jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zeker alleen een paar formules en een paar scheikundige tabellen?
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef #ANONIEM het volgende:
Zonder binas zou ik natuurkunde en scheikunde echt irritant vinden.
quote:
Dit. Dat ding heb ik gewoon standaard in mijn schooltas. Nerds gonna nerdquote:
Arme poesjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Was op verjaardag van mijn neefje en mijn oom had tijdens zijn werk 2 babypoesjes gevonden en meegenomen. Eentje is helaas dood gegaan maar die andere doet het goed
We denken dat hij 10 dagen oud is ofzo
ik niet, ik had een vmbo instellingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.
Hij zag het nut er niet meer van in.quote:
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?quote:
Heb geen pics alleenquote:
Ach gossiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Was op verjaardag van mijn neefje en mijn oom had tijdens zijn werk 2 babypoesjes gevonden en meegenomen. Eentje is helaas dood gegaan maar die andere doet het goed
We denken dat hij 10 dagen oud is ofzo
Ik fuck you? jij fuck you KOELIEquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
---——-/´¯/)——--(\¯`\
———/—//———--\\—\
——--/—//————-\\—\
—-/´¯/—/´¯\———/¯`\—\¯`\
-/-/--/—/—/-|_—-_|-\---\—\—\-\ -
(-(—(—(—/-)--)--(--(-\—)—)—)-)
-\————\/--/—\—\/————/
--\———— /——\-————/
—\-———-(———)———
quote:
Meerdere op 1 vakantiequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Oh gelukkig ik schrok allquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij zag het nut er niet meer van in.
Maar dat is niet die jongen waarmee ik afgelopen week dates heb gehad, die zie ik morgen weer.
Dit was iemand van vakantie
[..]
Wat is jouw definitie van vakantiesletje?
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik wist formules uit mijn hoofd op het VMBO.
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dit. Dat ding heb ik gewoon standaard in mijn schooltas. Nerds gonna nerd
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?quote:
Waarvan je zwanger wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?
Dat begrijp ik wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Die formules weet ik wel, maar bijvoorbeeld de soortelijke weerstand van Duits zilver weet ik niet uit mijn hoofd.
[..]
Ik heb hem ook standaard in mijn schooltas, best wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |