Ik vind het wel heel leuk dat je op je knieën ging voor me.quote:
Kusje voor jouquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil haar stiekem voor mezelf, maar broeder Stephan gaat haar hosselen.
Voel het aan mijn water.
Wel terecht hoor, ik verklaarde mezelf ook voor gekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik verklaarde je voor gek namelijkhihi
Ik kom misschien ook de 18equote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
En dan hebben we WT ook nog?
3 Hengsten die achter haar aanzittenIk ga mijn videocamera meenemen 18-11
Ik antwoord dan eerder neo-nazi's of PVV.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, een tip: antwoord niet met Islam als jou gevraagd wordt in een grote groep waarmee jij het kwaad associeert.
Waarom niet? Het is toch zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen, een tip: antwoord niet met Islam als jou gevraagd wordt in een grote groep waarmee jij het kwaad associeert.
I've got the powerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OHYEAH, DOORDAT JIJ MIJ QUOTE DOETIE HET WEL
Ik ga er niet achter aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Ik heb een moslim naakte vrouwen laten zien. Hij moest zijn pacemaker opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
Anders ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er niet achter aan.
Ik hou me buiten dit gevecht.
Nee ik zit niet achter silk aan, ik ken haar verder niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en jij zit ook achter Silk aan?
Dat wordt spannend
Ow jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zit niet achter silk aan, ik ken haar verder niet.
En ik wil alleen maar met jou trouwen he
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselen
Ja! Zullen we een leuke meid voor heloef zoeken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Owja wij gaan andere chickies voor je hosselen
Met WIJ bedoelde ik inderdaad jij en ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Zullen we een leuke meid voor heloef zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |