Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Volgende week heeft Nico weer een nieuwe stemmaatje?
Dat hoop ik niet want dat zou ik erg sneu voor Nicolas vinden!! Hij doet zooo zijn best!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Ja, Cobe fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.
Hoop niet dat hij er nu uit gaat maar dat zit er wel dik in aangezien hij de sterkste is
Het was epic en euforischquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef glaba het volgende:
Haha die reacties over Kobe in dit topic toen hij niet door was. Niet normaal meer hoeveel haat jullie hebben tegen hem.![]()
heel erg bedankt!! |Ik heb hem binnen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef Doodloper het volgende:
En anders even rechtsklik -> opslaan als:
hier
Idd, die twee hebben zich het meest bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
Dat zou een mooie finale zijn inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, Cobe Niko fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.
Damn ik hoop niet dat hij er uit moet
Jochem zou ook wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nico eruit te werken. Maar Jochem speelt niet zo in complotten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Nico zou wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nicolas er uit te werken, dus het is wel een scenario om voor te vrezen ja...
Mja, verder is er geen hol te beleven, misschien hopen ze zo nog wat kijkers te trekken ofzoquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Redefine het volgende:
Meer nog, zou het heel raar zijn dat RTL dan wel gigantisch aan het spoileren is. Maar getuige het openingsfilmpje hebben se daar al geen moeite mee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar een andere verrassende wending kan ik ook niet zo bedenken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarschijnlijk gaat Nicolas er niet uit. Anders zou het wel een héél grote montagefaal geweest zijn
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Als ik Jochem was smeet ik die Kobe uit mijn fucking boot. En liet ik hem lekker terug zwemmen
Jochem is veel te goed en te aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |