Helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef JApieman het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/7.gif
[..]
Mee eens, dan verpest je ze helemaal.
Schatje, lees mijn post nog eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, dat is HCO3, iets met stoffen die zuur en basisch kunnen reageren, ik ben de term even vergeten.
jouw ondertitel is ijs een optie en ik verkoop gesmolten ijs wtf xddquote:
Oh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Schatje, lees mijn post nog eens
Van fouten leer jequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh.En ik was ook de lading vergeten, ik faal.
Maar jij vindt mij dus een kwaliteits-user?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Ouqz het volgende:
monkyyy, die mods die hier af en toe posten. Zal het zeggen als ik het zie. Users als Jahr00n horen in dit topic welkom te zijn.
Omdat ik straks nog in mijn slaap door allerlei mengseltjes gemaakt door jou dood kan gaan.quote:
waar kan ik bestellen dan vries ik wel ik xDquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jouw ondertitel is ijs een optie en ik verkoop gesmolten ijs wtf xdd
GRM.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
Intersect
First Curve?
Second Curve?
Guess?
Hallonquote:
Wees maar niet bangquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat ik straks nog in mijn slaap door allerlei mengseltjes gemaakt door jou dood kan gaan.
gwn by my tog xDquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waar kan ik bestellen dan vries ik wel ik xD
Dat ding is nog nieuw voor mij laat mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
GRM.![]()
Ik doe die dingen gwn uit mn hoofd
Maar jij maakte ook een fout.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |