Ik weet het niet!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan hebben ze het echt niet overgemaaktNo way
Sukkels
Kusje
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusje voor jou
En dan hebben we WT ook nog?
3 Hengsten die achter haar aanzittenIk ga mijn videocamera meenemen 18-11
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met WIJ bedoelde ik inderdaad jij en ik
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...quote:
Nee het gaat echt nergens overquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef MsMessy het volgende:
Omdat aardbei
Het gaat hier weer echt nergens over zie ik al. Ben gelijk weer weg
Het is een eenmansrace.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoiets
Bij een ONZ mod, via PM.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg nare dm's, bij wie moet ik dat melden?
jij schakelt eerst WT en Heloef uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meedoen aan zoiets
Je kunt het bij mij melden, maar daar schiet je niks mee opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi geil sletje :$$$ neuken? :"e:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Hee, hij is dan de tweede deze week die je een klap wou geven!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...
Oh shit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Heloef, waar val je in het algemeen op?
Nah. Liefde is geen competitiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij schakelt eerst WT en Heloef uit
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh shit.
In het algemeen op blond, maar in de praktijk maakt dat geen reet uit.
Ik heb ook niks tegens moslims, alleen extremistische moslimsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zei het in een opwelling en meteen ging er door de klas een aangevallen gevoel. Geroezemoes was deel van de klas op dat moment en bijna iedereen was geschokt door wat ik zei. Na afloop kwam er een jongen naar me toe die zei dat hij zin had om me een klap te geven, omdat ik had gezegd dat ik kwaad associeerde met Islam. Ik was volgens hem een 'racist', terwijl ik helemaal niets tegen moslims heb en er in de bijbel zelfs staat dat je je vijanden lief moet hebben...
Ik snap ook niet waarom je die associeert met het kwaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Islam heeft niets met de moslims te maken. Beetje jammer voor de moslims dat ze hun koran niet goed kennen, maar de ware moslims zijn moeilijk te vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hee, hij is dan de tweede deze week die je een klap wou geven!Maar het is ook wel een beetje.. tja, je scheert ze over één kam en ik heb vandaag mensen gesproken en dat zijn echt engelen én moslim
Kleiner dan mij ja, graag maar geen must, liever gezet zelfs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?
Ik associeer de Islam met het kwaad, NIET de moslims!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je die associeert met het kwaad.
Al-Qaida associeer ik met het kwaad, niet de moslims.
doe jij het diepte interview met Heloef? Dan bespreken we dat later op MSN, en gaan we ons ogen uitkijken in Amsterdamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. Kleiner dan jou? Moet ze dikke tieten hebben? Moet ze slank zijn of mag een beetje gezet ook?
Oke, dat moet lukken he Charmed?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Kleiner dan mij ja, graag maar geen must, liever gezet zelfs.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe jij het diepte interview met Heloef? Dan bespreken we dat later op MSN, en gaan we ons ogen uitkijken in Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |