Zij speelden de hele tijd al een vuil spel, echt niet zo raar dat An de eerste de beste kans greep om er wat aan te doen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?
Je praat met mensen die zagen hoe achterbaks Nico, Kobe en Deborah waren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Je kan het toch op zijn minst ter sprake brengen of even zeggen. Praat ik hier nou met allemaal gevoelloze randstadters ofzo?
Het heft (en de lepel) letterlijk eens in eigen hand nemen, van mij mocht ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Positie veiligstellen he, je zag het
zie mijn vorige post. Van een 'nep randstadter', duidelijk te merkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef zoem het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk de vaste kokquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het heft (en de lepel) letterlijk eens in eigen hand nemen, van mij mocht ze.
Alles goed met je knullen?
Sascha was de knecht van Nicolas hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Bonobo11 het volgende:
Sacha en Patrick hebben nog helemaal niks gedaan, echt geen drol
Nicolas is de enige "Robinson"
Sheen island.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Pinzon het volgende:
Winnaars eiland? Ow je bedoelt Nicolas eiland.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Moonwalk het volgende:
Zij speelden de hele tijd al een vuil spel, echt niet zo raar dat An de eerste de beste kans greep om er wat aan te doen hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Je praat met mensen die zagen hoe achterbaks Nico, Kobe en Deborah waren.
En ik kom niet eens uit de buurt van de Randstad.
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:14 schreef Marrije het volgende:
zie mijn vorige post. Van een 'nep randstadter', duidelijk te merken
Met Do of Tanja, waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Pinzon het volgende:
Als je dit ziet wens je jezelf toch ook op een eiland.
1x stoten en ze kunnen 2 nieuwe heupen bestellen. Veel te dun johquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Met Do of Tanja, waar kan ik tekenen?
Dat had het ook maar jij laat de oorzaak wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
dus datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat had het ook maar jij laat de oorzaak wegze moest dat echt niet pikken dus ze hebben er zelf voor gezorgd dat ze uiteindelijk toch wel iets er tegen moest doen. Alsof complotten smeden niet brutaal en achterbaks is
![]()
Oplader voor de laptop zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Pinzon het volgende:
Meteen rustig in het topic. Iedereen plaspauze of nootjes halen.
Met Do én Tanja dan. Kun je afwisselenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
1x stoten en ze kunnen 2 nieuwe heupen bestellen. Veel te dun joh
Huis een beetje toonbaar maken. Het was nogal een bende.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef Pinzon het volgende:
Meteen rustig in het topic. Iedereen plaspauze of nootjes halen.
Dat zei hij ook maar hoor, hij zat er heus wel liever zelf anders zat hij niet zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef superjojo het volgende:
Wat een gehuil over Kobe in dit topic. Als je lichamelijk niet zo sterk bent, moet je het juist van dit soort opzetjes hebben, daar is niks mis mee.
Al is het debiel om zo blij te zijn dat je 'eilandvriend' door is.
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Prima. Blijkbaar ben ik één van de weinigen die het een brutale ondertoon vond hebben.
Dat is wat ik bedoelde, jij zegt het wat duidelijkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
True. Ik wilde alleen aangeven dat ook zij niet altijd de braafste is. Het liefst had ik haar ook mee zien doen in de strijd om de samensmelting.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik was/ben het met je eens, máár ze had ook weinig keuze en ik zag het ook meer als 'terugslaan' en niet zo zeer de eerste tik uitdelen.
Ik vond eerlijk gezegd de reactie van Debra brutaler, maar ik geef toe dat ik misschien een beetje een tunnelvisie heb, vond die 3 uit dat complot echt niet leuk en erg achterbaks. Anne werd echt een beetje buiten gesloten, werd er totaal niet bij betrokken. De toekomst zag er mede door die 3 slecht uit voor haar. En toen opeens 2 nieuwe kampleden die wel interesse in haar toonden dat gaf weer mogelijkheden denk ik. Als ze het puur en alleen als imagedingetje had gedaan had ze het vanaf het begin al gedaan denk ik. Maar ik denk eerder dat ze zich gesterkt voelde en de stoute schoenen aan durfde te trekken. En de reactie van Debra zei eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
[..]
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel 2 vliegen in één klap: Deborah én Kobe weg.
Hij hield z'n buik in.quote:
Patat.quote:
Tanja? Hij zat haar hapjes van zijn hamburger te voerenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Volgende week heeft Nico weer een nieuwe stemmaatje?
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:37 schreef zoem het volgende:
Volgende week heeft Nico weer een nieuwe stemmaatje?
Dat hoop ik niet want dat zou ik erg sneu voor Nicolas vinden!! Hij doet zooo zijn best!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:42 schreef frensje het volgende:
[..]
Zat hij nou tegen Nicolas te fluisteren, "ik kon niet anders"
Ja, Cobe fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook en ik dacht ook op de achtergrond de stem van Eddy te horen die de naam van Nicolas noemde.
Hoop niet dat hij er nu uit gaat maar dat zit er wel dik in aangezien hij de sterkste is
Het was epic en euforischquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef glaba het volgende:
Haha die reacties over Kobe in dit topic toen hij niet door was. Niet normaal meer hoeveel haat jullie hebben tegen hem.![]()
heel erg bedankt!! |Ik heb hem binnen!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef Doodloper het volgende:
En anders even rechtsklik -> opslaan als:
hier
Idd, die twee hebben zich het meest bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
Dat zou een mooie finale zijn inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef Sofia90 het volgende:
Tanja of Nicolas moeten in de finale staan en dan moet de beste winnen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, Cobe Niko fluistert "het moet zo, het kan niet anders" tegen Nicolas en direct erna hoor je Eddy "Nicolas" zeggen.
Damn ik hoop niet dat hij er uit moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |