De rest behandelde haar ook slecht. Dan kun je van haar niet verwachten dat ze netjes toestemming gaat vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ging meer om de manier waarop ze dat deed. Zonder te vragen, zonder verblikken of verblozen gewoon de kookspullen overnemen. Het had op een andere manier gekund.
Kobe![]()
![]()
![]()
![]()
Positie veiligstellen he, je zag hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want je ligt er gelijk uit als iemand anders ook een keer kookt!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
Zouden Kobe en Nico seks gehad hebben op dat eiland?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef marcodej het volgende:
Zouden Kobe en Nico seks gehad hebben op dat eiland?
Vind je het gek als die achterbakse figuren je eruit proberen te werken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Positie veiligstellen he, je zag het
Ja, eens. Maar vraag me wel af of ze dan wél de ruimte gekregen zou hebben, ik denk het niet namelijk. Best kans dat ze dat geprobeerd heeft, bot heeft gevangen en het daarop maar gewoon gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ging meer om de manier waarop ze dat deed. Zonder te vragen, zonder verblikken of verblozen gewoon de kookspullen overnemen. Het had op een andere manier gekund.
Toestemming om te koken vragen aan mensen die een complot tegen je aan het smeden zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kobe![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toestemming om te koken vragen aan mensen die een complot tegen je aan het smeden zijn.
Sowieso wie had Debra het alleenrecht gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |