abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103835933
Sterkte ermee, piepie!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_103836308
Sterkte maar kunnen die sterkte wensen via PB? Denk nu iedere keer dat er weer wat interessants te lezen is en kom bedrogen uit..
pi_103842190
Jeetje Piepie, dat is schrikken. Veel sterkte en beterschap.
pi_103842257
Oh, Scrummie had je berichtje niet gelezen. Sorry!
pi_103842985
Bedankt voor de lieve reacties, morgen onder het mes, brrrr.
Ik meld me wel weer zodra het kan!
pi_103965596
Jemig Piepie, ik lees het net pas..ik hoop dat het helemaal goed komt..sterkte en beterschap hoor..
  vrijdag 4 november 2011 @ 21:23:13 #232
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_103974327
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 18:09 schreef Maron het volgende:
Jemig Piepie, ik lees het net pas..ik hoop dat het helemaal goed komt..sterkte en beterschap hoor..
van mij ook dan maar en we wachten met smart op nieuwe opmerkelijke dingen *) .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  vrijdag 4 november 2011 @ 22:22:06 #233
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_103977978
Omdat Piepie afwezig is vanwege de operatie en herstel, zal ik een poging doen om het hier een beetje in leven te houden. Ik ben er niet zo goed in als Piepie maar ik zal mijn best doen :7

We beginnen met Dr. Arnold Klein en twitter, waarin hij het nodig vind om naar het deathhoaxforum te verwijzen :7

quote:
info over arnold

Klein was Michael Jackson's dermatologist from 1985 onward, during which he diagnosed and treated Jackson for lupus and vitiligo, and worked to mitigate the effects of excessive plastic surgery. He also admonished Jackson about his use of propofol as a sleep aid.

Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_103982937
Bedankt Moonwalk .... O+
Ik kan niet goed blind typen, maar dat kan niet anders nu omdat ik de eerste dagen na de operatie mijn hoofd niet mag buigen, dus alleen recht voor me mag kijken. Het is heel vermoeiend allemaal. Een netvliesoperatie is heel erg heftig. Ik zie er vreselijk uit. Herstel gaat ook lang duren en soms is zelfs nog een operatie nodig, maar hopelijk niet bij mij. Wat een ellende kan een mens zo ineens overkomen.

Ik heb ook toevallig Arnold Klein toegevoegd vorige week op Twitter en hij plaats inderdaad soms vreemde berichten.

Ik heb verder nog niet de kracht om naar nieuwe clues te zoeken, maar wacht net als iedereen vol spanning de uitspraak in het proces af.

Groetjes iedereen hier ... :W
  † In Memoriam † zaterdag 5 november 2011 @ 00:03:57 #235
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103983521
Piep :W Fijn weer een post van je te zien. Beterschap. :*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_104054221
Bedankt Ratelslangetje … ;-)
(het gaat nog niet zo lekker met me, maar ik moet meer geduld hebben)

Even over Arnold Klein die de laatste weken nogal wat van zich af schrijft op Facebook en Twitter.

Ik moest ineens denken aan die toestand met dat groene jasje van hem.
Michael zou zijn jasje hebben geleend (een duur exemplaar) en dat wilde hij graag terug na 25 juni 2009. Er waren hele toestanden over. Waarom is de vraag? Moest de aandacht soms op groen (mannetje) worden gevestigd? Natuurlijk berichtte TMZ daarover!

Herinneren jullie deze nog?
Michael Jackson #3 The plot still thickens...

En ik heb een foto van Michael en Arnold met dat zelfde groene jasje:

Heel opmerkelijk nu ik eraan terugdenk.
Dit was misschien wel het begin van dat “green man” gedoe.

Lou Ferrigno (The Hulk) kwam in het begin ook uitgebreid in beeld (groene Hulk)

Ik ben benieuwd naar de uitspraak in het proces, maar ik durf te wedden dat Conrad Murray wordt vrijgesproken. Als het allemaal echt zou zijn, dan was de jury er snel uit geweest denk ik en ging hij achter slot en grendel.
  zondag 6 november 2011 @ 23:15:02 #237
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104058554
Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.

Fijn dat je er weer bent Piepie, hopelijk gaat het snel beter...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zondag 6 november 2011 @ 23:39:41 #238
6941 APK
Factual, I think.
pi_104059691
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:

Even los van de conspiracy....als Murray wordt vrijgesproken breekt onder fans de pleuris uit vrees ik...ben hoe dan ook benieuwd.
En dan?
Flashmobs? :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104060862
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 23:15 schreef Janena het volgende:

Fijn dat je er weer bent Piepie, hopelijk gaat het snel beter...
Ik hoop ook dat het snel beter zal gaan, maar bij een netvliesloslating gaat dat meestal niet zo snel. Ach, ik ben momenteel een doomdenker ook wat dat betreft ... ;)

Dat onder de fans de pleuris zal uitbreken denk ik ook als Murray wordt vrijgesproken, althans bij de fans die denken dat hij echt dood is.
  maandag 7 november 2011 @ 00:15:52 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_104061022
Maar wat gaan die fans dan doen? :D
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_104061752
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2011 00:15 schreef APK het volgende:
Maar wat gaan die fans dan doen? :D
Goeie vraag ... :)
  maandag 7 november 2011 @ 08:15:32 #242
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_104064566
Geen idee wat ze gaan doen maar ze worden gewoon heel boos denk ik.
Zeker de fans die bij het courthouse staan.

Afgezien of Michael dood is of niet. Het blijft vreemd dat de enige die vervolgd wordt Conrad Murray is.
Er zijn maar een paar minuten beveiligingscamera-materiaal opgenomen. Huis is niet direct geseald.
Het is in theorie mogelijk dat er andere mensen in het huis waren en dat Murray erin geluisd is.
Dat maakt hem nog geen goede dokter maar dan zou in theorie de moordenaar vrij rondlopen.

Arnold Klein is op zijn faceboek een missie begonnen en die wijst ook naar andere mensen.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_104085905
Speciaal voor jou..dear Piepie..

pi_104089002
Ah Maron, wat lief van je. Er zitten hier echt hele fijne mensen ... O+
pi_104091262
quote:
99s.gif Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef piepie het volgende:
Ah Maron, wat lief van je. Er zitten hier echt hele fijne mensen ... O+
Dat weet ik, anders kwam ik hier niet...maar dat is jouw eigen 'schuld'..die mensen trek je zelf aan met dit eeuwigdurend topic van JOU , (met hulp van Moonwalk, Bas,Janena e/a), over Michael @Piepie..
Al de creditits hiervoor zijn voor JOU..
(en nou geen traantjes, want dat doet auw aan je kijkertjes, dus niet doen.. :{w 0
Hoop dat alles goed is, rustig aan..gun jezelf rust, forceer niets, en heb geduld...
Liefs, Maron.. :s)
pi_104093368
De jury is eruit...over een uurtje weten we of de fans boos gaan worden (en wat ze dan zullen doen) of dat ze blij gaan zijn
pi_104093373
Dank je Maron, ik ben relaxter vandaag .... O+

Om 22.00 uur is de uitspraak, ik ben benieuwd!

Ik vond net nog een filmpje waaruit blijkt dat de media ook de olifant in de rechtszaal heel opmerkelijk lijkt te vinden, net als de clowns buiten de rechtszaal.

pi_104094995
Spannend, ik ben benieuwd naar de uitspraak!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_104101107
Murray zou door de jury schuldig bevonden zijn, en hiervoor max 4 jaar krijgen..wtf..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')