De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenschquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Titreren gaan we na de herfstvakantie doen.Ik ben nu al weer vergeten wat het ook al weer was.
Echt lapohunters datquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Ik werd net voor homo uitgemaakt.quote:
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we niet praktijklessen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenOf spectrofotometrie een beetje standaardreeksen maken. Echt zo kansloos
Weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan je je toch niet indenken zo
ooh zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik werd net voor homo uitgemaakt.
Op zijn minst lesbienne, ous
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we geen praktijklessen.
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Jij verveelde je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh zo.
IK HEB AL 2000 postst
In 1 week dus echt iets van 600 gemaakt ofzo
Oh ja, dat heb ik geloof ik een keer gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.
Begin verslaafd te owrdenquote:
Niet zo opscheppen jijquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaan
Jij ook al..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Begin verslaafd te owrden
Laatst kon ik niet op FOK! ik heb me die nacht in slaap gehuild, jullie zijn mijn enige vrienden
IRL wordt ik helemaal gepest enzo omdat ik autistisch ben
BASSIE EN ADRIAANquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Ouqz het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, we komen er weer aan.
Zometeen eerst deze uitluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Probeer Ludovico Einaudi en dan voorla divenire en exit
Daar doen ze op het hbo niet zo moeilijk. Vandaar ook al die bijspijkerlessen voor noobs in het begin van je opleiding. Iedereen die al weet wat je moet doen, zit het eerste halfjaar uit z'n neus te eten terwijl de rest die het nog niet weet, wel iets leertquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik geloof ik een keer gedaan.Dit wordt geloof ik wel een probleem bij mijn vervolgopleiding, mijn gebrek aan praktijklessen.
Ook op de universiteit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar doen ze op het hbo niet zo moeilijk. Vandaar ook al die bijspijkerlessen voor noobs in het begin van je opleiding. Iedereen die al weet wat je moet doen, zit het eerste halfjaar uit z'n neus te eten terwijl de rest die het nog niet weet, wel iets leert
Ligt aan de opleiding toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar praktijk heb je sowieso weinig op WO
Dat plaagjoker was Adriaan zelf volgens mij. Weet niet zeker hoor, maar ik kan me er iets vaags van herinnerne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik ben er nooit achter gekomen wie die plaagjoker nu was. Wat een stom seizoen was dat.
Was volgens mij niet adriaan of bassie hij blijft onbekend je denkt het adriaan en dan blijkt het niet zo te zijn, maar hij betert wel zn levenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:56 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ik ben er nooit achter gekomen wie die plaagjoker nu was. Wat een stom seizoen was dat.
Titraties. Nachtmerries.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt geloof ik een saaie praktijkles.
Nou ja, daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Over het algemeen is het wo meer theorie en hbo meer praktijk.
Hoezo?quote:
Ja dat hoorde ik ooit in de studieruimte.quote:
Altijd een druppel te ver door enzo, alles 3 x overnieuw moeten doen, tot 5 uur 's middags in het lab zitten ditdat. Niets voor mij.quote:
mijn broedersquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
In turkije enzo wordt er gewoon water met ph van 8 en soms zelfs bijna 9 verkochtniet normaal
Dat bestaat toch niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
In turkije enzo wordt er gewoon water met ph van 8 en soms zelfs bijna 9 verkochtniet normaal
Ja dat weet ik ook nog wel, dat ze in zo een camper zaten en die brief van hem lazen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Was volgens mij niet adriaan of bassie hij blijft onbekend je denkt het adriaan en dan blijkt het niet zo te zijn, maar hij betert wel zn leven
In turkije is water helemaal aangetast dus koopt iedereen water in flessen, ik heb weleens 8.nogwat meegemaaktquote:
ja kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog wel, dat ze in zo een camper zaten en die brief van hem lazen.
Volgensmij was het gewoon een pilot seizoen en zodra ze wisten dat het een success was, kon die plaaggeest weg en beter uitgewerkte bad guy karakters komen.
Dat is geloof ik niet eens mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ooit in de studieruimte.
Jij bent zo zuur jij bent pH -7.
1 proton? Lekker positief.quote:
Ik denk dat ze drinkwater bedoeld, want water heeft gewoon een pH van 7.quote:
Hahahquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ph van 14, want ik ben Baasisch.
Haha, goeie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ph van 14, want ik ben Baasisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Weet ik, maar dat was de grap.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is geloof ik niet eens mogelijk.
[..]
1 proton? Lekker positief.
[..]
Ik denk dat ze drinkwater bedoeld, want water heeft gewoon een pH van 7.
pH=0 t/m 6,99999999999999999999999999999999quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was de grap.
Ja maar het gaat toch tot 7 of is dat weer een vmbo restrictie?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, goeie.Was een flauwe woordfopjen van mij. Ik ben best trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Huidneutraal was toch 5.5?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
pH=0 t/m 6,99999999999999999999999999999999
Neutraal= 7
pOH= 7,0000000000000000000000000000001 t/m 14
Wie dan volgens jou?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef Ouqz het volgende:
Wat doen trouwens sommige users in dit topic? Die hebben een vet goede reputatie en geen UDOWU-gehalte. Hipsters?
Namen verdomme, namen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef Ouqz het volgende:
Wat doen trouwens sommige users in dit topic? Die hebben een vet goede reputatie en geen UDOWU-gehalte. Hipsters?
je weet toch.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef Ouqz het volgende:
7 is neutraal voor zover ik weet.quote:
Ja ik weet het. Ik schaam me nu wel een beetje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef Ouqz het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was de grap.
Ja maar het gaat toch tot 7 of is dat weer een vmbo restrictie?
Hij had die bril al voordat het hipster werd.quote:
Kloptquote:
en 7 is gewoon neutraal. Je huid is iets zuurder dus vandaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 is neutraal voor zover ik weet.Spouwer, help eens.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij had die bril al voordat het hipster werd.
pH kan zelfs negatief zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef coban het volgende:
5.5 is toch grems? Lager kunndn we niet aan geloof ik
Je maag heeft een pH van 2 of zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef coban het volgende:
5.5 is toch grems? Lager kunndn we niet aan geloof ik
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ooit in de studieruimte.
Jij bent zo zuur jij bent pH -7.
Op zijn hoogst -1. Maar dan heb je wel hele sterke en heel geconcentreerd zuur.quote:
juistquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
pH 14: natronloogoplossing van 1 mol/l
pH 13: natronloogoplossing of kaliloogoplossing van 0,1 mol/l
pH 12: ovenreiniger
pH 11,5: huishoudammonia (verdunde ammonia dus)
pH 10,5: zeepsop
pH 9,5: bleekwater
pH 8,5: zeewater, darmsap (iets verhoogde pH door gal)
pH 7,5: eieren
pH 7,4: menselijk bloed
pH 7: zuiver, gedestilleerd water (neutraal)
pH 6,7: melk
pH 6,5: speeksel
pH 6: natuurlijke regen, urine
pH 5,5: huid
pH 5: licht zure regen
pH 4,5: tomaten, druiven
pH 4: zure regen, tomatensap, bier
pH 3: consumptieazijn, wijn,zuurkool
pH 2,8: cola
pH 2: maagzuur, citroensap
pH 1: zwavelzuur (accuzuur)
pH 0: zoutzuur (1 mol/l), zwavelzuur (1 N)
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Ouqz het volgende:
monkyyy, die mods die hier af en toe posten. Zal het zeggen als ik het zie. Users als Jahr00n horen in dit topic welkom te zijn.
ja dat kost 60 miljardquote:
Datzelfde spul dat voor bubbels zorgt in cola. Je weet wel die H2CO3 en HCO3-, is dezelfde buffer als in bloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Standaar PI pijltje pas bij al mijn posts. bijna.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eindelijk past je standaard PI eens.
Dat is oke, maar gezichten als PI vind ik not done.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Standaar PI pijltje pas bij al mijn posts. bijna.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Datzelfde spul dat voor bubbels zorgt in cola. Je weet wel die H2CO3 en HCO3-, is dezelfde buffer als in bloed.
Nee, dat is HCO3, iets met stoffen die zuur en basisch kunnen reageren, ik ben de term even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mee eens, dan verpest je ze helemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is oke, maar gezichten als PI vind ik not done.
Helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef JApieman het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/7.gif
[..]
Mee eens, dan verpest je ze helemaal.
Schatje, lees mijn post nog eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat is HCO3, iets met stoffen die zuur en basisch kunnen reageren, ik ben de term even vergeten.
jouw ondertitel is ijs een optie en ik verkoop gesmolten ijs wtf xddquote:
Oh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Schatje, lees mijn post nog eens
Van fouten leer jequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh.En ik was ook de lading vergeten, ik faal.
Maar jij vindt mij dus een kwaliteits-user?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Ouqz het volgende:
monkyyy, die mods die hier af en toe posten. Zal het zeggen als ik het zie. Users als Jahr00n horen in dit topic welkom te zijn.
Omdat ik straks nog in mijn slaap door allerlei mengseltjes gemaakt door jou dood kan gaan.quote:
waar kan ik bestellen dan vries ik wel ik xDquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jouw ondertitel is ijs een optie en ik verkoop gesmolten ijs wtf xdd
GRM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
Intersect
First Curve?
Second Curve?
Guess?
Hallonquote:
Wees maar niet bangquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik straks nog in mijn slaap door allerlei mengseltjes gemaakt door jou dood kan gaan.
gwn by my tog xDquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waar kan ik bestellen dan vries ik wel ik xD
Dat ding is nog nieuw voor mij laat mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
GRM.![]()
Ik doe die dingen gwn uit mn hoofd
Maar jij maakte ook een fout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
maar dat mag niet van danny anders verdienen we geld aan de gebruikers van FOK! en dat vind danny niet leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je er google ads op had gedaan had je nu al ¤5
Hoezo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
maar dat mag niet van danny anders verdienen we geld aan de gebruikers van FOK! en dat vind danny niet leuk
Geef maar toe, hij heeft je gehosseld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar jij vindt mij dus een kwaliteits-user?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij maakte ook een fout.Jij benoemde alleen H2CO3 en HCO3-, maar je had ook CO32- moeten benoemen.
Dat is een andere buffer. Als de oplossing zuurder was geweest, dan was het een HCO3-/CO3 2- buffer geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
okequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
Dalando geen tijd gehad vandaag, verjaardag enzo.
het is nog niet afquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou en. NU AL DE MOOISTE SITE EVAAH
Wow, bijna wel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geef maar toe, hij heeft je gehosseld.
Ja, maar wat nou als je bloed te basisch wordt? Dan krijg je toch HCO3- + OH- -> CO32- + H20 en dan is CO32- toch weer een buffer voor als je bloed te zuur wordt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is een andere buffer. Als de oplossing zuurder was geweest, dan was het een HCO3-/CO3 2- buffer geweest
je date?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
Awh, toch iets minder smooth geregeld.
Jongen wil geen contact meer hebben.
Klopt, maar als je bloed zou basisch wordt, ben je allang dood voordat die buffer kan ontstaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wat nou als je bloed te basisch wordt? Dan krijg je toch HCO3- + OH- -> CO32- + H20 en dan is CO32- toch weer een buffer voor als je bloed te zuur wordt?
wat een nerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
ligt vast aan jouquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
Oh, laat dan maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bloed zou basisch wordt, ben je allang dood voordat die buffer kan ontstaan
Oh die daan van vakantie toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
niet is grmquote:
Nee, vakantiejongen waarmee ik daarna nog dates heb gehad. Zou er zaterdag weer een hebben, maar gezegd dat ik eigenlijk met iemand anders bezig was en dat ik daar wat meer mee gemeen had.quote:
juistquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
niet is grm
[..]
Nee, vakantiejongen waarmee ik daarna nog dates heb gehad. Zou er zaterdag weer een hebben, maar gezegd dat ik eigenlijk met iemand anders bezig was en dat ik daar wat meer mee gemeen had.
Zei hij dat hij ook een ander meisje was tegen gekomen, dus ik blij omdat het dan niet zo'n pijn doet, maar hij wil geen contact meer hebben verder..
Ja.quote:
Klopt helemaal.quote:
NEE ! Dat was totaal geen vakantieliefde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh die daan van vakantie toch?
Je hebt wel gelijk hoor. Je kunt bijvoorbeeld ook titraties, op die manier, uitvoeren met buffers. Maar dan ga je met kleurstoffen die reageren op zuurheid, geloof ik. Weet niet zeker meerquote:
Dat is onwaar,quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
niet is grm
[..]
Nee, vakantiejongen waarmee ik daarna nog dates heb gehad. Zou er zaterdag weer een hebben, maar gezegd dat ik eigenlijk met iemand anders bezig was en dat ik daar wat meer mee gemeen had.
Zei hij dat hij ook een ander meisje was tegen gekomen, dus ik blij omdat het dan niet zo'n pijn doet, maar hij wil geen contact meer hebben verder..
Geen idee, ik zie bijna nooit posts van jou, maar als ik ze zie dan trekt iedereen zijn gulp open en gaat zich bij jou inlikken. Of jij ziet dat als "uitgekotst", maar ik zie dat als bekendheid en gerespecteerd lid. Iemand die hier eigenlijk niet thuis hoort.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef monkyyy het volgende:
Maar jij vindt mij dus een kwaliteits-user?
Oh, dit is weer een andere scharrel wil je zeggen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NEE ! Dat was totaal geen vakantieliefde.
Dat zijn indicatoren, dat weet ik dan weer wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. Je kunt bijvoorbeeld ook titraties, op die manier, uitvoeren met buffers. Maar dan ga je met kleurstoffen die reageren op zuurheid, geloof ik. Weet niet zeker meer
Waarom niet grafisch re of gra rekenmachine. Als je echt volledig wilt zijn, moet het GFRKM zijnquote:
Oké, ik ga hier maar niet op in.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
Als ik op 4vmbo GR mocht gebruiken he dan was het zo makkelijk.
Ohjaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zijn indicatoren, dat weet ik dan weer wel.
Ik ben echt verschrikkelijk geweest in de vakantie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, dit is weer een andere scharrel wil je zeggen?
leuk om te wetenquote:
dat was het sowiesoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
Als ik op 4vmbo GR mocht gebruiken he dan was het zo makkelijk.
Of GMquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom niet grafisch re of gra rekenmachine. Als je echt volledig wilt zijn, moet het GFRKM zijn
Hij is super schattigquote:
het was al makkelijk, maar nog vee makkelijker.quote:
Jawel ik word niet boos ofzoquote:
Vakantiesletjequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben echt verschrikkelijk geweest in de vakantie.
Net single na redelijk lange relatie![]()
Maar Daan is sowieso nooit wat geweest. Meer van 'het was een fout en we hebben het er niet meer over'
Met deze jongen ben ik een week - 1.5 week daar veel mee omgegaan.
jaquote:
Wat Roburtt zei.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
het was al makkelijk, maar nog vee makkelijker.
[..]
Jawel ik word niet boos ofzo
wil je ook 60 miljard euroquote:
Formules op toetsen die je helemaal stap voor stap moest uitrekenen en dan nog snijpunten allemaal in een tabel.quote:
Zeker alleen een paar formules en een paar scheikundige tabellen?quote:
Omgggggg waarommmquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef 92Merel het volgende:
Scheikunde is sowieso dun, alleen over dat pH en van die atomen tabel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker alleen een paar formules en een paar scheikundige tabellen?
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeker alleen een paar formules en een paar scheikundige tabellen?
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
Zonder binas zou ik natuurkunde en scheikunde echt irritant vinden.
quote:
Dit. Dat ding heb ik gewoon standaard in mijn schooltas. Nerds gonna nerdquote:
Arme poesjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Was op verjaardag van mijn neefje en mijn oom had tijdens zijn werk 2 babypoesjes gevonden en meegenomen. Eentje is helaas dood gegaan maar die andere doet het goed
We denken dat hij 10 dagen oud is ofzo
ik niet, ik had een vmbo instellingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.
Hij zag het nut er niet meer van in.quote:
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?quote:
Heb geen pics alleenquote:
Ach gossiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Was op verjaardag van mijn neefje en mijn oom had tijdens zijn werk 2 babypoesjes gevonden en meegenomen. Eentje is helaas dood gegaan maar die andere doet het goed
We denken dat hij 10 dagen oud is ofzo
Ik fuck you? jij fuck you KOELIEquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
---——-/´Æ/)——--(\Æ`\
———/—//———--\\—\
——--/—//————-\\—\
—-/´Æ/—/´Æ\———/Æ`\—\Æ`\
-/-/--/—/—/-|_—-_|-\---\—\—\-\ -
(-(—(—(—/-)--)--(--(-\—)—)—)-)
-\————\/--/—\—\/————/
--\———— /——\-————/
—\-———-(———)———
quote:
Meerdere op 1 vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Oh gelukkig ik schrok allquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dit. Dat ding heb ik gewoon standaard in mijn schooltas. Nerds gonna nerd
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?quote:
Waarvan je zwanger wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?
Dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.
[..]
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.
zoent imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik hequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwitquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waar heb je het over??? we zijn allemaaaln zwart
quote:
Socios in een lichtflits zien en horen treinen dienen ten tijden en conform te rijden.quote:
Maak je maar geen zorgenquote:
Ah, dan sta ik nog op 0quote:
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentsletquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik he
ik ben geelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef Rezania het volgende:
Oké, nu gaan we het over de relativiteit van tijd hebben.
quote:
Ahw lieffquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen
Die zie ik morgen weerHij heeft tot 11 uur school en komt daarna hierheen en dan haal ik m op bij de trein
[..]
Ah, dan sta ik nog op 0
[..]
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentslet
(L) Flippiee ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)quote:
De wat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef o.us het volgende:
Marokkanen die nu niet naar Al-Motakhab kijken
Ja, dat vind ik echtquote:
Dankjeequote:
Dan mag ik niks zeggen eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentslet
omgg helemaal vergeten mijn papa kijkt alquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef o.us het volgende:
Marokkanen die nu niet naar Al-Motakhab kijken
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan mag ik niks zeggen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Kan wel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt![]()
In een tentje seks hebben met iemand die je net kent kan gewoon niet.
[..]
Dankjee
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]Meer hotelkamersletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Dan ben ik een cabine sletquote:
Touringcar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Intronic het volgende:
Ik doe het altijd in mijn nieuwe camper. Verzin hier een naam voor dit gedrocht.
[ afbeelding ]
Holy neukquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Intronic het volgende:
Ik doe het altijd in mijn nieuwe camper. Verzin hier een naam voor dit gedrocht.
[ afbeelding ]
Oeh :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ (L) (K) :$quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) Flippiee ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |