou het speciaal doen.
Støpcöntåctenquote:
quote:
Tot zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga even een hamburger kopen om de Mac te bedanken voor het gebruik van hun WiFi en stroom. Daarna de trein in. Later meer
Tschuss!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga even een hamburger kopen om de Mac te bedanken voor het gebruik van hun WiFi en stroom. Daarna de trein in. Later meer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:10 schreef SiIk het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
[ afbeelding ]'
als ik er op klik
[ afbeelding ]
en dan gaat ie naar een andere site
[ afbeelding ]
wtf ?
Een kilo of vijftien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Hoeveel Kilo wil je afvallen ?
LMAOquote:Man valt flauw door gezicht verloofde
Het had zo'n mooi moment moeten zijn. Een Saoedische man mocht voor het eerst zijn verloofde 'ontsluieren' zodat hij haar gezicht kon zien. Maar blijkbaar viel dat gezicht nogal tegen. Volgens de plaatselijke media begon de man te zweten en kreeg hij ademhalingsmoeilijkheden nadat hij de sluier had verwijderd. Even later ging hij tegen de vlakte en moest hij naar het ziekenhuis gebracht worden. Daar wist zijn aanstaande schoonvader hem weer bij bewustzijn te krijgen door hem water in het gezicht te gooien. Alhoewel, aanstaande schoonvader ... De man heeft de verloving meteen verbroken. Hij verklaarde dat het incident hem had doen inzien dat het leven kostbaar is en dat hij ervan moet genieten.
Succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:12 schreef Insomnium het volgende:
Oh man dit weekend mijzelf nog lekker vol vreten en dan maandag weer beginnen met sporten en dieet. En dan de hoop hebben volgende zomer te durven zwemmen
okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dit komt door apps die Airpush gebruiken van Xapush. Uninstall die apps en je probleem is over. Mensen wereldwijd hebben er last van.
suc6quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een kilo of vijftien.
En dan vooral wat strakker in mijn lijf komen te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |