De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenschquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Titreren gaan we na de herfstvakantie doen.Ik ben nu al weer vergeten wat het ook al weer was.
Echt lapohunters datquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Ik werd net voor homo uitgemaakt.quote:
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we niet praktijklessen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenOf spectrofotometrie een beetje standaardreeksen maken. Echt zo kansloos
Weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan je je toch niet indenken zo
ooh zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik werd net voor homo uitgemaakt.
Op zijn minst lesbienne, ous
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we geen praktijklessen.
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Jij verveelde je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh zo.
IK HEB AL 2000 postst
In 1 week dus echt iets van 600 gemaakt ofzo
Oh ja, dat heb ik geloof ik een keer gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.
Begin verslaafd te owrdenquote:
Niet zo opscheppen jijquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |