SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Dossier Versprekingen / Vreemde uitsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
Michael Jackson #4 The plot still thickens...
Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.
• LiveStreams van de rechtszaak
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/
• Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden
• Posts die we uit het vorige topic mee nemen![]()
wie dat liever niet heeft kan dat aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:
Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...
[ Bericht 0% gewijzigd door Sideshowbobbie op 14-10-2011 11:12:47 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het kan zijn dat die aanklager net zo dom is als ik. Ik had een collega en zijn naam was ook Michael. En die schreef ik ook constant verkeerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Blijft over dat de aanklager niet eens weet hoe je Michael schrijft (tot 2 x toe), terwijl dit zo'n veelvoorkomende naam is in de VS en ook zijn geboortedatum vergist hij zich in. Niemand corrigeert dit ook. Maar goed, misschien moeten we dit maar houden op slordigheden.
Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:21 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik weet trouwens niet goed hoe je uit het vorige topic iets kan terughalen, maar waar sommigen zich mischien hier ook in vergissen is het feit dat, Niet alles wat op internet staat waar is.
Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.
Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.
Overigens heeft de MM maar al te vaak bewezen vele zaken buiten het nieuws te houden, zie bijvoorbeeld de eerste paar weken van Occupy Wall Street.
Maar goed, het kan mij vrij weinig schelen of dit wel of niet in de media naar voren komt. Ik vind het slechts interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt, niets meer en niets minder. Dat komt puur door mijn interesse voor BNW-gerelateerde zaken.
Dus dan is het toch niet interessant voor ze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.
Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus dan is het toch niet interessant voor ze?Als er geen waarheden inzitten, dan is het dus niet interessant om er over te berichten. Overigens is dat laatste wel enigszins ironisch voor wat de media betreft.
Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.
Goede en relevante reactie op mijn postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Het echte leven is is dat er een rechtszaak gaande is, waarin mensen onder ede verklaren dat ze Michael dood gezien hebben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goede en relevante reactie op mijn post
Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Ga eens op mijn post in dan, daar kan je toch moeilijk omheen?
Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.
Nogmaals, vervolgens kom je met een post die daar niet op ingaat. Ja, ik weet ook wel dat er een rechtszaak gaande is, ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is of wat dan ook.
Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
MJ zal zich nooit meer laten zien, want hij is dood. En dat is bewezen. En ja, mensen hier in dit topic zullen over tien jaar nog geloven dat hij leeft. Arme lui.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'
Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het internet overschat.
Prachtige drogredeneringquote:En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet.Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.quote:Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?
[..]
Prachtige drogredenering
[..]
En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.
Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?
Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?
Maar doe mij en anderen in dit topic een plezier, als je hier enkel komt trollen als een verzuurde 50 plusser, blijf dan gewoon lekker weg.
Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.
In plaats van je met de werkelijkheid bezig te houden, hou je je bezig met dit soort dingen![]()
quote:En nee. Ik kwam niet trollen. Als je iets meer mensenkennis had, dan had je geweten dat MJ mij zeer aan het hart gaat. Jochie.
Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.
[..]
Mag je mij vertellen waar. Ik heb even teruggekeken, en dit heb ik gister gezegd:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.
En verder zie ik je als een interneldheld, meer niet.
Lastig, lezen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
*Overigens ben ik iemand die nog niet overtuigd is, maar tot nog toe het interessant vind om dit te volgen vanwege de opmerkelijke bevindingen zo nu en dan
Hoe weet je dat ik me niet bezig houd met de rechtszaak? Omdat ik niet meer zoveel in MUZ post? Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef Robijn48 het volgende:
Precies. Je houdt je liever bezig met dit soort dingen dan met de rechtszaak, de echte wereld.
Over and out.
Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef piepie het volgende:
Zo ik ben er nu ook wel klaar mee hier ...![]()
Jammer, want ik had heel wat aanwijzingen die nog niemand ontkracht heeft, ook hier niet, dus dat had leuke discussies kunnen opleveren
Deze "arme meid" houdt het nu ook voor gezien, bedankt Robijn!
Ik heb zelden zo'n dominant iemand "gekend" op internetfora.
Jij zou hier nooit meer komen (jij hebt mij al lang geleden weggejaagd uit MUZ), jouw "waarheid" kennen we wel en ik heb geen zin om steeds dezelfde plaat voor jou te moeten afdraaien of mezelf te laten beledigen door jou. Jij die pas na Michael's "dood" fan bent geworden en jezelf nu als de ultieme MJ-expert beschouwt ...![]()
Oh ja, kom niet met het excuus dat ik ook in MUZ post. Dat gebeurt nl. een enkele keer als ik iets leuks daar wil delen, want er zitten daar mensen die ook hier wel posten en die wel respectvol zijn. Ik begin in MUZ echter nooit meer over de hoax.
En wat betreft je onzinnige post dat de hoax zich alleen op internet afspeelt kan ik je ook uit je droom helpen. De hoax is in menig tv-programma wereldwijd besproken, er is aandacht in kranten voor geweest en er zijn ook al boeken over geschreven.
Maar dat zijn in jouw ogen allemaal arme lui of mensen die niet los kunnen laten.
In mijn ogen zijn het mensen die "outside the box" kunnen denken.
Ik wil de vaste lezers hier best wel verder op de hoogte houden, maar niet meer via dit topic.
Stuur mij maar een PB, dan kunnen we er eventueel over mailen.
Bedankt voor het heel lang leuk houden van dit topic, Moonwalk, Sideshowbobbie, Hilde3, Ratelslangetje, MetBas, Tass, Weerwachtwoordvergeten en alle posters die hier wel respectvol hebben gereageerd. Ik heb er van genoten ...
er word hier ook pagina's lang gezegd waarom hij wel leeft, waarom nu niet even wat harde feiten opnoemen..??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.
Nogmaals, erg jammer en vervelend. Hopelijk zodra dit weer is overgewaaid, kom je weer wat posten. We houden wel contact via PM
Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Janena het volgende:
Ik begrijp je wel piepie, toch vind ik het jammer...
Ik hou van discussies, in theorie zou dat moeten kunnen zonder dat er wrijving ontstaat...
Whut?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..
Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:28 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich gelijk beledigd voelen als er hier mensen gewoon stellig er van overtuigd zijn dat hij NIET meer leeft...klaar...om dan gelijk weg te gaan en niet meer posten is een beetje triest te noemen..net zoals jullie STELLIG overtuigd zijn dat er meer aan de hand kan zijn zijn er ook enkele die het er niet mee eens zijn ...punt uit.
Omdan gelijk hier weg te blijven toont gelijk de zwakte aan van sommige hier..
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.
Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...
Okee, zeg dan gelijk dat het hele topic niet serieus is te nemen. Maar het is wel hartstikke respectloos.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft?
Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.
piepie, ik heb idd. hier nu eens wat gezegd. Na heel lange tijd. Ik vind je aardig respectloos naar MJ en familie.
Dat jij nu in de slachtofferrol wil gaan zitten moet jij weten.
Dat is ook niet de eerste keerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:
]Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Jochie. Waar heb ik gezegd dat ik dit topic niet aankan?? En is dat zo, dat mensen uit MUZ zich aan mij irriteren, of zit je weer te stoken? Dat lijkt me waarschijnlijker. Ik heb daar nl. niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:
[..]
Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld.Moedig, moedig.
Anyway, je weet van jezelf dat jij dit topic niet aankan. Dat heb je zelf eens gezegd. Ik snap niet zo goed waar je op uit bent door hier opeens bonje te zoeken. Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef Janena het volgende:
BNW staat vol met dit soort zaken. Als ik me er aan zou irriteren zou ik hier niet komen.
Het zou respectloos zijn om mensen als zijn familie, kinderen en directe vrienden lastig te vallen met dit onderwerp. Ik ga er niet van uit dat die hier meelezen. Iedereen klikt vrijwilig op dit topic.
Dat vind jij dan. Vind je het erg dat ik dat niet aanneem van een 18 jarige jongen die mij niet eens kent? En hou eens op met roddelen, dom joch.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef MetBas het volgende:
Je hebt gewoon, afgezien van alles wat in dit topic speelt, een moeilijke persoonlijkheid. Dat weet iedereen daar, ja. Nu jij nog.
Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.
Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef Janena het volgende:
[..]
Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.
Er is heel bewust voor gekozen om dit topic HIER te openen want in MUZ hoort zo'n discussie inderdaad niet thuis, dat veroorzaakte toen ook veel gedoe waardoor Piepie naar BNW is verkast.
Ik geloof ook gewoon dat hij in zijn tombe op Forest Lawn ligt, ik voel me niet aangevallen door mensen hier die denken dat hij nog leeft. Ze hebben niet de intentie om mij op mijn ziel te trappen o.i.d.
Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.
Klopt. piepie is naar hier verhuisd, vanwege de overlast. En laat ze dan ook HIER blijven, en niet in MUZ.
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Janena het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?
Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Nou, zoals je wel gemerkt zal hebben heb ik een ongelofelijke hekel aan dat hoax gedoe. Dus mij valt dat op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef Janena het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...![]()
Waar jij het over hebt is wel heeeeeel erg lang geleden.
Maar je hebt je zin.
Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.
Had gewoon hier weggebleven.
En nog even over dat respectloos naar de familie.
Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?
Zo dit moest er nog even uit.
Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:
[..]
Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ...![]()
Waar jij het over hebt is wel heeeeeel erg lang geleden.
Maar je hebt je zin.
Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.
Had gewoon hier weggebleven.
En nog even over dat respectloos naar de familie.
Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?
Zo dit moest er nog even uit.
Misschien moet je toch even Teddy's tweets gaan lezen en het filmpje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.
Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.
En nee. Het is niet zo lang geleden dat je weer kwam in MUZ. Eerst algemeen en vriendelijk doen, dan weer komen met je onzin. En mag ik je er eraan herinneren dat ik niet de enige was die dat gedoe niet meer wilde. Je zei toen dat je nooit meer in MUZ zou komen, nou, zie hier het resultaat.
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.
Teddy Riley neem ik niet serieus als Michael's directe mensen allemaal zeggen dat hij dood is. Dat is niet eens een issue, piepie. Dat Teddy Riley nu zulke onzin wil verkondigen, moet hij weten.
Beste piepie,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.
Het afzeiken van MetBas heb ik ook gelezen in MUZ laatst. Echt triest hoor voor een vrouw van 50 ...![]()
En Teddy Riley niet serieus nemen vind ik nogal wat. Mede dankzij hem hebben we pareltjes van muziek van Michael.
Als Obama zegt dat hij nog leeft dan geloof je hem ook niet ....![]()
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij nog leeft, ik heb altijd gezegd dat ik bijna zeker denk van wel, maar 100% heb je nooit.)
hahahaha, ja ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef MetBas het volgende:
Robijn gelooft in de roddelcircuithoax!
Jij bent wel goed in mensen ergens de schuld van geven he MetBas? Wat ben jij een stoker, ongelofelijk. Internetheld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef MetBas het volgende:
Piepie en de rest, niet weg gaan. Iedereen die wat langer meeloopt hier weet hoe Robijn is. Ik snap dat jullie dat vervelend vinden, dat vind iedereen. Maar het zou zonde zijn als door haar toedoen het topic op zou houden te bestaan. Dat zou ik, en met mij velen, heel jammer vinden.
Laten we haar nu maar gewoon negeren. Discussie heeft namelijk toch geen zin met haar, echt niet. Ik hoop dat we met iedereen weer verder kunnen met dit topic, ook met de voor redelijkheid vatbare kritische mensen. Ik vind ze een frisse aanwinst voor het topic, mits iedereen beschaafd blijkt natuurlijk.
Denk er anders eerst maar even over na.
Bas
Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.
Dus....quote:Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Het neerkijken op iemand zegt nl. meer van jou dan van iets anders.
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?
Trouwens, je post in BNW, BNW staat vol met dit soort verhalen, heerlijk leesvoer, als je dat niet aankunt blijf dan gewoon weg.
Heb je geen kinderen/ kleinkinderen/ man die je mag kleineren, laat mensen toch gewoon in zijn/ haar waarde.
Nog ff een quote uit een ander topic, tekst is van jezelf.
[..]
Dus....
Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ...![]()
Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.
Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
Ik weet het Jokkebrok, maar dat viel hier altijd reuze mee hoor ....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loeren
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Hier wil ik ook nog wel even op reageren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef GGGeneraal het volgende:
Het feit blijft dat als er hier tegengas wordt gegeven dat Piepie en consorten meteen zich beledigd voelen en denken dat we ze aanvallen. En dan als een klein kind aandacht zoeken door te zeggen ik kom hier niet meer terug, alsof daar een traan voor wordt gelaten.
Iemand gelijk geven was vast moeilijk voor je. Hulde daarvoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Jammer dat het je zo dwars zat, hoop dat je door wilt gaan met dit topic. Ik vind het een fijn topic en heb veel aan wat je post. En ik weet wel zeker dat nog meer mensen dat vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ...![]()
Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.
Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
Helemaal mee eens.quote:
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door.![]()
Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!
We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al ....).
Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.
Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.
Hier een artikel uit een blad erover.
Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.
Coupon code: MJ LIVES
[ afbeelding ]
Waarom die codenaam?????
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ...
Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!
We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al ....).
Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.
Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.
Hier een artikel uit een blad erover.
Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.
Coupon code: MJ LIVES
[ afbeelding ]
Waarom die codenaam?????
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.
Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ...Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Volgens mij was/ is hij moslim.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaadIedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
Van zijn broer Jermaine wist ik het en ik dacht toen ergens gelezen te hebben dat hij ook Michael wilde bekeren maar dat dat uiteindelijk niet gebeurd was. Droeg Michael ook niet zo'n kaballah touwtje een hele poos?quote:
Ja dat klopt, het is ook geen hele sterke aanwijzing, maar ik vond het toch opvallend genoeg om hier te plaatsen ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft biedenOf "Hij leeft door in onze harten" etc.
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef piepie het volgende:
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige
Misschien zijn dat dan ook believers ....quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Janena het volgende:
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
Dit vind ik ook interessant om te lezen Ratelslangetje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Propofol raak je niet verslaafd aan en hij had geen drugs oid in zijn lijf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef MetBas het volgende:
Tja, hij was ook maar een mens. En mensen kunnen verslaafd raken. En mensen met een portemonnee als Michael Jackson kennen dan ook geen rem op hun verslaving.
Ik heb op jouw verzoek de youtube video opgezocht en nogmaals bekeken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:
[..]
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.
Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ...Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Hoi 22, we hadden ongeveer gelijk gepost hier.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef 22 het volgende:
[..]
Ik heb op jouw verzoek de youtube video opgezocht en nogmaals bekeken.
Ik snap wat je zegt, maar kan het niet goed zien omdat ze wegduikt achter de microfoon. Het geluid had ik deze keer niet aan staan en dan lijkt het natuurlijk ook minder erg.
Omdat ik niet kan geloven dat ze dit in scene zouden zetten en hier de kinderen voor zouden gebruiken, ga ik niet mee in deze hoaxtheorie. Al blijf ik het wel lezen uiteraard.
Misschien is 'hij had geen drugs in zijn lijf' wel de grootste hoax om familie en fans te beschermen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef blanket het volgende:
Propofol raak je niet verslaafd aan en hij had geen drugs oid in zijn lijf.
Die vraag is al vaker voorbij gekomen Bas, maar nog steeds eigenlijk niet te beantwoorden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef MetBas het volgende:
Even een andere vraag dan het wel of niet dood; waarom? Waarom denken jullie dat Michael eventueel zijn dood in scène kan hebben gezet? Mits je daar in gelooft natuurlijk. Als een ultieme ontsnapping, een les over en naar de media, een gigantisch dreigend gevaar (van overheid of anderen?), een ultieme schuldenoplossing of..? Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Er kwamen idd allemaal medicijnen voorbij die (ooit) voorgeschreven zijn geweest. Maar waar niets van in het bloed zat. Niet in het bloed...is niet gebruikt...iig de laatste dagen niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is 'hij had geen drugs in zijn lijf' wel de grootste hoax om familie en fans te beschermen?
(En je kunt heel erg geestelijk verslaafd raken aan bepaalde middelen).
Hangt ook nog van de definitie van drugs af.
Er kwam tijdens de rechtzaak toch een enorme lijst met medicijnen die hij slikte voorbij?
Ultieme ontsnapping schrap ik weg...die gelegenheid had hij veel eerder al. In mijn beleving had hij dat na het proces van 2005 moeten/kunnen doen. Alhoewel ik nu dan weer denk dat hij misschien de centen er niet voor had. Vond wel schokkend om te lezen dat hij zo goed als bankroet was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef MetBas het volgende:
Even een andere vraag dan het wel of niet dood; waarom? Waarom denken jullie dat Michael eventueel zijn dood in scène kan hebben gezet? Mits je daar in gelooft natuurlijk. Als een ultieme ontsnapping, een les over en naar de media, een gigantisch dreigend gevaar (van overheid of anderen?), een ultieme schuldenoplossing of..? Ik ben erg benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken.
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:48 schreef piepie het volgende:
[..]
Die vraag is al vaker voorbij gekomen Bas, maar nog steeds eigenlijk niet te beantwoorden.
Het blijft bij gissen en zelf denk ik er de ene keer weer anders over dan de andere keer.
Ik houd het voor mogelijk dat hij zowel de media als justitie een lesje wil leren voor wat ze hem hebben aangedaan. Zijn reputatie tot op de grond toe afgebroken!!! Hoe pijnlijk moet dat wel niet voor hem zijn geweest. Ondraaglijk toch?
Deze rechtszaak doet dan ook denken aan de rechtszaak uit 2005, waarin Michael (is ook een zwarte man) door het grote publiek al was veroordeeld voordat er een uitspraak was.
Hetzelfde gebeurt nu met Conrad Murray.
Saillant detail is dat Katherine en Joe Jackson tijdens de zittingen nu vaak hetzelfde gekleed zijn als tijdens de zittingen in 2005. Willen ze ons hier iets mee duidelijk maken?
Ik houd ook de optie nog altijd open dat hij het simpel en alleen zou hebben gedaan om de grootste hoax aller tijden neer te zetten. Voor Michael was namelijk the sky the limit.
Wat me ook altijd blijft volgen is wat hij in 2008 tegen Teddy Riley heeft gezegd:
I'm gonna shock the world, just watch"
Waar zou hij ons dan mee moet schokken? Een nieuwe tour was leuk, maar niet schokkend ...Een death hoax daarentegen is wel schokkend!
[ afbeelding ]
Maar die foto's in die rolstoel waren er in 2008 nog niet ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.
Jermaine is degene waar we altijd op kunnen rekenen wat betreft het geven van clues ...quote:
Ik vond de manier waarop hij die nieuwe shows aankondigde schokkenderderquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het nieuws van die nieuwe shows wel schokkend hoor. Na al die foto's van hem in een rolstoel denk ik dat iedereen het schokkend had gevonden om hem fris en fit dansend op dat podium te zien staan. En ik geloof wel dat hij daarop inzette.
Gifkwal, je laatste zin negeer ik maar even.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef gifkwal het volgende:
Even over Joe vs. Joseph: het argument dat in deze rechtszaak en bijv. zijn overlijdensakte en testament de middelste naam Joseph wordt gebruikt ipv Joe zoals in zijn paspoort/rijbewijs stond en dat dit zou betekenen dat de eerstgenoemde documenten niet echt zouden zijn: zie hier de officiële papieren van de zaak in 2005 waarin gewoon Michael Joseph Jackson staat.
Volgens mij worden de namen Joe en Joseph gewoon door elkaar gebruikt en is dit ook logisch omdat ze dezelfde betekenis hebben (Joe is een afkorting van Joseph).
Of je moet willen beweren dat de zaak uit 2005 ook nep was.
Beter laat dan nooit R4m0n_46 als het je interesseert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:08 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wist niet dat dit topic er was, blijf het zeker volgen
Ik heb nooit gezegd dat de zaak uit 2005 ook nep zou zijn, dus vond ik die vraag vreemd. Maar niet belangrijk verder ...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef gifkwal het volgende:
Ik bedoelde die laatste zin niet specifiek lullig of zo hoor, maar gewoon serieus![]()
Maar dat de FBI zegt dat zijn naam Joe is maakt dan verder toch niet meer uit, als zelfs in 2004 al Joseph werd gebruikt. Dat is dan gewoon zo gegaan omdat die twee namen vaak worden verwisseld, en nu in 2009/2010 dus weer. Daarom zegt het mij verder niets.
Goed van je Janena. Ik overweeg ook iets te storten, want die film zou er echt moeten komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:18 schreef Janena het volgende:
Ik ben erg blij met Wagener....Heb al het e.e.a. gezien van hem.
Wel hoop ik dat de film er ook echt gaat komen en dat het geld wat fans storten niet voor niks is. Ik heb zelf een kleine bijdrage geleverd. Na al die jaren als MJ fan ben ik wel wat achterdochtig geworden.
Wat ik bedoelde was: als men de hoax-theorie aanhangt o.a. vanwege het feit dat de naam Joseph wordt gebruikt ipv Joe, maar later blijkt dat die namen al eerder op officiële documenten door elkaar werden gebruikt, kan je kiezen uit de volgende conclusies:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat de zaak uit 2005 ook nep zou zijn, dus vond ik die vraag vreemd. Maar niet belangrijk verder ...![]()
Ik hoop ooit nog eens echt uitsluitsel te krijgen hoe dat juridisch in elkaar zit wat betreft het Joe-Joseph verhaal, maar ga er vooralsnog dan maar vanuit dat het toegestaan in de namen door elkaar te gebruiken.
Waar ik verder eigenlijk benieuwd naar ben is of jij ook een mening hebt over het William Wagener verhaal wat ik een paar posts hierboven heb geplaatst.
Die William Wagener is een absolute kanjer, die echt strijdt om Michael's naam voor eens en altijd te zuiveren. Hij wil er een film over maken, wat terug te lezen is op zijn site. Hij is geen believer, maar ziet wel dat er ook bij de huidige rechtszaak tegen Conrad Murray vreemde dingen spelen.
Zo'n man zouden alle Michael Jackson-fans moeten omarmen, of je wel of niet in de hoax gelooft speelt hier totaal geen rol.
Zijn site nogmaals: http://mjjiff.org/
Leuk dat je blijft volgen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:54 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
dat van Murray die eigenlijk anders heet en pas vlak voor hij voor Michael ging werken zijn naam veranderd is wel eigenaardig. en helemaal dat er in de rechtszaak wordt aangedragen dat helemaal niet bewezen is dat hij daadwerkelijk dokter is.. heel vreemd.
het filmpje over de stretcher waarop Michaels lijk ligt ook bekeken. vind dat de maker te kort door de bocht gaat met sommige conclusies. Nergens wordt echt helder dat het onmogelijk nog een ouder type van de stretcher kan zijn. De UCLA man verteld dat het hele ziekenhuis uniform de Stryker stretchers gebruiken, en de filmmaker maakt ervan dat het ziekenhuis uniform dezelfde stretchers gebruiken, wat dus wel het nieuwe type zou moeten zijn. Beetje in je eigen straatje praten..
ik heb lang niet alles omtrent de hoax bekeken, maar volg dit topic al een tijdje. Persoonlijk denk ik dat hij echt wel dood is, maar ergens hoop ik gewoon dat het niet zo is..want het is verdomme Michael!
ik blijf dus volgen!
Niet iedereen die goed onderzoek doet hoeft een taalwonder te zijn, dus mij zegt dit - net als William Wagener - wel iets.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef gifkwal het volgende:
En aan zo'n verhaaltje met gebrek aan interpunctie heb ik ook al niks, het is namelijk niet te verifiëren. Zo kan iedereen wel iets schrijven.
Ik bedoelde dat ik er haast niet doorheen kon lezen omdat het zo belabberd geschreven is. Er kunnen toch duizenden redenen zijn dat hij zijn naam zou hebben gewijzigd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Niet iedereen die goed onderzoek doet hoeft een taalwonder te zijn, dus mij zegt dit - net als William Wagener - wel iets.
Als het dus wel echt waar mocht zijn, dan is de hamvraag dus: Waarom was er een naamswijziging?
Op die leeftijd ineens je naam wijzigen vind ik behoorlijk vreemd en ik zou daar niet zo maar een reden voor kunnen bedenken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:12 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik er haast niet doorheen kon lezen omdat het zo belabberd geschreven is. Er kunnen toch duizenden redenen zijn dat hij zijn naam zou hebben gewijzigd.
En als dit dan zogenaamd het proces van de innocent black man moet voorstellen die op voorhand al door de media is veroordeeld, waarom blijkt dan uit het proces niet dat Murray onschuldig is? Of de verdediging moet nu met een heeeeeele grote truc komen
Ik las een interview met Wendy van Dijk en moest ineens aan bovenstaande vraag denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef gifkwal het volgende:
Ik geef toe dat sommige dingen die o.a. in dit topic genoemd zijn echt interessant en een beetje raar zijn. Maar zolang de volgende vragen voor mij niet helder zijn is het voor mij onzin te geloven dat Michael nog zou leven:
1. Hoe houd je een complot in stand waar zoveel mensen bij betrokken zijn? Dit kan je namelijk niet in je eentje organiseren. Zijn familie, werknemers, vrienden, en nu ook iedereen die bij de rechtszaak betrokken is moet er vanaf weten en dan moeten zij dus allemaal hun mond houden. Een dergelijke hoax kan alleen werken als bijna niemand er iets van weet. Waarom zou Murray hier aan meewerken? Waarom zou het gerechtshof dat de zaal beschikbaar stelt hier aan meewerken? En zo zijn er wel duizenden vragen, die naar mijn inzien gewoon niet beantwoord kunnen worden zonder dat je niet meer in de hoax kan geloven.
Ja ik snap dat dit heel moeilijk te begrijpen is hoor, waarschijnlijk ook het moeilijkst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:52 schreef senesta het volgende:
Waarom zou iemand die zoveel van zijn kinderen houd ze aan dit circus blootstellen? Als er één ding is dat voor mij alle twijfel wegneemt dan zijn het zijn kinderen.
Niemand met zijn hart op de juiste plek en een beetje hersenen in zijn hoofd laat zijn kinderen een nepuitvaart van hun vader meemaken, er is voor mij echt geen enkele reden die dat zou goedpraten.
Blanket was wat, 7 jaar? En die blik steeds in de ogen van dat knulletje...
Larry? Is dat dat met die kerel met dat petjedingetje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:11 schreef Generalissimo het volgende:
Ja en Elvis leeft ook nog!! En Paul McCartney is dood.![]()
maar dat bij die larry is wel heel vreemd
Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomenquote:
Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:33 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hele filmpje gezien, en niks meer te weten gekomen
Oh zo, ja dat begrijp ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik vond het een heel mooi gemaakt filmpje, dat wel inzicht geeft in wat Michael allemaal heeft doorgemaakt en wat mogelijk dus heeft bijgedragen aan het in scène zetten van zijn dood.
Begrijp ik het goed dat Latoya heeft gezegt dat we de Illusionist moeten kijken? En tussen de regels doorlezen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef piepie het volgende:
Latoya weer eens in de bocht met een vage uitspraak (of niet?).
We moeten vooral de film The Illusionist gaan zien en tussen de regels doorlezen.
The Illusionist tagline: 'Nothing is what it seems'.
http://www.imdb.com/title/tt0443543/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klein verslag van de film (fouten daargelaten, tijd terug gezien):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Latoya dat dus heeft gezegd, dan ligt het er wel HEEL erg dik bovenop.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 12:29:21 ]
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoi, de afgelopen dagen heb ik alles door gelezen. Ik heb 1 foto gezien van mj in een bed waar hij overleden zou zijn, ik weet niet of er meer foto's zijn en ik weet ook niet zeker of dat nou die bewuste autoptiefoto is. Als dat wel zo is vraag ik mij af waarom hij half overeind ligt. Als iemand overleden is hoeft hij toch niet meer "comfortabel" te liggen en voor een autopsie is plat liggen wel vereist lijkt mij?
Enne..weet iemand of hij iets met George Michael had (behalve de naam Michael)? Heel vergezocht, ik weet het![]()
maar 25 juni is de geboortedag van de laatste, maar dat klinkt wel heel erg bnw.
Verder opmerkelijk verhaal, maar wel.
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.
Ik heb nooit iets gelezen over George Michael in dit verhaal, dus vergezocht lijkt mij.
Mijn moeder is trouwens ook op 25 juni jarig ...
In het vorige topic is er uitgebreid over dat memorial concert geschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.
Vind het zo vreemd en vaag ...
Hoi Hilde,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Hilde3 het volgende:
oh, haha die pompoen! Is vast voor Halloween, wel raar dat die in de rechtszaal staat net als de bever en de olifant. Misschien qua decoratie of zoiets![]()
Denken jullie dat Conrad Murray schuldig wordt bevonden? Het ziet er niet goed uit voor hem op dit moment.
Dank je Hilde, ik blijf het ook graag doen zolang het ook gewaardeerd wordt en dat merk ik nog genoeg aan de reacties ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Hilde3 het volgende:
Hey Piepie,
Daarom vind ik het ook geweldig dat je hier door blijft posten... het is soms allemaal verwarrend. Dus ook al post ik hier niet iedereen die dat wel doet (geweldig) Het doel blijft hetzelfde (l)
piece by piece he will reveal himself ..... dus nee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Ben je er al achter waar MJ uithangt piepie?
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Ja dat weet ik, maar sinds zijn "dood" is ze nogal aanwezig zullen we maar zeggen in het zoeken van "Justice for Michael". Ze heeft al veel clue's gegeven, maar gisteren zegt ze zo even doodleuk tegen een journalist dat we de film The Illusionist moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb hier echt te weinig gelezen van clues en dergelijke.. net als over die rechtzaak eigenlijk.. heb ook geen mening over Murray.. maar LaToya.. ik weet het niet meer haar.. ze heeft MJ in het verleden ook van veel dingen beschuldigd.. niet de meest betrouwbare bron
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Had zij ook opeens vitiligo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...
Moest hier wel even om lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Als Michael nu Latoya is was dat optreden in Cardiff zijn allerslechtste OOIT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.
Wat vindt je van LaToya's clue?
Je leest hier mee, dus zul je wel een mening hebben toch?
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.
Jawel hoor. Je roept eerst van 'kom op mensen, duidelijker kan het toch niet' waarmee je wil aangeven dat voor jou als een paal boven water staat dat MJ nog leeft. Je krijgt bakken met informatie binnen zeg je, waarvan je hier maar een heel klein deeltje plaatst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef APK het volgende:
Kan LaToya misschien niet bedoelen dat zijn leven een illusie was omdat iedereen dacht dat hij een kindervriend was die geen drugs gebruikte
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gek
Fair enough, maar ik kan nauwelijks geloven dat zij probeert te zeggen dat Micheal nog leeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef piepie het volgende:
[..]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.
Dat was eerder een serieus gerucht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gek
Dat mens moet een PR-persoon huren om haar tweets te doen, hier schiet niemand iets mee op als het echt is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef piepie het volgende:
LaToya doet wel meer vreemde uitspraken de afgelopen 2,5 jaar.
Toch vind ik die van Watch the Illusionst wel heel erg bizar ...![]()
Hoe dan ook, ze is nu erg boos (of doet alsof):
[ afbeelding ]
Was dat niet met Janet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was eerder een serieus gerucht.
En uh, tijdens een awardshow trachtte Michael daar een einde aan te maken door te zeggen 'zie je wel, we zijn echt twee verschillende personen.'
Ja ik snap wel dat jij dat denkt Janena, maar het gaat er bij mij niet in dat zij verwijst naar juist die film waarin weer een fake death voorkomt waaraan een dokter meewerkte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Janena het volgende:
Ik geloof eerder dat Latoya denkt aan een moord-complot.
Dat er achter de schermen het e.e.a. geregeld is om Michael om zeep te helpen. Daar komt ook veel illusie aan te pas en in dat scenario leeft Michael (helaas) niet meer.
Vergeet niet dat hij jarenlang gevolgd is door de geheime dienst en dat zijn eigen rechtzaak ook een smerig vooropgesteld plan leek te zijn.
Ik denk zelf ook wel dat er meer aan de hand is maar of Murray of iemand anders het gedaan heeft is mij niet duidelijk.
Leuk dat je meeleest MJ44ever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:07 schreef MJ44ever het volgende:
Bedankt Piepie, voor al jouw updates. Ik lees ook trouw mee
En zij zei ook: follow the money trail.
Dit past natuurlijk wel in de hoaxtheoriën. Dit is perfect voer voor de advocaten van Murray, weten die het goed aan te pakken en twijfel te zaaien bij de jury > vrijspraak Murrayquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Maron het volgende:
Wat moet je nou met zo'n nieuwsbericht..je word er toch flauw van..arme Michael..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)chzelf-propofol.html
Ja weer een mooi voorbeeld van hoe snel de pers conclusies trekt en mensen die het lezen het direct voor waar aannemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Maron het volgende:
Wat moet je nou met zo'n nieuwsbericht..je word er toch flauw van..arme Michael..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)chzelf-propofol.html
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit past natuurlijk wel in de hoaxtheoriën. Dit is perfect voer voor de advocaten van Murray, weten die het goed aan te pakken en twijfel te zaaien bij de jury > vrijspraak Murray
Ik zie niets, rood kruisje en een hoop letters meer niet ...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:46 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het echt is...maar vet is het wel![]()
[ afbeelding ]
Jammer...toen ik ze erop zetten deden ze het nog. Eens kijken of ik ze weer kan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik zie niets, rood kruisje en een hoop letters meer niet ...
Ja, liever niet hier hoe grappig ook ...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:13 schreef blanket het volgende:
Thriller...lego style.
Volgens mij moeten dit soort dingen in het algemene topic van MJ....dit is de hoax kant natuurlijk![]()
![]()
van mij ook dan maar en we wachten met smart op nieuwe opmerkelijke dingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef Maron het volgende:
Jemig Piepie, ik lees het net pas..ik hoop dat het helemaal goed komt..sterkte en beterschap hoor..
quote:info over arnold
Klein was Michael Jackson's dermatologist from 1985 onward, during which he diagnosed and treated Jackson for lupus and vitiligo, and worked to mitigate the effects of excessive plastic surgery. He also admonished Jackson about his use of propofol as a sleep aid.
En dan?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:
Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.
Ik hoop ook dat het snel beter zal gaan, maar bij een netvliesloslating gaat dat meestal niet zo snel. Ach, ik ben momenteel een doomdenker ook wat dat betreft ...quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:
Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.
Fijn dat je er weer bent Piepie, hopelijk gaat het snel beter...
Dat weet ik, anders kwam ik hier niet...maar dat is jouw eigen 'schuld'..die mensen trek je zelf aan met dit eeuwigdurend topic van JOU , (met hulp van Moonwalk, Bas,Janena e/a), over Michael @Piepie..quote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef piepie het volgende:
Ah Maron, wat lief van je. Er zitten hier echt hele fijne mensen ...
Meen je dat nou serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef piepie het volgende:
Ik had dit niet verwacht, moet even bezinken.
Voor mij betekent dit echter niet dat Michael dood is, THIS IS NOT IT !!
Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?
Dat zou hij iemand toch niet aandoen?
Misschien is het scenario dat hij van een vage dokter te veel dope kreeg, maar het is natuurlijk BNWquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.
Als ik er klaar mee ben, dan zal ik dat zeker laten weten hier, maar zover ben ik nog niet.
Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Janena het volgende:
Misschien dacht Pastor; hij krijgt waarschijnlijk huisarrest, op deze manier regel ik even dat hij iig 3 weken de cel in gaat!
Een rechter heeft vast wel een mening over de verdachte en ik kreeg het idee dat hij niet veel op had met die kwakzalver...
Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?
nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.
Waar hebben de hoaxers dat op gebasseerd? ( als je dat weet danquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald![]()
Only the messenger...
Ik had de foto uitvergroot om te kijken of er op het stukje arm van degene die Paris omarmt, iets van vitiglio te zien was, maar toen zag ik ook de flinke buik van diegene..en dat lijkt natuurlijk niet Michael..(tenzij hij in disguise was)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald![]()
Only the messenger...
Ja ik zag het idd. Ik dacht dat de Judge het ook voor Murray zijn veiligheid bedoelde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.
En er is nu ook al extra bewaking voor hem in de gevangenis, men is bang dat hij zelfmoord gaat plegen...
Helemaal mee eens. Heb dat ook nooit begrepen. Dat liep gewoon maar vrij rond te flaneren...terwijl heel veel mensen z'n bloed wel kunnen drinken. Wat ik ook raar vond is dat al zijn patienten bij de rechtzaak niet recent waren. Wat heeft hij voor 2009 gedaan dan? Onder een rots geleefd ofzo? Hij was toen toch ook dokter?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef piepie het volgende:
Die foto van Paris met die zgn. Michael zegt mij helemaal niets, je kunt er gewoon niets aan zien.
Het is wel opmerkelijk dat ze die foto er snel weer heeft afgehaald.
Wat ik zelf nogal vreemd vind is dat Murray als een gevaar voor de maatschappij zou worden gezien. De afgelopen 2,5 jaar kon hij zich overal vrij bewegen en dat hebben we kunnen zien ook. Honderden foto's zijn er van hem geplaatst. We zagen hem aan het strand, in de stad op terrasjes of wandelend, in Disneyland, in winkels, bij de kapper/pedicure en zelfs bij Forrest Lawn een hele fotoreeks. We hebben nooit gelezen dat fans van Michael die hem hebben gezien hem lastig hebben gevallen, terwijl de fans al 2,5 jaar roepen dat hij schuldig is.
Er is daar veel over gediscussieerd op hoax-forums en er werd daar ook gesuggereerd dat al die foto's misschien wel voor 25 juni 2009 al zijn gemaakt. Ik weet het ook niet, maar het zou zo maar kunnen toch? Het is toch vreemd dat hij zich kennelijk veilig waande op straat. Als ik in zijn schoenen had gestaan zou ik me zeker niet veilig hebben gevoeld in de buitenwereld.
Geen idee...waarschijnlijk het feit dat ze het heel snel op twitter heeft gezet en weer verwijderd...het feit dat de persoon in kwestie niet herkenbaar is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar hebben de hoaxers dat op gebasseerd? ( als je dat weet dan)
Volgens LaToya was MJ ook in de courtroom. Was ook op TMZ te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Jermaine klonk wel blij, maar zei dat Michael er vandaag ook bij was. Was een radiofragment.
Ja dit is een van die dingen die ik echt niet kan begrijpen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:48 schreef blanket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb dat ook nooit begrepen. Dat liep gewoon maar vrij rond te flaneren...terwijl heel veel mensen z'n bloed wel kunnen drinken. Wat ik ook raar vond is dat al zijn patienten bij de rechtzaak niet recent waren. Wat heeft hij voor 2009 gedaan dan? Onder een rots geleefd ofzo? Hij was toen toch ook dokter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat als het geen moord is het ook geen 'VICTIM' isquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef piepie het volgende:
Bij de uitspraak gisteren werd gesproken over ALLEGED VICTIM Michael Joseph Jackson.
Alleged victum betekent verondersteld, vermeend slachtoffer.
Ik heb geen rechten gestudeerd, maar is dit niet heel erg vreemd.
Waarom het woord alleged gebruiken als 100% zeker is dat het om Michael Jackson ging?
Begrijp ik nu goed hieruit dat de doodslag op zich niet is vastgesteld? ....quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heb het even gegoogled, is idd een woordgebruik omdat de daad an sich nog niet is vastgesteld (moord / doodslag / whatever)
doodslag is een juridische uitleg. MJ is dood, maar niet bewezen is of iemand hier schuld aan heeft. En aangezien een eventuele dader onschuldig is tot het tegendeel bewezen is (en dat weet je pas bij de uitspraak) is er nu dus ook nog geen slachtoffer, enkel een vermoeden dat hij slachtoffer is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed hieruit dat de doodslag op zich niet is vastgesteld? ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |