quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef Kyara het volgende:
Hier is het ook elke keer weer overduidelijk een jongetje. Zaterdag weer pretecho. Hopelijk ligt ie dan in een andere houding dan benen wijd en handen voor het gezicht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten
Herkenbaar... ik wilde het bij Minke graag weten maar Manlief niet, dus dat respecteerde ik en ging er in mee... de ochtend van de SEO veranderde hij van gedachte dat hij het misschien toch wel wilde weten maar dat we het dan geheim zouden houden... Ik had zoiets van: leuk, ook prima! Toen we de echopraktijk uitliepen in de wetenschap dat we een meisje zouden krijgen was het eerste wat hij deed zijn ouders bellen dat ze een kleindochter kregen... hij kon zich toch niet inhouden... hoe veranderlijk is een mens manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef Asyniur het volgende:
Wij willen het wel graag weten. Van mijn man hoefde het bij nummer 1 eerst niet zo, toen wilde hij het wel weten maar geheim houden voor iedereen en toen opeens mocht de hele wereld het weten
Ik ga strakjes bellen voor een afspraak voor de SEO.
Wij doen ook nog een pretecho maar dan tegen het einde van de zwangerschap (32/34 weken). Hebben we bij Harry ook gedaan en dat was superleuk
Nirak, jammer zo'n 'valse start' maar misschien heeft het stiekem wel íets gedaan...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 07:13 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe, de mening van Tijn is natuurlijk helemaal niet ter zake doend eigenlijk he... Zodra ik er echt niet meer tegen kan is een pretecho zo gepland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |