zoent imoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik hequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar meerdere wat? Jongens waarmee je zoent, seks hebt of wat anders?
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwitquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
waar heb je het over??? we zijn allemaaaln zwart
quote:
Socios in een lichtflits zien en horen treinen dienen ten tijden en conform te rijden.quote:
Maak je maar geen zorgenquote:
Ah, dan sta ik nog op 0quote:
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentsletquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoenen kan wel, vind ik. Met meerdere jongens/meisjes seks hebt, maar dat vind ik he
ik ben geelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe durf jij dat te zeggen jij joekel, wij hindoestanen zijn niet zwart wij zijn donkerwit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef #ANONIEM het volgende:
Oké, nu gaan we het over de relativiteit van tijd hebben.
quote:
Ahw lieffquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen
Die zie ik morgen weerHij heeft tot 11 uur school en komt daarna hierheen en dan haal ik m op bij de trein
[..]
Ah, dan sta ik nog op 0
[..]
Ik heb geen seks gehad op vakantie, ben geen tentslet
(L) Flippiee ik ga aan je denken elke dag en elke nacht over je dromen die dromen zullen werkelijkheid worden :$:$:$ houden van me schatjeeeuhhh (L)(L) deze liefde is niet oppervlakkig of nep :$(L) Maar het zit diep en is echt.. (L)(K)quote:
De wat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef o.us het volgende:
Marokkanen die nu niet naar Al-Motakhab kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |