quote:
Meerdere op 1 vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Oh gelukkig ik schrok allquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dit. Dat ding heb ik gewoon standaard in mijn schooltas. Nerds gonna nerd
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?quote:
Waarvan je zwanger wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?
Dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.
[..]
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.
zoent imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik hequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwitquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waar heb je het over??? we zijn allemaaaln zwart
quote:
Socios in een lichtflits zien en horen treinen dienen ten tijden en conform te rijden.quote:
Maak je maar geen zorgenquote:
Ah, dan sta ik nog op 0quote:
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentsletquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik he
ik ben geelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef #ANONIEM het volgende:
Oké, nu gaan we het over de relativiteit van tijd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |