Dit is de sterrenfleece die blijkbaar gewild is. Hij is pas weer leverbaar eindoktober. Ik kan hem hier niet vinden en het is dat Rienk hem toch nog niet past, anders had ik heb idd geannuleerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:21 schreef Kyara het volgende:
ja, dat schiet niet op Vlindur. In zo'n geval annuleer ik meestal de hele handel weer door het aantal op 0 te zetten.
Ik heb de kleertjes op een snelle was gedaan, 30 graden, half uurtje (dat kan die van mij...) en lakentjes, dekentjes en dergelijk met mijn gewone was mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Kyara het volgende:
In de babywas moet je alles een eerste keer wassen zodat het nieuwe er vanaf is toch? Moet dat dan meteen ook op 40-60 graden of kan het ook een kort wasje zijn om alles op te frissen? En beddengoed, dekentjes, slaapzakjes, boxkleden etc moeten dan zeker ook gewassen worden? En knuffels?
want als dat allemaal moet dan mag ik zo langzamerhand wel eens gaan beginnen
of je knuffels ook moet wassen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Haaai dames, heb ik nog iets gemist vandaag?
Mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Haaai dames, heb ik nog iets gemist vandaag?
Dat sowieso altijdquote:
Oh echt... damn, moet ik nog een was draaien....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat sowieso altijd
Knuffels altijd wassen ja Susie, die chinese kindjes die ze maken hebben altijd een beetje schmutzige handjes...
Wij hebben dees: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90155629/#/70155630/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Nou heb even op de ikea site gekeken maar als het om die dekmatrasjes gaat dan vind ik ze behoorlijk aan de prijs. Zeker als je ze in lits-jumeaux moet hebben. Welke hebben jullie Nirak/Faithz?
bij de hema had ik vorige week al online geshopt.maar dat waren ook vooral rompertjes en hemdjes e.d. voor mij
je kamertje is erquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
My baby has no clothes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van Silan, vroeger heette het sensitive, nu heet het babyzacht... Ik heb het destijds op de 9-maandenbeurs ontdekt en sindsdien gaat al het kinderspul erinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |