abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101343888
Inderdaad begrijpend lezen is kennelijk lastig en dan ons door elkaar halen Moonwalk ... :')
Alsof Michael doorleeft als DaveDave of Blond Lady ... :{w

Als de serieuze pers een interview aanvraagt zal ik jou voorstellen DrDentz ... *O*
  dinsdag 6 september 2011 @ 16:19:36 #277
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101635072
Niemand durft meer te posten sinds piepie op vakantie is?;).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101636225
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey piepie, ze hebben het over jullie:

[..]

http://hoax.blog.nl/nieuw(...)t-voort-op-fok-forum
Ik ben beroemd!
  donderdag 8 september 2011 @ 11:20:51 #279
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101702904
@Janena, jawel hoor maar ik heb niets nieuws, Piepie is de echte master in nieuwtjes. Ik zal even kijken of er nog wat geks te vinden is om dit een beetje levend te houden

@MetBas, mag ik je handtekening dan mag jij de mijnes w/ hoe was je vakantie?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101786406
New York was fantastisch!

Jermaine onthult ontsnappingsplan Michael JacksonDoor bennootje @ 10/09/2011 14:55 De familie van Michael Jackson had een ontsnappingsplan voor hem klaarliggen voor het geval hij zou zijn veroordeeld voor seksueel misbruik van een minderjarige. Dat heeft Michaels 56-jarige broer Jermaine onthuld aan het Britse dagblad The Times. De King of Pop zou naar Bahrein worden gevlogen met een privévliegtuig als hij schuldig werd bevonden. Het golfstaatje heeft geen uitleveringsverdrag met de Verenigde Staten. Michael, die een 13-jarige jongen in 2003 meerdere keren zou hebben misbruikt op zijn landgoed Neverland, werd in 2005 vrijgesproken. Michael wist volgens Jermaine niets van het plan, maar zou er meteen mee ingestemd hebben. "Waarom zou hij naar de gevangenis gaan voor iets wat hij niet had gedaan?" De zanger overleed in 2009 op 50-jarige leeftijd aan een overdosis van het narcosemiddel propofol. De rechtszaak tegen zijn voormalige lijfarts Conrad Murray, die wordt verdacht van dood door schuld, is afgelopen week van start gaan. De zaak duurt vermoedelijk vier tot zes weken.
pi_101788220
Hoe wilde hij dat doen dan? Voor het geval de uitspraak 'guilty' was stonden er 20 agenten klaar om MJ te boeien en mee te nemen naar de bajes.
pi_101791741
_O- Dat zou nummer zoveel worden in een lange reeks van door Jermaine bedachte en vervolgens mislukte evenementen.
pi_102123197
Ik ben ook weer terug van een heerlijke vakantie in Frankrijk met beter weer dan in dit verregende landje.

Zodra ik weer ben bijgelezen zal ik weer met nieuwe dingen komen.

Fijn dat jij het ook leuk hebt gehad in New York MetBas ... ;)
  maandag 19 september 2011 @ 16:28:59 #284
33350 Janena
pi_102142330
Welkom terug Piepie!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102145309
Je hebt geluk, hij is in de tijd dat je weg was niet snel opgedoken! :+

Maar welkom terug inderdaad!
pi_102151473
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 17:42 schreef MetBas het volgende:
Je hebt geluk, hij is in de tijd dat je weg was niet snel opgedoken! :+

Maar welkom terug inderdaad!
Dank je MetBas en Janena voor de welcome back ... ;)

Ik ben inderdaad altijd een beetje bang dat het net gebeurt als ik weg ben (zonder computer) .. ;)
pi_102167616

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!
pi_102168042
Omdat het zo laat is ben ik er beetje snel doorheen gescrollt (zal er morgen even de tijd voor nemen). Het leek een beetje onsamenhangend filmpje, maar misschien komt dat ook omdat ik hele stukken oversloeg. :+ Vond het ergens wel een naar filmpje, maar dat kan dan ook weer door de wijntjes komen. :+
  dinsdag 20 september 2011 @ 08:56:31 #289
33350 Janena
pi_102170061
Zeker een interessant filmpje! Inderdaad erg naar. Kan nog steeds zo KWAAD worden om wat er allemaal gebeurd is! Oh wat zou ik T. Sneddon, D. Diamond en N. Grace graag tegen willen komen om ze de waarheid te vertellen (of om ze met hun koppen tegen elkaar aan te rammen), ook al weet ik dat ze de vergeefse moeite niet waard zijn.

Ik zou zo graag willen begrijpen waarom dit nou allemaal gebeurd is en wat de werkelijke waarheid is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevalligheden zijn m.b.t. de juryleden en de juryselectie voor Murray's zaak. Zijn de namen van de juryleden eigenlijk al bekend?

[ Bericht 61% gewijzigd door Janena op 20-09-2011 09:25:45 ]
pi_102182240
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:56 schreef Janena het volgende:
Zeker een interessant filmpje! Inderdaad erg naar. Kan nog steeds zo KWAAD worden om wat er allemaal gebeurd is! Oh wat zou ik T. Sneddon, D. Diamond en N. Grace graag tegen willen komen om ze de waarheid te vertellen (of om ze met hun koppen tegen elkaar aan te rammen), ook al weet ik dat ze de vergeefse moeite niet waard zijn.

Ik zou zo graag willen begrijpen waarom dit nou allemaal gebeurd is en wat de werkelijke waarheid is.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er toevalligheden zijn m.b.t. de juryleden en de juryselectie voor Murray's zaak. Zijn de namen van de juryleden eigenlijk al bekend?
Over die juryleden heb ik nog niets bijzonders gelezen.

Verder ben ik het helemaal me je eens Janena, die mensen die jij noemt zijn mede-schuldig aan het kapot maken van "onze" Michael.
Hij heeft dus ook wat mij betreft alle reden om wraak te nemen op de media.

Opvallend aan het einde van dit filmpje zijn ook de rechtszaakdocumenten uit 2005 waarop overal de naam Michael Joe Jackson staat vermeld. (Na zijn dood is het Michael Joseph Jackson).

[ Bericht 7% gewijzigd door piepie op 20-09-2011 16:07:30 ]
pi_102205544
Een artikel uit 2009 waarin wordt beweerd dat Michael plannen had om zijn dood in scène te zetten. De info zou uit Michael's geheime dagboek komen.

http://www.yourworldreport.com/wild_world/jackson_death_hoax.htm

De vraag is of we dit artikel serieus moeten nemen of niet.

Ik moest naar aanleiding hiervan wel denken aan een artikel uit Weekly World News van 1994 waarin ook al werd geschreven dat Michael dit wilde doen.
Al hecht ik weinig waarde aan dit soort tabloids, ze moeten toch op de een of andere manier aanleiding hebben gehad het te schrijven, want dit verzin je niet zomaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door piepie op 21-09-2011 00:36:14 ]
pi_102437562
Michael Jacksons zoon wil getuigen onder voorwaarden

De oudste zoon van Michael Jackson, Prince, was er bij toen zijn vader overleed. De 14-jarige Prince kan dus als getuige opgeroepen worden tijdens het proces tegen Jacksons arts Conrad Murray en heeft zijn familie laten weten dat hij "zal doen wat nodig is om gerechtigheid te laten geschieden". Dat meldt TMZ.com.
Prince is naar verluidt heel nerveus en bang dat hij zijn koelbloedigheid zal verliezen in de rechtszaal. Indien hij door de aanklagers op de getuigenbank wordt geroepen, zal zijn grootmoeder Katherine eisen dat de zaal ontruimd wordt.

Rechter Michael Pastor zal daar vermoedelijk niet op ingaan, maar zal de media hoogstwaarschijnlijk verbieden de getuigenis van Prince te filmen.

Prince staat op de getuigenlijst van de aanklager omdat dokter Murray de toen twaalfjarige jongen in de slaapkamer van zijn vader riep toen die aan het sterven was. Het kind barstte in tranen uit.

Het proces tegen Jacksons lijfarts, cardioloog Conrad Murray, gaat vandaag van start. Hij staat terecht wegens onvrijwillige doodslag wegens het toedienen van een dodelijke dosis van het verdovingsmiddel Propofol. (lb)
27/09/11 11u25

www.hln.be
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_102454515
Er zal nog wel weinig interesse in dit topic zijn nu de rechtszaak is begonnen.
Als ik nieuws heb kom ik wel weer posten hier.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:45:38 #294
33350 Janena
pi_102460863
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...
  dinsdag 27 september 2011 @ 23:58:13 #295
262978 Moonwalk
pi_102464172
Inderdaad, dood of niet dood, het blijft hoe dan ook de hele tijd rare dingen naar boven gooien, dingen die zo raar zijn die niet door gekke fans zijn verzonnen zoals vele willen beweren, maar dat terzijde! Zonnebloem is opvallend en zijn naam fout schrijven ook, helemaal bij een rechtszaak.

( de rest moet ik nog lezen :* )
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_102465012
Ik zit nu naar Kenny Ortega te luisteren.

De foto zegt mij eigenlijk niet zoveel, ik dacht eerlijk gezegd dat hij daar net uit een neusoperatie kwam ... ;)

Ik zit in die rechtszaal te kijken, maar heb nog geen speelgoed kunnen ontdekken dit keer.

[ Bericht 18% gewijzigd door piepie op 28-09-2011 00:38:12 ]
pi_102466239
tvp, live stream?
pi_102466283
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
tvp, live stream?
Ik volg het hier full screen (morgen gaat het weer verder):

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

NOG 2 POSTS TE GAAN HIER EN DAN SLUIT DIT TOPIC.
MOONWALK WIL GRAAG DE NIEUWE OP DOEN, DUS ALS DEZE VOL IS EVEN WACHTEN OP MOONWALK GRAAG .... ;)
  woensdag 28 september 2011 @ 02:14:58 #300
262978 Moonwalk
pi_102466308
ik heb de banners af en *O* ik ga ze nu online zetten op tinydinges
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')