quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Moonwalk het volgende:Ik snap wel dat Misti zich beledigd kan voelen door de TT, maar het is wel een beetje eenzijdig bekeken. Je kan het zo zien Misti, de Nederlanders voeren geen bal uit op het eiland dus we hebben er niet zo veel over te mekkeren. De belgen zijn in dit seizoen de helden
EN de rotzakken.
We doen de hele tijd

voor Nicolas en Tanja
We doen de hele tijd :

op niko kobe en deborah ( ook niet iedereen trouwens )
We doen de hele tijd:

over DO en patrick
Niet specifiek alleen klagen over de belgen dus. Toevallig was nu Kobe weer de boel aan het fukken, er had net zo goed met heldinnenbelg tanja kunnen staan, dan had niemand er over gepiept. Verder wordt er geen 1 Nederlander opgehemeld want die zijn in dit seizoen allemaal zwak en lui en zeurderig
Ik vind jou helemaal niet chauvinistisch en ik vond het juist heel leuk dat je die dingen over belgen ging plaatsen, er was geloof ik maar 1 iemand die jou chauvinistisch noemde en toen ben je door de rest van het topic er op gewezen dat niet iedereen dat denkt. je bent wel op een Nederlands forum dus ik vind wel dat je dan bij zo een programma ( zeker als we allemaal wille dat een belg wint , 2 zelfs ) het allemaal niet zo uit zijn verband moet rukken. Bij EK en WK voetbal staat ook iedereen voor zijn of haar land te krijsen en is er ook niks aan de hand. Wij krijsen nu notabene in het voordeel van de Belgen

met wat woede naar het slechte clubje
Ik heb zelf een keer wat gezegd over de belgische accenten die ik teveel op TV vind, als dat jou ook heeft beledigd bied ik er mijn excuses voor aan. Ook daar reageerde een andere Nederlander op dat hij jullie accent juist wel heel leuk vindt. Je zit op een Nederlands forum met Nederlanders die naar Nederlandse Tv aan het kijken zijn waar belgen bij zitten, dus het is niet zo heel vreemd dat het af en toe over " de belgen" gaat, notabene over belgen die daar pitaplannetjes aan het smeden zijn.
Het had netzogoed over spaans/duits/chinees/turks accent kunnen gaan. Maar dat is niet aan de orde bij RTL. Nogmaals trek het je allemaal niet zo persoonlijk aan ik denk dat niemand hier het zo serieus bedoelt als jij denkt
We zijn voor Nicolas en Tanja dus we

belgen
We zijn niet voor Deborah, An, Kobe of Nico dus we dont like die belgen
En de Nederlanders stellen in dit seizoen niks voor

DO is een zeikerd, patrick is een luie zak, Sascha voert geen klap uit en speelde alleen maar even knechtje van held nicolas ( een belg he

), en lauretta jankte dat ze bij dr vriendjes in het kamp wilde.
Laat het rusten Misti en doe gewoon lekker mee
( wat een lap tekst sorry
)
Jawadde dadde! Vertaald WTF!
Even ter verduidelijking, ik was beginnen lezen vanaf hier dus.
[Expeditie Robinson 2011] #10 - "Ik voel me zo verdomd alleen"
Ik weet het da's lang geleden.
Maar bon, dat is wat me opviel, misschien toch wat teveel
Duvel achterover geslagen vorige nacht.
in't kort;
N°1 ps stukje was grappig bedoeld,
Dat dit opnieuw een trigger zou zijn verbaasd me ook al helemaal.
Ik voel me niet aangevallen ofzo wou alleen iets duidelijk maken.
quote:
Huh?
quote:
quote:
Nee, belgische frietjes!
Zoek het voor de rest zelf maar uit!
Echt! Als je comments leest van vroeger zou je zelf zo tekeer gaan.
quote:
Right! Terwijl de pfaffs ook bij jullie op de buis is en ondertiteld wordt. Man toch!
Bye!
quote:
Dit dus! De achterlijke comments!
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef jpjedi het volgende:Misschien dat hij getriggered is door de TT... Die vind ik ook erg storend moet ik zeggen.
Ik heb ook al wel eens tegengas gegeven tegen de anti-Belgische sentimenten die hier soms de kop op steken maar anderzijds is het wel een NL forum en zie je vaak dat er wel in gebonden wordt als je vraagt waarom er nu eigenlijk op Belgen wordt af gegeven. Als je dan afstand neemt van de discussie zie je dat het allemaal wel mee valt en dat bijvoorbeeld de belgen juist weer vinden dat de NL-ers onder een hoedje spelen. Al met al is het een makkelijke kapstok om je gevoel een naam mee te geven maar zeker bij ER zie je dat het nationalisme vaak wel verdwijnt na een tijdje want iedereen zit in hetzelfde "schuitje" daar op een eiland.

Zeer juist!
Echt jongens, ik ben heel braaf geweest! Begin nu niet weer,hé! 'k Vind het hier juist al jaren zo leuk omdat je "ongezouten" je mening kan geven.
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 02:25 schreef Musti het volgende:[..]
Het valt bij elke aflevering ook op dat zij tweëen er echt voor gaan, ongeacht de omstandigheden.
Volgende week een proef die op de vetzakken Nico en Kobe, hun lijf is geschreven, letterlijk en figuurlijk; de EETPROEF.
Als ze hierin niet uitblinken vallen ze helemaal uit de boot.
Eens zien hoe goed de magiër is.

[..]
Freddy De Kerpel had de regels al niet door, toen hij in het programma zat. Kun je denken
hoe hij dit weer interpreteerd als boete.
Eigenlijk simpel, Freddy ziet zichzelf altijd als winnaar. Doordat hij nu minder krijgt, moet hij inboeten = hetzelfde als boete! Snap je 'm? Niet teveel nadenken. Doet Freddy ook niet. Gewoon simpel nadenken.
En hiermee is hopelijk alles gezegd!
Voorlopig toch! Veel te vermoeiend EN uiteindelijk to boring om alles opnieuw te lezen. Volgend jaar zijn we het toch vergeten. SWTF!
Slaapwel allemaal.