Is het misschien ook wel een beetje. . . Maar ik heb geluk, afhankelijk van wat het wordt moet er verbouwd worden in huis en dat kun je dan maar beter zsm wetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het even kijken een probleem op gaat leveren... Martijn wil dit keer geen pretecho, vind ie zonde van het geld...
Dan gaat een van ons wel met je mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuk heb ik wel eigen geld, maar om nu in m'n upje naar zo'n pretecho te gaan, alleen om achter het geslacht te komen is zelfs voor mij een stap te ver...
En hoeveel weken zwanger was je bij de nubecho? Zag je het zelf of heb je er naar laten kijken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Mijn nubvoorspelling zei trouwens meisje. Ik ben benieuwd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat een van ons wel met je mee.
12.6 en ik heb het gevraagd op zon forum.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoeveel weken zwanger was je bij de nubecho? Zag je het zelf of heb je er naar laten kijken?
Ik heb het ook gevraagd hoor, aan een nubexpertquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
12.6 en ik heb het gevraagd op zon forum.. Ik was toch wel benieuwd.
Ja dat hij/zij dan met de beentjes tegen elkaar ligtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het ook gevraagd hoor, aan een nubexpertMaar zag het zelf ook wel duidelijk. Maar goed, hij kan natuurlijk omhoog en dan wordt het toch echt een jongen. Ik was nét 12 weken (12.1). Dus het blijft spannend tot de pretecho en nu maar hopen dat het dan wél goed te zien is en ik niet nog een keer terug moet komen ofzo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Ja tuuk heb ik wel eigen geld, maar om nu in m'n upje naar zo'n pretecho te gaan, alleen om achter het geslacht te komen is zelfs voor mij een stap te ver...
en heb je t je man verteld? moest ik hij jou toen betalen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben ook in m'n upje naar de pretecho gegaan alleen om het geslacht te weten. Van m'n eigen geld.
Dan kan onze preutse eigenwijze draak wel bij die van jullie in de leer, en andersomquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
yup, 1e reactie van de echoscopist: "het is een duidelijk een jongetje en hij is er heel trots op....."
En bij de 20 weken echo lag ie er weer zo bij. De fatsoensnormen moeten we hem nog bijbrengen....
Hij mij betalen, bedoel je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Cooki het volgende:
[..]
en heb je t je man verteld? moest ik jou toen betalen![]()
ja, typo:quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hij mij betalen, bedoel je?![]()
Oek, ik zou het niet kunnen uitstaan dat de echografist het wel weet en ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |