abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:49:35 #176
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102947238
Bitterend je kamertje is gearriveerd *O* !

* NotTheSame spreekt die troela in Bitterend's buik even streng toe: Laat mama eens met rust!

Susie TimeJumper, hopelijk slaag je inderdaad nog voor een nieuw bed VOOR de bevalling! Heb je al een idee wat je wil? Boxspring of 'gewoon' bed. Of een waterbed ;)
Wij hebben hier overigens een bed van 180x200, maar ik heb altijd ruzie met m'n dekbed. Dat is namelijk 220x200, en ik heb dat pokkeding altijd verkeerdom in m'n overtrek zitten, dus met de kortste kant horizontaal... :(

Even een vraagje tussendoor, rond welke week hebben jullie intake gehad van de kraamhulp?

[ Bericht 1% gewijzigd door NotTheSame op 11-10-2011 10:56:34 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:50:21 #177
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102947260
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:31 schreef Susie het volgende:

[..]

Wil je niet kennen ook, via internet en de aflevering heeft erg lang geduurd... dus vergeet het maar weer! :P En mijn lief had gewoon last van nesteldrang, want hij heeft zo'n beetje het hele huis onder handen genomen! O+
O, gek! Ik heb daar ook al aardig wat dingetjes besteld en was altijd heel erg tevreden juist. Ook snelle aflevering. Misschien had je net pech. Ik heb daar onze kinderwagen besteld (ze hebben daar altijd belachelijke kortingen he! Normaal kost dat ding 650 euro en omdat het de laatste lichting van modellen van vorig seizoen was, hebben wij er 300 euro voor betaald toen!) En een heel mooi campingbedje van Koelstra voor 35 euro. Ja, ik kijk daar altijd als eerste als ik iets groots moet kopen.
pi_102947272
Hahaha NTS :D
Het was TJ trouwens voor een nieuwe bed!

Bij ons was de kraam intake rond 18 weken
en ze belt weer met 37 weken!

Fee-nix dat is nog eens flinke korting!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:55:32 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102947342
@NTS; wij gaan niet op zoek naar een nieuw bed hoor, dat is TimeJumper ;) Heb net sinds vorig jaar een nieuw matras (IKEA ook!), daar ben ik tevreden over, maar lief niet, want die heeft last van zijn rug en zegt dat het van het matras komt... hij vergeet even voor het gemak dat hij een gekneusde rib heeft gehad... O-)
Intake van Kraamzorg ergens rond week 23/24 gehad en de dag voordat ik 37 weken was heeft ze nog even gebeld hoe het ging enzo en zou ze mij opnemen in de planning (hoe ze dat doet, geen idee, maar maakt ook niet uit natuurlijk, komt wel goed neem ik aan :? ) Ben wel benieuwd naar de kraamhulp, hopen dat het klikt enzo...

@Fee-nix; geen idee waarom het zo lang heeft moeten duren. Kamertjes zijn blijkbaar wat lastiger leverbaar ofzo?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102947399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:12 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie :( Nasty beesten zijn het!

kiek wat staat buiten! *O*
[ afbeelding ]
Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:58:54 #181
348178 NotTheSame
pi_102947409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:55 schreef Susie het volgende:
@NTS; wij gaan niet op zoek naar een nieuw bed hoor, dat is TimeJumper ;) Heb net sinds vorig jaar een nieuw matras (IKEA ook!), daar ben ik tevreden over, maar lief niet, want die heeft last van zijn rug en zegt dat het van het matras komt... hij vergeet even voor het gemak dat hij een gekneusde rib heeft gehad... O-)
Intake van Kraamzorg ergens rond week 23/24 gehad en de dag voordat ik 37 weken was heeft ze nog even gebeld hoe het ging enzo en zou ze mij opnemen in de planning (hoe ze dat doet, geen idee, maar maakt ook niet uit natuurlijk, komt wel goed neem ik aan :? ) Ben wel benieuwd naar de kraamhulp, hopen dat het klikt enzo...

@Fee-nix; geen idee waarom het zo lang heeft moeten duren. Kamertjes zijn blijkbaar wat lastiger leverbaar ofzo?
Djuuj, zit ik er weer zo verschrikkelijk langs te lezen :X }:| !
Ik denk dat ik maar eens even m'n was ga doen ofzo, even voor dat beeldscherm weg. Want ik zie net dat m'n werk momenteel ook nergens meer op lijkt :') .
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:22:14 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102947988
Bitterend t kamertje! *O*

En buikslapen.. Check.. ;) gaat nog prima hier :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102948003
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nou, de buren weten in ieder geval ook dat je zwanger bent.
lol die weten het sinds moeders voor moeders de plas kwam ophalen hoor..
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102949133
Bitterend, zo'n vrachtwagen maakt het echt wel duidelijk :D

TJ, zou je niet wachten tot na de bevalling? Kan het matras zo weg, mocht het te vies worden ;)

De kraam-intake heb ik vorige week gehad. Bij 28 weken. Niet gehoord dat ze nog gaan bellen. Maar misschien is het met een 2e ook wel anders?

Hier ook geen extra pretecho's. 12 en 20 weken standaard. En met 35-37 weken eentje extra om de groei te checken (ivm keuze thuis-zkh bevalling).

Hier een wazige ochtend. Het leek alsof ik tegen het hyperventileren aanzat. Soms echt even duizelig en raar-ademig. Nu gelukkig bijgetrokken, maar hopelijk een eenmalige actie :{
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:09:45 #185
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102949294
Ha dames, ik kom even binnen gevallen zonder bijgelezen te hebben, maar ik weet dat hier een aantal ervaringsdeskundigen zijn :)

Ik heb al een paar dagen last van pijn in mijn zij/rug. Ik dacht eerst aan bandenpijn maar nu zit het heel duidelijk aan de zijkant van mijn rug, net onder mijn ribben. Is het dan waarschijnlijker dat het een urineweginfectie is of toch gewoon bandenpijn?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:14:24 #186
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102949438
Deepfreeze, wat moet dat vervelend zijn zeg! :*

Klavertje; heeeeeel vroeger heb ik eens nierbekontsteking gehad en de pijn die ik toen had, die zat daar waar jij het omschrijft. Ik zou er toch even mee naar de ha gaan. Bandenpijn ken ik niet echt, maar kan mij eigenlijk niet voorstellen dat dat daar zit.
pi_102949465
Bitterend, wat leuk dat t kamertje binnen is!

Deepfreeze wat naar.. Idd hopelijk een 1malige actie.
Misschien onbewuste stress ofzo?

Heb 15u weer n gesprek met m'n baas ...
moet veel te veel dagen achter elkaar werken en de pijn in benen wordt
steeds erger. (fijn hormonale pijn..) na 2dagen kan ik al niet meer
lopen van de pijn.
Voel me echt bezwaard om 'nu al' te klagen over pijn, ik til helemaal
geen extra gewicht mee.. Snap er niks van en voel me best slecht over
mezelf, er zijn genoeg mensen die t zwaarder hebben en ik zit al te miepen :S
pi_102949487
FOK!babies? Wowowow dus er zijn gewoon FOK!kers met een sociaal leven lolwut :o
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_102949623
Zoë vervelend, ik snap wel dat het vervelend is om daar over te beginnen. Maar je kan er zelf ook niks aan doen. Je moet gewoon aan jezelf denken, dat is nu het allerbelangrijkste.

Bitterend dat het kamertje binnenkomt maakt de slechte nacht toch wel weer goed? :D

Ik heb net de afspraak gemaakt voor de eerste echo: 1 november it is!! *O* Spannend nog 3 weken wachten..
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:21:03 #190
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102949630
hmm susie daar kwam ik idd zelf met google ook op uit. Ik kan de ha pas om 13 uur bereiken, dus dat ga ik dan maar even doen.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:23:18 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102949696
Zoe; het eerste trimester schijnt zwaar te zijn, er gebeurt zoveel in je lichaam.... dus aan jezelf denken hoor!

Leuk Covie!
pi_102949812
Klavertje, de plek is wel typisch voor de nieren. Even een urinemonster inleveren bij de HA kan geen kwaad denk ik.. Gewoon voor de zekerheid..

Zoe, goed dat je het aangeeft. De eerste tijd hoeft ook niet veel te zeggen over de rest van de zwangerschap. Kwalen komen en gaan. Maar voor nu, goed naar je lichaam luisteren!

Hier inderdaad wel wat stress om mijn studie, al voelt dat niet echt als problematisch. Al zal het niet helpen inderdaad. En vannacht ook slecht geslapen, dus niet echt helemaal fit. En de kleine wurmt zich met de billen richting mijn longen. Samenloop van omstandigheden ofzo.
Gelukkig was manlief thuis, en weet hij hoe hij me er snel uit moet krijgen.. Vorige keren was tijdens de bevalling van Chris en bij galsteenaanvallen. Maar zo in het wild heb ik ze nog niet gehad. :P
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:28:26 #193
348178 NotTheSame
pi_102949855
Covie, nog 3 weekjes *O*

Zoe, je lichaam geeft gewoon aan dat het niet kan, en bedenk goed dat je nog een weekje of 30 moet! En iedereen is anders, iedereen ervaart het anders, iedereen heeft andere beperkingen. Het belangrijkste is gewoon dat je goed voor jezelf en de kleine prul zorgt!

Klavertje, ik heb vanaf 20 weken 'al' last van m'n ribbenkast linksboven. Vk zegt dat het door de kleine komt, heb ook al urineonderzoek gehad en daar kwam niks uit. Maar je kunt beter een keertje teveel naar de ha gaan dan te weinig!

Ik heb net m'n eerste babywasje aangezet O+ .
Ik maar met m'n stomme kop denken; dat past wel in één of twee keer... Heb nu alles op zolder liggen... denk toch dat het vier á vijf keer word. En er is nog een doosje spul van Popples onderweg :o !
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:35:41 #194
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102950088
thnx dames!

Haha NTS volgens mij heb jij echt heeel veel geshopt :+

Zoe naar je lichaam luisteren hoor, uit ervaring weet ik hoe lastig dat is :*
pi_102950240
Bedankt :* erg lief

Covie: *O* spannend! Nog 3weekjes wachten dus!

Deepfreeze: soms heeft je lichaam meer last van die stress dan je denkt of verwacht, heb een paar jr last van hyperventilatie gehad was echt naar.

NTS: lekker veel spulletjes dus voor je beeb :) O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:00:30 #196
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_102950856
Rustig aan maar Deepfreeze! Gelukkig was je mannetje er.

En Zoe ook rustig aan hoor! Ik heb zelf dit keer dat eerste trimester ook als behoorlijk zwaar ervaren. Vooral de vermoeidheid, waar ik vorige keer amper last van had. Het verschilt per persoon en dus ook per zwangerschap. Nu, met 24 weken gaat het in ieder geval stukken beter met mij. Dus denk nou niet van: o en dit is pas het begin, als ik nu al langzamer aan moet doen hoe moet dat dan over een paar weken.... Want het kan dus over een paar weken weer heel anders zijn! Gewoon goed op het moment zelf naar je lichaam luisteren :).

NTS jij shopaholic ;). en je had ook nog een spaarpotje toch. Ohw ohw. Die baby van jou moet straks nog 3 keer per dag een ander pakje aan, anders kan hij/zij niet alles dragen :P.
pi_102950929
Vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger? :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102950981
Ay ay ik ben ook koopziek!! net alles gekeken, heb hooguit 5 rompers/pakjes in maat 50/56 restvan de 20 pakjes is 62/68 O.O
dat slaat neeeeergens op!
lol ik moet nu wel inhalen natuurlijk! *)

DF ik herken de stress van de studie, ik moet nog met de studie adviseur praten over de planning :*

Klavertje even checken op blaasontsteking meid, is zo gedaan!

NTS kopen kopen kopen *O* *O*

Covie kamertje maakt idd alles weer fijn O+ en jij hebt binnenkort echo! super!

Zoe eerst aan jezelf en je ukje denken! nu wordt alles aangelegd en gemaakt daar binnen dus moet je extra voorzichtig zijn :*
pi_102950993
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:02 schreef Vlindur het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger? :@
hmm 36 weken? of als je gewoon helemaal ontploft bent :+
pi_102951030
Bedankt fee nix
Op t werk zijn ze dit niet van mij gewend, werkte meestal 56u pw
En nu is 2dagen van 6u al teveel (ook door de pijn)
Vandaar dat ik me niet helemaal oke met mezelf voel maar het is niet
anders en ik kan er ook weinig tegen doen.
Ben benieuwd hoe het gesprek gaat zometeen.

Goed om te horen dat t vaker voorkomt en t weer beter kan gaan :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')