Altijd een druppel te ver door enzo, alles 3 x overnieuw moeten doen, tot 5 uur 's middags in het lab zitten ditdat. Niets voor mij.quote:
mijn broedersquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
In turkije enzo wordt er gewoon water met ph van 8 en soms zelfs bijna 9 verkochtniet normaal
Dat bestaat toch niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
In turkije enzo wordt er gewoon water met ph van 8 en soms zelfs bijna 9 verkochtniet normaal
Ja dat weet ik ook nog wel, dat ze in zo een camper zaten en die brief van hem lazen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Was volgens mij niet adriaan of bassie hij blijft onbekend je denkt het adriaan en dan blijkt het niet zo te zijn, maar hij betert wel zn leven
In turkije is water helemaal aangetast dus koopt iedereen water in flessen, ik heb weleens 8.nogwat meegemaaktquote:
ja kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog wel, dat ze in zo een camper zaten en die brief van hem lazen.
Volgensmij was het gewoon een pilot seizoen en zodra ze wisten dat het een success was, kon die plaaggeest weg en beter uitgewerkte bad guy karakters komen.
Dat is geloof ik niet eens mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ooit in de studieruimte.
Jij bent zo zuur jij bent pH -7.
1 proton? Lekker positief.quote:
Ik denk dat ze drinkwater bedoeld, want water heeft gewoon een pH van 7.quote:
Hahahquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ph van 14, want ik ben Baasisch.
Haha, goeie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb een ph van 14, want ik ben Baasisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar dat was de grap.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat is geloof ik niet eens mogelijk.
[..]
1 proton? Lekker positief.
[..]
Ik denk dat ze drinkwater bedoeld, want water heeft gewoon een pH van 7.
pH=0 t/m 6,99999999999999999999999999999999quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat was de grap.
Ja maar het gaat toch tot 7 of is dat weer een vmbo restrictie?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Haha, goeie.Was een flauwe woordfopjen van mij. Ik ben best trots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |