Geen idee...waarschijnlijk het feit dat ze het heel snel op twitter heeft gezet en weer verwijderd...het feit dat de persoon in kwestie niet herkenbaar is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waar hebben de hoaxers dat op gebasseerd? ( als je dat weet dan)
Volgens LaToya was MJ ook in de courtroom. Was ook op TMZ te zien.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:19 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Jermaine klonk wel blij, maar zei dat Michael er vandaag ook bij was. Was een radiofragment.
Ja dit is een van die dingen die ik echt niet kan begrijpen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:48 schreef blanket het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Heb dat ook nooit begrepen. Dat liep gewoon maar vrij rond te flaneren...terwijl heel veel mensen z'n bloed wel kunnen drinken. Wat ik ook raar vond is dat al zijn patienten bij de rechtzaak niet recent waren. Wat heeft hij voor 2009 gedaan dan? Onder een rots geleefd ofzo? Hij was toen toch ook dokter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat als het geen moord is het ook geen 'VICTIM' isquote:Op dinsdag 8 november 2011 21:25 schreef piepie het volgende:
Bij de uitspraak gisteren werd gesproken over ALLEGED VICTIM Michael Joseph Jackson.
Alleged victum betekent verondersteld, vermeend slachtoffer.
Ik heb geen rechten gestudeerd, maar is dit niet heel erg vreemd.
Waarom het woord alleged gebruiken als 100% zeker is dat het om Michael Jackson ging?
Begrijp ik nu goed hieruit dat de doodslag op zich niet is vastgesteld? ....quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heb het even gegoogled, is idd een woordgebruik omdat de daad an sich nog niet is vastgesteld (moord / doodslag / whatever)
doodslag is een juridische uitleg. MJ is dood, maar niet bewezen is of iemand hier schuld aan heeft. En aangezien een eventuele dader onschuldig is tot het tegendeel bewezen is (en dat weet je pas bij de uitspraak) is er nu dus ook nog geen slachtoffer, enkel een vermoeden dat hij slachtoffer is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed hieruit dat de doodslag op zich niet is vastgesteld? ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |