quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:08 schreef Ouqz het volgende:
monkyyy, die mods die hier af en toe posten. Zal het zeggen als ik het zie. Users als Jahr00n horen in dit topic welkom te zijn.
ja dat kost 60 miljardquote:
Datzelfde spul dat voor bubbels zorgt in cola. Je weet wel die H2CO3 en HCO3-, is dezelfde buffer als in bloedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Standaar PI pijltje pas bij al mijn posts. bijna.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eindelijk past je standaard PI eens.
Dat is oke, maar gezichten als PI vind ik not done.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Standaar PI pijltje pas bij al mijn posts. bijna.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Datzelfde spul dat voor bubbels zorgt in cola. Je weet wel die H2CO3 en HCO3-, is dezelfde buffer als in bloed.
Nee, dat is HCO3, iets met stoffen die zuur en basisch kunnen reageren, ik ben de term even vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2011 21:15:00 ]
Mee eens, dan verpest je ze helemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat is oke, maar gezichten als PI vind ik not done.
Helemaal nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef JApieman het volgende:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/7.gif
[..]
Mee eens, dan verpest je ze helemaal.
Schatje, lees mijn post nog eensquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, dat is HCO3, iets met stoffen die zuur en basisch kunnen reageren, ik ben de term even vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |