quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeu![]()
Ik loop te waggelen alsof ik in mijn broek heb gescheten, ik kan haast mijn schoenen niet meer dichtdoen. Ik kan haast mijn teennagels niet knippen.
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk![]()
Zo einde gezeur...
Deze week gaan wij eens bij de verloskamers kijken in het ziekenhuis.![]()
De speciale avond daarvoor zat overvol dus daar konden we niet aan meedoen, nu moeten we gewoon bellen en als er 1 vrij is kunnen we gelijk komen om een rondleidinkje te krijgen
Als ik nog iets moet aanpassen hoor ik het wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ehh.. ik hou niet van roze en van jurkjes.. daar ben ik dan toch te lesbisch voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef flugeltje het volgende:
Hihi, m'n sexetest lag net binnen...
En dit zegt ie...Huh??? Bestaat dat? Hoe doen ze dat dan weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....![]()
En dit ook natuurlijk, dat vind ik eigenlijk, nog het grootste voordeelquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:04 schreef Fee-nix het volgende:
O en wat ik ook handig vind, is dat ie de eerste tijd aan ons bed kan staan. Dan heeft Jesper denk ik ook zo weinig mogelijk last van de baby als die 's nachts wakker wordt. En dan kan ik lekker gluren wanneer ik wil.
haha hoort erbij dus..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de oren. Verder alles z'n gangetje hoor
.
Niet alles is helemaal roze hoor! Maar met een roze tintje erin zeg maar! Of met een heul klein bloemetje of roze stipjes etc etc... Kamertje is overigens gewoon wit, daar geen roze dingen enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef bitterend het volgende:
We hebben niks roze voor onze ukkie! veel paars/rood en die tinten wel maar roze vinden we allebei echt TE...net een suikerspin bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |