abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102946334
wow NTS en je moet nog ongeveer 10 weken! :D
Je legt een goudmijntje aan :)

Alle slechte slapers :*

Ik mag niet klagen vandaag, goed geslapen, lekker druk op het werk, dus de tijd vliegt vast voorbij.
pi_102946388
Muggen :o nog steeds?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:10:07 #153
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946397
Stomme mug ook! Goed gedaan Fee-nix! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:10:47 #154
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946414
Oh jawel hoor Bitterend, ik heb er hier ook 2 kapot gemaakt gisteravond!
pi_102946420
Muggen horen niet eens meer te prikken nu, want ze leggen geen eitjes meer!
Dus als ze dat wel doen zijn ze gewoon gemeen! :(
pi_102946450
Arme Susie :( Nasty beesten zijn het!

kiek wat staat buiten! *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:17:21 #157
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946551
Leuk!! En lekker op tijd ook!
Word het in elkaar gezet afgeleverd of moeten jullie zelf nog aan de klus?
pi_102946573
Hoeveel kost het eigenlijk om zo'n extra echo te doen?

Tegen ons is gezegd dat we bij 12 weken, (over 2 weken dus), bij 20 weken en bij 36 weken een echo krijgen.
Dat lijkt me ook meer dan voldoende eigenlijk.
pi_102946578
Nee doet ze lekker zelluf :Y Het is echt te veel werk om in elkaar te zetten die dingen...mijn man had er geen trek in :P

Is jullie kamer ook van babypark Susie? en is het al helemaal af?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:19:30 #160
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102946592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:53 schreef NotTheSame het volgende:
Fee-nix, eindelijk heb je de dader gevonden *O* ! Gebarbequede mug _O- ! Die geur die van dat electrisch ding af komt :r !

Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue? :P

Ah Kuukske ook niet lekker geslapen... Balen zeg. Ja ik merk nu ook wel dat ik weer al lichter begin te slapen. Herken ik wel van de vorige keer. Tot nu toe sliep ik nog prima, maar ik vrees dat de gebroken nachten er weer aan gaan komen. Ook omdat ik me afvraag hoe lang ik het nog vol ga houden om op mijn buik te slapen. Wat toch het aller aller lekkerst is! En dan kom ik ook het makkelijkst in slaap.
pi_102946595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef Soohr het volgende:
Hoeveel kost het eigenlijk om zo'n extra echo te doen?

Tegen ons is gezegd dat we bij 12 weken, (over 2 weken dus), bij 20 weken en bij 36 weken een echo krijgen.
Dat lijkt me ook meer dan voldoende eigenlijk.
Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaald
bij 31 weken 2D + 3D 60 euro's

Vond ik allemaal waard!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:23:03 #162
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946654
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:18 schreef bitterend het volgende:
Nee doet ze lekker zelluf :Y Het is echt te veel werk om in elkaar te zetten die dingen...mijn man had er geen trek in :P

Is jullie kamer ook van babypark Susie? en is het al helemaal af?
Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem! O+

@Soohr; hier geen extra echo's laten maken; ik had er 1 bij 7 wkn (daar is in principe niet veel aan, gewoon een boontje wat je dan ziet), 12 en 20 en dat vond ik voldoende. Alleen begin ik nu echt heeeeeel erg nieuwsgierig te worden naar mijn meisje! En als jullie er nog 1 hebben bij 36, dan zou ik dat zo laten. Maar goed, iedereen z'n eigen keus hierin natuurlijk.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:24:25 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946680
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja heerlijk he... Iemand een hapje mug a la barbecue? :P

Ah Kuukske ook niet lekker geslapen... Balen zeg. Ja ik merk nu ook wel dat ik weer al lichter begin te slapen. Herken ik wel van de vorige keer. Tot nu toe sliep ik nog prima, maar ik vrees dat de gebroken nachten er weer aan gaan komen. Ook omdat ik me afvraag hoe lang ik het nog vol ga houden om op mijn buik te slapen. Wat toch het aller aller lekkerst is! En dan kom ik ook het makkelijkst in slaap.
Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen! }:| En makkelijk om kunnen draaien in bed, zonder dat ik lief eruit gooi! _O-
pi_102946692
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik heb voor een pret echo bij 16 weken (2D) 45 euro's betaald
bij 31 weken 2D + 3D 60 euro's

Vond ik allemaal waard!
oh,
dat zijn de kosten ook niet.
maargoed, 4 zijn wel voldoende, we hebben er 1 week terug eentje gehad waarbij vooral werd bevestigd dat er iets zit.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:25:28 #165
250838 Fee-nix
pi_102946702
O, ik ben nog helemaal niet wakker... had deze hele pagina over het hoofd gezien. Vandaar dat ik alleen op NTS en Kuukske reageerde :P.

Maar covie: ik denk dat dit ook echt een heeeeeeele gemene mug was. Hij is toch maar mooi negen keer het mouwtje ingekropen van mijn schatje. (Of hij zat gewoon vast, maar ik hou het op een evil mug met doorzettingsvermogen)

Bitterend *O* leuk leuk!

Soohr: wij hebben dit keer een pakket van twee 3D pretecho's gekocht. Een keer met 17 wk en met 27 wk. We krijgen dus ook twee keer een video en twee keer allemaal foto's. 150 euro moest dat kosten.... (Beetje veel, ik weet het, maar we vinden het zo leuk!)

Oe en ik krijg net een mailtje dat vrijdag het wiegje al komt!
pi_102946738
Aan het begin van de zwangerschap dacht ik ook dat 3-4 echo's voldoende waren maar rond 13 weken wou ik niet meer wachten om te weten wat het wordt...ook vond ik het tussen 12 en 20 weken erg lang! ik wou zo graag nog een keer spieken....
na de 20 weken echo was ik overtuigd dat ik geen echo's meer wou, tot dat ik 30 weken was en ik toch van gedachte ben veranderd :D :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:27:36 #167
250838 Fee-nix
pi_102946748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:24 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik wil ook weer op mijn buik kunnen liggen! }:| En makkelijk om kunnen draaien in bed, zonder dat ik lief eruit gooi! _O-
:D Haha! Dat zal vooral je lief ook wel fijn vinden denk ik ;). Ja ik hou dat buikslapen nu nog stug vol, maar het voelt al wel een beetje vreemd. (Ben ook al 24 wk natuurlijk :') )
pi_102946780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef Susie het volgende:

[..]

Wij hebben het kamertje via Kadocus, maar die is vast ook wel elders te koop geloof ik. En moesten zelf aan de bak... of eigenlijk lief dus, want mocht niet helpen van hem! O+

Ohh die winkel ken ik niet!
Fijn van je lief O+ O+
Die van mij was na het verven enzo helemaal zat al het klussen :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:30:12 #169
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

:D Haha! Dat zal vooral je lief ook wel fijn vinden denk ik ;). Ja ik hou dat buikslapen nu nog stug vol, maar het voelt al wel een beetje vreemd. (Ben ook al 24 wk natuurlijk :') )
Ik weet wel zeker dat hij het fijn zal vinden. Ons bed is al niet te groot (1.60 breed) en ik ben uiteraard nogal gegroeid en met die pijn in de heup van het liggen, draai ik niet heel erg zachtjes om... arme man.
Zolang het nog kan, zou ik het lekker blijven doen!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:31:30 #170
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102946843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:29 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ohh die winkel ken ik niet!
Fijn van je lief O+ O+
Die van mij was na het verven enzo helemaal zat al het klussen :D
Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer! :P En mijn lief had gewoon last van nesteldrang, want hij heeft zo'n beetje het hele huis onder handen genomen! O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:35:48 #171
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102946939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie :( Nasty beesten zijn het!

kiek wat staat buiten! *O*
[ afbeelding ]
Yahooooooo, babyspullen *O*
Niet over de nieuwe babymeubeltjes heenkotsen he :+ :9

Wij zijn voor een nieuw bed aan het kijken. Sliepen altijd perfect in 1.40 breed maar dat lukt nu niet meer ;(
Dus op zoek naar een nieuw groter bed en dat we het liefst voor de bevalling daarin slagen ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102946947
Leuk is dat! mannen met nesteldrang!! O+ O+
Die van mij verteld elke avond aan mijn buik wat ie nog in huis moet doen voor haar :D
pi_102947002
Dat geklus hoef ik gelukkig niet meer te doen,
alleen nog wat kastjes straks in mekaar schroeven en alles is al klaar.
heerlijk
pi_102947028
Mijnes heeft er ook al last van.
Begint er nu al over wat er moet gebeuren. Hij zegt als je een leuke babykamer ziet, dan bestel maar hoor!!

Ik wil eerst maar eens die 12 weken volmaken :P (en dan nog wel een maandje of wat wachten met kopen :) )
pi_102947057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:35 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Yahooooooo, babyspullen *O*
Niet over de nieuwe babymeubeltjes heenkotsen he :+ :9

Wij zijn voor een nieuw bed aan het kijken. Sliepen altijd perfect in 1.40 breed maar dat lukt nu niet meer ;(
Dus op zoek naar een nieuw groter bed en dat we het liefst voor de bevalling daarin slagen ;)
Ik denk dat in plaats van indalen is mijn troela aan het strekken of omhoog aan het klimmen....maagzuur(echt heel veel), boeren, kotsen...het hele werk krijg ik sinds gisteren!
stoute kind :')

ah nieuwe bed! ikea hebben heerlijke matrassen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')