anderen voelden dat alsof iemand de stoelpoten onder ze vandaan aan het zagen was. Maar ze heeft nu geen stemmen gekregen, das ook wat waard, zo blijkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan vergeet je het debacle met het koken. Anne probeerde haar imago op te vijzelen en zelfs Nico en Kobe waren het niet eens met haar werkwijze.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Stranger het volgende:
Wat een coole actie van Kobe zeg, ik wil volgend jaar een aflevering met 10 kobe en nico's
quote:
Ja want je ligt er gelijk uit als iemand anders ook een keer kookt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
anderen voelden dat alsof iemand de stoelpoten onder ze vandaan aan het zagen was. Maar ze heeft nu geen stemmen gekregen, das ook wat waard, zo blijkt.
Idd,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een KUTseizoen is dit eigenlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging meer om de manier waarop ze dat deed. Zonder te vragen, zonder verblikken of verblozen gewoon de kookspullen overnemen. Het had op een andere manier gekund.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want je ligt er gelijk uit als iemand anders ook een keer kookt!
De rest behandelde haar ook slecht. Dan kun je van haar niet verwachten dat ze netjes toestemming gaat vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ging meer om de manier waarop ze dat deed. Zonder te vragen, zonder verblikken of verblozen gewoon de kookspullen overnemen. Het had op een andere manier gekund.
Kobe![]()
![]()
![]()
![]()
Positie veiligstellen he, je zag hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want je ligt er gelijk uit als iemand anders ook een keer kookt!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
Zouden Kobe en Nico seks gehad hebben op dat eiland?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
Zouden Kobe en Nico seks gehad hebben op dat eiland?
Vind je het gek als die achterbakse figuren je eruit proberen te werken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Positie veiligstellen he, je zag het
Ja, eens. Maar vraag me wel af of ze dan wél de ruimte gekregen zou hebben, ik denk het niet namelijk. Best kans dat ze dat geprobeerd heeft, bot heeft gevangen en het daarop maar gewoon gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ging meer om de manier waarop ze dat deed. Zonder te vragen, zonder verblikken of verblozen gewoon de kookspullen overnemen. Het had op een andere manier gekund.
Toestemming om te koken vragen aan mensen die een complot tegen je aan het smeden zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kobe![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toestemming om te koken vragen aan mensen die een complot tegen je aan het smeden zijn.
Sowieso wie had Debra het alleenrecht gegeven?
Zij speelden de hele tijd al een vuil spel, echt niet zo raar dat An de eerste de beste kans greep om er wat aan te doen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?
Je praat met mensen die zagen hoe achterbaks Nico, Kobe en Deborah waren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?
Het heft (en de lepel) letterlijk eens in eigen hand nemen, van mij mocht ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Positie veiligstellen he, je zag het
zie mijn vorige post. Van een 'nep randstadter', duidelijk te merkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de vaste kokquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het heft (en de lepel) letterlijk eens in eigen hand nemen, van mij mocht ze.
Alles goed met je knullen?
Sascha was de knecht van Nicolas hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Sacha en Patrick hebben nog helemaal niks gedaan, echt geen drol
Nicolas is de enige "Robinson"
Sheen island.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Pinzon het volgende:
Winnaars eiland? Ow je bedoelt Nicolas eiland.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:
Zij speelden de hele tijd al een vuil spel, echt niet zo raar dat An de eerste de beste kans greep om er wat aan te doen hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Je praat met mensen die zagen hoe achterbaks Nico, Kobe en Deborah waren.
En ik kom niet eens uit de buurt van de Randstad.
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
zie mijn vorige post. Van een 'nep randstadter', duidelijk te merken
Met Do of Tanja, waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Pinzon het volgende:
Als je dit ziet wens je jezelf toch ook op een eiland.
1x stoten en ze kunnen 2 nieuwe heupen bestellen. Veel te dun johquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Do of Tanja, waar kan ik tekenen?
Dat had het ook maar jij laat de oorzaak wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
dus datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat had het ook maar jij laat de oorzaak wegze moest dat echt niet pikken dus ze hebben er zelf voor gezorgd dat ze uiteindelijk toch wel iets er tegen moest doen. Alsof complotten smeden niet brutaal en achterbaks is
![]()
Oplader voor de laptop zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Pinzon het volgende:
Meteen rustig in het topic. Iedereen plaspauze of nootjes halen.
Met Do én Tanja dan. Kun je afwisselenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
1x stoten en ze kunnen 2 nieuwe heupen bestellen. Veel te dun joh
Huis een beetje toonbaar maken. Het was nogal een bende.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Pinzon het volgende:
Meteen rustig in het topic. Iedereen plaspauze of nootjes halen.
Dat zei hij ook maar hoor, hij zat er heus wel liever zelf anders zat hij niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef superjojo het volgende:
Wat een gehuil over Kobe in dit topic. Als je lichamelijk niet zo sterk bent, moet je het juist van dit soort opzetjes hebben, daar is niks mis mee.
Al is het debiel om zo blij te zijn dat je 'eilandvriend' door is.
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
Dat is wat ik bedoelde, jij zegt het wat duidelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
True. Ik wilde alleen aangeven dat ook zij niet altijd de braafste is. Het liefst had ik haar ook mee zien doen in de strijd om de samensmelting.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
Ik vond eerlijk gezegd de reactie van Debra brutaler, maar ik geef toe dat ik misschien een beetje een tunnelvisie heb, vond die 3 uit dat complot echt niet leuk en erg achterbaks. Anne werd echt een beetje buiten gesloten, werd er totaal niet bij betrokken. De toekomst zag er mede door die 3 slecht uit voor haar. En toen opeens 2 nieuwe kampleden die wel interesse in haar toonden dat gaf weer mogelijkheden denk ik. Als ze het puur en alleen als imagedingetje had gedaan had ze het vanaf het begin al gedaan denk ik. Maar ik denk eerder dat ze zich gesterkt voelde en de stoute schoenen aan durfde te trekken. En de reactie van Debra zei eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel 2 vliegen in één klap: Deborah én Kobe weg.
Hij hield z'n buik in.quote:
Patat.quote:
Tanja? Hij zat haar hapjes van zijn hamburger te voerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Volgende week heeft Nico weer een nieuwe stemmaatje?
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Volgende week heeft Nico weer een nieuwe stemmaatje?
Dat hoop ik niet want dat zou ik erg sneu voor Nicolas vinden!! Hij doet zooo zijn best!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Ja, Cobe fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.
Hoop niet dat hij er nu uit gaat maar dat zit er wel dik in aangezien hij de sterkste is
Het was epic en euforischquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef glaba het volgende:
Haha die reacties over Kobe in dit topic toen hij niet door was. Niet normaal meer hoeveel haat jullie hebben tegen hem.![]()
heel erg bedankt!! |Ik heb hem binnen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef Doodloper het volgende:
En anders even rechtsklik -> opslaan als:
hier
Idd, die twee hebben zich het meest bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
Dat zou een mooie finale zijn inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, Cobe Niko fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.
Damn ik hoop niet dat hij er uit moet
Jochem zou ook wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nico eruit te werken. Maar Jochem speelt niet zo in complotten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Nico zou wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nicolas er uit te werken, dus het is wel een scenario om voor te vrezen ja...
Mja, verder is er geen hol te beleven, misschien hopen ze zo nog wat kijkers te trekken ofzoquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Redefine het volgende:
Meer nog, zou het heel raar zijn dat RTL dan wel gigantisch aan het spoileren is. Maar getuige het openingsfilmpje hebben se daar al geen moeite mee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar een andere verrassende wending kan ik ook niet zo bedenken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarschijnlijk gaat Nicolas er niet uit. Anders zou het wel een héél grote montagefaal geweest zijn
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Als ik Jochem was smeet ik die Kobe uit mijn fucking boot. En liet ik hem lekker terug zwemmen
Jochem is veel te goed en te aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.
en een sociale nitwitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Jochem is veel te goed en te aardig.
Ja, want Jochem was zo goed in dat roeien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Roces18 het volgende:
En waarom liet Nicolas toe dat Nico in zijn boot stapte. Beter ging die met Jochem, gingen ze twee keer zo hard
Valsspelende??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Moonwalk het volgende:
DAAAAG VALSSPELENDE NIKS KUNNENDE KOBE![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde natuurlijk "niks kunnende complotsmedende mislukte aangebrande pitaplannetjes bakkende" maar dat was in de heat of the moment omdat ik hem een kwal vind hihihi. Maar als ik eerlijk moet zijn was er dit seizoen zonder deborah, kobe en niko echt geen klap gebeurd op dat eilandquote:
Ja.quote:
Ja, dat is waar. Nicolas is een echte Robinson en Tanja een echte doorzetter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Moonwalk het volgende:
Tanja en Nicolas zijn wel leuke Belgen![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat die rotzakken nu opeens achter elkaar eruit vliegen![]()
Deborah, Kobe en hopelijk straks op een hele verrassende manier ook plakband oor er ook uiten dan hoop ik dat hij net als zijn vriendje Kobe heel erg hard moet huilen
![]()
![]()
![]()
Ik vind Evi nog steeds prachtig.quote:
Ik ook. Het meest spectaculaire moment, tot nu toe, is hoe hij die enge beestjes in z'n mond propte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
Ik hoop nu na de samensmelting wat meer van Sascha te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Nou, nou, wat een lange teentjes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
Uit ons (Vlaams) Roddelblaadje ("gossip magazine");
[ afbeelding ]
ps; 'k moet hier vooral oppassen om niet te chauvinistisch uit de hoek te komen
EN ook niet met teveel engelse termen af te komen.
Zij die de topics VOLLEDIG doorlezen zullen men punt begrijpen.
'k Vraag me ook wel af hoe het komt, dat jullie hier vanalles posten en insinueren, terwijl blijkt dat jullie (meestal dezelfde groep) maar de helft gezien hebben???? En dan maar maar kankeren op de repleys die jullie krijgen! Of gewoonweg niet beantwoorden of naast de kwestie.
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo domquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was ik op het eind voor Tatjana, ook al een Belg.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt terwijl ik de topics redelijk volledig doorlees. Waar de fuck ben jij nu zo boos over? Omdat er een keer door een user is gezegd dat mensen uit België zoveel Engelse woorden gebruiken? Dat is door 1 persoon gezegd, dus niet door de rest, laten we daar lekker over door zanikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
'k Vraag me ook wel af hoe het komt, dat jullie hier vanalles posten en insinueren, terwijl blijkt dat jullie (meestal dezelfde groep) maar de helft gezien hebben???? En dan maar maar kankeren op de repleys die jullie krijgen! Of gewoonweg niet beantwoorden of naast de kwestie.
Ja ik mocht haar ook echt niet. Toen ze ineens wat actiever werd was het voor mij al te laat, ze was al te lui geweest om nog echt Robinson te zijn vond ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo dom
Niet zo aanstellen Belgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht haar eerst ook niet zo, maar toen ze keer op keer het duel won ondanks dat iedereen haar weg wilde stemmen had ik het wel mooi gevonden als ze dan ook gewoon gewonnen had. In your face, Sebastiaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo dom
Jij ziet net zo veel als wij, dus lul niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij ziet net zo veel als wij, dus lul niet.
Bovendien is bijna iedereen hier voor Nicholas en Tanja en volgens mij zijn dat Belgen.
Alleen het was geen Nederlander die dat schuitje met opzet saboteerde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef jpjedi het volgende:
Misschien dat hij getriggered is door de TT... Die vind ik ook erg storend moet ik zeggen.
Ik heb ook al wel eens tegengas gegeven tegen de anti-Belgische sentimenten die hier soms de kop op steken maar anderzijds is het wel een NL forum en zie je vaak dat er wel in gebonden wordt als je vraagt waarom er nu eigenlijk op Belgen wordt af gegeven. Als je dan afstand neemt van de discussie zie je dat het allemaal wel mee valt en dat bijvoorbeeld de belgen juist weer vinden dat de NL-ers onder een hoedje spelen. Al met al is het een makkelijke kapstok om je gevoel een naam mee te geven maar zeker bij ER zie je dat het nationalisme vaak wel verdwijnt na een tijdje want iedereen zit in hetzelfde "schuitje" daar op een eiland.
Ja, ik vraag me ook af waar de TT op slaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze keer niet, maar in het verleden is dat ook wel voorgekomen.![]()
Overigens zijn zowel Patrick als Sascha volgens mij nog steeds wel voornemens om op de enige echte Robinson, Nicolas, te stemmen, en dat zijn toch ook Nederlanders die dan de boel verzieken.![]()
Over de TT: ja die snap ik ook niet zo. Ik volg het op internet en toen ik de TT zag dacht ik eigenlijk dat er weer een Kobe/Nico/Deborah plannetje was gelukt (bv dat Deborah er alsnog met de winst vandoor ging en Tanja af zou vallen). Maar niks van dat alles, Kobe valt juist af, dus er gebeurde niet echt iets storends op dat gebied?
Oh wacht, dat was wrs over Kobe en die boot? Daar heb ik me eigenlijk niet aan geërgerd, ik vond het alleen wel dom van Kobe want hij had best van Nico kunnen winnen als ze niet zo langzaam gevaren hadden (maarja dat wilde hij natuurlijk niet blabla).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af waar de TT op slaat.
Dan spreek ik uiteraard niet voor jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:53 schreef arucard het volgende:
Ik had helemaal niets tegen Niko en Kobe hoor, weet niet wat jullie probleem nou precies wat was met hen.
Goed gezegdquote:
Jawadde dadde! Vertaald WTF!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik snap wel dat Misti zich beledigd kan voelen door de TT, maar het is wel een beetje eenzijdig bekeken. Je kan het zo zien Misti, de Nederlanders voeren geen bal uit op het eiland dus we hebben er niet zo veel over te mekkeren. De belgen zijn in dit seizoen de helden EN de rotzakken.
We doen de hele tijd![]()
![]()
![]()
voor Nicolas en Tanja
We doen de hele tijd :![]()
![]()
![]()
op niko kobe en deborah ( ook niet iedereen trouwens )
We doen de hele tijd:over DO en patrick
Niet specifiek alleen klagen over de belgen dus. Toevallig was nu Kobe weer de boel aan het fukken, er had net zo goed met heldinnenbelg tanja kunnen staan, dan had niemand er over gepiept. Verder wordt er geen 1 Nederlander opgehemeld want die zijn in dit seizoen allemaal zwak en lui en zeurderig![]()
Ik vind jou helemaal niet chauvinistisch en ik vond het juist heel leuk dat je die dingen over belgen ging plaatsen, er was geloof ik maar 1 iemand die jou chauvinistisch noemde en toen ben je door de rest van het topic er op gewezen dat niet iedereen dat denkt. je bent wel op een Nederlands forum dus ik vind wel dat je dan bij zo een programma ( zeker als we allemaal wille dat een belg wint , 2 zelfs ) het allemaal niet zo uit zijn verband moet rukken. Bij EK en WK voetbal staat ook iedereen voor zijn of haar land te krijsen en is er ook niks aan de hand. Wij krijsen nu notabene in het voordeel van de Belgenmet wat woede naar het slechte clubje
Ik heb zelf een keer wat gezegd over de belgische accenten die ik teveel op TV vind, als dat jou ook heeft beledigd bied ik er mijn excuses voor aan. Ook daar reageerde een andere Nederlander op dat hij jullie accent juist wel heel leuk vindt. Je zit op een Nederlands forum met Nederlanders die naar Nederlandse Tv aan het kijken zijn waar belgen bij zitten, dus het is niet zo heel vreemd dat het af en toe over " de belgen" gaat, notabene over belgen die daar pitaplannetjes aan het smeden zijn.
Het had netzogoed over spaans/duits/chinees/turks accent kunnen gaan. Maar dat is niet aan de orde bij RTL. Nogmaals trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan ik denk dat niemand hier het zo serieus bedoelt als jij denkt![]()
We zijn voor Nicolas en Tanja dus webelgen
We zijn niet voor Deborah, An, Kobe of Nico dus we dont like die belgen![]()
En de Nederlanders stellen in dit seizoen niks voorDO is een zeikerd, patrick is een luie zak, Sascha voert geen klap uit en speelde alleen maar even knechtje van held nicolas ( een belg he
), en lauretta jankte dat ze bij dr vriendjes in het kamp wilde.
Laat het rusten Misti en doe gewoon lekker mee
( wat een lap tekst sorry)
Huh?quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
hoe dichter bij de mediterranee , hoe corrupter
Nee, belgische frietjes!quote:
Right! Terwijl de pfaffs ook bij jullie op de buis is en ondertiteld wordt. Man toch!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ze ondertitelen steeds nicolai volgens mij
Dit dus! De achterlijke comments!quote:
Zeer juist!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef jpjedi het volgende:
Misschien dat hij getriggered is door de TT... Die vind ik ook erg storend moet ik zeggen.
Ik heb ook al wel eens tegengas gegeven tegen de anti-Belgische sentimenten die hier soms de kop op steken maar anderzijds is het wel een NL forum en zie je vaak dat er wel in gebonden wordt als je vraagt waarom er nu eigenlijk op Belgen wordt af gegeven. Als je dan afstand neemt van de discussie zie je dat het allemaal wel mee valt en dat bijvoorbeeld de belgen juist weer vinden dat de NL-ers onder een hoedje spelen. Al met al is het een makkelijke kapstok om je gevoel een naam mee te geven maar zeker bij ER zie je dat het nationalisme vaak wel verdwijnt na een tijdje want iedereen zit in hetzelfde "schuitje" daar op een eiland.
En hiermee is hopelijk alles gezegd!quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:25 schreef Musti het volgende:
[..]![]()
Het valt bij elke aflevering ook op dat zij tweëen er echt voor gaan, ongeacht de omstandigheden.
Volgende week een proef die op de vetzakken Nico en Kobe, hun lijf is geschreven, letterlijk en figuurlijk; de EETPROEF.![]()
Als ze hierin niet uitblinken vallen ze helemaal uit de boot.![]()
Eens zien hoe goed de magiër is.
[..]
Freddy De Kerpel had de regels al niet door, toen hij in het programma zat. Kun je denken
hoe hij dit weer interpreteerd als boete.
Eigenlijk simpel, Freddy ziet zichzelf altijd als winnaar. Doordat hij nu minder krijgt, moet hij inboeten = hetzelfde als boete! Snap je 'm? Niet teveel nadenken. Doet Freddy ook niet. Gewoon simpel nadenken.
Geen idee waar ze het over heeft inderdaad. Blijkbaar is het taalverschil tussen Nederland en België toch groter dan we dachten.quote:
Huh wat is dat nou voor reactie op mijn postquote:
HIhiquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net als je dacht dat Nico en Kobe grafbelgen waren... Komt Mutsi de hoek om vliegen...
dit ja, ik snap er werkelijk niks vanquote:
Voor iemand die zich niet aangevallen voelt is dit wel een erg felle reactie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:42 schreef Musti het volgende:
[..]
Jawadde dadde! Vertaald WTF!
Even ter verduidelijking, ik was beginnen lezen vanaf hier dus.
[Expeditie Robinson 2011] #10 - "Ik voel me zo verdomd alleen"
Ik weet het da's lang geleden.
Maar bon, dat is wat me opviel, misschien toch wat teveel
Duvel achterover geslagen vorige nacht.
in't kort;
N°1 ps stukje was grappig bedoeld,
Dat dit opnieuw een trigger zou zijn verbaasd me ook al helemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me niet aangevallen ofzo wou alleen iets duidelijk maken.
[..]
Huh?![]()
[..]
[..]
Nee, belgische frietjes!
Zoek het voor de rest zelf maar uit!
Echt! Als je comments leest van vroeger zou je zelf zo tekeer gaan.
[..]
Right! Terwijl de pfaffs ook bij jullie op de buis is en ondertiteld wordt. Man toch!
Bye!
[..]
Dit dus! De achterlijke comments!
[..]
Zeer juist!
Echt jongens, ik ben heel braaf geweest! Begin nu niet weer,hé! 'k Vind het hier juist al jaren zo leuk omdat je "ongezouten" je mening kan geven.![]()
[..]
En hiermee is hopelijk alles gezegd!![]()
Voorlopig toch! Veel te vermoeiend EN uiteindelijk to boring om alles opnieuw te lezen. Volgend jaar zijn we het toch vergeten. SWTF!
Slaapwel allemaal.
LOLquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:23 schreef Moonwalk het volgende:
Over drie weken krijgen we er weer van langs als ze dit leest
Daar lijkt het wel op!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:59 schreef arucard het volgende:
[..]
Geen idee waar ze het over heeft inderdaad. Blijkbaar is het taalverschil tussen Nederland en België toch groter dan we dachten.
quote:
Ik wil niet dat zij wint, maar ik vind haar wel een stuk leuker en een betere deelneemster dan Deborah.quote:
Ik heb alleen de cover gezien..quote:
Kan me er niet druk om makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik heb alleen de cover gezien..
Anne vs. Deborah: ook echtgenoten gooien zich in de strijd
http://www.clint.be/enter(...)ooien-zich-de-strijd
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef Musti het volgende:
[..]
Ik heb alleen de cover gezien..
Anne vs. Deborah: ook echtgenoten gooien zich in de strijd
http://www.clint.be/enter(...)ooien-zich-de-strijd
Huhquote:
Love it!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net als je dacht dat Nico en Kobe grafbelgen waren... Komt Mutsi de hoek om vliegen...
Tja, belgisch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begrijp echt geen woord van dat stukje.
Ojaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat zij wint, maar ik vind haar wel een stuk leuker en een betere deelneemster dan Deborah.
Als ik kan dan zou ik me zeker weten opgeven, ik denk dat je er erg veel van leert (relativeren en nadenken over 't leven) en eigenlijk roepen alle positief ingestelde kandidaten van de afgelopen jaren (die ik heb gevolgd dan) dat het echt een toevoeging aan hun leven was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
Stel dat ER weer met gewone mensen zou zijn he, zijn er dan mensen in dit topic die zich aan zoiets zouden wagen? Waarom wel en waarom niet?![]()
Ik zou graag met ER meedoen, als ze het maar niet op TV uitzenden. De hele ervaring, inclusief het stemmen, de proeven e.d. lijkt mij fantastisch om aan mee te doen, maar dat het op TV wordt uitgezonden weerhoudt mij ervan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ojamee eens
![]()
Wat een stukje zeg, ik heb het drie keer moeten lezen maar de man van Deborah is dus net zo een heks als Deborah zelf. Bedankt voor het plaatsen Musti.
Stel dat ER weer met gewone mensen zou zijn he, zijn er dan mensen in dit topic die zich aan zoiets zouden wagen? Waarom wel en waarom niet?![]()
Interessant, even aan het lezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Doodloper het volgende:
Om de tijd tot donderdag nog wat te doden; hier een leuk artikel vanuit de crew-kant (in 2008 wel, maar toch leuk om te lezen): http://hannabervoets.nl/site/wp-content/uploads/3Eilandgasten.pdf
quote:#1 Tussen maart en juli mogen er geen toeristen op Besar komen, omdat er dan honderdtachtig televisiemakers wonen. Noren, Denen, Belgen en Nederlanders, want Expeditie Robinson wordt voor meerdere landen tegelijk opgenomen; elk land een andere versie, Nederland en België een co-productie.
quote:#2 Maar, zegt cameraman Sam, soms moet je die regels overtreden: ‘Laatst stond ik in zee te filmen, zag ik opeens een inktvis wegschieten. Toen heb ik kandidaat Y even gewenkt, zo van: hier zit wat. Heeft-ie die inktvis gevangen. Dankbaar dat-ie was! Zo houd je de kandi’s te vriend. Ik bedoel, vraag ik Y morgen of-ie nog even een keer wil komen aanlopen voor de camera, denkt-ie: doe ik, want die Sam is een goede gast.’
quote:#3 ‘We grijpen zo min mogelijk in, maar soms moet je een duwtje geven. Zijn kandidaten dagen apathisch, laten we ze bijvoorbeeld een visnet winnen.’
quote:#4 Sommige crewleden noemen Ernst-Paul The Godfather, want hij is niet alleen presentator, maar houdt zich ook bezig met de ontwikkeling, de planning, de montage en de casting van de kandidaten.
(RIP)
quote:#5 Ook de bouw van de eilandraad duurde lang: 43 dagen met acht man. Resultaat: een granieten tempel met mos, varens en zitblokken. Het graniet is van hout, het mos komt uit het bos maar is groen geverfd want dat oogt natuurlijker.
quote:#6 Nu filmen ze de eilandraad om de drie dagen. ’s Ochtends de Noren, ’s middags de Nederlanders, ‘s avonds de Denen, steeds met dezelfde zeven camera’s.
quote:#7 Zegt iemand: ‘Oh, oh, oh, ik heb zo’n honger’, antwoordt ze niet: ‘Och arme’, maar: ‘Dat hoort erbij, niet opgeven, doorgaan.’
quote:#8 Marleen, Ernst-Paul [..] zitten om de bar en eten champignons, peperoni en gehakt, en drinken margarita’s. Kandidaat X niet (uitgevallen). Die zit alleen op de veranda van zijn of haar bungalow en mag de bar niet zien, want dat ‘verpest de magie’.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat toch om Deborah vs. Anne? Nou, ik ben voor Anne.
Wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]![]()
Anne is totaal niet robinsonwaardig, te oud, geen kracht niks. Zet haar 3 dagen alleen in de grot en ze is dood. Deborah daarentegen niet.
Ik vind het allebei bitches, maar dan kies ik toch voor deborah
Als er voor veel geld gespeeld werd zou ik me misschien wel opgevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
14 dagen? De expeditie duurt bijna 50 dagen, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah wat is nou 14 dagen en dat is als je wint.
Ik ook niet. Ik zou te snel heimwee krijgen. Vooral als er niks te vreten isquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou nooit meedoen aan zoiets, ook niet als het niet gefilmd zou worden.
Niks voor mij.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou te snel heimwee krijgen. Vooral als er niks te vreten is
deze versie duurt 14 dagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
14 dagen? De expeditie duurt bijna 50 dagen, of bedoel je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |