abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103068653

Welkom in het Michael Jackson BNW topic

:?Wat is dit?
Dit is een topic waar alle gekkigheden rondom de dood van Michael Jackson besproken kunnen worden.

:?Waarom doen jullie dat?
De dood van Michael Jackson heeft heel veel onopgeloste en op zijn minst heel erg opvallende
zaken om zich heen hangen. Veel dingen kloppen niet en dat vinden wij interessant.

:?Zijn jullie gekke fans die denken dat hij nog leeft?
Nee we zijn geen gekke fans die denken dat hij nog leeft. Nog sterker, je hoeft niet eens perse van zijn muziek te houden om de rariteiten in te kunnen zien. Vanwege alles wat niet klopt sluiten wij echter niet uit dat hij zijn dood in scene heeft gezet. De ene is hier meer van overtuigd dan de ander en samen discussiëren wij over alle bevindingen. De bevindingen wijzen er vaak sterk op dat de dood van Michael Jackson aan alle kanten rammelt en dat iedereen voor de gek gehouden wordt. Door wie weten we niet. Is het een hoax? Is het de industrie? Is het zijn familie? Zijn ze het allemaal? Dit alles bespreken wij met respect en met een open mind.

:? Wie is welkom?
Iedereen is welkom in dit topic. Kritische vragen stellen mag, als er een antwoord op is krijg je die. Zo niet, dan niet :+ . In dit topic zijn we niet mensen aan het overhalen maar samen aan het onderzoeken.

:? Waar kan ik me inlezen?
Inlezen kan hier: http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/recap_nederlands.php
Lang niet alle informatie staat daar, maar het is een mooi begin om te begrijpen wat er aan de hand is ^O^

:? Ik wil meer lezen!Waar kan dat?

Waslijst met rare dingen. Let op, engels. : http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/weird_list.php

Dossier Teddy Riley

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dossier Versprekingen / Vreemde uitspraken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
Michael Jackson #4 The plot still thickens...

Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.

LiveStreams van de rechtszaak

http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/

Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden

Posts die we uit het vorige topic mee nemen :+
wie dat liever niet heeft kan dat aangeven
SPOILER
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:

Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...

[ Bericht 0% gewijzigd door Sideshowbobbie op 14-10-2011 11:12:47 ]
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:05:21 #2
146882 Sideshowbobbie
pi_103068689
En weer verder :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:10:05 #3
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_103068813
Wat houdt dat Yellowbrickroad in?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:16:15 #4
164649 WeerWachtwoordVergeten
zeefgeheugen
pi_103068977
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef piepie het volgende:

[..]

Blijft over dat de aanklager niet eens weet hoe je Michael schrijft (tot 2 x toe), terwijl dit zo'n veelvoorkomende naam is in de VS en ook zijn geboortedatum vergist hij zich in. Niemand corrigeert dit ook. Maar goed, misschien moeten we dit maar houden op slordigheden.
Het kan zijn dat die aanklager net zo dom is als ik. Ik had een collega en zijn naam was ook Michael. En die schreef ik ook constant verkeerd
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:21:33 #5
358075 GGGeneraal
pi_103069140
Ik weet trouwens niet goed hoe je uit het vorige topic iets kan terughalen, maar waar sommigen zich mischien hier ook in vergissen is het feit dat, Niet alles wat op internet staat waar is.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:54:47 #6
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103070041
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:21 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik weet trouwens niet goed hoe je uit het vorige topic iets kan terughalen, maar waar sommigen zich mischien hier ook in vergissen is het feit dat, Niet alles wat op internet staat waar is.
Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:20:22 #7
146882 Sideshowbobbie
pi_103070958
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.
Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.

Overigens heeft de MM maar al te vaak bewezen vele zaken buiten het nieuws te houden, zie bijvoorbeeld de eerste paar weken van Occupy Wall Street.

Maar goed, het kan mij vrij weinig schelen of dit wel of niet in de media naar voren komt. Ik vind het slechts interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt, niets meer en niets minder. Dat komt puur door mijn interesse voor BNW-gerelateerde zaken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:29:50 #8
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103071224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.

Overigens heeft de MM maar al te vaak bewezen vele zaken buiten het nieuws te houden, zie bijvoorbeeld de eerste paar weken van Occupy Wall Street.

Maar goed, het kan mij vrij weinig schelen of dit wel of niet in de media naar voren komt. Ik vind het slechts interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt, niets meer en niets minder. Dat komt puur door mijn interesse voor BNW-gerelateerde zaken.
Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:41:15 #9
146882 Sideshowbobbie
pi_103071551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.
Dus dan is het toch niet interessant voor ze? :D Als er geen waarheden inzitten, dan is het dus niet interessant om er over te berichten. Overigens is dat laatste wel enigszins ironisch voor wat de media betreft.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:44:04 #10
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103071618
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus dan is het toch niet interessant voor ze? :D Als er geen waarheden inzitten, dan is het dus niet interessant om er over te berichten. Overigens is dat laatste wel enigszins ironisch voor wat de media betreft.
Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.
Leef en Laten Leven
Surf volledig anoniem met NordVPNBullguard Internet SecurityZenmate VPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:47:02 #11
146882 Sideshowbobbie
pi_103071713
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.
Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:50:58 #12
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103071841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.
:{w Het echte leven is is dat er een rechtszaak gaande is, waarin mensen onder ede verklaren dat ze Michael dood gezien hebben.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:00:28 #13
146882 Sideshowbobbie
pi_103072084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

:{w Het echte leven is is dat er een rechtszaak gaande is, waarin mensen onder ede verklaren dat ze Michael dood gezien hebben.
Goede en relevante reactie op mijn post :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:02:11 #14
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103072128
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Goede en relevante reactie op mijn post :')
:? Ga eens op mijn post in dan, daar kan je toch moeilijk omheen?
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:14:08 #15
146882 Sideshowbobbie
pi_103072506
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

:? Ga eens op mijn post in dan, daar kan je toch moeilijk omheen?
Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.

Nogmaals, vervolgens kom je met een post die daar niet op ingaat. Ja, ik weet ook wel dat er een rechtszaak gaande is, ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is of wat dan ook.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:22:28 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103072755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.

Nogmaals, vervolgens kom je met een post die daar niet op ingaat. Ja, ik weet ook wel dat er een rechtszaak gaande is, ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is of wat dan ook.
Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:41 #17
358075 GGGeneraal
pi_103073199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:38:58 #18
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103073320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'
MJ zal zich nooit meer laten zien, want hij is dood. En dat is bewezen. En ja, mensen hier in dit topic zullen over tien jaar nog geloven dat hij leeft. Arme lui.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:50:24 #19
277876 gifkwal
pi_103073732
Ik geef toe dat sommige dingen die o.a. in dit topic genoemd zijn echt interessant en een beetje raar zijn. Maar zolang de volgende vragen voor mij niet helder zijn is het voor mij onzin te geloven dat Michael nog zou leven:

1. Hoe houd je een complot in stand waar zoveel mensen bij betrokken zijn? Dit kan je namelijk niet in je eentje organiseren. Zijn familie, werknemers, vrienden, en nu ook iedereen die bij de rechtszaak betrokken is moet er vanaf weten en dan moeten zij dus allemaal hun mond houden. Een dergelijke hoax kan alleen werken als bijna niemand er iets van weet. Waarom zou Murray hier aan meewerken? Waarom zou het gerechtshof dat de zaal beschikbaar stelt hier aan meewerken? En zo zijn er wel duizenden vragen, die naar mijn inzien gewoon niet beantwoord kunnen worden zonder dat je niet meer in de hoax kan geloven.

2. Waarom zou hij dit doen, en inderdaad tot wanneer? Dat hij zijn dood zou faken om ergens een rustig, anoniem leven te kunnen leiden kan ik me nog ergens een héél klein beetje voorstellen, maar dan is weer de vraag: hoe kan het dat niemand zijn mond voorbij praat? Of weet echt bijna niemand hiervan en laat MJ zijn eigen familie en bijvoorbeeld Murray die dan onterecht verdacht is van doodslag gewoon in hun sop gaarkoken? Maar als ik de gedachtegang van de hoax-theorie volg is dit niet het geval, want er worden juist expres allerlei hints achtergelaten die er op moeten wijzen dat hij nog zou leven. Dan kom ik dus weer terug op punt 1, want al die hints kan je niet in je eentje organiseren moeten er dus tientallen, misschien wel honderden mensen zijn die hier iets van weten.

3. Stel dat hij het dus allemaal expres doet om terug te komen, wat wil hij daar mee bereiken? Ik denk dat de wereld en velen van zijn fans (waaronder ik) het hem niet in dank zullen afnemen. Ik zou het zeker geen leuke grap vinden.

Al die toevalligheden, oke, soit, maar ik geloof gewoon niet in het grote verhaal. Het kán gewoon niet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:50:37 #20
146882 Sideshowbobbie
pi_103073738
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het internet overschat.
Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?

quote:
En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet.Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
Prachtige drogredenering ^O^

quote:
En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNBullguard Internet SecuritySurf prive met PureVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:55:53 #21
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103073902
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?

[..]

Prachtige drogredenering ^O^

[..]

En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.
Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?
Oh, don't worry. Ik neem dit topic zo wel niet serieus. Dat wil je niet weten.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:00:20 #22
146882 Sideshowbobbie
pi_103074056
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?
Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?

Maar doe mij en anderen in dit topic een plezier, als je hier enkel komt trollen als een verzuurde 50 plusser, blijf dan gewoon lekker weg.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:02:32 #23
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103074126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?

Maar doe mij en anderen in dit topic een plezier, als je hier enkel komt trollen als een verzuurde 50 plusser, blijf dan gewoon lekker weg.
Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.
In plaats van je met de werkelijkheid bezig te houden, hou je je bezig met dit soort dingen :')

En nee. Ik kwam niet trollen. Als je iets meer mensenkennis had, dan had je geweten dat MJ mij zeer aan het hart gaat. Jochie.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:06:51 #24
146882 Sideshowbobbie
pi_103074263
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.
In plaats van je met de werkelijkheid bezig te houden, hou je je bezig met dit soort dingen :')
Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.

quote:
En nee. Ik kwam niet trollen. Als je iets meer mensenkennis had, dan had je geweten dat MJ mij zeer aan het hart gaat. Jochie.
_O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:09:41 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103074342
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.

[..]

_O-
Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.
En verder zie ik je als een interneldheld, meer niet.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:16:36 #26
263682 piepie
Smile
pi_103074580
Zo ik ben er nu ook wel klaar mee hier ... :(

Jammer, want ik had heel wat aanwijzingen die nog niemand ontkracht heeft, ook hier niet, dus dat had leuke discussies kunnen opleveren

Deze "arme meid" houdt het nu ook voor gezien, bedankt Robijn!
Ik heb zelden zo'n dominant iemand "gekend" op internetfora.

Jij zou hier nooit meer komen (jij hebt mij al lang geleden weggejaagd uit MUZ), jouw "waarheid" kennen we wel en ik heb geen zin om steeds dezelfde plaat voor jou te moeten afdraaien of mezelf te laten beledigen door jou. Jij die pas na Michael's "dood" fan bent geworden en jezelf nu als de ultieme MJ-expert beschouwt ... :r

Oh ja, kom niet met het excuus dat ik ook in MUZ post. Dat gebeurt nl. een enkele keer als ik iets leuks daar wil delen, want er zitten daar mensen die ook hier wel posten en die wel respectvol zijn. Ik begin in MUZ echter nooit meer over de hoax.

En wat betreft je onzinnige post dat de hoax zich alleen op internet afspeelt kan ik je ook uit je droom helpen. De hoax is in menig tv-programma wereldwijd besproken, er is aandacht in kranten voor geweest en er zijn ook al boeken over geschreven.
Maar dat zijn in jouw ogen allemaal arme lui of mensen die niet los kunnen laten.
In mijn ogen zijn het mensen die "outside the box" kunnen denken.

Ik wil de vaste lezers hier best wel verder op de hoogte houden, maar niet meer via dit topic.
Stuur mij maar een PB, dan kunnen we er eventueel over mailen.

Bedankt voor het heel lang leuk houden van dit topic, Moonwalk, Sideshowbobbie, Hilde3, Ratelslangetje, MetBas, Tass, Weerwachtwoordvergeten en alle posters die hier wel respectvol hebben gereageerd. Ik heb er van genoten ... :W
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:16:39 #27
146882 Sideshowbobbie
pi_103074583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.
En verder zie ik je als een interneldheld, meer niet.
Mag je mij vertellen waar. Ik heb even teruggekeken, en dit heb ik gister gezegd:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
*Overigens ben ik iemand die nog niet overtuigd is, maar tot nog toe het interessant vind om dit te volgen vanwege de opmerkelijke bevindingen zo nu en dan :)
Lastig, lezen...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:17:27 #28
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103074607
Precies. Je houdt je liever bezig met dit soort dingen dan met de rechtszaak, de echte wereld.
Over and out.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:22:50 #29
146882 Sideshowbobbie
pi_103074808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:17 schreef Robijn48 het volgende:
Precies. Je houdt je liever bezig met dit soort dingen dan met de rechtszaak, de echte wereld.
Over and out.
Hoe weet je dat ik me niet bezig houd met de rechtszaak? Omdat ik niet meer zoveel in MUZ post? Alsjeblieft zeg :')

En wie is hier nu de internetheld? :|W
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:24:17 #30
316466 MetBas
pi_103074864
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
Malwarebytes - stop malwareDe snelste VPN - FastestVPNMalwarebytes - stop malware
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:27:33 #31
146882 Sideshowbobbie
pi_103074980
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:16 schreef piepie het volgende:
Zo ik ben er nu ook wel klaar mee hier ... :(

Jammer, want ik had heel wat aanwijzingen die nog niemand ontkracht heeft, ook hier niet, dus dat had leuke discussies kunnen opleveren

Deze "arme meid" houdt het nu ook voor gezien, bedankt Robijn!
Ik heb zelden zo'n dominant iemand "gekend" op internetfora.

Jij zou hier nooit meer komen (jij hebt mij al lang geleden weggejaagd uit MUZ), jouw "waarheid" kennen we wel en ik heb geen zin om steeds dezelfde plaat voor jou te moeten afdraaien of mezelf te laten beledigen door jou. Jij die pas na Michael's "dood" fan bent geworden en jezelf nu als de ultieme MJ-expert beschouwt ... :r

Oh ja, kom niet met het excuus dat ik ook in MUZ post. Dat gebeurt nl. een enkele keer als ik iets leuks daar wil delen, want er zitten daar mensen die ook hier wel posten en die wel respectvol zijn. Ik begin in MUZ echter nooit meer over de hoax.

En wat betreft je onzinnige post dat de hoax zich alleen op internet afspeelt kan ik je ook uit je droom helpen. De hoax is in menig tv-programma wereldwijd besproken, er is aandacht in kranten voor geweest en er zijn ook al boeken over geschreven.
Maar dat zijn in jouw ogen allemaal arme lui of mensen die niet los kunnen laten.
In mijn ogen zijn het mensen die "outside the box" kunnen denken.

Ik wil de vaste lezers hier best wel verder op de hoogte houden, maar niet meer via dit topic.
Stuur mij maar een PB, dan kunnen we er eventueel over mailen.

Bedankt voor het heel lang leuk houden van dit topic, Moonwalk, Sideshowbobbie, Hilde3, Ratelslangetje, MetBas, Tass, Weerwachtwoordvergeten en alle posters die hier wel respectvol hebben gereageerd. Ik heb er van genoten ... :W
Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.

Nogmaals, erg jammer en vervelend. Hopelijk zodra dit weer is overgewaaid, kom je weer wat posten. We houden wel contact via PM :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:28:37 #32
358075 GGGeneraal
pi_103075027
Ik snap niet dat mensen zich gelijk beledigd voelen als er hier mensen gewoon stellig er van overtuigd zijn dat hij NIET meer leeft...klaar...om dan gelijk weg te gaan en niet meer posten is een beetje triest te noemen..net zoals jullie STELLIG overtuigd zijn dat er meer aan de hand kan zijn zijn er ook enkele die het er niet mee eens zijn ...punt uit.

Omdan gelijk hier weg te blijven toont gelijk de zwakte aan van sommige hier..
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:30:01 #33
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103075070
Ik begrijp je wel piepie, toch vind ik het jammer...

Ik hou van discussies, in theorie zou dat moeten kunnen zonder dat er wrijving ontstaat...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:30:42 #34
358075 GGGeneraal
pi_103075094
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik vind het erg jammer, maar ook begrijpelijk. Ik zie graag een gezonde discussies ontstaan in dit topic, maar het is op z'n zachts gezegd jammerlijk dat dit voor sommigen moeilijk is. Er niet voor open staan is geen probleem, maar kom dat niet elk topic melden en de boel te zitten stangen.

Nogmaals, erg jammer en vervelend. Hopelijk zodra dit weer is overgewaaid, kom je weer wat posten. We houden wel contact via PM :)
er word hier ook pagina's lang gezegd waarom hij wel leeft, waarom nu niet even wat harde feiten opnoemen..??
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:31:10 #35
358075 GGGeneraal
pi_103075112
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:30 schreef Janena het volgende:
Ik begrijp je wel piepie, toch vind ik het jammer...

Ik hou van discussies, in theorie zou dat moeten kunnen zonder dat er wrijving ontstaat...
Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:32:29 #36
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103075152
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:31 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Helaas komt de wrijving altijd van de complotdenkers hun kant..
Whut? :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:32:38 #37
146882 Sideshowbobbie
pi_103075158
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:28 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich gelijk beledigd voelen als er hier mensen gewoon stellig er van overtuigd zijn dat hij NIET meer leeft...klaar...om dan gelijk weg te gaan en niet meer posten is een beetje triest te noemen..net zoals jullie STELLIG overtuigd zijn dat er meer aan de hand kan zijn zijn er ook enkele die het er niet mee eens zijn ...punt uit.

Omdan gelijk hier weg te blijven toont gelijk de zwakte aan van sommige hier..
Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:33:08 #38
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103075175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Robijn, is het met jouw persoonlijkheid en gemoedstoestand wel verstandig je hier in te mengen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef MetBas het volgende:
Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.
piepie, ik heb idd. hier nu eens wat gezegd. Na heel lange tijd. Ik vind je aardig respectloos naar MJ en familie.
Dat jij nu in de slachtofferrol wil gaan zitten moet jij weten.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:37:25 #39
358075 GGGeneraal
pi_103075337
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Whut? :D
waardoor ze dus hier weggaan bedoel ik dus..
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:38:07 #40
358075 GGGeneraal
pi_103075360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het ervan overtuigd zijn dat hij niet meer leeft of er van overtuigd zijn dat verschillende zaken rondom zijn dood niet noemenswaardig zijn en theorieën kunnen weerleggen in een gezonde discussie is ook geen enkel probleem. Het herhaaldelijk zeggen ''hij is dood, punt uit en je hebt het er maar mee te doen'' helpt niet mee aan een goede discussie. Meng je anders niet in de discussie.
Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...
Surf volledig anoniem met NordVPNBullguard Internet SecurityBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:39:17 #41
146882 Sideshowbobbie
pi_103075411
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien...het pagina's lang herhalen dat hij mischien nog wel leeft...
Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft? :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:40:35 #42
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103075447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Maar daarvoor staat dit topic ook in BNW. Of moet dit hele subforum maar worden afgeschaft? :')
Okee, zeg dan gelijk dat het hele topic niet serieus is te nemen. Maar het is wel hartstikke respectloos.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:42:00 #43
316466 MetBas
pi_103075487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

[..]

Moet jij zeggen, met je wijntjes en je 18 jaar.
piepie, ik heb idd. hier nu eens wat gezegd. Na heel lange tijd. Ik vind je aardig respectloos naar MJ en familie.
Dat jij nu in de slachtofferrol wil gaan zitten moet jij weten.
Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld. :D Moedig, moedig.
Anyway, je weet van jezelf dat jij dit topic niet aankan. Dat heb je zelf eens gezegd. Ik snap niet zo goed waar je op uit bent door hier opeens bonje te zoeken. Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:43:04 #44
33350 Janena
pi_103075536
BNW staat vol met dit soort zaken. Als ik me er aan zou irriteren zou ik hier niet komen.

Het zou respectloos zijn om mensen als zijn familie, kinderen en directe vrienden lastig te vallen met dit onderwerp. Ik ga er niet van uit dat die hier meelezen. Iedereen klikt vrijwilig op dit topic.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:43:30 #45
146882 Sideshowbobbie
pi_103075560
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:

]Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Dat is ook niet de eerste keer :X
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:44:19 #46
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103075597
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef MetBas het volgende:

[..]

Is 'ie weer, de leeftijdskaart wordt weer gespeeld. :D Moedig, moedig.
Anyway, je weet van jezelf dat jij dit topic niet aankan. Dat heb je zelf eens gezegd. Ik snap niet zo goed waar je op uit bent door hier opeens bonje te zoeken. Nu iedereen uit MUZ zich aan je irriteert ben je verder op zoek?
Jochie. Waar heb ik gezegd dat ik dit topic niet aankan?? En is dat zo, dat mensen uit MUZ zich aan mij irriteren, of zit je weer te stoken? Dat lijkt me waarschijnlijker. Ik heb daar nl. niets van gemerkt.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:46:02 #47
316466 MetBas
pi_103075659
Je hebt gewoon, afgezien van alles wat in dit topic speelt, een moeilijke persoonlijkheid. Dat weet iedereen daar, ja. Nu jij nog.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:46:07 #48
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103075663
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:43 schreef Janena het volgende:
BNW staat vol met dit soort zaken. Als ik me er aan zou irriteren zou ik hier niet komen.

Het zou respectloos zijn om mensen als zijn familie, kinderen en directe vrienden lastig te vallen met dit onderwerp. Ik ga er niet van uit dat die hier meelezen. Iedereen klikt vrijwilig op dit topic.
Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:46:59 #49
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103075710
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef MetBas het volgende:
Je hebt gewoon, afgezien van alles wat in dit topic speelt, een moeilijke persoonlijkheid. Dat weet iedereen daar, ja. Nu jij nog.
Dat vind jij dan. Vind je het erg dat ik dat niet aanneem van een 18 jarige jongen die mij niet eens kent? En hou eens op met roddelen, dom joch.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:53:29 #50
33350 Janena
pi_103075920
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het is aardig respectloos te insinueren dat MJ nog leeft, Janena. Ook Jermaine heeft daar een tijd geleden iets van gezegd, nl ermee op te houden.
Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.
Er is heel bewust voor gekozen om dit topic HIER te openen want in MUZ hoort zo'n discussie inderdaad niet thuis, dat veroorzaakte toen ook veel gedoe waardoor Piepie naar BNW is verkast.

Ik geloof ook gewoon dat hij in zijn tombe op Forest Lawn ligt, ik voel me niet aangevallen door mensen hier die denken dat hij nog leeft. Ze hebben niet de intentie om mij op mijn ziel te trappen o.i.d.
VyprVPN - de snelle VPNDe snelste VPN - FastestVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPN
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:57:49 #51
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103076063
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:53 schreef Janena het volgende:

[..]

Respectloos naar wie? Zijn familie zal niet op een nederlands forum meelezen en fans kiezen er voor om dit aan te klikken. Op een subforum als BNW staat allemaal van dit soort 'raar gedoe' waardoor je al gewaarschuwd bent en dit soort berichten kunt verwachten.
Er is heel bewust voor gekozen om dit topic HIER te openen want in MUZ hoort zo'n discussie inderdaad niet thuis, dat veroorzaakte toen ook veel gedoe waardoor Piepie naar BNW is verkast.

Ik geloof ook gewoon dat hij in zijn tombe op Forest Lawn ligt, ik voel me niet aangevallen door mensen hier die denken dat hij nog leeft. Ze hebben niet de intentie om mij op mijn ziel te trappen o.i.d.
Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.
Klopt. piepie is naar hier verhuisd, vanwege de overlast. En laat ze dan ook HIER blijven, en niet in MUZ.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:59:38 #52
33350 Janena
pi_103076111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Respectloos naar MJ zelf, zijn familie en zijn kinderen. Als je dat niet zo voelt, dan rest ik my case.
Klopt. piepie is naar hier verhuisd, vanwege de overlast. En laat ze dan ook HIER blijven, en niet in MUZ.
Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:01:13 #53
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103076142
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Janena het volgende:

[..]

Misschien heb ik wat gemist maar in MUZ heeft ze recentelijk toch niks over de Hoax genoemd?
Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:02:30 #54
33350 Janena
pi_103076194
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Klopt. Maar zo gaat het steeds. Eerst slijmen, dan weer wat over zijn zogenaamde in leven zijn noemen. Dat is al een paar keer gebeurd.
Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:03:08 #55
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103076207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef Janena het volgende:

[..]

Daar kan ik niet zoveel op zeggen, kan goed zijn dat dit is gebeurd maar mijn gatenkaas-geheugen werkt niet altijd mee.
Nou, zoals je wel gemerkt zal hebben heb ik een ongelofelijke hekel aan dat hoax gedoe. Dus mij valt dat op.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:25:41 #56
358075 GGGeneraal
pi_103076996
Het feit blijft dat als er hier tegengas wordt gegeven dat Piepie en consorten meteen zich beledigd voelen en denken dat we ze aanvallen. En dan als een klein kind aandacht zoeken door te zeggen ik kom hier niet meer terug, alsof daar een traan voor wordt gelaten. :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:58:28 #57
263682 piepie
Smile
pi_103078132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:01 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Slijmen? Oké dat heb ik echt nodig denk jij ... :?
Waar jij het over hebt is wel heeeeeel erg lang geleden.

Maar je hebt je zin.

Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.

Had gewoon hier weggebleven.

En nog even over dat respectloos naar de familie.
Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?

Zo dit moest er nog even uit.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:06:35 #58
358075 GGGeneraal
pi_103078455
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Maar je hebt je zin.

Ik heb genoeg topics her en der op FOK gelezen waar je ruzie zocht en werd uitgekotst door iedereen.

Waarom reageren ze dan niet (op 1 kleine tweet van Jermaine na 2 jaar na), zelfs niet als Michael's eigen producer Teddy Riley openlijk beweert dat hij nog leeft?

Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:06:50 #59
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103078465
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef piepie het volgende:

[..]

Maar je hebt je zin.

Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.
En nee. Het is niet zo lang geleden dat je weer kwam in MUZ. Eerst algemeen en vriendelijk doen, dan weer komen met je onzin. En mag ik je er eraan herinneren dat ik niet de enige was die dat gedoe niet meer wilde. Je zei toen dat je nooit meer in MUZ zou komen, nou, zie hier het resultaat.
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.

Teddy Riley neem ik niet serieus als Michael's directe mensen allemaal zeggen dat hij dood is. Dat is niet eens een issue, piepie. Dat Teddy Riley nu zulke onzin wil verkondigen, moet hij weten.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:29:07 #60
263682 piepie
Smile
pi_103079366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef GGGeneraal het volgende:

[..]

Mischien bedoelt hij met ''leven'' gewoon dat zijn muziek doorblijft leven! ..Niet meteen te letterlijk nemen.
Misschien moet je toch even Teddy's tweets gaan lezen en het filmpje.
Ze staan in de openingspost ... ;)
Veilig met een Dashlane passwordkluisAnoniem en veilig met ProtonVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:36:15 #61
263682 piepie
Smile
pi_103079594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Tuurlijk moet dat er nog even uit. Want je meent er geen bal van dat je wegblijft.
En nee. Het is niet zo lang geleden dat je weer kwam in MUZ. Eerst algemeen en vriendelijk doen, dan weer komen met je onzin. En mag ik je er eraan herinneren dat ik niet de enige was die dat gedoe niet meer wilde. Je zei toen dat je nooit meer in MUZ zou komen, nou, zie hier het resultaat.
Blijf weg, alsjeblieft. Je beziet dingen in een heel ander licht, dus het is allemaal bull wat je te zeggen hebt.

Teddy Riley neem ik niet serieus als Michael's directe mensen allemaal zeggen dat hij dood is. Dat is niet eens een issue, piepie. Dat Teddy Riley nu zulke onzin wil verkondigen, moet hij weten.
Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.
Het afzeiken van MetBas heb ik ook gelezen in MUZ laatst. Echt triest hoor voor een vrouw van 50 ... 8)7

En Teddy Riley niet serieus nemen vind ik nogal wat. Mede dankzij hem hebben we pareltjes van muziek van Michael.
Als Obama zegt dat hij nog leeft dan geloof je hem ook niet .... _O-
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij nog leeft, ik heb altijd gezegd dat ik bijna zeker denk van wel, maar 100% heb je zelden in het levent.)

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 14-10-2011 16:44:01 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:47:59 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103080017
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:36 schreef piepie het volgende:

[..]

Ik weet dat jij denkt dat je de GODMOTHER van MJ MUZ bent, maar ik kan zelf wel bepalen waar ik wel of niet kom. De paar keer dat ik nog wel eens wat heb gepost had niets met de hoax te maken. Ik kan me trouwens wel herinneren destijds dat er ook genoeg mensen van MUZ het niet met jou eens waren dat ik er daar destijds niets over mocht zeggen. Die vonden het wel interessant. Maar nogmaals, jij bent te DOMINANT! Als iemand het niet eens is met jou sla je helemaal door.
Het afzeiken van MetBas heb ik ook gelezen in MUZ laatst. Echt triest hoor voor een vrouw van 50 ... 8)7

En Teddy Riley niet serieus nemen vind ik nogal wat. Mede dankzij hem hebben we pareltjes van muziek van Michael.
Als Obama zegt dat hij nog leeft dan geloof je hem ook niet .... _O-
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij nog leeft, ik heb altijd gezegd dat ik bijna zeker denk van wel, maar 100% heb je nooit.)
Beste piepie,

Bij lange na ben ik niet de Godmother van MUZ. Dat jij dat blijkbaar zo vind kan ik niets aan doen, dat is jouw probleem.
De mensen die het interessant vinden kunnen hier prima terecht, lijkt me. Daarvoor is het ook opgezet.
Begin niet over iets waar je niets mee te maken hebt. Zoals dat MetBas. Wie begon er? Ik niet. En ik denk dat jullie een heel roddelcircuit hebben, nou, be my guest. Het maakt me niet uit. Mensen uit mijn omgeving denken heel anders over me, en dat is het enige dat telt. En dat zijn geen mensen die niet in de werkelijkheid staan.

Haal er toch niet zulke rare dingen bij, joh. Obama zegt niet dat MJ nog leeft. Er is op dit moment een rechtszaak gaande waarin iedereen onder ede staat. Maar omdat jou dat niet uitkomt, moet je naar van alles zoeken om te "bewijzen" dat er van alles niet zou kloppen. Er zijn maar weinig mensen die daarin trappen. Ik heb wel eens meegelezen met die chat van dat hoaxforum. Om je te bescheuren.

Maar afijn. Ik wil hier graag een eind aan breien. Dit is jouw topic, en aangezien toch niemand gelooft dat je hier niet meer je halleluja komt verspreiden, groet ik je en wens ik je veel plezier.

[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 14-10-2011 16:53:14 ]
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:59:26 #63
263682 piepie
Smile
pi_103080365
Jij hebt dit topic om zeep geholpen en waarom vraag ik me af?
Je hebt er waarschijnlijk gewoon lol in af en toe een relletje te veroorzaken.

Oh ja, die rare insinuaties van je ben ik ook zat. Zit ik nu weer in een roddelcircuit?????
Ik PM nooit met mensen hier. Ik las gewoon mee in MUZ net als jij hier altijd doet. Jij begon tegen MetBas, simpel en alleen omdat die jongen het woord hoax noemde waar jij allergisch voor bent!!!

Misschien kom ik wel gezellig weer naar MUZ, wie houdt me tegen?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:04:40 #64
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103080566
Oh, nu heb IK het topic om zeep geholpen? Gisteren waren het nog twee anderen.
Nee. Haal het bewuste stuk maar terug. Ik begon NIET. Makkelijk he, de boel verdraaien als je dat goed uitkomt? Daar ben je heel goed in, zie dit topic met al zijn inhoud.

En nu, beste piepie, ga ik wat nuttigs doen. Moet jij ook eens gaan doen.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:04:42 #65
316466 MetBas
pi_103080567
Robijn gelooft in de roddelcircuithoax! :o
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:07:23 #66
263682 piepie
Smile
pi_103080667
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef MetBas het volgende:
Robijn gelooft in de roddelcircuithoax! :o
hahahaha, ja .... :)

Goed lezen Robijn, ik heb hier gisteren niet gezegd dat ik weg ging, vandaag pas!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:18:12 #67
316466 MetBas
pi_103081110
Piepie en de rest, niet weg gaan. Iedereen die wat langer meeloopt hier weet hoe Robijn is. Ik snap dat jullie dat vervelend vinden, dat vind iedereen. Maar het zou zonde zijn als door haar toedoen het topic op zou houden te bestaan. Dat zou ik, en met mij velen, heel jammer vinden.

Laten we haar nu maar gewoon negeren. Discussie heeft namelijk toch geen zin met haar, echt niet. Ik hoop dat we met iedereen weer verder kunnen met dit topic, ook met de voor redelijkheid vatbare kritische mensen. Ik vind ze een frisse aanwinst voor het topic, mits iedereen beschaafd blijkt natuurlijk.

Denk er anders eerst maar even over na.

Bas
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:19:42 #68
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103081178
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:18 schreef MetBas het volgende:
Piepie en de rest, niet weg gaan. Iedereen die wat langer meeloopt hier weet hoe Robijn is. Ik snap dat jullie dat vervelend vinden, dat vind iedereen. Maar het zou zonde zijn als door haar toedoen het topic op zou houden te bestaan. Dat zou ik, en met mij velen, heel jammer vinden.

Laten we haar nu maar gewoon negeren. Discussie heeft namelijk toch geen zin met haar, echt niet. Ik hoop dat we met iedereen weer verder kunnen met dit topic, ook met de voor redelijkheid vatbare kritische mensen. Ik vind ze een frisse aanwinst voor het topic, mits iedereen beschaafd blijkt natuurlijk.

Denk er anders eerst maar even over na.

Bas
Jij bent wel goed in mensen ergens de schuld van geven he MetBas? Wat ben jij een stoker, ongelofelijk. Internetheld.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:06:48 #69
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103085068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:06 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?

Trouwens, je post in BNW, BNW staat vol met dit soort verhalen, heerlijk leesvoer, als je dat niet aankunt blijf dan gewoon weg.

Heb je geen kinderen/ kleinkinderen/ man die je mag kleineren, laat mensen toch gewoon in zijn/ haar waarde.

Nog ff een quote uit een ander topic, tekst is van jezelf.
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 13:56 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Het neerkijken op iemand zegt nl. meer van jou dan van iets anders.
Dus....

[ Bericht 40% gewijzigd door kevin33 op 14-10-2011 19:12:09 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:57:54 #70
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_103087371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Ik heb je tekst ff aangepast, houdt je jezelf er ook aan?

Trouwens, je post in BNW, BNW staat vol met dit soort verhalen, heerlijk leesvoer, als je dat niet aankunt blijf dan gewoon weg.

Heb je geen kinderen/ kleinkinderen/ man die je mag kleineren, laat mensen toch gewoon in zijn/ haar waarde.

Nog ff een quote uit een ander topic, tekst is van jezelf.

[..]

Dus....

Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
Leef en Laten Leven
Surf prive met PureVPNZenmate VPNSurfshark - veilig toegang tot het open internet
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:13:31 #71
263682 piepie
Smile
pi_103088179
Bedankt Kevin33, dat heb je snel voor elkaar ... ;)

Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.

Ik ga nadenken of ik nog verder wil, moet er eerst van bijkomen nog.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:14:52 #72
-1 #ANONIEM
pi_103088259
Aardige bitchfight going on ....

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 20:15:25 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:16:26 #73
-1 #ANONIEM
pi_103088325
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:

Mijn middag was ook niet prettig door dit gedoe, ik wilde weg blijven, maar Robijn haalt het slechtste in mij boven en ik kan je verzekeren dat dat een enorme prestatie van haar is.

Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loeren ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 20:16:39 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:22:00 #74
263682 piepie
Smile
pi_103088606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Vergeet niet dat dit BNW is en de trollen vanuit alle hoeken op je loeren ;)
Ik weet het Jokkebrok, maar dat viel hier altijd reuze mee hoor .... ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:22:15 #75
316466 MetBas
pi_103088619
Blijven, blijven! O+ Ook de rest.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:25:21 #76
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103088770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik was fout hier te gaan posten. Zal het nu weg klikken uit mijn active topics.
*O* *O* *O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:00:27 #77
263682 piepie
Smile
pi_103090983
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:25 schreef GGGeneraal het volgende:
Het feit blijft dat als er hier tegengas wordt gegeven dat Piepie en consorten meteen zich beledigd voelen en denken dat we ze aanvallen. En dan als een klein kind aandacht zoeken door te zeggen ik kom hier niet meer terug, alsof daar een traan voor wordt gelaten. :')
Hier wil ik ook nog wel even op reageren.

Als je de topics terugleest zul je zien dat er genoeg tegengas wordt gegeven en dat is oké, ik heb daar geen moeite mee hoor. Ik weet dat de meeste mensen die hier komen denken dat Michael dood is, maar het toch boeiend vinden om hier te lezen omdat er zoveel vreemds aan de hand is rondom zijn dood.
Maar als er hier iemand komt trollen die denkt de waarheid in pacht te hebben door alleen maar voor de zoveelste keer dezelfde plaat af te draaien (hij is dood punt uit) en nergens ook maar een poging doet om zaken te ontkrachten door mee te denken, dan weet ik het ook niet meer.
  † In Memoriam † vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:12:50 #78
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103091659
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef MetBas het volgende:
:Y
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:30:40 #79
146882 Sideshowbobbie
pi_103092720
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Iemand gelijk geven was vast moeilijk voor je. Hulde daarvoor ^O^

Goed, hopelijk kan dit topic binnen afzienbare tijd weer normaal verder. Zou fijn zijn :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:45:09 #80
217323 22
pi_103093558
Hoi! :W

Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door. *O*

Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
Betrouwbaar en snel - ExpressVPNSurfshark - veilig toegang tot het open internetDe snelste VPN - FastestVPN
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:03:07 #81
357074 Hilde3
pi_103101426
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:13 schreef piepie het volgende:

Jammer dat het je zo dwars zat, hoop dat je door wilt gaan met dit topic. Ik vind het een fijn topic en heb veel aan wat je post. En ik weet wel zeker dat nog meer mensen dat vinden. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:22 schreef MetBas het volgende:
Helemaal mee eens.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hilde3 op 15-10-2011 00:09:40 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:27:11 #82
263682 piepie
Smile
pi_103103980
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ... *O*
  † In Memoriam † zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:30:30 #83
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103104035
Oke dan piepie! *O*
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 01:55:09 #84
263682 piepie
Smile
pi_103104462
Hahaha!

We laten ons niet meer gek maken (want dat zijn we al .... *) ).

Ik ga meteen maar weer van start met een klein, maar toch heel vreemd iets.

Katherine Jackson heeft in 2010 een boek op de markt gebracht over Michael.

Hier een artikel uit een blad erover.

Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.

Coupon code: MJ LIVES

Waarom die codenaam????? 8)7
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 02:37:54 #85
263682 piepie
Smile
pi_103105033
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef 22 het volgende:
Hoi! :W

Ik ben 1 van die meeleesmensen die er verder weinig van weten, maar het wel heel leuk vinden om de meest gekke theoriën te lezen. Dus ga vooral door. *O*

Zelf denk ik dat hij echt dood is.
Waarom?
Ik heb de memorial gekeken toen hij net was overleden. (toen hij in zo'n gouden kist voor het podium lag) Zijn dochter kwam toen op het podium en ze moest zo hartverscheurend huilen, dat ik niet kan geloven dat dat acteerwerk was.
Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.

Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ... ;) Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:13:46 #86
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103106276
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!

Zoals jullie kunnen zien op de foto staat onderaan het artikel een coupon code (kortingscode) voor mensen die snel dat boek wilden bestellen.

[ afbeelding ]

:D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:06:25 #87
357074 Hilde3
pi_103118844
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:27 schreef piepie het volgende:
Lieve reacties en zowel Moonwalk als ikzelf zullen binnenkort weer komen posten over waar dit topic voor bedoeld is, de hoax dus ... *O*
:s)
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:29:56 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119519
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef piepie het volgende:
Hahaha!

[ afbeelding ]

Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft bieden :Y Of "Hij leeft door in onze harten" etc.
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:32:24 #89
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119588
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:37 schreef piepie het volgende:

[..]

Hoi 22, leuk dat een van de meeleesmensen zich ook meldt.

Wat jij vertelt over de memorial en dat Paris zo hartverscheurend huilde ben ik het niet met je eens. Toen ik die dag op de bank zat te kijken dacht ik wel hetzelfde als jij ... ;) Als je het nog eens terug wil kijken (YT) dan moet je echt heel goed kijken en dan zul je zien dat Paris haar best deed om te huilen, maar dat er geen traan viel.
Er zijn ook foto's van waarop je heel goed kunt zien dat ze niet echt huilde.
Haar broer Prince zal verveeld te kijken en bellen te blazen met zijn kauwgum.
Achter de schermen van de memorial leek het wel feest. Iedereen ging er vrolijk met elkaar op de foto. Geen treurend gezicht te zien, alleen maar gezelligheid, alsof het om een of andere blijde gebeurtenis ging.
Ik heb er wel foto's van maar ik vind dit zelf zo'n delicaat onderwerp (de kinderen) dat ik ze eigenlijk liever niet wil plaatsen hier.
Ik wacht daarover dan wel reacties van andere mensen hier af.
Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaad :Y Iedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:36:11 #90
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_103119706
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef senesta het volgende:

[..]

Of heel hard haar best deed om niet te huilen. Ik vind het analyseren van de reactie van zijn kinderen ook wel wat raar inderdaad :Y Iedereen reageert anders en kinderen helemaal.
Wat voor geloof hangt de familie van Michael eigenlijk aan?
Volgens mij was/ is hij moslim.
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZenmate VPN
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:40:21 #91
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119819
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Volgens mij was/ is hij moslim.
Van zijn broer Jermaine wist ik het en ik dacht toen ergens gelezen te hebben dat hij ook Michael wilde bekeren maar dat dat uiteindelijk niet gebeurd was. Droeg Michael ook niet zo'n kaballah touwtje een hele poos?
  Moderator zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:42:55 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_103119886

Was Catherine niet een Johova's getuige?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:19:28 #93
146882 Sideshowbobbie
pi_103123442
Catherine is voor zover ik weet nog een Jehova's getuige. Michael was dat vroeger ook. Michael is nooit een moslim geweest. Die geruchten waren er toen hij een tijdje in Bahrein verbleef na zijn vrijspraak in 2005.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:30:14 #94
263682 piepie
Smile
pi_103123945
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige en Jermaine is moslim. Welk geloof Michael aanhing is nooit echt duidelijk geworden. Hij was wel gelovig, maar waarschijnlijk nergens bij aangesloten. Dat is wat ik ervan heb begrepen in discussies hierover.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Dat vind ik niet gek eigenlijk hoor.
"Zolang iemand niet vergeten is leeft hij door" is een gedachte die veel nabestaanden troost blijft bieden :Y Of "Hij leeft door in onze harten" etc.
Ja dat klopt, het is ook geen hele sterke aanwijzing, maar ik vond het toch opvallend genoeg om hier te plaatsen ... ;)
Zelf zou ik de keuze voor die codenaam toch nooit hebben gemaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door piepie op 16-10-2011 00:37:57 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:31:41 #95
33350 Janena
pi_103124023
Wat Michael was weet hij denk ik alleen zelf. Volgens mij was hij in verschillende religies geinteresseerd. De memorial was iig christelijk van aard.
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:56:39 #96
316466 MetBas
pi_103136937
Michael ìs een geloof. :+
  † In Memoriam † zondag 16 oktober 2011 @ 07:59:30 #97
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_103139945
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:30 schreef piepie het volgende:
Katherine is voor zover ik weet nog altijd Jehova getuige
En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:29:47 #98
33350 Janena
pi_103142185
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:46:40 #99
263682 piepie
Smile
pi_103149337
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Janena het volgende:
ik denk niet dat het Katherine is die die code bedacht heeft.
Ik gok eerder op de redactie van dat tijdschrift.
Misschien zijn dat dan ook believers .... :s)
(het lijkt mij ook sterk dat Katherine daar verder iets mee te maken had)
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:55:45 #100
263682 piepie
Smile
pi_103151498
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 07:59 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

En laten nou net Jehova's Getuigen absoluut niet in een geestenleven na de dood geloven. (totdat Gods koninkrijk komt en iedereen weer opstaat).
Dood is dood..
Ik vind die code dan ook een beetje apart voor een JG.
Dit vind ik ook interessant om te lezen Ratelslangetje.

Dan vraag ik me ook direct weer af wie precies de keuze heeft gemaakt voor de foto's bij de memorial en funeral.

Uit alle foto’s die er van Michael zijn werd er uitgerekend gekozen voor de foto’s van de videoclip Liberian Girl, waar Michael was verdwenen, maar zelf de regisseur bleek te zijn en aan het einde zat te lachen.

zelfde thema op de funeral

Dit doet me ook direct weer denken aan de uitspraak van Kenny Ortega bij de memorial, waarin hij zegt “Michael was here with us, less then a week ago”. Michael was op die dag al 12 dagen dood, dus minder dan een week geleden is wel vreemd in zo’n speech, die toch voorbereid was mag ik aannemen. Heeft Michael soms zijn eigen memorial mede voorbereid? (Natuurlijk kan Kenny ook bedoeld hebben dat Michael er bij was, maar niet in levende lijve.)

Deze is ook opvallend, vrouw van Jermaine tijdens opnames real live show The Jacksons en zoon van Rebbie met opvallend t-shirt:

Maar denken we soms niet te moeilijk en ligt de waarheid gewoon recht voor ons neus en moeten we alles gewoon wel letterlijk nemen?
Michael die bevriend was met illusionisten als Chris Angel, David Blaine en David Copperfield. Meestal snappen we niets van de illusies die ze ons laten zien, maar als er soms een wordt uitgelegd dan denken we allemaal “dat we dat niet door hadden ... zo simpel was het dus!"

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 16-10-2011 17:30:56 ]
Malwarebytes - stop malwareVeilig met een Dashlane passwordkluisBullguard Internet Security
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')