Ik ook trouwens.quote:
2 uur hee, 2 uur terug. Het was het waard.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
VH hoelang heb je nu heen en weer gereisd om Silk uit te zwaaien ?
Wat een dramatische slechte grap was dat zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef ValHallen het volgende:
Maar het was een puicke ochtend. Heloef met zijn prachtige verhalen over een klasgenoot en ik maakte de beste grap uit mijn leven.
waarom da ?quote:
Heldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 uur hee, 2 uur terug. Het was het waard.
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"
Grappen met bananen zijn de laatste tijd altijd zo slecht dat ze leuk zijn. Wen er maar aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een dramatische slechte grap was dat zeg.
Zo slecht dat ie leuk werd.
Oh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook nog zitten chillen met heloef
Ik was 22 minuten kwijt heen en terug.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja verander maar naar "eigendom van Stephan"
Jij bent altijd een heldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 22 minuten kwijt heen en terug.
Ben ik nu ook een held?
Dat was het zeker ja. Ik had nog nooit alone time met die knul gehad en het werd hoog tijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oh!
Dat lijk mij ook wel gezellig.
Reagerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
krijg al een tijdje meldingen geen sms met Get Best mobile games try now FREE!! hoe zorg ik er voor dat ik dat niet meer krijg
Hoe heb je überhaupt voor elkaar gekregen dat je dat hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
spam op mobiel![]()
krijg al een tijdje meldingen geen sms met Get Best mobile games try now FREE!! hoe zorg ik er voor dat ik dat niet meer krijg
kan nietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe heb je überhaupt voor elkaar gekregen dat je dat hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |