O, gek! Ik heb daar ook al aardig wat dingetjes besteld en was altijd heel erg tevreden juist. Ook snelle aflevering. Misschien had je net pech. Ik heb daar onze kinderwagen besteld (ze hebben daar altijd belachelijke kortingen he! Normaal kost dat ding 650 euro en omdat het de laatste lichting van modellen van vorig seizoen was, hebben wij er 300 euro voor betaald toen!) En een heel mooi campingbedje van Koelstra voor 35 euro. Ja, ik kijk daar altijd als eerste als ik iets groots moet kopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer!En mijn lief had gewoon last van nesteldrang, want hij heeft zo'n beetje het hele huis onder handen genomen!
Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme SusieNasty beesten zijn het!
kiek wat staat buiten!![]()
[ afbeelding ]
Djuuj, zit ik er weer zo verschrikkelijk langs te lezenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:55 schreef Susie het volgende:
@NTS; wij gaan niet op zoek naar een nieuw bed hoor, dat is TimeJumperHeb net sinds vorig jaar een nieuw matras (IKEA ook!), daar ben ik tevreden over, maar lief niet, want die heeft last van zijn rug en zegt dat het van het matras komt... hij vergeet even voor het gemak dat hij een gekneusde rib heeft gehad...
![]()
Intake van Kraamzorg ergens rond week 23/24 gehad en de dag voordat ik 37 weken was heeft ze nog even gebeld hoe het ging enzo en zou ze mij opnemen in de planning (hoe ze dat doet, geen idee, maar maakt ook niet uit natuurlijk, komt wel goed neem ik aan) Ben wel benieuwd naar de kraamhulp, hopen dat het klikt enzo...
@Fee-nix; geen idee waarom het zo lang heeft moeten duren. Kamertjes zijn blijkbaar wat lastiger leverbaar ofzo?
lol die weten het sinds moeders voor moeders de plas kwam ophalen hoor..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.
hmm 36 weken? of als je gewoon helemaal ontploft bentquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |