Love it!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net als je dacht dat Nico en Kobe grafbelgen waren... Komt Mutsi de hoek om vliegen...
Tja, belgisch!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik begrijp echt geen woord van dat stukje.
Ojaquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik wil niet dat zij wint, maar ik vind haar wel een stuk leuker en een betere deelneemster dan Deborah.
Als ik kan dan zou ik me zeker weten opgeven, ik denk dat je er erg veel van leert (relativeren en nadenken over 't leven) en eigenlijk roepen alle positief ingestelde kandidaten van de afgelopen jaren (die ik heb gevolgd dan) dat het echt een toevoeging aan hun leven was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
Stel dat ER weer met gewone mensen zou zijn he, zijn er dan mensen in dit topic die zich aan zoiets zouden wagen? Waarom wel en waarom niet?![]()
Ik zou graag met ER meedoen, als ze het maar niet op TV uitzenden. De hele ervaring, inclusief het stemmen, de proeven e.d. lijkt mij fantastisch om aan mee te doen, maar dat het op TV wordt uitgezonden weerhoudt mij ervan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ojamee eens
![]()
Wat een stukje zeg, ik heb het drie keer moeten lezen maar de man van Deborah is dus net zo een heks als Deborah zelf. Bedankt voor het plaatsen Musti.
Stel dat ER weer met gewone mensen zou zijn he, zijn er dan mensen in dit topic die zich aan zoiets zouden wagen? Waarom wel en waarom niet?![]()
Interessant, even aan het lezenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:16 schreef Doodloper het volgende:
Om de tijd tot donderdag nog wat te doden; hier een leuk artikel vanuit de crew-kant (in 2008 wel, maar toch leuk om te lezen): http://hannabervoets.nl/site/wp-content/uploads/3Eilandgasten.pdf
quote:#1 Tussen maart en juli mogen er geen toeristen op Besar komen, omdat er dan honderdtachtig televisiemakers wonen. Noren, Denen, Belgen en Nederlanders, want Expeditie Robinson wordt voor meerdere landen tegelijk opgenomen; elk land een andere versie, Nederland en België een co-productie.
quote:#2 Maar, zegt cameraman Sam, soms moet je die regels overtreden: ‘Laatst stond ik in zee te filmen, zag ik opeens een inktvis wegschieten. Toen heb ik kandidaat Y even gewenkt, zo van: hier zit wat. Heeft-ie die inktvis gevangen. Dankbaar dat-ie was! Zo houd je de kandi’s te vriend. Ik bedoel, vraag ik Y morgen of-ie nog even een keer wil komen aanlopen voor de camera, denkt-ie: doe ik, want die Sam is een goede gast.’
quote:#3 ‘We grijpen zo min mogelijk in, maar soms moet je een duwtje geven. Zijn kandidaten dagen apathisch, laten we ze bijvoorbeeld een visnet winnen.’
quote:#4 Sommige crewleden noemen Ernst-Paul The Godfather, want hij is niet alleen presentator, maar houdt zich ook bezig met de ontwikkeling, de planning, de montage en de casting van de kandidaten.
(RIP)
quote:#5 Ook de bouw van de eilandraad duurde lang: 43 dagen met acht man. Resultaat: een granieten tempel met mos, varens en zitblokken. Het graniet is van hout, het mos komt uit het bos maar is groen geverfd want dat oogt natuurlijker.
quote:#6 Nu filmen ze de eilandraad om de drie dagen. ’s Ochtends de Noren, ’s middags de Nederlanders, ‘s avonds de Denen, steeds met dezelfde zeven camera’s.
quote:#7 Zegt iemand: ‘Oh, oh, oh, ik heb zo’n honger’, antwoordt ze niet: ‘Och arme’, maar: ‘Dat hoort erbij, niet opgeven, doorgaan.’
quote:#8 Marleen, Ernst-Paul [..] zitten om de bar en eten champignons, peperoni en gehakt, en drinken margarita’s. Kandidaat X niet (uitgevallen). Die zit alleen op de veranda van zijn of haar bungalow en mag de bar niet zien, want dat ‘verpest de magie’.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Het gaat toch om Deborah vs. Anne? Nou, ik ben voor Anne.
Wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]![]()
Anne is totaal niet robinsonwaardig, te oud, geen kracht niks. Zet haar 3 dagen alleen in de grot en ze is dood. Deborah daarentegen niet.
Ik vind het allebei bitches, maar dan kies ik toch voor deborah
Als er voor veel geld gespeeld werd zou ik me misschien wel opgevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
14 dagen? De expeditie duurt bijna 50 dagen, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah wat is nou 14 dagen en dat is als je wint.
Ik ook niet. Ik zou te snel heimwee krijgen. Vooral als er niks te vreten isquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou nooit meedoen aan zoiets, ook niet als het niet gefilmd zou worden.
Niks voor mij.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zou te snel heimwee krijgen. Vooral als er niks te vreten is
deze versie duurt 14 dagen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
14 dagen? De expeditie duurt bijna 50 dagen, of bedoel je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |