quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeu![]()
Ik loop te waggelen alsof ik in mijn broek heb gescheten, ik kan haast mijn schoenen niet meer dichtdoen. Ik kan haast mijn teennagels niet knippen.
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk![]()
Zo einde gezeur...
Deze week gaan wij eens bij de verloskamers kijken in het ziekenhuis.![]()
De speciale avond daarvoor zat overvol dus daar konden we niet aan meedoen, nu moeten we gewoon bellen en als er 1 vrij is kunnen we gelijk komen om een rondleidinkje te krijgen
Als ik nog iets moet aanpassen hoor ik het wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ehh.. ik hou niet van roze en van jurkjes.. daar ben ik dan toch te lesbisch voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef flugeltje het volgende:
Hihi, m'n sexetest lag net binnen...
En dit zegt ie...Huh??? Bestaat dat? Hoe doen ze dat dan weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....![]()
En dit ook natuurlijk, dat vind ik eigenlijk, nog het grootste voordeelquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:04 schreef Fee-nix het volgende:
O en wat ik ook handig vind, is dat ie de eerste tijd aan ons bed kan staan. Dan heeft Jesper denk ik ook zo weinig mogelijk last van de baby als die 's nachts wakker wordt. En dan kan ik lekker gluren wanneer ik wil.
haha hoort erbij dus..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de oren. Verder alles z'n gangetje hoor
.
Niet alles is helemaal roze hoor! Maar met een roze tintje erin zeg maar! Of met een heul klein bloemetje of roze stipjes etc etc... Kamertje is overigens gewoon wit, daar geen roze dingen enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef bitterend het volgende:
We hebben niks roze voor onze ukkie! veel paars/rood en die tinten wel maar roze vinden we allebei echt TE...net een suikerspin bah
Och wat balen nou toch... Sterkte dame!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb niet bijgelezen want lig nog steeds in het z'huis, mocht vrijdag naar huis, maar binnen een half uur lag ik weer krom vd pijn dus weer terug. Sinds vanochtend wordt pijnmedicatie afgebouwd en hopelijk gaat dat goed en ben ik deze week weer thuis. Met de baby verder alles goed, morgen alweer 31 weken.
ow meid! een hele dikkequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb niet bijgelezen want lig nog steeds in het z'huis, mocht vrijdag naar huis, maar binnen een half uur lag ik weer krom vd pijn dus weer terug. Sinds vanochtend wordt pijnmedicatie afgebouwd en hopelijk gaat dat goed en ben ik deze week weer thuis. Met de baby verder alles goed, morgen alweer 31 weken.
ohh zo ok dan is het leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Niet alles is helemaal roze hoor! Maar met een roze tintje erin zeg maar! Of met een heul klein bloemetje of roze stipjes etc etc... Kamertje is overigens gewoon wit, daar geen roze dingen enzo.
Sterkte poezebeest in welk z-huis lig je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Neuh toen wist ik niet eens van het bestaan van deze testsquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef NotTheSame het volgende:
Flugeltje, had jij zo'n test ook bij Willem gedaan? Of is dit de eerste keer?
Oei dat is een heftige tijd geweest dan... Maar je zegt ooms in meervoud, ben je nog een broer kwijtgeraakt dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Poezebeesthet zit je niet mee hè?!
Hier net een flinke huilbui van een half uur gehad. Ik voelde me al de hele dag niet lekker, maar ik besefte me net pas dat mijn broertje nu precies een jaar geleden is overleden. En dat mijn meisje één van haar ooms dus nooit zal zien/kennen. En dat kwam net wel even hard binnen. En ik voel me schuldig terwijl ik niet weet waarom en Bah, kl*tehormonen
4 weken vantevoren mits ik het vol kan houden. Gelukkig heb ik een begripvolle bazin (ons bedrijf heeft ook 8 jaar kraamzorg gedaan), en ik mag van haar m'n eigen dagen indelen, zolang ik maar één dag in de week m'n gezicht op kantoor laat zien en m'n deadlines haal. Dus ik heb mezelf voorgenomen op maandag naar de zaak te gaan en de rest vanuit huis te doen. Één dag in de week pijn lijden kan ik nog wel aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
Hoeveel weken van te voren stop je NTS? Ik had dat ook, die verdrukking en die bureaustoel... ging er helemaal scheef van zitten zeg maar.
Dat scheelt dan wel weer.... ik zat 4 dagen op een bureau stoel, werd ik ook niet blij van. Wel prettig dat je je eigen dagen kan indelen zeg! Die dag op kantoor goed afwisselen met een rondje lopen, als dat al mogelijk is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
4 weken vantevoren mits ik het vol kan houden. Gelukkig heb ik een begripvolle bazin (ons bedrijf heeft ook 8 jaar kraamzorg gedaan), en ik mag van haar m'n eigen dagen indelen, zolang ik maar één dag in de week m'n gezicht op kantoor laat zien en m'n deadlines haal. Dus ik heb mezelf voorgenomen op maandag naar de zaak te gaan en de rest vanuit huis te doen. Één dag in de week pijn lijden kan ik nog wel aan.
Ruilen? Hier staat nasi met loempia op het menu... Als ik er al aan denk hoef ik het al niet meer...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer.... ik zat 4 dagen op een bureau stoel, werd ik ook niet blij van. Wel prettig dat je je eigen dagen kan indelen zeg! Die dag op kantoor goed afwisselen met een rondje lopen, als dat al mogelijk is.
Ik zou hier gebakken aardappelen, snijbonen en een schnitzel eten, ben het nu aan het klaar maken, maar word misselijk van?Heb er helemaal geen trek meer in....
Willem loopt er ook altijd (min of meer) picobello bijquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Fee-nix het volgende:
Sterkte Poezebeest!
Welkom Soohr. Leuk, een vader erbij.
Sb, dat is zeker heftig.![]()
Flugeltje: als ik een meisje zou krijgen, zou ik ook willen shoppen, shoppen, shoppen!! Ik had eerst ook het gevoel dat het een meisje werd en ik zag het al helemaal voor me. Zwijmelde al weg bij die kleertjes in de winkel. Dat is het enige jammere van dat het weer een jongen wordt... geen meisjeskleertjes. Haha. Maar verder zijn jongetjes
! En je moet gewoon ff wat beter zoeken, maar leuke jongenskleertjes zijn er zeker!
Ik heb die test ook gedaan en bij mij klopte het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef flugeltje het volgende:
Als het echt klopt dat het een meisje is ga ik wel zo ontzettend los op roze jurkjes met lintjes en strikjes... "the works"
ik zit totaal niet te genieten van het eten... blegh.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef bitterend het volgende:
Susie ik heb ook snijbonen op met aardappelen en vis uit de oven
Ah een positieve ervaring... Ben erg benieuwd of het hier ook uit gaat komen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Ik heb die test ook gedaan en bij mij klopte het wel
Internet dokter hierquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef jessie het volgende:
En zo heb ik er ineens nog maar 3 voor me zie ik
Zijn er meer die ontiegelijk pijn in hun handen hebben? Vocht denk ik. Elke ochtend als ik wakker word kan ik ze amper bewegen. Tanden poetsen, haren kammen enz enz erg onhandig allemaal. Tegen t einde van de dag doen ze weer een beetje wat ik wil.
Dank jequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:09 schreef flugeltje het volgende:
Asy wat een prachtkind ben je daar aan het bakken
te snel voorbijquote:
Zo was Harry ook en je weet waar dat (tot nu toe) in geëindigd isquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Cooki het volgende:
Asy , wat fijn zo'n echolijkt ie op je ?
heey, maar leuk joh, een druk kindnee gekkigheid: superrrrrr dat het zo goed gaat met t kindje
![]()
![]()
![]()
25 dollar (= zo'n 18 euro) toch? world wide free shipping.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog even gezocht op die test van Fluugs maar ik vind ¤35 toch wel heul veel geld, dus ik wacht nog wel 6 weken
Ik moet nog zoeken naar iets dat past, we hebben niet zoveel ruimte over aan de zijkant, dus het moet wel echt een wiegje zijn. Heb je een plaatje van jullie wieg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Fee-nix het volgende:
Ik zou ook voor de eerste gaan! Ben ook meer van lieflijk en romantisch voor meisjes. Gecombineerd met een spijkerbroekje ofzo is dan wel weer cute.
Leuk he Marrije, zo'n wiegje. En deze kan nog naast een boxspring ook! Had ik dat al gezegd? Want ik had eerst een andere gevonden. Maar die was dus veel te laag voor ons bed. En deze kan tot maximaal 69 cm komen (de bovenkant van het matrasje).
Ik hoop alleen dat ik kan slapen met een baby naast me! Ik ben geen vaste slaper, dus dat zal wel wennen zijn. Jesper lag eigenlijk meteen op z'n eigen kamer. Alleen de eerste twee nachten eindigde hij tussen ons in.
en nog geen 15 e als je samen met Roos besteltquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
25 dollar (= zo'n 18 euro) toch?world wide free shipping.
Mooi om te zien dat ie zo druk was dus, genieten hoor!
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef bitterend het volgende:
Je bent dus nog ongeduldiger hierdoor geworden
Neeheee, nu wil ik 100% zekerheid natuurlijk...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan bestel je er nog één. . .gewoon om te kijken of het weer roze kleurt.
Dan koop je er 10. Heb je 10 x roze dan kun je shoppenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neeheee, nu wil ik 100% zekerheid natuurlijk...
Haha, nou misschien een nub theorie erop loslaten? Mits je een echofoto hebt van 12 weken. Daar zijn fora voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef flugeltje het volgende:
De vraag is nog steeds hoe betrouwbaar die test is he dames... Ik durfde het risico wel aan te gaan, maar zit nu eigenlijk extra te hyperen omdat ik het nu helemaal zeker wil weten...
Dan heb je 80% zekerheid. Deze test claimt 90% zekerheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha, nou misschien een nub theorie erop loslaten? Mits je een echofoto hebt van 12 weken. Daar zijn fora voor
Spannend!! Ik heb een dag later de pretecho. Maar jouw gyn wil vast wel ff kijken. Ik heb eind nov pas mijn 20 weken echo, dat duurt me ook echt veel te lang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Jullie mogen me niet plagen!
Ik heb 26 oktober een afspraak bij de gyn, hopelijk kijkt die dan effe, anders mot ik tot de 21 weken wachten als ik m'n SEO heb.. En dat is natuurlijk veuls te lang...
Jij sterke vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef bitterend het volgende:
Ik heb me bij neer gelegd de pijn en ongemakken...als ik het nu al beu zou zijn zou het ERG lange 7 weken worden!
Vertel gewoon over die testquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Jullie mogen me niet plagen!
Ik heb 26 oktober een afspraak bij de gyn, hopelijk kijkt die dan effe, anders mot ik tot de 21 weken wachten als ik m'n SEO heb.. En dat is natuurlijk veuls te lang...
Ik denk ook niet dat het even kijken een probleem op gaat leveren... Martijn wil dit keer geen pretecho, vind ie zonde van het geld...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Spannend!! Ik heb een dag later de pretecho. Maar jouw gyn wil vast wel ff kijken. Ik heb eind nov pas mijn 20 weken echo, dat duurt me ook echt veel te lang.
yup, 1e reactie van de echoscopist: "het is een duidelijk een jongetje en hij is er heel trots op....."quote:
Is het misschien ook wel een beetje. . . Maar ik heb geluk, afhankelijk van wat het wordt moet er verbouwd worden in huis en dat kun je dan maar beter zsm wetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het even kijken een probleem op gaat leveren... Martijn wil dit keer geen pretecho, vind ie zonde van het geld...
Dan gaat een van ons wel met je mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuk heb ik wel eigen geld, maar om nu in m'n upje naar zo'n pretecho te gaan, alleen om achter het geslacht te komen is zelfs voor mij een stap te ver...
En hoeveel weken zwanger was je bij de nubecho? Zag je het zelf of heb je er naar laten kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Mijn nubvoorspelling zei trouwens meisje. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat een van ons wel met je mee.
12.6 en ik heb het gevraagd op zon forum.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoeveel weken zwanger was je bij de nubecho? Zag je het zelf of heb je er naar laten kijken?
Ik heb het ook gevraagd hoor, aan een nubexpertquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
12.6 en ik heb het gevraagd op zon forum.. Ik was toch wel benieuwd.
Ja dat hij/zij dan met de beentjes tegen elkaar ligtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het ook gevraagd hoor, aan een nubexpertMaar zag het zelf ook wel duidelijk. Maar goed, hij kan natuurlijk omhoog en dan wordt het toch echt een jongen. Ik was nét 12 weken (12.1). Dus het blijft spannend tot de pretecho en nu maar hopen dat het dan wél goed te zien is en ik niet nog een keer terug moet komen ofzo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuk heb ik wel eigen geld, maar om nu in m'n upje naar zo'n pretecho te gaan, alleen om achter het geslacht te komen is zelfs voor mij een stap te ver...
en heb je t je man verteld? moest ik hij jou toen betalen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook in m'n upje naar de pretecho gegaan alleen om het geslacht te weten. Van m'n eigen geld.
Dan kan onze preutse eigenwijze draak wel bij die van jullie in de leer, en andersomquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
yup, 1e reactie van de echoscopist: "het is een duidelijk een jongetje en hij is er heel trots op....."
En bij de 20 weken echo lag ie er weer zo bij. De fatsoensnormen moeten we hem nog bijbrengen....
Hij mij betalen, bedoel je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
en heb je t je man verteld? moest ik jou toen betalen![]()
ja, typo:quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hij mij betalen, bedoel je?![]()
Oek, ik zou het niet kunnen uitstaan dat de echografist het wel weet en ik niet.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef Kyara het volgende:
Hier is het ook elke keer weer overduidelijk een jongetje. Zaterdag weer pretecho. Hopelijk ligt ie dan in een andere houding dan benen wijd en handen voor het gezicht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten
Herkenbaar... ik wilde het bij Minke graag weten maar Manlief niet, dus dat respecteerde ik en ging er in mee... de ochtend van de SEO veranderde hij van gedachte dat hij het misschien toch wel wilde weten maar dat we het dan geheim zouden houden... Ik had zoiets van: leuk, ook prima! Toen we de echopraktijk uitliepen in de wetenschap dat we een meisje zouden krijgen was het eerste wat hij deed zijn ouders bellen dat ze een kleindochter kregen... hij kon zich toch niet inhouden... hoe veranderlijk is een mens manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten
Ik ga strakjes bellen voor een afspraak voor de SEO.
Wij doen ook nog een pretecho maar dan tegen het einde van de zwangerschap (32/34 weken). Hebben we bij Harry ook gedaan en dat was superleuk
Nirak, jammer zo'n 'valse start' maar misschien heeft het stiekem wel íets gedaan...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland
Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, eindelijk heb je de dader gevonden! Gebarbequede mug
! Die geur die van dat electrisch ding af komt
!
Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
Hoeveel kost het eigenlijk om zo'n extra echo te doen?
Tegen ons is gezegd dat we bij 12 weken, (over 2 weken dus), bij 20 weken en bij 36 weken een echo krijgen.
Dat lijkt me ook meer dan voldoende eigenlijk.
Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef bitterend het volgende:
Nee doet ze lekker zellufHet is echt te veel werk om in elkaar te zetten die dingen...mijn man had er geen trek in
![]()
Is jullie kamer ook van babypark Susie? en is het al helemaal af?
Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue?
Ah Kuukske ook niet lekker geslapen... Balen zeg. Ja ik merk nu ook wel dat ik weer al lichter begin te slapen. Herken ik wel van de vorige keer. Tot nu toe sliep ik nog prima, maar ik vrees dat de gebroken nachten er weer aan gaan komen. Ook omdat ik me afvraag hoe lang ik het nog vol ga houden om op mijn buik te slapen. Wat toch het aller aller lekkerst is! En dan kom ik ook het makkelijkst in slaap.
oh,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaald
bij 31 weken 2D + 3D 60 euro's
Vond ik allemaal waard!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen!En makkelijk om kunnen draaien in bed, zonder dat ik lief eruit gooi!
Ohh die winkel ken ik niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef Susie het volgende:
[..]
Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem!![]()
Ik weet wel zeker dat hij het fijn zal vinden. Ons bed is al niet te groot (1.60 breed) en ik ben uiteraard nogal gegroeid en met die pijn in de heup van het liggen, draai ik niet heel erg zachtjes om... arme man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Haha! Dat zal vooral je lief ook wel fijn vinden denk ik
. Ja ik hou dat buikslapen nu nog stug vol, maar het voelt al wel een beetje vreemd. (Ben ook al 24 wk natuurlijk
)
Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohh die winkel ken ik niet!
Fijn van je lief![]()
![]()
Die van mij was na het verven enzo helemaal zat al het klussen
Yahooooooo, babyspullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme SusieNasty beesten zijn het!
kiek wat staat buiten!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yahooooooo, babyspullen![]()
Niet over de nieuwe babymeubeltjes heenkotsen he![]()
![]()
Wij zijn voor een nieuw bed aan het kijken. Sliepen altijd perfect in 1.40 breed maar dat lukt nu niet meer![]()
Dus op zoek naar een nieuw groter bed en dat we het liefst voor de bevalling daarin slagen
O, gek! Ik heb daar ook al aardig wat dingetjes besteld en was altijd heel erg tevreden juist. Ook snelle aflevering. Misschien had je net pech. Ik heb daar onze kinderwagen besteld (ze hebben daar altijd belachelijke kortingen he! Normaal kost dat ding 650 euro en omdat het de laatste lichting van modellen van vorig seizoen was, hebben wij er 300 euro voor betaald toen!) En een heel mooi campingbedje van Koelstra voor 35 euro. Ja, ik kijk daar altijd als eerste als ik iets groots moet kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer!En mijn lief had gewoon last van nesteldrang, want hij heeft zo'n beetje het hele huis onder handen genomen!
Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme SusieNasty beesten zijn het!
kiek wat staat buiten!![]()
[ afbeelding ]
Djuuj, zit ik er weer zo verschrikkelijk langs te lezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:55 schreef Susie het volgende:
@NTS; wij gaan niet op zoek naar een nieuw bed hoor, dat is TimeJumperHeb net sinds vorig jaar een nieuw matras (IKEA ook!), daar ben ik tevreden over, maar lief niet, want die heeft last van zijn rug en zegt dat het van het matras komt... hij vergeet even voor het gemak dat hij een gekneusde rib heeft gehad...
![]()
Intake van Kraamzorg ergens rond week 23/24 gehad en de dag voordat ik 37 weken was heeft ze nog even gebeld hoe het ging enzo en zou ze mij opnemen in de planning (hoe ze dat doet, geen idee, maar maakt ook niet uit natuurlijk, komt wel goed neem ik aan) Ben wel benieuwd naar de kraamhulp, hopen dat het klikt enzo...
@Fee-nix; geen idee waarom het zo lang heeft moeten duren. Kamertjes zijn blijkbaar wat lastiger leverbaar ofzo?
lol die weten het sinds moeders voor moeders de plas kwam ophalen hoor..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.
hmm 36 weken? of als je gewoon helemaal ontploft bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:35 schreef klavertje-4 het volgende:
Haha NTS volgens mij heb jij echt heeel veel geshopt![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Zoë23 het volgende:
NTS: lekker veel spulletjes dus voor je beeb![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Fee-nix het volgende:
NTS jij shopaholic. en je had ook nog een spaarpotje toch. Ohw ohw. Die baby van jou moet straks nog 3 keer per dag een ander pakje aan, anders kan hij/zij niet alles dragen
.
Noem het koopziek, ik zeg gewoon dat ik een te kleine wasmachine hebquote:
Misschien een tip: bij de ikea kun je matrastoppers kopen. Wij hebben een extra dikke en heerlijk zachte topper gekocht. Dit geeft ons bovendien meteen de juiste hoogte voor de kraamzorgquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:14 schreef Kyara het volgende:
Vannacht ook weer ontzettend k geslapen. Lang wakker gelegen met pijn in knie en heup en vandaag ook weer pijn in doos en bekken. Denk dat het aan mijn eigen bed ligt want in de doorlegen centerparcs bedjes had ik veel minder last![]()
Verder eigenlijk niet bijgelezen.
5 bedden eigenlijk,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef Kleurdoos het volgende:
en je kind heeft 3 bedden omdat je niet van bedverschonen houdt?
Wat vervelend Klavertje. Hij kon ook niet aangeven wat het wel zou kunnen zijn??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:23 schreef klavertje-4 het volgende:
hmm net terug van de ha. Het is in ieder geval geen blaasontsteking. Wel jammer, want het doet behoorlijk zeer en zou blij zijn als het met een kuurtje te verhelpen was!
Morgen controle bij de vk, dus geef het dan ook maar aan.
Leuk lijkt me dat Bitterend, de kast inrichten!
Ah ok. Nou maar even afwachten wat de vk zegt dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:12 schreef klavertje-4 het volgende:
@susie, heb de ha zelf niet gezien, de assistente test de urine en daar kwam niets uit. Ze raadde me aan het morgen met de vk te bespreken en dan evt een afspraak met de ha te maken.
Je hebt vast wel genoeg kleertjes! Kan ze iets misschien wel 2 a 3 x aan voor ze eruit is gegroeid
Ik ben ook niet van plan heel veel kleertjes te kopen vooraf (zeg ik nu nog)
Lang leve internetshoppen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef Kyara het volgende:
Je kunt ook kleertjes kopen als de kleine er al is schijnt![]()
He wat balen Klavertje, had even over je berichtje heen gekeken. Misschien dat de vk morgen nog iets zinnigs te zeggen heeft.
Dit is de sterrenfleece die blijkbaar gewild is. Hij is pas weer leverbaar eindoktober. Ik kan hem hier niet vinden en het is dat Rienk hem toch nog niet past, anders had ik heb idd geannuleerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Kyara het volgende:
ja, dat schiet niet op Vlindur. In zo'n geval annuleer ik meestal de hele handel weer door het aantal op 0 te zetten.
Ik heb de kleertjes op een snelle was gedaan, 30 graden, half uurtje (dat kan die van mij...) en lakentjes, dekentjes en dergelijk met mijn gewone was mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Kyara het volgende:
In de babywas moet je alles een eerste keer wassen zodat het nieuwe er vanaf is toch? Moet dat dan meteen ook op 40-60 graden of kan het ook een kort wasje zijn om alles op te frissen? En beddengoed, dekentjes, slaapzakjes, boxkleden etc moeten dan zeker ook gewassen worden? En knuffels?
want als dat allemaal moet dan mag ik zo langzamerhand wel eens gaan beginnen
of je knuffels ook moet wassen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Haaai dames, heb ik nog iets gemist vandaag?
Mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Haaai dames, heb ik nog iets gemist vandaag?
Dat sowieso altijdquote:
Oh echt... damn, moet ik nog een was draaien....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso altijd
Knuffels altijd wassen ja Susie, die chinese kindjes die ze maken hebben altijd een beetje schmutzige handjes...
Wij hebben dees: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90155629/#/70155630/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Nou heb even op de ikea site gekeken maar als het om die dekmatrasjes gaat dan vind ik ze behoorlijk aan de prijs. Zeker als je ze in lits-jumeaux moet hebben. Welke hebben jullie Nirak/Faithz?
bij de hema had ik vorige week al online geshopt.maar dat waren ook vooral rompertjes en hemdjes e.d. voor mij
je kamertje is erquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
My baby has no clothes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van Silan, vroeger heette het sensitive, nu heet het babyzacht... Ik heb het destijds op de 9-maandenbeurs ontdekt en sindsdien gaat al het kinderspul erinquote:
Ah ffe noteren die tip van Ikea matrassen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!
stoute kind![]()
ah nieuwe bed! ikea hebben heerlijke matrassen
Haha nummer 2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef NotTheSame het volgende:
Bitterend! Jij gaat gewoon KD achterna
!
Ah daar ga ik ook eens naar kijken, nog nooit opgevallen dat babyzachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is van Silan, vroeger heette het sensitive, nu heet het babyzacht... Ik heb het destijds op de 9-maandenbeurs ontdekt en sindsdien gaat al het kinderspul erin
LOL gelukkig ben je het met me eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara je komt me snel achterna he!![]()
TJwat een irritante mens zeg!! heb je ook schoonfamilie? die wel leuk zijn? of broers en zussen?
Innepintje wat fijn! echt
Dankjewel Nirakquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
Zoe lieve schat..
dat er aan de buitenkant niets te zien is wil niet zeggen dat het er niet is. Maar ik snap dat het in je kop niet lekker zit. Dat had ik ook in het eerste trimester: ziek geweest van ohss, trombose en daarna longembolie. Aan de buitenkant zag je niets, maar de autorit naar mn werk was al te vermoeiend.
Het eerste trimester is door alle hormonale veranderingen al erg vermoeiend, en als er dan hormonale pijn bij komt heb je het extra zwaar.. Heel vervelend voor jou
Ik hoop voor jou dat je baas een beetje begripvol is, vooral omdat je jezelf normaal voor 200% inzet! Succes straks en voel je niet schuldig!
Wat vervelend zo'n bezoek pffquote:[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef TimeJumper
Hier mijn lieve lieve moedertje weer op bezoek gehadIk was weer blij dat ze weg was eigenlijk. Alles wat ik vertel daar heeft ze we leen weerwoord op.
Onzin dat ik zeg, brrr ik moet niet denken aan hechtingen bij de bevalling, wát, zij was haast tot achteren doorgescheurd en moest helemaal geen veel moeite doen om gewoon te zitten.
Hoezo kind de eerste maanden bij je op kamer laten slapen, zij legde ons altijd apart op een kamer en dat ging prima.
Tsja ik zeg ook niet dat dat kan alleen dat ik het anders doe.
En dan zegt ze nog je haalt al die kwalen van internet, ja hoor![]()
![]()
![]()
je moet niet zoveel lezen.
En toen als slotstuk, ja ik heb maar niks meegenomen want je hebt al zoveel ik zou niet weten wat ik moest kopen voor de baby.
En dan nog of ik wel blij was dat ik een kind kreeg want ze had nog nooittttttt iemand meegemaakt die een zwangerschap niet leuk vond.
Nou, het was weer genoeg geweest en ik hoop haar pas na de bevalling weer te zien of lang daarna is mij ook best![]()
En als ze vraagt hoe de bevalling ging, dan weet ik wat ik moet antwoorden, dan zeg ik heel goed, zonder problemen, ik ging er fluitend doorheen, ik zou het morgen zo weer doen, ik moest tijdens haast juichen van geluk![]()
![]()
Heb geen foto van jou buik gezien in t buikentopic of wel ? ben benieuwd naar je buik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag was mn tante op bezoek...zag ze mn buik en zei 'weet je zeker dat er maar 1 in zit????, Volgens mij zijn het er 2'![]()
![]()
![]()
Moet zeggen, heb ook een aardig dikke buik (zeker voor deze zwangerschapsduur, ben nu iets van 19 weken ofzo...)
---
.
Oef, dat is lastig denk ik.. nouja.. Begin te bellen zou ik zeggen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
OMG ik voel m'n eerste hormonale jankbui aankomen...
Ik WIL en MOET NU een echo... Oh oh... Hoe ga ik dat nu weer oplossen, een pretecho op zo'n korte termijn krijg ik natuurlijk nergens voor elkaar....
als je dat echt WIL en MOET dan moet het wel te regelen zijn, bij mij in de buurt zit in elk geval wel een bureau dat bijna altijd tijd vrij maakt voor een paniekecho. Zo zullen er wel meer zijn denk ik. Maar als je nog ff wacht dan kun je meteen het geslacht zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef flugeltje het volgende:
OMG ik voel m'n eerste hormonale jankbui aankomen...
Ik WIL en MOET NU een echo... Oh oh... Hoe ga ik dat nu weer oplossen, een pretecho op zo'n korte termijn krijg ik natuurlijk nergens voor elkaar....
Pff, ik kweek er 5 per dag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Nirak het volgende:
Ik wil nog even klagen trouwens:
Deze week al 3 pukkels gekweekt terwijl ik er maanden geen gehad heb![]()
Mijn hormonen zijn het niet eens met morgen 'pas'quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:56 schreef Nirak het volgende:
Fijn klavertje
En fluugs, morgen is ook snel! Iets om naar uit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |