abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104101469
Als Michael echt nog in leven zou zijn. Waarom dan deze veroordeling?
  maandag 7 november 2011 @ 22:41:48 #252
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104101480
Ja waarvan hoogstwaarschijnlijk, vanwege een nieuwe wet, maar twee jaar daadwerkelijk zitten, en kans dat hij zijn straf in zijn huis mag uitzitten ( volgens de commentator na de uitspraak )

[ Bericht 4% gewijzigd door Moonwalk op 07-11-2011 22:48:28 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104101696
Ik had dit niet verwacht, moet even bezinken.

Voor mij betekent dit echter niet dat Michael dood is, THIS IS NOT IT !!
  maandag 7 november 2011 @ 22:47:21 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_104101887
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef piepie het volgende:
Ik had dit niet verwacht, moet even bezinken.

Voor mij betekent dit echter niet dat Michael dood is, THIS IS NOT IT !!
Meen je dat nou serieus? :+
Dat zou hij iemand toch niet aandoen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104102261
quote:
10s.gif Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef APK het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus? :+
Dat zou hij iemand toch niet aandoen?
Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.
Als ik er klaar mee ben, dan zal ik dat zeker laten weten hier, maar zover ben ik nog niet.
pi_104102719
Ik vind dit een hele vreemde gang van zake..maar ja..eerst maar even afwachten.. kan hier hier geen touw aan vastkneupe.. :N
  maandag 7 november 2011 @ 23:54:56 #257
262978 Moonwalk
pi_104105831
Ik kan er ook geen touw aan vast knopen. Even de opsomming die ik tot nu toe kan maken:

1. Judge Pastor zei voordat hij het oordeel ging voorlezen het volgende :

" Er is een typo (typfout) in dit document, er staat 29 juni ipv 25 Juni."

Vervolgens vroeg hij het aan een jurylid om te bevestigen dat dat jurylid het document met een pen had verbeterd. (zoveelste keer dat precies die datum in de documenten verkeerd staat vermeld )

Ik erger me daar mateloos aan, met of zonder hoax, die slordigheid met de naam en verschillende data ben ik een beetje beu

2. Murray maximaal 4 jaar, nieuwe wet in Californië waardoor hij er maar twee hoeft uit te zitten en waarschijnlijk nog minder. Waarvan de kans groot is dat hij dat beetje straf ook nog thuis kan/mag uitzitten. ( Dit is niet officieel uitgesproken maar wel uitgelegd door de commentator, dus goed mogelijk ). Nou wat een zware straf.

3. Hoewel punt twee heel mild is, loop je toch maar de rest van je leven met de dood van Michael Jackson op je voorhoofd
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 7 november 2011 @ 23:56:53 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_104105931
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef piepie het volgende:

[..]

Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.
Als ik er klaar mee ben, dan zal ik dat zeker laten weten hier, maar zover ben ik nog niet.
Misschien is het scenario dat hij van een vage dokter te veel dope kreeg, maar het is natuurlijk BNW :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 8 november 2011 @ 00:11:02 #259
264694 blanket
its human nature
pi_104106498
Ben ook benieuwd hoe de hoaxers dit gaan uitleggen. Vanaf aug 2009 hang ik al op die fora rond dus ik heb alle scenario's wel gehoord.
1 daarvan is nog steeds dat deze rechtzaak in z'n geheel nep zou zijn en allemaal acteurs ed.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_104106923
Ik ben even gaan bank hangen om het te laten bezinken, maar het gaat er bij mij toch echt niet in dat het allemaal echt is. Ik heb de afgelopen ruim 2 jaar zoveel gelezen erover, allemaal dingen waar ik met mijn verstand niet bij kan als hij echt dood zou zijn. Te veel tegenstrijdigheden, te veel versprekingen, te veel toevalligheden. Het was gewoon te veel wat het tegendeel heel sterk deed vermoeden.

Arnold Klein is trouwens ook overtuigd dat Conrad Murray anders heet, nl. Robert Earl Carter.
Dat blijft dus ook nog steeds een onopgelost mysterie.

Het kan gewoon zijn dat rekening is gehouden met deze uitslag en dat de toch niet al te lange straf (zeker in geval van huisarrest goed te doen) Murray een enorme bom duiten zal opleveren.
Hij zat volgens de verhalen financieel aan de grond, dus was het misschien ook niet moeilijk voor hem. Misschien gaat hij kort zitten en als Michael dan zijn thriller come back heeft dan is Murray direct weer vrij man. Ik vond hem ook compleet emotieloos bij die uitspraak, eigenlijk bij het hele proces, op 1 traantje na in het begin.

Moonwalk: die foute datum werd op de live chat ook direct op gereageerd. Ze hadden het daar allemaal over 9 juni. Weer zo'n rare fout.

Bedtijd .... :W
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:31:00 #261
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_104111112
Ik heb vanmorgen een stukje gezien van de uitspraak. Bij het woord guilty zag ik een klein beetje schrik in de ogen van Murray. Voor de rest was hij inderdaad emotieloos.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_104116606
Met de uitspraak zelf zat hij er m.i. emotieloos bij, maar toen die handboeien omgingen zag ik toch wel iets van een gecontroleerde paniek bij hem. Volgens mij hadden ze daar niet op gerekend.
Ik vond sommige redenen waarom hij in de gevangenis moet en geen borg wordt gesteld wel vrij vreemd. Vluchtgevaar, ok, zou kunnen. Schuldig, dus de cel in in afwachting van het vonnis, helemaal prima. Maar gevaar voor de bevolking? Alsof hij nu mensen iets zou gaan aandoen? Dat zie ik nog niet gebeuren.
  dinsdag 8 november 2011 @ 12:56:43 #263
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104117024
Misschien dacht Pastor; hij krijgt waarschijnlijk huisarrest, op deze manier regel ik even dat hij iig 3 weken de cel in gaat!

Een rechter heeft vast wel een mening over de verdachte en ik kreeg het idee dat hij niet veel op had met die kwakzalver...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104118057
pi_104118289
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Janena het volgende:
Misschien dacht Pastor; hij krijgt waarschijnlijk huisarrest, op deze manier regel ik even dat hij iig 3 weken de cel in gaat!

Een rechter heeft vast wel een mening over de verdachte en ik kreeg het idee dat hij niet veel op had met die kwakzalver...
Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?
  dinsdag 8 november 2011 @ 14:58:30 #266
264694 blanket
its human nature
pi_104121309
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 13:33 schreef kvd het volgende:

[..]

Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?
Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:11:10 #267
264694 blanket
its human nature
pi_104121854

Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald ;)
Only the messenger...
  dinsdag 8 november 2011 @ 17:19:14 #268
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_104127259
Jermaine klonk wel blij, maar zei dat Michael er vandaag ook bij was. Was een radiofragment.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_104130544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef blanket het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.
nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.

En er is nu ook al extra bewaking voor hem in de gevangenis, men is bang dat hij zelfmoord gaat plegen...
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:50:34 #270
262978 Moonwalk
pi_104130906
Waarom zou hij zelfmoord plegen met zo een korte straf. Als het nou levenslang was oid zou ik het "gevaar" er van kunnen inzien
  dinsdag 8 november 2011 @ 18:51:45 #271
262978 Moonwalk
pi_104130947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald ;)
Only the messenger...
Waar hebben de hoaxers dat op gebasseerd? ( als je dat weet dan :) )
pi_104135562
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Only the messenger...
Ik had de foto uitvergroot om te kijken of er op het stukje arm van degene die Paris omarmt, iets van vitiglio te zien was, maar toen zag ik ook de flinke buik van diegene..en dat lijkt natuurlijk niet Michael..(tenzij hij in disguise was)
Wat wordt Paris btw al een hele dame, en wie zou degene dan wél zijn, die zij, met haar ogen dicht, die innige knuffel geeft.. :{
pi_104136327
Die foto van Paris met die zgn. Michael zegt mij helemaal niets, je kunt er gewoon niets aan zien.
Het is wel opmerkelijk dat ze die foto er snel weer heeft afgehaald.

Wat ik zelf nogal vreemd vind is dat Murray als een gevaar voor de maatschappij zou worden gezien. De afgelopen 2,5 jaar kon hij zich overal vrij bewegen en dat hebben we kunnen zien ook. Honderden foto's zijn er van hem geplaatst. We zagen hem aan het strand, in de stad op terrasjes of wandelend, in Disneyland, in winkels, bij de kapper/pedicure en zelfs bij Forrest Lawn een hele fotoreeks. We hebben nooit gelezen dat fans van Michael die hem hebben gezien hem lastig hebben gevallen, terwijl de fans al 2,5 jaar roepen dat hij schuldig is.
Er is daar veel over gediscussieerd op hoax-forums en er werd daar ook gesuggereerd dat al die foto's misschien wel voor 25 juni 2009 al zijn gemaakt. Ik weet het ook niet, maar het zou zo maar kunnen toch? Het is toch vreemd dat hij zich kennelijk veilig waande op straat. Als ik in zijn schoenen had gestaan zou ik me zeker niet veilig hebben gevoeld in de buitenwereld.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:45:06 #274
264694 blanket
its human nature
pi_104136465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef kvd het volgende:

[..]

nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.

En er is nu ook al extra bewaking voor hem in de gevangenis, men is bang dat hij zelfmoord gaat plegen...
Ja ik zag het idd. Ik dacht dat de Judge het ook voor Murray zijn veiligheid bedoelde.
  dinsdag 8 november 2011 @ 20:48:03 #275
264694 blanket
its human nature
pi_104136630
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef piepie het volgende:
Die foto van Paris met die zgn. Michael zegt mij helemaal niets, je kunt er gewoon niets aan zien.
Het is wel opmerkelijk dat ze die foto er snel weer heeft afgehaald.

Wat ik zelf nogal vreemd vind is dat Murray als een gevaar voor de maatschappij zou worden gezien. De afgelopen 2,5 jaar kon hij zich overal vrij bewegen en dat hebben we kunnen zien ook. Honderden foto's zijn er van hem geplaatst. We zagen hem aan het strand, in de stad op terrasjes of wandelend, in Disneyland, in winkels, bij de kapper/pedicure en zelfs bij Forrest Lawn een hele fotoreeks. We hebben nooit gelezen dat fans van Michael die hem hebben gezien hem lastig hebben gevallen, terwijl de fans al 2,5 jaar roepen dat hij schuldig is.
Er is daar veel over gediscussieerd op hoax-forums en er werd daar ook gesuggereerd dat al die foto's misschien wel voor 25 juni 2009 al zijn gemaakt. Ik weet het ook niet, maar het zou zo maar kunnen toch? Het is toch vreemd dat hij zich kennelijk veilig waande op straat. Als ik in zijn schoenen had gestaan zou ik me zeker niet veilig hebben gevoeld in de buitenwereld.
Helemaal mee eens. Heb dat ook nooit begrepen. Dat liep gewoon maar vrij rond te flaneren...terwijl heel veel mensen z'n bloed wel kunnen drinken. Wat ik ook raar vond is dat al zijn patienten bij de rechtzaak niet recent waren. Wat heeft hij voor 2009 gedaan dan? Onder een rots geleefd ofzo? Hij was toen toch ook dokter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')