Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, eindelijk heb je de dader gevonden! Gebarbequede mug
! Die geur die van dat electrisch ding af komt
!
Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaaldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
Hoeveel kost het eigenlijk om zo'n extra echo te doen?
Tegen ons is gezegd dat we bij 12 weken, (over 2 weken dus), bij 20 weken en bij 36 weken een echo krijgen.
Dat lijkt me ook meer dan voldoende eigenlijk.
Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef bitterend het volgende:
Nee doet ze lekker zellufHet is echt te veel werk om in elkaar te zetten die dingen...mijn man had er geen trek in
![]()
Is jullie kamer ook van babypark Susie? en is het al helemaal af?
Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue?
Ah Kuukske ook niet lekker geslapen... Balen zeg. Ja ik merk nu ook wel dat ik weer al lichter begin te slapen. Herken ik wel van de vorige keer. Tot nu toe sliep ik nog prima, maar ik vrees dat de gebroken nachten er weer aan gaan komen. Ook omdat ik me afvraag hoe lang ik het nog vol ga houden om op mijn buik te slapen. Wat toch het aller aller lekkerst is! En dan kom ik ook het makkelijkst in slaap.
oh,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaald
bij 31 weken 2D + 3D 60 euro's
Vond ik allemaal waard!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen!En makkelijk om kunnen draaien in bed, zonder dat ik lief eruit gooi!
Ohh die winkel ken ik niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef Susie het volgende:
[..]
Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem!![]()
Ik weet wel zeker dat hij het fijn zal vinden. Ons bed is al niet te groot (1.60 breed) en ik ben uiteraard nogal gegroeid en met die pijn in de heup van het liggen, draai ik niet heel erg zachtjes om... arme man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Haha! Dat zal vooral je lief ook wel fijn vinden denk ik
. Ja ik hou dat buikslapen nu nog stug vol, maar het voelt al wel een beetje vreemd. (Ben ook al 24 wk natuurlijk
)
Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohh die winkel ken ik niet!
Fijn van je lief![]()
![]()
Die van mij was na het verven enzo helemaal zat al het klussen
Yahooooooo, babyspullenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme SusieNasty beesten zijn het!
kiek wat staat buiten!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Yahooooooo, babyspullen![]()
Niet over de nieuwe babymeubeltjes heenkotsen he![]()
![]()
Wij zijn voor een nieuw bed aan het kijken. Sliepen altijd perfect in 1.40 breed maar dat lukt nu niet meer![]()
Dus op zoek naar een nieuw groter bed en dat we het liefst voor de bevalling daarin slagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |