abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:21:25 #251
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102965941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!
stoute kind :')

ah nieuwe bed! ikea hebben heerlijke matrassen O+
Ah ffe noteren die tip van Ikea matrassen.
En ik boer me hier ook een ongeluk :{
En was een flinke week zonder benauwdheid na het eten, wat me vele uren staand staan opleverde. Maar sinds gisteren kan ik na het eten weer uren lantaarnpaal spelen hi9er in de woonkamer :{

@NTS, nou zeker geen waterbed :N Boxspring is nog boven ons budget, tenminste degene die ik wil.
Maar we gaan wel nu voor 1.80 breed :9

Deepfreeze, het word toch een ziekenhuis bevalling en ik heb een mooi beschermhoesje rond mijn matras.
Maar inderdaad misschien voor het geval dat, is het toch misschien handig.
Maar straks lekker gelijk met zijn 3-en in bed liggen en niet bovenop elkaar lijkt me ook lekker O+
We zullen zien of we snel slagen ;)
En ik hoop dat die "aanval" bij eenmalig blijft..

Klavertje, die pijn daar herken ik niet. Gewoon effe mee langs een huisarts voor alle zekerheid.
Oh net je volgend bericht gelezen, nou als de vk het ook niet weet gelijk weer terug naar je huisarts dan.

Zoe gewoon nergens mee zitten maar gewoon aan jezelf denken.

NTS gaat Kleurdoos opvolgen met de hoeveelheid kleertjes :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:22 schreef NotTheSame het volgende:
Bitterend :o ! Jij gaat gewoon KD achterna _O- !
Haha nummer 2 _O- enne ga die kast eens opruimen en kleertjes strijken o|O :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Is van Silan, vroeger heette het sensitive, nu heet het babyzacht... Ik heb het destijds op de 9-maandenbeurs ontdekt en sindsdien gaat al het kinderspul erin O+
Ah daar ga ik ook eens naar kijken, nog nooit opgevallen dat babyzacht

Ik heb hier geen knuffels gewassen eigenlijk en dat speelkleed vind ik ook zonde om gelijk in de was te doen.

Hier mijn lieve lieve moedertje weer op bezoek gehad :{ Ik was weer blij dat ze weg was eigenlijk. Alles wat ik vertel daar heeft ze we leen weerwoord op.
Onzin dat ik zeg, brrr ik moet niet denken aan hechtingen bij de bevalling, wát, zij was haast tot achteren doorgescheurd en moest helemaal geen veel moeite doen om gewoon te zitten.
Hoezo kind de eerste maanden bij je op kamer laten slapen, zij legde ons altijd apart op een kamer en dat ging prima.
Tsja ik zeg ook niet dat dat kan alleen dat ik het anders doe.
En dan zegt ze nog je haalt al die kwalen van internet, ja hoor :Y :N :6 8)7 je moet niet zoveel lezen.
En toen als slotstuk, ja ik heb maar niks meegenomen want je hebt al zoveel ik zou niet weten wat ik moest kopen voor de baby.
En dan nog of ik wel blij was dat ik een kind kreeg want ze had nog nooittttttt iemand meegemaakt die een zwangerschap niet leuk vond.
Nou, het was weer genoeg geweest en ik hoop haar pas na de bevalling weer te zien of lang daarna is mij ook best :P
En als ze vraagt hoe de bevalling ging, dan weet ik wat ik moet antwoorden, dan zeg ik heel goed, zonder problemen, ik ging er fluitend doorheen, ik zou het morgen zo weer doen, ik moest tijdens haast juichen van geluk :9 ^O^ :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102965945
jou verlof en mijn uitgerekende datum :o

je moet wat voor je verlof bewaren he! anders zit je zo te waaachten en te wwaaaaaachten......
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:25:16 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102966162
Ja inderdaad bitterend, er zit precies 6 weken tussen onze uitgerekende data.

ik zal je wel missen hoor :'(

TJ, _O- wel irritant hoor, om dat elke keer weer zo aan te horen. Zal alleen waarschijnlijk wel zo doorgaan als de kleine er eenmaal is.
pi_102966202
Ah bitterend je kamertje! O+

Oy TJ dat moet een vermoeiende dag geweest zijn zeg :-/ fijn zulke moeders...
Ik was vandaag juist mega blij met mijn schoonmoeder. Die kwam peuter ophalen, zodat ik kon slapen. Toen ik wakker werd, waren ze alweer terug, zat peuter te spelen en was mijn schoonmoeder de enorme berg schone was aan 't strijken :o O+ Heerlijkheid O+

En het heeft even geduurd maar ik ben er eindelijk achter: als ik een te actieve dag heb gehad (gister), dan is de nacht ook sowieso slecht (want pijn). Ja, DUHHH ja. Maar het kwartje moest even vallen ofzo :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:27:01 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102966265
Goh, Innepin, daar ben je mooi op tijd achtergekomen _O-
Wel lief van je schoonmoeder O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:32:45 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102966599
Kyara, ja en ik vrees voor daarna, waarmee zal ze dan weer komen.
Maar ik heb het weer overleefd. *O* *O*

Innepin heerlijk zo'n schoonmoeder O+
Haha en dat had ik ook, dat het effe duurde dat sommige dingen toch echt in verband met elkaar staan, dusseeeeeee stapje terugggg ;)
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:34:44 #257
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102966720
Goh Innepin echt waar? :o

:') van het veel doen en dat je daar last van hebt dan he...

Wat een lieve schoonmoeder, slapen is soms zo ontzettend fijn...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102966812
Kyara je komt me snel achterna he! :*

TJ :o wat een irritante mens zeg!! heb je ook schoonfamilie? die wel leuk zijn? of broers en zussen?

Innepintje wat fijn! echt O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:41:27 #259
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102967089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara je komt me snel achterna he! :*

TJ :o wat een irritante mens zeg!! heb je ook schoonfamilie? die wel leuk zijn? of broers en zussen?

Innepintje wat fijn! echt O+
LOL gelukkig ben je het met me eens :9 Schoonfamilie woont in het buitenland maar die zijn erg gezellig.
Enne ik heb nog 2 broers, en de ene is werkelijk een schatje en de ander zie ik niet zoveel want die vind me nogal te druk _O- en ik heb toch geen ADHD hhoorrrrrrrrr :+
Maar verder gaat het goed :9

Och is weer een "leuk" verhaal voor anderen, die gaan ineens hun moeder nog veel meerrrrr waarderen :9
Dus het dient een goed doel :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102970173
Innepin dat is liefff

TJ misschien moeten we allemaal iets positiefs van onze moeders opschrijven en dat schuif je dat onder haar neus. En gaat het tegenwoordig zeg je dan :P
Nee doe maar niet tis toch je moeder.. ;(
pi_102977406
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Nirak het volgende:
Zoe lieve schat.. :*
dat er aan de buitenkant niets te zien is wil niet zeggen dat het er niet is. Maar ik snap dat het in je kop niet lekker zit. Dat had ik ook in het eerste trimester: ziek geweest van ohss, trombose en daarna longembolie. Aan de buitenkant zag je niets, maar de autorit naar mn werk was al te vermoeiend.
Het eerste trimester is door alle hormonale veranderingen al erg vermoeiend, en als er dan hormonale pijn bij komt heb je het extra zwaar.. Heel vervelend voor jou :*

Ik hoop voor jou dat je baas een beetje begripvol is, vooral omdat je jezelf normaal voor 200% inzet! Succes straks en voel je niet schuldig!
Dankjewel Nirak :*

Idd lastig als niks zichtbaar is..

M'n baas was meer begripvol dan ons 1e gesprek. Toen ik emotioneel werd, wist hij zelfs te verwoorden dat ik t vast moeilijk vond om dit aan te geven omdat ik anderen niet tot last wil zijn. Hij zei dat het zijn taak
Was om te zorgen dat het goed met mij gaat wat werk betreft en dat ik t met plezier blijf doen.
Ze gaan er iig iets mee doen en ik mag bepalen wanneer ik een hele dag ziek gemeld wil worden
zodat ik tijd heb om bij te tanken.

Das heel erg fijn iig..

@bitterend: mooie meubeltjes! En al fijn wat kleertjes O+
pi_102977679
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef TimeJumper

Hier mijn lieve lieve moedertje weer op bezoek gehad :{ Ik was weer blij dat ze weg was eigenlijk. Alles wat ik vertel daar heeft ze we leen weerwoord op.
Onzin dat ik zeg, brrr ik moet niet denken aan hechtingen bij de bevalling, wát, zij was haast tot achteren doorgescheurd en moest helemaal geen veel moeite doen om gewoon te zitten.
Hoezo kind de eerste maanden bij je op kamer laten slapen, zij legde ons altijd apart op een kamer en dat ging prima.
Tsja ik zeg ook niet dat dat kan alleen dat ik het anders doe.
En dan zegt ze nog je haalt al die kwalen van internet, ja hoor :Y :N :6 8)7 je moet niet zoveel lezen.
En toen als slotstuk, ja ik heb maar niks meegenomen want je hebt al zoveel ik zou niet weten wat ik moest kopen voor de baby.
En dan nog of ik wel blij was dat ik een kind kreeg want ze had nog nooittttttt iemand meegemaakt die een zwangerschap niet leuk vond.
Nou, het was weer genoeg geweest en ik hoop haar pas na de bevalling weer te zien of lang daarna is mij ook best :P
En als ze vraagt hoe de bevalling ging, dan weet ik wat ik moet antwoorden, dan zeg ik heel goed, zonder problemen, ik ging er fluitend doorheen, ik zou het morgen zo weer doen, ik moest tijdens haast juichen van geluk :9 ^O^ :P
Wat vervelend zo'n bezoek pff :*
pi_102977711
Wat fijn Zoe! Zo komt alles toch nog goed :) Wel op tijd bijtanken he ;)
pi_102978269
Hihi jaa na 2 of 3 dagen minimaal 1dag vrij *O*
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:32:08 #265
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102978562
Even welterusten zeggen! Ik hoop dat iedereen vannacht een goede nachtrust heeft :). (Including me :P)

Morgenochtend om 9 uur moet ik bij de gyn zijn. Voorbereidend gesprek over de bevalling. Ik ga hypnobirthing bespreken en kijken in hoeverre ze me tegemoet kunnen komen in mijn wens voor een zo natuurlijk mogelijke bevalling. Ben benieuwd! En ik hoop op nog een leuk echo plaatje :P. Maar weet niet zeker of ie dat gaat doen.

Nou truste!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:38:31 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102978968
innepin, druif! :D

TJ, wat een vervelende bijsmaak heeft zo'n bezoek dan. Jammer...

Zoë, wat niet gaat, dat gaat niet. Goed dat je het aankaart bij je baas :Y

Poezebeest, hoe gaat het met jou?
pi_102980113
Succes morgen fee-nix!
En TJ, pff, vermoeiend..
Ik denk dat alle moeders wel eens terug grijpen naar vroeger, want tegenwoordig is veel anders.. Maar jou moeder spant de kroon met irritant gedrag :')

Zal ik vragen of mijn moeder je even wil adopteren?
Die belde vanavond nml gewoon op om te vragen hoe het gaat, en me een hart onder de riem te steken omdat ze weet dat ik het beu ben.
Maar we hebben eerst samen gelachen omdat ik puffend de telefoon opnam bij wijze van grap :)

Ik wil nog even klagen trouwens:
Deze week al 3 pukkels gekweekt terwijl ik er maanden geen gehad heb :( en ik had vandaag echt heel de dag honger ook als ik net gegeten had..

Zeau, nu slapen, ben moe :W
pi_102980850
Zo weer bijgelezen en kijken of ik alles nog onthouden heb..

Klavertje wat vervelend die pijn, inderdaad aangeven bij VK en anders bij de HA.

Bitterend leuke meubeltjes en lekker geshopt maar wat 'vervelend' dat je nog kleine maatjes mist ;)

TJ dat klinkt inderdaad als een vermoeiende dag..

Zoe wat fijn dat je baas zo reageert. Wat anderen ook al zeggen naar je lichaam luisteren en als het niet gaat dan gaat het niet..

Dan las ik nog van alles over geplande echo's en internetshoppen... :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:13:53 #269
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_102981224
Vandaag was mn tante op bezoek...zag ze mn buik en zei 'weet je zeker dat er maar 1 in zit????, Volgens mij zijn het er 2' :o :o :o

Moet zeggen, heb ook een aardig dikke buik (zeker voor deze zwangerschapsduur, ben nu iets van 19 weken ofzo...)

---
TJ jammer dat je moeder zo doet....misschien bedoelt ze t niet allemaal zo, maar wel vervelend idd.

Zoë, goeie baas heb jij ^O^ Fijn dat er zo met je wordt meegedacht.
pi_102987223
Bah, waarom gaat de wekker toch zo vroeg voor vriendlief? Ik ben nog moe, heb namelijk het gevoel alleen maar dutjes van een half uur gedaan te hebben. M'n vent is nu z'n lenzen aan het indoen en gaat daarna weg. Ik denk dat ik dan weer naar bed ga. Ik lees later wel helemaal bij.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:32:20 #271
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102987317
Mogguh. Hier ook vroeoeoeoeg. Om 9 uur afspraak bij de gyn. Nu lekker ontbijten.

Ik heb net zo'n gevoel als jij, Summerbreeze: veel wakker gelegen volgens mij. Nouja, vanmiddag maar even de tijd vinden om een tukje te doen. Maar ik moet ook nog naar de pedicure en de podoloog. Lekker gepland ;).
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:55:47 #272
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_102987429
edit: lama :') F5...

[ Bericht 85% gewijzigd door Faithz op 12-10-2011 10:39:47 ]
Trotse mamma :)
pi_102987528
@PureEvil, en je hebt je tante geen klap verkocht? :P Ik vind dat echt een van de irritantste opmerkingen ooit, "weet je zeker dat 't er maar één is?" :r Er borrelen allemaal creatieve scheldwoorden in mij op als ik die hoor. :')

Hier ook vroeg, maar dan dankzij een peuter die ineens d'r ritme heeft omgegooid en al een week vóór 6 uur wakker is. Hoef ik net sinds een week niet meer vroeg m'n nest uit om te werken... :')

Maar goed. 35 weken *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:17:46 #274
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102987614
Yay voor innepin! *O*

Och ik heb ook een behoorlijke buik voor de termijn (vind ik). Ik kan me er niet aan storen als mensen vragen of je zeker weet dat het er maar 1 is. Is gewoon 1 van de vele manieren om te zeggen dat je een mooie grote buik hebt. Ik zou het erger vinden als iemand zei: Jemig, wat heb jij een dikke buik zeg! Echt niet normaal!

Summerbreeze, lekker terug kruipen :Y
HIer ging manliefs wekker ook al om 6:35u omdat hij om 8:30 bij de kapper moet zijn die hier 5 min rijden vandaan woont 8)7
En dan zegt ie ook nog doodleuk als ik 3 kwartier later met dreumes naar beneden kom: ja, ik hoorde hem al toen ik naar beneden ging. Ja eikel, waarom haal je hem dan niet uit bed zodat ík dan tenminste nog even kan slapen :X

Nirak, wil jouw moeder mij dan ook adopteren? O+
pi_102987785
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag was mn tante op bezoek...zag ze mn buik en zei 'weet je zeker dat er maar 1 in zit????, Volgens mij zijn het er 2' :o :o :o

Moet zeggen, heb ook een aardig dikke buik (zeker voor deze zwangerschapsduur, ben nu iets van 19 weken ofzo...)

---
.
Heb geen foto van jou buik gezien in t buikentopic of wel ? ben benieuwd naar je buik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')