De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eenschquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Wajow die marokkanen ook ze pakken zo die lapo weyow mk o.us allemaal zelfde tfoe alles
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Titreren gaan we na de herfstvakantie doen.Ik ben nu al weer vergeten wat het ook al weer was.
Echt lapohunters datquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Ik werd net voor homo uitgemaakt.quote:
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we niet praktijklessen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar echt in den treure herhaald, omdat ze niks beters wistenOf spectrofotometrie een beetje standaardreeksen maken. Echt zo kansloos
Weet ik veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan je je toch niet indenken zo
ooh zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik werd net voor homo uitgemaakt.
Op zijn minst lesbienne, ous
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Standaardreeksen, dat is toch iets met zouten? Mijn school heeft geen practicumlokaal, dus zo vaak hebben we geen praktijklessen.
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef coban het volgende:
Jij verveelde je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh zo.
IK HEB AL 2000 postst
In 1 week dus echt iets van 600 gemaakt ofzo
Oh ja, dat heb ik geloof ik een keer gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja kan, maar het kan ook met zuren. Zolang het maar verkleurt zodat je een ijklijn kan makne.
Begin verslaafd te owrdenquote:
Niet zo opscheppen jijquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zat op mijn iPod touch toen, kan je nagaan
Jij ook al..quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Begin verslaafd te owrden
Laatst kon ik niet op FOK! ik heb me die nacht in slaap gehuild, jullie zijn mijn enige vrienden
IRL wordt ik helemaal gepest enzo omdat ik autistisch ben
BASSIE EN ADRIAANquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Ouqz het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, we komen er weer aan.
Zometeen eerst deze uitluisteren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Probeer Ludovico Einaudi en dan voorla divenire en exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |