Zo was Harry ook en je weet waar dat (tot nu toe) in geëindigd isquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Cooki het volgende:
Asy , wat fijn zo'n echolijkt ie op je ?
heey, maar leuk joh, een druk kindnee gekkigheid: superrrrrr dat het zo goed gaat met t kindje
![]()
![]()
![]()
25 dollar (= zo'n 18 euro) toch? world wide free shipping.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb nog even gezocht op die test van Fluugs maar ik vind ¤35 toch wel heul veel geld, dus ik wacht nog wel 6 weken
Ik moet nog zoeken naar iets dat past, we hebben niet zoveel ruimte over aan de zijkant, dus het moet wel echt een wiegje zijn. Heb je een plaatje van jullie wieg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef Fee-nix het volgende:
Ik zou ook voor de eerste gaan! Ben ook meer van lieflijk en romantisch voor meisjes. Gecombineerd met een spijkerbroekje ofzo is dan wel weer cute.
Leuk he Marrije, zo'n wiegje. En deze kan nog naast een boxspring ook! Had ik dat al gezegd? Want ik had eerst een andere gevonden. Maar die was dus veel te laag voor ons bed. En deze kan tot maximaal 69 cm komen (de bovenkant van het matrasje).
Ik hoop alleen dat ik kan slapen met een baby naast me! Ik ben geen vaste slaper, dus dat zal wel wennen zijn. Jesper lag eigenlijk meteen op z'n eigen kamer. Alleen de eerste twee nachten eindigde hij tussen ons in.
en nog geen 15 e als je samen met Roos besteltquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
25 dollar (= zo'n 18 euro) toch?world wide free shipping.
Mooi om te zien dat ie zo druk was dus, genieten hoor!
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef bitterend het volgende:
Je bent dus nog ongeduldiger hierdoor geworden
Neeheee, nu wil ik 100% zekerheid natuurlijk...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan bestel je er nog één. . .gewoon om te kijken of het weer roze kleurt.
Dan koop je er 10. Heb je 10 x roze dan kun je shoppenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neeheee, nu wil ik 100% zekerheid natuurlijk...
Haha, nou misschien een nub theorie erop loslaten? Mits je een echofoto hebt van 12 weken. Daar zijn fora voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef flugeltje het volgende:
De vraag is nog steeds hoe betrouwbaar die test is he dames... Ik durfde het risico wel aan te gaan, maar zit nu eigenlijk extra te hyperen omdat ik het nu helemaal zeker wil weten...
Dan heb je 80% zekerheid. Deze test claimt 90% zekerheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha, nou misschien een nub theorie erop loslaten? Mits je een echofoto hebt van 12 weken. Daar zijn fora voor
Spannend!! Ik heb een dag later de pretecho. Maar jouw gyn wil vast wel ff kijken. Ik heb eind nov pas mijn 20 weken echo, dat duurt me ook echt veel te lang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Jullie mogen me niet plagen!
Ik heb 26 oktober een afspraak bij de gyn, hopelijk kijkt die dan effe, anders mot ik tot de 21 weken wachten als ik m'n SEO heb.. En dat is natuurlijk veuls te lang...
Jij sterke vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef bitterend het volgende:
Ik heb me bij neer gelegd de pijn en ongemakken...als ik het nu al beu zou zijn zou het ERG lange 7 weken worden!
Vertel gewoon over die testquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef flugeltje het volgende:
Jullie mogen me niet plagen!
Ik heb 26 oktober een afspraak bij de gyn, hopelijk kijkt die dan effe, anders mot ik tot de 21 weken wachten als ik m'n SEO heb.. En dat is natuurlijk veuls te lang...
Ik denk ook niet dat het even kijken een probleem op gaat leveren... Martijn wil dit keer geen pretecho, vind ie zonde van het geld...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Spannend!! Ik heb een dag later de pretecho. Maar jouw gyn wil vast wel ff kijken. Ik heb eind nov pas mijn 20 weken echo, dat duurt me ook echt veel te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |