abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:29:48 #126
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102932860
Oeke, fijne, misselijkvrije vakantie gewenst!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:44:43 #127
30252 Soempie
Procreating
pi_102937495
Asy, wat een goede echo. Echt zo lief hoe je het beschrijft. O+

quote:
17s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef Kyara het volgende:
Hier is het ook elke keer weer overduidelijk een jongetje. Zaterdag weer pretecho. Hopelijk ligt ie dan in een andere houding dan benen wijd en handen voor het gezicht }:| O+ O+
_O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 07:13:33 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102944076
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102944151
Asyniur, wat een lieve echo!!

Wij hebben de beeb al 8 weken niet bekeken en pas met 35 'mag' ik weer :o. Maar ja, wil echt niet weten wat t wordt, dus ook geen 'risico' nemen met een pretecho :).
Gisteren wel weer goedgekeurd bij de VK! Bloeddruk iets omhoog (mocht ook wel), beeb ligt met hoofdje beneden (ook fijn), en ik moet nu toch gaan oppassen want 15 kilo aangekomen en als ik wil dat dat er weer afgaat.. Hij moest erg lachen toen ik zei dat ik ws de enige in hun praktijk ben die graag wil dat er iets blijft hangen straks :+ . Heb nu alle VK's in de praktijk gezien, en ze mogen alledrie wel naast m'n bed staan straks, da's wel fijn om te weten.
Verder zijn wij ook met z'n drietjes (beeb heeft z'n aanwezigheid niet onopgemerkt gelaten) nog een weekendje naar Londen geweest. Was heerlijk!! Geen regen gehad, lekker gegeten en het vooral heel fijn gehad O+ . En nu begint zo ongeveer het grote aftellen: 28w4d en nog 8 weken werken :o!!!
pi_102944262
Fijn tweeoogje dat je alle vk's mag :)

Hier net valse hoop :')
Vanmorgen zat er ineens regelmaat in m'n menstruatie-achtige buikpijn. Kwam opzetten, 40-45 sec en weg en dat herhaalde zich iedere 4-5 minuten, wel 4x achter elkaar.
Dus ik dacht: als dit nu doorzet en meer pijn gaat doen :) maar toen bleef het weer weg...
En nu ik dit type komt er weer een opzetten, 20 minuten ertussen.
Met dit gerommel worden het nog frustrerende weken :')

Dus.. * Nirak probeert nog even te slapen
pi_102944276
Spannend Nirak! Jouw Kindersurprise was trouwens briljant :D!!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:07:34 #132
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102944449
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten :D
Ik ga strakjes bellen voor een afspraak voor de SEO.

Wij doen ook nog een pretecho maar dan tegen het einde van de zwangerschap (32/34 weken). Hebben we bij Harry ook gedaan en dat was superleuk O+

Nirak, jammer zo'n 'valse start' maar misschien heeft het stiekem wel íets gedaan...
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:21:16 #133
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102944589
Asy O+ O+

Wat is een nub-echo? :@

[edit] Oh, nevermind, google is my friend ;) [/edit]
3!
pi_102944678
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland :+
_O- :Y ^O^

quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten :D
:D ik was op een moment zo ver dat ik zelfs de naam al wilde vertellen :Y)
had ik dat maar gedaan: 3 huizen verderop werd ook een lucas geboren, 10 dagen voordat mijn lucas geboren werd... :D :P
pi_102944707
Goeiemorgen..

Nirak, hopelijk zet het door, of wordt het rustig. Dat halve gedoe schiet ook niet op ;)
Al heb je wel mooi de tijd om ook nog een paasei te maken :P

tweeoogje, schiet dan aardig op met de kilo's. Hier wil het niet echt, zit nu op +2,5. Maar ga er vanuit dat de kleine wel weer genoeg pakt, net als bij Chris..

Oeke, alvast een prettige vakantie!!

Wij weten wel wat het wordt. Tenminste dat is bij de 20 echo gezegd. En ze was redelijk zeker. Maar toch, straks bij de 35-37 weken echo nog maar eens vragen voor de zekerheid..

En nu ga ik even aan het werk, en dan kruip ik vanmiddag mijn bedje vast wel eens in, aangezien de nacht niet zo geweldig was.
pi_102944745
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga strakjes bellen voor een afspraak voor de SEO.

Wij doen ook nog een pretecho maar dan tegen het einde van de zwangerschap (32/34 weken). Hebben we bij Harry ook gedaan en dat was superleuk O+

Nirak, jammer zo'n 'valse start' maar misschien heeft het stiekem wel íets gedaan...
Herkenbaar... ik wilde het bij Minke graag weten maar Manlief niet, dus dat respecteerde ik en ging er in mee... de ochtend van de SEO veranderde hij van gedachte dat hij het misschien toch wel wilde weten maar dat we het dan geheim zouden houden... Ik had zoiets van: leuk, ook prima! Toen we de echopraktijk uitliepen in de wetenschap dat we een meisje zouden krijgen was het eerste wat hij deed zijn ouders bellen dat ze een kleindochter kregen... hij kon zich toch niet inhouden... hoe veranderlijk is een mens man :+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:48:09 #137
30252 Soempie
Procreating
pi_102944901
Had ik maar zo'n veranderlijke man. Ik vind het echt zo moeilijk om voor me te houden wat het wordt, maar hij houdt voet bij stuk... :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102944922
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
8-)

:W goedemorgen dames
ik heb de nacht in de badkamer boven de wasbak gespendeerd...kotsen, kotsen en nog eens kotsen
heb het gevoel dat ik nog niet leeg ben en dat ik straks weer moet...smerig zeg
maar de babykamer komt vanochtend!! dus probeer ik de viezigheid in te houden

Jammer Nirak maar de dag is nog jong!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:54:44 #139
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102944996
Mogguh!

Bitterend, gatsie... Des balen! Doe je wel een beetje rustig aan vandaag?

Wat betreft het wel/niet weten... Ik wilde het perse wel weten, manlief juist niet. Maar we hadden afgesproken dat als Draak zichzelf bekend zou maken aan ons, we die kans zouden pakken. Dus ik had de goede hoop dat we het na de SEO zouden weten!
Niet dus...
In het begin wel wat verdriet om gehad, maar nu heb ik me er bij neergelegd.
Mijn moeder overigens niet haha! Die vroeg laatst al wanneer we nu de volgende echo zouden hebben. Dus ik zo van :? WTF, waarom? Waarschijnlijk krijgen we geen echo meer?
Moeder :( :'( MAAR IK WIL WETEN WAT HET WORD!
En toen we donderdag van de controle af kwamen vroeg ze het weer :') .
pi_102945044
Ja wachten op babykamer dus *O*

Hihih mijn moeder was geïrriteerd over de preteho...VROEGAAAHHH had je geen echo's en VROEGAAHHH wilde je alleen een gezonde kind (alsof het nu niet zo is)
Toen ik belde vol enthousiasme dat het een meisje wordt stopte ze me "ik wil niks weten"
"is voor mij niet belangrijk"
blaaahblaaaah }:| party pooper.
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:00:33 #141
348178 NotTheSame
pi_102945091
Nou, lekkere moeder heb jij }:| . Wat een reactie zeg! Lekker bot!

Ik heb mijn moeder maar niks gezegd over het bestaan van pretecho's :X . Want dan zat ik vanmiddag al in zo'n praktijk met haar :') .
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:02:50 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102945129
bitterend, wat vervelend dat je zo hebt moeten spugen zeg!

NTS, dan vraag je aan je moeder een echobon kado! Dan kun je nog eens kijken naar kindlief ( en mogelijks diens geslacht O-) )

SEO staat op 23 nov gepland! *O*
pi_102945206
Ja mijn moeder is apart... :X

Hahaa Asy goed idee! en fijn de SEO datum *O*
pi_102945216
He bah bitterend, kotsen :r sterkte ermee :*
Maar vandaag dus ook babykamer *O*
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:10:11 #145
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102945254
Nirak een beetje voorwerk! *O*

Oh, Bitterend, wat vervelend zeg! Maar de babykamer komt! Leuk leuk leuk! *O*

En ik meld me.... niets aan het handje hier, zelfde geslapen als anders en zelfde saaie dag voor de boeg -O-
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:13:48 #146
348178 NotTheSame
pi_102945310
Jeeeej Asy nog 6 weekjes wachten dan *O* !

Ik had het al met manlief over zo'n pretecho gehad, maar hij is daar eigenlijk heel erg stellig in. Hij wil het niet wat het is niet nodig.
En inmiddels ben ik wel aan het idee gewend dat ik niet weet wat het is. Die 12 weken hou ik ook nog wel vol.
Ik heb gewoon een spaarpotje opgezet voor onze Draak dat, als hij/zij geboren word en ik enigszins weer mobiel ben, ik COMPLEET los kan gaan op kleertjes e.d. :D!
Ik gooi er minimaal 10 euro per week in, en dan nog wat ik overhou aan boodschappengeld/winst met pokeren etc.
Ah, het is al 450 euro, daar kun je al mooi van los toch :P ?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:17:20 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102945387
Dat lijkt me wel NTS!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:39:55 #148
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102945813
Morning!

Tweeoogje: fijn zo'n weekendje weg :). Ik ben zelf net terug van vakantie, maar ik zou alweer willen hoor!

Nirak: ik hoop dat het snel gaat doorzetten! Spannend! Slim dat je nog even je rust pakt nu.

bitterend gatver zeg. Zo wil je de nacht niet doorbrengen.

Haha NTS! Lijkt me ook dat je daar een aardige bult kleren van kan kopen!

Zelf hier een redelijke nacht gehad. Mijn jochie werd weer twee keer wakker vannacht (is echt niks voor hem). En allebei de keren had hij zich op zijn rug gedraaid (slaapt op zijn buik). En meneer wil niet op zijn rug! Dus dan moet mama hem weer goed draaien :). Gelukkig slaapt hij dan wel weer binnen 2 seconden, dat scheelt.

Maarrrrr vanochtend heb ik nog een andere mogelijke boosdoener gevonden! Ik haalde hem uit z'n slaapzak (met lange mouwen!) en z'n rechter pols zit echt onder de muggenbulten! Zo zielig. Dus ik heb ook even gespeurd naar de mug. En gevonden! Lekker gefrituurd met m'n elektronische racket.Hopen dat hij nu vannacht weer doorslaapt.
pi_102945900
Goed bezig met de mug Feenix :7.
Hier ook wat beroerd geslapen. Allemaal draaien, warm, plassen }:|, nja.. the works. Vandaag gelukkig wat later begonnen dus ik kon wat langer blijven plakken.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:53:24 #150
348178 NotTheSame
pi_102946068
Fee-nix, eindelijk heb je de dader gevonden *O* ! Gebarbequede mug _O- ! Die geur die van dat electrisch ding af komt :r !

Kuukske ook al zo'n slechte nacht -O- ...

Zometeen ook maar eens aan m'n werk beginnen... Lekker dat thuiswerken, maar je moet er wel een ritme in houden anders heb je aan het einde van de week nog niks gedaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')