abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99067144
Ik had de laatste post in het vorige deel. Hier weer verder :)

Vorige deel:
Michael Jackson #2 The plot still thickens...

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 15:17:59 ]
pi_99070006
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
pi_99070055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:28 schreef Scrummie het volgende:
Gargh, word dat knopje 'open nieuw deel' wel gebruikt?!
Dat zie je toch? :{
pi_99070122
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
pi_99070148
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Topic is niet gekoppeld, en er is nóg een topic.
Ik heb toch echt op het knopje geramd.
pi_99070203
Maar inderdaad... niet gekoppeld. C'est un bug
pi_99070233
Yep. En die andere moet dicht.
pi_99086033
In het vorige topic hebben we het weer eens over Dave Dave gehad.
Iemand vroeg of hij Myspace of Facebook had.

Hij heeft wel Myspace gehad en na 25 juni 2009 plaatste hij daar rare foto’s op van zichzelf en deed er vreemde cryptische uitspraken.
Helaas heeft hij zijn site onlangs opgeheven.

Een van de eerste zinnen na 25 juni 2009 die hij schreef was:
FOLLOW THE YELLOW BRICK ROAD

Hoaxers hebben aardig wat aanwijzingen gevonden.
Hier wat foto’s:

Memorial

Funeral

zonnebloem en gele taxi op desk van rechter

scène uit The Wiz met gele taxi’s en zonnebloemen.
Taxi’s zijn off duty (was de rechter dat soms ook?)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:04:54 #9
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_99086680
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99087009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Janena het volgende:
En de zonnebloemen niet te vergeten (bij forest lawn en zo).
Ja de zonnebloemen bij Forest Lawn horen er ook bij en de eerste foto van Conrad Murray met een gele stropdas, die hij in het begin veel droeg ... ;)

Wist je trouwens dat Michael's tombe op Forest Lawn nog altijd geen naamplaat heeft? De familie heeft die moeite nooit genomen kennelijk ... 8)7
Mensen die gebeld hebben met Forest Lawn krijgen ook altijd te horen dat Michael Jackson daar niet ligt.

[ Bericht 4% gewijzigd door piepie op 06-07-2011 01:22:58 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 22:32:21 #11
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_99088520
Hey cool dit topic loopt nog :)
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99093131
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Moonwalk het volgende:
Hey cool dit topic loopt nog :)
(heb niks nuttigs te melden hoor maar wou ff late weten dat ik er ook ben : ) )
Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
pi_99099670
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
pi_99101955
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 07:41 schreef Scrummie het volgende:
Gister weer een 'mention' van MJ op TV. Ik zal er vast onbewust opletten dat het me opvalt, maar toch..
Ik heb dit de laatste tijd ook steeds! 'Hè nu alweer Michael?' Maar ik denk dat het komt doordat we weer rond 25 juni leven en mensen daarom weer extra herinnerd aan hem worden en denken van: 'hè, laten we zijn nummer nog eens draaien' ofzo.

Ik heb, trouwens, deze reeks gisteravond gevonden en meteen helemaal doorgelezen. Ik begon met lezen om te kijken wat 'die rare mensen' allemaal te vertellen hadden, maar naar mate ik steeds verder las groeide de twijfel bij mij ook. Jammer dat ik dit niet eerder gevonden heb, want zoals je al een paar ik zei, piepie, er is nu teveel informatie om allemaal door te nemen. Maar dit topic blijf ik zeker volgen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:02:02 #15
262978 Moonwalk
pi_99111999
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef piepie het volgende:

[..]

Hé Moonwalk, wat leuk. Ik moest vanavond nog aan jou denken toen ik even door het vorige topic heen ging.
*O* ik zal ff bijlezen, goed dat je het staande hebt gehouden ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_99113681
Leuke reacties, dus goed dat het topic nog loopt hier.
Ja MultiMarrit wat er allemaal in deze topics is geschreven is eigenlijk maar een fractie van wat er allemaal aan toevalligheden en tegenstrijdigheden is ontdekt.
Zelf ben ik blij dat ik destijds (sept./oktober 2009) het grote engelstalige forum heb ontdekt. Nu hoef ik daar alleen maar dagelijks of een paar keer per week even bij te lezen om het hoax-verhaal te kunnen blijven volgen. Iemand die daar nu blanco instapt, die zal snel ontmoedigd zijn en de draad daar niet meer kunnen oppakken.
pi_99118993
Ook even een soort TVP :)

Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde.. :P

Ik ben geen grote MJ fan en ook geen non-believer, ik lees alles altijd met interesse met als gevolg dat ik er vaak tussenin blijf zweven :P De 'feiten' die ik hier lees overtuigen mij niet van zijn dood, danwel van zijn onderduik-perikelen.. Interesseren doen ze mij wel!
  woensdag 6 juli 2011 @ 18:28:49 #18
33350 Janena
pi_99120035
Ik sta er hetzelfde in Thriller...
Ik ben zeker geen zgn 'believer' maar het interesseert me wel.

Er zijn hoe dan ook vreemde dingen aan de hand, ook als Michael 'gewoon' dood is.
Dat hele 'Yellow brick road' verhaal is op zijn minst 'toevallig' maar waarschijnlijk bewust gedaan (met welke reden, wie zal het weten...).

Wel vind ik het fijn dat er hier momenteel op een leuke manier met elkaar van gedachten word gewisseld.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_99121350
Inderdaad, als je kijkt naar de 9/11 reeks bijvoorbeeld zitten die jongens (en meiden?) er al zoo diep in, dat is gewoon niet leuk meer.. het minste of geringste leidt tot ruzie, en nieuwe mensen worden ook verwezen naar honderden anderen delen om die 'even' door te lezen.. :')

Maar goed.. ik vind het, mocht MJ inderdaad niet dood zijn, een enorm leuke en slimme verdwijntruc waar ik veel respect voor heb, dus vanuit die gedachte wil ik best dingen achter bepaalde feiten zoeken. Maar mocht hij gewoon dood zijn ben ik er wel voor om gewoon nuchter te blijven :P
pi_99123179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:53 schreef Thrilled het volgende:
Ook even een soort TVP :)

Ik ben deel 2 aan het doorlezen maar ik kom op heeeel veel dode linkjes van YouTube, maar de meest terugkerende overeenkomst zijn toch wel de zonnebloemen en de gele taxi. Nu vraag ik mij af, waarom ontstaat er gelijk zo'n link naar die film waar MJ in speelde?
In die film komen ook tal van andere onderdelen/voorwerpen/kleuren etcetera in voor.. Dus omdat er ergens iets op twitter of facebook word gezet ontstaan er linkjes tussen een gele taxi en een zonnebloem die in de rechtbank waren, en een van de vele videobeelden waarin MJ speelde.. :P
Die zonnebloem en gele taxi bij de rechtbank waren op zijn zachtst gezegd te bizar voor woorden en naar mijn mening een duidelijke verwijzing naar de film.
In een latere rechtszitting waren er ook allerlei speelgoedbeestjes en andere objecten aanwezig die je bij geen enkele andere rechtszitting zult tegenkomen (volgens mij staat daar in deel 2 wel een foto van).
Hoax-believers hebben veel tijd gestopt in beelden bekijken van rechtszittingen, maar zijn alleen maar speelgoedvrije rechtszittingen tegengekomen, wat ook logisch is, haha!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:13:53 #21
33350 Janena
pi_99123804
Ja, erg vreemd in de rechtzaal..

Kijk, de stropdassen en de foto van Michael in een geel overhemd kun je schuiven op toeval maar dat speelgoed in de rechtzaal is wel vreemd.
pi_99125703
De keuze voor de Liberian-girl foto's bij de memorial en funeral zijn toch ook best opmerkelijk te noemen. Bij het Liberian Girl-filmpje was Michael zoek en bleek later lachend achter de camera te zitten ... ;)
De familie had toch wat recentere foto's kunnen uitkiezen is mijn mening dan.

-------------------------

Ik kwam weer een foto tegen die hier nog niet is geplaatst. Een goede vergelijking van Dave Dave en de Dave Dave bij Larry King:

pi_99125959
Ik vind dat maar one scary looking chick :{

Maar dat stukje heb ik dan net gemist.. is dit de 'reïncarnatie' van MJ?
  woensdag 6 juli 2011 @ 21:16:54 #24
262978 Moonwalk
pi_99126942
lol, nee het is een jongetje dat door zijn vader is verbrand en misvormd. Alleen is hij na MJ zn dood bij Larry King een interview gaan geven en klinkt hij dus echt precies als MJ. Zelfs voor mensen die er niks van willen weten valt daar niet omheen te draaien. Ook ziet die DaveDave van Larry King er anders uit dan de "echte" , zie de foto van Piepie en eerder in dit topic.

Is het een idee om een "standaard" openingspost te maken met de belangrijke "basiskennis" voor mensen die net instappen? We zullen nooit alles zoals dat engelse forum kunnen neerzetten maar misschien een aantal hele belangrijke dingen zoals dat van DaveDave enzo. Zodat mensen iig weten wie dave is, wie murray is enz enz

edit 2: als piepie de "facts" dan zou willen doen dan wil ik wel een banner enzo maken :)
pi_99128355
Je vraagt nogal wat Moonwalk, haha. Dat is best veel werk. Het valt me wel op dat er nu toch steeds nieuwe fokkers gaan lezen hier, wat op zich best leuk is natuurlijk.
Ik weet wel dat het grote hoax-forum een pagina in het nederlands heeft met veel info voor beginners over de hoax. Ik zoek even de link ervan ... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')