Jochem zou ook wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nico eruit te werken. Maar Jochem speelt niet zo in complotten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Nico zou wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nicolas er uit te werken, dus het is wel een scenario om voor te vrezen ja...
Mja, verder is er geen hol te beleven, misschien hopen ze zo nog wat kijkers te trekken ofzoquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Redefine het volgende:
Meer nog, zou het heel raar zijn dat RTL dan wel gigantisch aan het spoileren is. Maar getuige het openingsfilmpje hebben se daar al geen moeite mee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar een andere verrassende wending kan ik ook niet zo bedenken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarschijnlijk gaat Nicolas er niet uit. Anders zou het wel een héél grote montagefaal geweest zijn
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Als ik Jochem was smeet ik die Kobe uit mijn fucking boot. En liet ik hem lekker terug zwemmen
Jochem is veel te goed en te aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.
en een sociale nitwitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Jochem is veel te goed en te aardig.
Ja, want Jochem was zo goed in dat roeien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Roces18 het volgende:
En waarom liet Nicolas toe dat Nico in zijn boot stapte. Beter ging die met Jochem, gingen ze twee keer zo hard
Valsspelende??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Moonwalk het volgende:
DAAAAG VALSSPELENDE NIKS KUNNENDE KOBE![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde natuurlijk "niks kunnende complotsmedende mislukte aangebrande pitaplannetjes bakkende" maar dat was in de heat of the moment omdat ik hem een kwal vind hihihi. Maar als ik eerlijk moet zijn was er dit seizoen zonder deborah, kobe en niko echt geen klap gebeurd op dat eilandquote:
Ja.quote:
Ja, dat is waar. Nicolas is een echte Robinson en Tanja een echte doorzetter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Moonwalk het volgende:
Tanja en Nicolas zijn wel leuke Belgen![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat die rotzakken nu opeens achter elkaar eruit vliegen![]()
Deborah, Kobe en hopelijk straks op een hele verrassende manier ook plakband oor er ook uiten dan hoop ik dat hij net als zijn vriendje Kobe heel erg hard moet huilen
![]()
![]()
![]()
Ik vind Evi nog steeds prachtig.quote:
Ik ook. Het meest spectaculaire moment, tot nu toe, is hoe hij die enge beestjes in z'n mond propte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:
Ik hoop nu na de samensmelting wat meer van Sascha te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
Nou, nou, wat een lange teentjes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
Uit ons (Vlaams) Roddelblaadje ("gossip magazine");
[ afbeelding ]
ps; 'k moet hier vooral oppassen om niet te chauvinistisch uit de hoek te komen
EN ook niet met teveel engelse termen af te komen.
Zij die de topics VOLLEDIG doorlezen zullen men punt begrijpen.
'k Vraag me ook wel af hoe het komt, dat jullie hier vanalles posten en insinueren, terwijl blijkt dat jullie (meestal dezelfde groep) maar de helft gezien hebben???? En dan maar maar kankeren op de repleys die jullie krijgen! Of gewoonweg niet beantwoorden of naast de kwestie.
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo domquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Vorig jaar was ik op het eind voor Tatjana, ook al een Belg.![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt terwijl ik de topics redelijk volledig doorlees. Waar de fuck ben jij nu zo boos over? Omdat er een keer door een user is gezegd dat mensen uit België zoveel Engelse woorden gebruiken? Dat is door 1 persoon gezegd, dus niet door de rest, laten we daar lekker over door zanikkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
'k Vraag me ook wel af hoe het komt, dat jullie hier vanalles posten en insinueren, terwijl blijkt dat jullie (meestal dezelfde groep) maar de helft gezien hebben???? En dan maar maar kankeren op de repleys die jullie krijgen! Of gewoonweg niet beantwoorden of naast de kwestie.
Ja ik mocht haar ook echt niet. Toen ze ineens wat actiever werd was het voor mij al te laat, ze was al te lui geweest om nog echt Robinson te zijn vond ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo dom
Niet zo aanstellen Belgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mocht haar eerst ook niet zo, maar toen ze keer op keer het duel won ondanks dat iedereen haar weg wilde stemmen had ik het wel mooi gevonden als ze dan ook gewoon gewonnen had. In your face, Sebastiaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee man, dat was echt een luie bitch. Die de hele dag liep te lap zwansen en te klagen. Een soort van Do alleen tien keer zo dom
Jij ziet net zo veel als wij, dus lul niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 05:41 schreef Musti het volgende:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij ziet net zo veel als wij, dus lul niet.
Bovendien is bijna iedereen hier voor Nicholas en Tanja en volgens mij zijn dat Belgen.
Alleen het was geen Nederlander die dat schuitje met opzet saboteerde.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef jpjedi het volgende:
Misschien dat hij getriggered is door de TT... Die vind ik ook erg storend moet ik zeggen.
Ik heb ook al wel eens tegengas gegeven tegen de anti-Belgische sentimenten die hier soms de kop op steken maar anderzijds is het wel een NL forum en zie je vaak dat er wel in gebonden wordt als je vraagt waarom er nu eigenlijk op Belgen wordt af gegeven. Als je dan afstand neemt van de discussie zie je dat het allemaal wel mee valt en dat bijvoorbeeld de belgen juist weer vinden dat de NL-ers onder een hoedje spelen. Al met al is het een makkelijke kapstok om je gevoel een naam mee te geven maar zeker bij ER zie je dat het nationalisme vaak wel verdwijnt na een tijdje want iedereen zit in hetzelfde "schuitje" daar op een eiland.
Ja, ik vraag me ook af waar de TT op slaat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze keer niet, maar in het verleden is dat ook wel voorgekomen.![]()
Overigens zijn zowel Patrick als Sascha volgens mij nog steeds wel voornemens om op de enige echte Robinson, Nicolas, te stemmen, en dat zijn toch ook Nederlanders die dan de boel verzieken.![]()
Over de TT: ja die snap ik ook niet zo. Ik volg het op internet en toen ik de TT zag dacht ik eigenlijk dat er weer een Kobe/Nico/Deborah plannetje was gelukt (bv dat Deborah er alsnog met de winst vandoor ging en Tanja af zou vallen). Maar niks van dat alles, Kobe valt juist af, dus er gebeurde niet echt iets storends op dat gebied?
Oh wacht, dat was wrs over Kobe en die boot? Daar heb ik me eigenlijk niet aan geërgerd, ik vond het alleen wel dom van Kobe want hij had best van Nico kunnen winnen als ze niet zo langzaam gevaren hadden (maarja dat wilde hij natuurlijk niet blabla).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af waar de TT op slaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |