Meen je dat nou serieus?quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef piepie het volgende:
Ik had dit niet verwacht, moet even bezinken.
Voor mij betekent dit echter niet dat Michael dood is, THIS IS NOT IT !!
Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.quote:Op maandag 7 november 2011 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus?
Dat zou hij iemand toch niet aandoen?
Misschien is het scenario dat hij van een vage dokter te veel dope kreeg, maar het is natuurlijk BNWquote:Op maandag 7 november 2011 22:53 schreef piepie het volgende:
[..]
Dat weten we niet, we weten niet hoe het scenario in elkaar zit.
Als ik er klaar mee ben, dan zal ik dat zeker laten weten hier, maar zover ben ik nog niet.
Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:56 schreef Janena het volgende:
Misschien dacht Pastor; hij krijgt waarschijnlijk huisarrest, op deze manier regel ik even dat hij iig 3 weken de cel in gaat!
Een rechter heeft vast wel een mening over de verdachte en ik kreeg het idee dat hij niet veel op had met die kwakzalver...
Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat onderste snap ik ook nog wel, vluchtgevaar ook. Maar gevaar voor de bevolking? De meeste mensen zullen hem nu niet als dokter willen, daarbij, hij mag nu zijn dokterspraktijken meer uitvoeren. Denkt Pastor nu echt dat hij willekeurig iemand met een spuitje neer zal steken? Of iemand recht op zijn mikkel zou slaan? Laat dat dan achterwege....'je bent schuldig en je hebt connecties buiten de staat dus gevang in en geen borg' zou toch voldoende moeten zijn? Of moet iemand echt positief op al die 4 punten (geloof ik dat het was) zijn voordat iemand zonder borg in de gevangenis wordt gezet?
nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep was het meer voor Murray zijn eigen veiligheid en niet zo zeer die van de bevolking. Hij is nu officieel schuldig dus ja er hoeft maar een geflipt persoon rond te lopen.
Waar hebben de hoaxers dat op gebasseerd? ( als je dat weet danquote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald![]()
Only the messenger...
Ik had de foto uitvergroot om te kijken of er op het stukje arm van degene die Paris omarmt, iets van vitiglio te zien was, maar toen zag ik ook de flinke buik van diegene..en dat lijkt natuurlijk niet Michael..(tenzij hij in disguise was)quote:Op dinsdag 8 november 2011 15:11 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de Hoaxers is dit Paris die MJ een knuffel geeft. Ze had de foto op twitter gezet en daarna er weer af gehaald![]()
Only the messenger...
Ja ik zag het idd. Ik dacht dat de Judge het ook voor Murray zijn veiligheid bedoelde.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:42 schreef kvd het volgende:
[..]
nee hoor, en het wordt nu ook bij boulevard besproken, HIJ is een gevaar voor de maatschappij, niet andersom.
En er is nu ook al extra bewaking voor hem in de gevangenis, men is bang dat hij zelfmoord gaat plegen...
Helemaal mee eens. Heb dat ook nooit begrepen. Dat liep gewoon maar vrij rond te flaneren...terwijl heel veel mensen z'n bloed wel kunnen drinken. Wat ik ook raar vond is dat al zijn patienten bij de rechtzaak niet recent waren. Wat heeft hij voor 2009 gedaan dan? Onder een rots geleefd ofzo? Hij was toen toch ook dokter?quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:42 schreef piepie het volgende:
Die foto van Paris met die zgn. Michael zegt mij helemaal niets, je kunt er gewoon niets aan zien.
Het is wel opmerkelijk dat ze die foto er snel weer heeft afgehaald.
Wat ik zelf nogal vreemd vind is dat Murray als een gevaar voor de maatschappij zou worden gezien. De afgelopen 2,5 jaar kon hij zich overal vrij bewegen en dat hebben we kunnen zien ook. Honderden foto's zijn er van hem geplaatst. We zagen hem aan het strand, in de stad op terrasjes of wandelend, in Disneyland, in winkels, bij de kapper/pedicure en zelfs bij Forrest Lawn een hele fotoreeks. We hebben nooit gelezen dat fans van Michael die hem hebben gezien hem lastig hebben gevallen, terwijl de fans al 2,5 jaar roepen dat hij schuldig is.
Er is daar veel over gediscussieerd op hoax-forums en er werd daar ook gesuggereerd dat al die foto's misschien wel voor 25 juni 2009 al zijn gemaakt. Ik weet het ook niet, maar het zou zo maar kunnen toch? Het is toch vreemd dat hij zich kennelijk veilig waande op straat. Als ik in zijn schoenen had gestaan zou ik me zeker niet veilig hebben gevoeld in de buitenwereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |