quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef bitterend het volgende:[..]
Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!
stoute kind
ah nieuwe bed! ikea hebben heerlijke matrassen

Ah ffe noteren die tip van Ikea matrassen.
En ik boer me hier ook een ongeluk
En was een flinke week zonder benauwdheid na het eten, wat me vele uren staand staan opleverde. Maar sinds gisteren kan ik na het eten weer uren lantaarnpaal spelen hi9er in de woonkamer
@NTS, nou zeker geen waterbed

Boxspring is nog boven ons budget, tenminste degene die ik wil.
Maar we gaan wel nu voor 1.80 breed
Deepfreeze, het word toch een ziekenhuis bevalling en ik heb een mooi beschermhoesje rond mijn matras.
Maar inderdaad misschien voor het geval dat, is het toch misschien handig.
Maar straks lekker gelijk met zijn 3-en in bed liggen en niet bovenop elkaar lijkt me ook lekker
We zullen zien of we snel slagen
En ik hoop dat die "aanval" bij eenmalig blijft..
Klavertje, die pijn daar herken ik niet. Gewoon effe mee langs een huisarts voor alle zekerheid.Oh net je volgend bericht gelezen, nou als de vk het ook niet weet gelijk weer terug naar je huisarts dan.
Zoe gewoon nergens mee zitten maar gewoon aan jezelf denken.
NTS gaat Kleurdoos opvolgen met de hoeveelheid kleertjes
quote:
Haha nummer 2

enne ga die kast eens opruimen en kleertjes strijken
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 19:00 schreef flugeltje het volgende:[..]
Is van Silan, vroeger heette het sensitive, nu heet het babyzacht... Ik heb het destijds op de 9-maandenbeurs ontdekt en sindsdien gaat al het kinderspul erin

Ah daar ga ik ook eens naar kijken, nog nooit opgevallen dat babyzacht
Ik heb hier geen knuffels gewassen eigenlijk en dat speelkleed vind ik ook zonde om gelijk in de was te doen.
Hier mijn lieve lieve moedertje weer op bezoek gehad

Ik was weer blij dat ze weg was eigenlijk. Alles wat ik vertel daar heeft ze we leen weerwoord op.
Onzin dat ik zeg, brrr ik moet niet denken aan hechtingen bij de bevalling, wát, zij was haast tot achteren doorgescheurd en moest helemaal geen veel moeite doen om gewoon te zitten.
Hoezo kind de eerste maanden bij je op kamer laten slapen, zij legde ons altijd apart op een kamer en dat ging prima.
Tsja ik zeg ook niet dat dat kan alleen dat ik het anders doe.
En dan zegt ze nog je haalt al die kwalen van internet, ja hoor

je moet niet zoveel lezen.
En toen als slotstuk, ja ik heb maar niks meegenomen want je hebt al zoveel ik zou niet weten wat ik moest kopen voor de baby.
En dan nog of ik wel blij was dat ik een kind kreeg want ze had nog nooittttttt iemand meegemaakt die een zwangerschap niet leuk vond.
Nou, het was weer genoeg geweest en ik hoop haar pas na de bevalling weer te zien of lang daarna is mij ook best
En als ze vraagt hoe de bevalling ging, dan weet ik wat ik moet antwoorden, dan zeg ik heel goed, zonder problemen, ik ging er fluitend doorheen, ik zou het morgen zo weer doen, ik moest tijdens haast juichen van geluk