quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeu![]()
Ik loop te waggelen alsof ik in mijn broek heb gescheten, ik kan haast mijn schoenen niet meer dichtdoen. Ik kan haast mijn teennagels niet knippen.
Ik vind zwanger zijn helemaal niet leuk![]()
Zo einde gezeur...
Deze week gaan wij eens bij de verloskamers kijken in het ziekenhuis.![]()
De speciale avond daarvoor zat overvol dus daar konden we niet aan meedoen, nu moeten we gewoon bellen en als er 1 vrij is kunnen we gelijk komen om een rondleidinkje te krijgen
Als ik nog iets moet aanpassen hoor ik het wel!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
ehh.. ik hou niet van roze en van jurkjes.. daar ben ik dan toch te lesbisch voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:08 schreef flugeltje het volgende:
Hihi, m'n sexetest lag net binnen...
En dit zegt ie...Huh??? Bestaat dat? Hoe doen ze dat dan weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd of het klopt....![]()
En dit ook natuurlijk, dat vind ik eigenlijk, nog het grootste voordeelquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:04 schreef Fee-nix het volgende:
O en wat ik ook handig vind, is dat ie de eerste tijd aan ons bed kan staan. Dan heeft Jesper denk ik ook zo weinig mogelijk last van de baby als die 's nachts wakker wordt. En dan kan ik lekker gluren wanneer ik wil.
haha hoort erbij dus..quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de oren. Verder alles z'n gangetje hoor
.
Niet alles is helemaal roze hoor! Maar met een roze tintje erin zeg maar! Of met een heul klein bloemetje of roze stipjes etc etc... Kamertje is overigens gewoon wit, daar geen roze dingen enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef bitterend het volgende:
We hebben niks roze voor onze ukkie! veel paars/rood en die tinten wel maar roze vinden we allebei echt TE...net een suikerspin bah
Och wat balen nou toch... Sterkte dame!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb niet bijgelezen want lig nog steeds in het z'huis, mocht vrijdag naar huis, maar binnen een half uur lag ik weer krom vd pijn dus weer terug. Sinds vanochtend wordt pijnmedicatie afgebouwd en hopelijk gaat dat goed en ben ik deze week weer thuis. Met de baby verder alles goed, morgen alweer 31 weken.
ow meid! een hele dikkequote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Ik heb niet bijgelezen want lig nog steeds in het z'huis, mocht vrijdag naar huis, maar binnen een half uur lag ik weer krom vd pijn dus weer terug. Sinds vanochtend wordt pijnmedicatie afgebouwd en hopelijk gaat dat goed en ben ik deze week weer thuis. Met de baby verder alles goed, morgen alweer 31 weken.
ohh zo ok dan is het leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Niet alles is helemaal roze hoor! Maar met een roze tintje erin zeg maar! Of met een heul klein bloemetje of roze stipjes etc etc... Kamertje is overigens gewoon wit, daar geen roze dingen enzo.
Sterkte poezebeest in welk z-huis lig je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:03 schreef Poezebeest het volgende:
Neuh toen wist ik niet eens van het bestaan van deze testsquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef NotTheSame het volgende:
Flugeltje, had jij zo'n test ook bij Willem gedaan? Of is dit de eerste keer?
Oei dat is een heftige tijd geweest dan... Maar je zegt ooms in meervoud, ben je nog een broer kwijtgeraakt dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Poezebeesthet zit je niet mee hè?!
Hier net een flinke huilbui van een half uur gehad. Ik voelde me al de hele dag niet lekker, maar ik besefte me net pas dat mijn broertje nu precies een jaar geleden is overleden. En dat mijn meisje één van haar ooms dus nooit zal zien/kennen. En dat kwam net wel even hard binnen. En ik voel me schuldig terwijl ik niet weet waarom en Bah, kl*tehormonen
4 weken vantevoren mits ik het vol kan houden. Gelukkig heb ik een begripvolle bazin (ons bedrijf heeft ook 8 jaar kraamzorg gedaan), en ik mag van haar m'n eigen dagen indelen, zolang ik maar één dag in de week m'n gezicht op kantoor laat zien en m'n deadlines haal. Dus ik heb mezelf voorgenomen op maandag naar de zaak te gaan en de rest vanuit huis te doen. Één dag in de week pijn lijden kan ik nog wel aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:14 schreef Susie het volgende:
Hoeveel weken van te voren stop je NTS? Ik had dat ook, die verdrukking en die bureaustoel... ging er helemaal scheef van zitten zeg maar.
Dat scheelt dan wel weer.... ik zat 4 dagen op een bureau stoel, werd ik ook niet blij van. Wel prettig dat je je eigen dagen kan indelen zeg! Die dag op kantoor goed afwisselen met een rondje lopen, als dat al mogelijk is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:20 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
4 weken vantevoren mits ik het vol kan houden. Gelukkig heb ik een begripvolle bazin (ons bedrijf heeft ook 8 jaar kraamzorg gedaan), en ik mag van haar m'n eigen dagen indelen, zolang ik maar één dag in de week m'n gezicht op kantoor laat zien en m'n deadlines haal. Dus ik heb mezelf voorgenomen op maandag naar de zaak te gaan en de rest vanuit huis te doen. Één dag in de week pijn lijden kan ik nog wel aan.
Ruilen? Hier staat nasi met loempia op het menu... Als ik er al aan denk hoef ik het al niet meer...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer.... ik zat 4 dagen op een bureau stoel, werd ik ook niet blij van. Wel prettig dat je je eigen dagen kan indelen zeg! Die dag op kantoor goed afwisselen met een rondje lopen, als dat al mogelijk is.
Ik zou hier gebakken aardappelen, snijbonen en een schnitzel eten, ben het nu aan het klaar maken, maar word misselijk van?Heb er helemaal geen trek meer in....
Willem loopt er ook altijd (min of meer) picobello bijquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:28 schreef Fee-nix het volgende:
Sterkte Poezebeest!
Welkom Soohr. Leuk, een vader erbij.
Sb, dat is zeker heftig.![]()
Flugeltje: als ik een meisje zou krijgen, zou ik ook willen shoppen, shoppen, shoppen!! Ik had eerst ook het gevoel dat het een meisje werd en ik zag het al helemaal voor me. Zwijmelde al weg bij die kleertjes in de winkel. Dat is het enige jammere van dat het weer een jongen wordt... geen meisjeskleertjes. Haha. Maar verder zijn jongetjes
! En je moet gewoon ff wat beter zoeken, maar leuke jongenskleertjes zijn er zeker!
Ik heb die test ook gedaan en bij mij klopte het welquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:09 schreef flugeltje het volgende:
Als het echt klopt dat het een meisje is ga ik wel zo ontzettend los op roze jurkjes met lintjes en strikjes... "the works"
ik zit totaal niet te genieten van het eten... blegh.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:01 schreef bitterend het volgende:
Susie ik heb ook snijbonen op met aardappelen en vis uit de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |