Hm, nee, alleen bij de 20 weken echo.... Zij zei toen dat het duidelijk een meisje is, dus daar maar vanuit gaan toch? Maar stel nou dat? Wow, dat zou schrikken zijn! Naam verzinnen, kaartje opnieuw maken, kleertjes maar verkopen en nieuwe kleertjes kopen! haha! Nee, zal toch niet zo zijn wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef Fee-nix het volgende:
Susie: lekker dan zo'n opmerking, haha! De kans is er natuurlijk wel, maar het is een hele kleine hoor! En ik neem ook aan dat je meerdere echo's hebt gehad waarop te zien was dat het een meisje is?
Ik ben eigenlijk ook gewoon benieuwd of zo'n test nou eigenlijk klopt of niet.. Eigenlijk zou ik om te kijken of de test werkt ook de test moeten doen. Een steekproef van 1 (flugel) is ook zo karig he...quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef flugeltje het volgende:
Het is mijn eerste en enige hormonale aankoop tot nu toe Roosje...Eigenlijk ook meer als 'ben benieuwd' dan dat ik ervan uitga dat het 100% klopt. Ik laat het nog weten...
babyglurenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:12 schreef Asyniur het volgende:
Wij laten aan het einde van de zwangerschap toch nog een pretecho maken dus dan vragen we het wel even na
Nog een uurtje en dan babygluren!
Hahaha!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris)
en anders kleertjes ruilen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:56 schreef Nirak het volgende:
susie, ik krijg al een jongen de 22e, dus dan moet jij wel een meisje krijgen om het een beetje in balans te houden
bij mij weten ze het echt zeker, want ze hebben wel tot 3 echo's toe z'n pielemuis laten zien. Ik zie het nog niet op die echo.. maar ik geloof de echoscopiste maar
En als het stiekum toch een meisje wordt (met een enorm uitstekende clitoris) dan wordt het gewoon een heel stoer meisje de eerste 4 maanden
En de betrouwbaarheid van die tests is nog steeds niet bewezen. Een percentage blijkt te kloppen, maarja.. dat kan net zo goed op toeval berusten natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon leuk is om zo'n test te doenIk zou er alleen niet de garderobe enzo al op aanschaffen
Je hormonale dingen klinken heel bekend in de orenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:13 schreef Zoë23 het volgende:
Heb last van mn hormonen denk ik, sagy tegen mn lief
en depri als ik aan mn werk denk (ikwilnietmeer) maar goed, misschien komt t ook wel
door misselijkheid, moe zijn en de pijn in benen+rug waar ze niks aan kunen doen.
en op mn werk vragen de cliënten erg veel energie (ook wel logisch ik ben er voor hen)
das even lastig.
maar 't schijnt allemaal weer over te gaan![]()
![]()
heb ook zin in mn echo volgende week woensdag, dan is het eindelijk 'echt'.
en hoe is 't met jou? last van kwaaltjes of valt t mee?
Nou hier anders ook, ik ben het echt spuug/ en spuugbeuquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:24 schreef Susie het volgende:
En ik wil niet meer gluren, ik wil d'r in mijn armen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |