Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Hoi, de afgelopen dagen heb ik alles door gelezen. Ik heb 1 foto gezien van mj in een bed waar hij overleden zou zijn, ik weet niet of er meer foto's zijn en ik weet ook niet zeker of dat nou die bewuste autoptiefoto is. Als dat wel zo is vraag ik mij af waarom hij half overeind ligt. Als iemand overleden is hoeft hij toch niet meer "comfortabel" te liggen en voor een autopsie is plat liggen wel vereist lijkt mij?
Enne..weet iemand of hij iets met George Michael had (behalve de naam Michael)? Heel vergezocht, ik weet het![]()
maar 25 juni is de geboortedag van de laatste, maar dat klinkt wel heel erg bnw.
Verder opmerkelijk verhaal, maar wel.
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:08 schreef piepie het volgende:
[..]
Die doodsfoto en de autopsiefoto zijn beide niet normaal, dus dat heb je goed gezien hoor.
Ik heb nooit iets gelezen over George Michael in dit verhaal, dus vergezocht lijkt mij.
Mijn moeder is trouwens ook op 25 juni jarig ...
In het vorige topic is er uitgebreid over dat memorial concert geschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:29 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, van dat vergezochte. Naar ik begrijp was hij dus van plan om die concerten allemaal in Engeland te geven? Waarom Engeland eigenlijk? En er was deze maand ook een memorialconcert waar bijna niets over terug te vinden is, althans, vind het maar vreemd verhaal weer, artiesten die zich terug trokken en ineens geen uitzendrechten meer, hier.
Vind het zo vreemd en vaag ...
Hoi Hilde,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:59 schreef Hilde3 het volgende:
oh, haha die pompoen! Is vast voor Halloween, wel raar dat die in de rechtszaal staat net als de bever en de olifant. Misschien qua decoratie of zoiets![]()
Denken jullie dat Conrad Murray schuldig wordt bevonden? Het ziet er niet goed uit voor hem op dit moment.
Dank je Hilde, ik blijf het ook graag doen zolang het ook gewaardeerd wordt en dat merk ik nog genoeg aan de reacties ....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:30 schreef Hilde3 het volgende:
Hey Piepie,
Daarom vind ik het ook geweldig dat je hier door blijft posten... het is soms allemaal verwarrend. Dus ook al post ik hier niet iedereen die dat wel doet (geweldig) Het doel blijft hetzelfde (l)
piece by piece he will reveal himself ..... dus nee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Ben je er al achter waar MJ uithangt piepie?
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Ja dat weet ik, maar sinds zijn "dood" is ze nogal aanwezig zullen we maar zeggen in het zoeken van "Justice for Michael". Ze heeft al veel clue's gegeven, maar gisteren zegt ze zo even doodleuk tegen een journalist dat we de film The Illusionist moet gaan kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Hmm ik heb hier echt te weinig gelezen van clues en dergelijke.. net als over die rechtzaak eigenlijk.. heb ook geen mening over Murray.. maar LaToya.. ik weet het niet meer haar.. ze heeft MJ in het verleden ook van veel dingen beschuldigd.. niet de meest betrouwbare bron
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Had zij ook opeens vitiligo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelfde chirurg en het zijn broer en zus...
Moest hier wel even om lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Er moeten toch wel clues zijn die naar zijn verblijfplaats verwijzen, hij zit al bijna 2,5 jaar ondergedoken, dat is langer dan Anne Frank.
Als Michael nu Latoya is was dat optreden in Cardiff zijn allerslechtste OOIT.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
Zou 'LaToya' dan gespeeld worden door twee personen: LaToya zelf en MJ? Ze lijken zo op elkaar.. als ze nu opeens extra actief is is dat wel frappant.
[ afbeelding ]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef piepie het volgende:
[..]
Nee die clues zijn er echt niet en dat is ook logisch. Zolang hij niet tevoorschijn komt, wil hij niet gevonden worden.
Wat vindt je van LaToya's clue?
Je leest hier mee, dus zul je wel een mening hebben toch?
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Zo kom je altijd mooi onder je complottheorie uit.
Jawel hoor. Je roept eerst van 'kom op mensen, duidelijker kan het toch niet' waarmee je wil aangeven dat voor jou als een paal boven water staat dat MJ nog leeft. Je krijgt bakken met informatie binnen zeg je, waarvan je hier maar een heel klein deeltje plaatst.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar dit slaat toch echt nergens op.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Inderdaad piepie, zijn er zat die het interessant genoeg vinden allemaal.
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef APK het volgende:
Kan LaToya misschien niet bedoelen dat zijn leven een illusie was omdat iedereen dacht dat hij een kindervriend was die geen drugs gebruikte
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gek
Fair enough, maar ik kan nauwelijks geloven dat zij probeert te zeggen dat Micheal nog leeftquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:41 schreef piepie het volgende:
[..]
In theorie kan alles natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat bedoelde.
Dat was eerder een serieus gerucht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef Generalissimo het volgende:
[..]
Dus je denkt Latoya ook MJ is¿¿¿¿¿¿?????? WTF ga op zoek naar een dokter man gek
Dat mens moet een PR-persoon huren om haar tweets te doen, hier schiet niemand iets mee op als het echt is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:11 schreef piepie het volgende:
LaToya doet wel meer vreemde uitspraken de afgelopen 2,5 jaar.
Toch vind ik die van Watch the Illusionst wel heel erg bizar ...![]()
Hoe dan ook, ze is nu erg boos (of doet alsof):
[ afbeelding ]
Was dat niet met Janet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was eerder een serieus gerucht.
En uh, tijdens een awardshow trachtte Michael daar een einde aan te maken door te zeggen 'zie je wel, we zijn echt twee verschillende personen.'
Ja ik snap wel dat jij dat denkt Janena, maar het gaat er bij mij niet in dat zij verwijst naar juist die film waarin weer een fake death voorkomt waaraan een dokter meewerkte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Janena het volgende:
Ik geloof eerder dat Latoya denkt aan een moord-complot.
Dat er achter de schermen het e.e.a. geregeld is om Michael om zeep te helpen. Daar komt ook veel illusie aan te pas en in dat scenario leeft Michael (helaas) niet meer.
Vergeet niet dat hij jarenlang gevolgd is door de geheime dienst en dat zijn eigen rechtzaak ook een smerig vooropgesteld plan leek te zijn.
Ik denk zelf ook wel dat er meer aan de hand is maar of Murray of iemand anders het gedaan heeft is mij niet duidelijk.
Leuk dat je meeleest MJ44ever.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:07 schreef MJ44ever het volgende:
Bedankt Piepie, voor al jouw updates. Ik lees ook trouw mee
En zij zei ook: follow the money trail.
Dit past natuurlijk wel in de hoaxtheoriën. Dit is perfect voer voor de advocaten van Murray, weten die het goed aan te pakken en twijfel te zaaien bij de jury > vrijspraak Murrayquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Maron het volgende:
Wat moet je nou met zo'n nieuwsbericht..je word er toch flauw van..arme Michael..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)chzelf-propofol.html
Ja weer een mooi voorbeeld van hoe snel de pers conclusies trekt en mensen die het lezen het direct voor waar aannemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:04 schreef Maron het volgende:
Wat moet je nou met zo'n nieuwsbericht..je word er toch flauw van..arme Michael..![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)chzelf-propofol.html
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dit past natuurlijk wel in de hoaxtheoriën. Dit is perfect voer voor de advocaten van Murray, weten die het goed aan te pakken en twijfel te zaaien bij de jury > vrijspraak Murray
Ik zie niets, rood kruisje en een hoop letters meer niet ...quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:46 schreef blanket het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of het echt is...maar vet is het wel![]()
[ afbeelding ]
Jammer...toen ik ze erop zetten deden ze het nog. Eens kijken of ik ze weer kan vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
[..]
Ik zie niets, rood kruisje en een hoop letters meer niet ...
Ja, liever niet hier hoe grappig ook ...quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:13 schreef blanket het volgende:
Thriller...lego style.
Volgens mij moeten dit soort dingen in het algemene topic van MJ....dit is de hoax kant natuurlijk![]()
![]()
van mij ook dan maar en we wachten met smart op nieuwe opmerkelijke dingenquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef Maron het volgende:
Jemig Piepie, ik lees het net pas..ik hoop dat het helemaal goed komt..sterkte en beterschap hoor..
quote:info over arnold
Klein was Michael Jackson's dermatologist from 1985 onward, during which he diagnosed and treated Jackson for lupus and vitiligo, and worked to mitigate the effects of excessive plastic surgery. He also admonished Jackson about his use of propofol as a sleep aid.
En dan?quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:
Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.
Ik hoop ook dat het snel beter zal gaan, maar bij een netvliesloslating gaat dat meestal niet zo snel. Ach, ik ben momenteel een doomdenker ook wat dat betreft ...quote:Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:
Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.
Fijn dat je er weer bent Piepie, hopelijk gaat het snel beter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |