Radioshowsquote:Introduction: Bringing a visionary, never-heard-before crossbreed of progressive, electro & trance to his studio and deck work, Holland’s Jochen Miller embodies the new decade’s freeform, big room sound. From his earliest turntable days he’s challenged the traditional EDM boundaries to take countless global dancefloors by storm. A spinner without parallel, he’s comprehensively conquered his home-country, playing tent-pole events including Trance Energy, Mysteryland & Dance Valley before branching out abroad. Production-wise, Jochen is most quickly associated with his 15+ releases on High Contrast Recordings. Over the last 7 years tracks like ‘Lost Connection’, ‘Humanoid’, ‘Brace Yourself’, and most recently ‘uPad’ and the Energy2011 anthem ‘Classified’ have wowed clubbers globally and shaken dance floors down to their foundations.
The DJ: In 2000 Jochen became the first ever resident at Nijmegen’s scene-setting, and now widely-renowned, Matrixx club. From there he’s gone on to become a fixture at many of Holland’s cooler, underground venues. With his fashionable style, charismatic disposition and affinitive, authoritative deck approach, he quickly made a name for himself at spots like DansSalon, Westrunie & RoyceBoxmeer. From that base he’s begun to export his new musical synthesis globally, paying regular visits to The USA and Canada, Russia, Italy, The UK, Germany, Poland (most recently for Sunrise) & the Czech Republic to spin. Following a rapid burgeoning of his fan-base, the latter half of 2010 saw him sign to the David Lewis Productions DJ agency - home to A-list spinners including Armin van Buuren, Markus Schulz & Gareth Emery.
Productions: Following his earliest turn-of-the-millennium productions (‘Surround Me’& 7th Heaven’ among them), his discography went into overdrive with the launch of broad-range music label, High Contrast.
‘India’, ‘Chromatic’, ‘Alive’, ‘And Then’ (in collaboration with Rank 1) and ‘Face Value’ all provided heavy-impact floor artillery for tougher-minded DJs like Marco V, Sander van Doorn & Judge Jules. The multi-genre character of his sound was brought most keenly into focus in late 2010 his ‘Classified’ single was announced as the soundtrack to ID&T’s newly diversified Energy ‘11 event. Another significant career evolution beckons midway through 2011 with the release of Jochen’s widely-anticipated debut artist album.
Compilations: Jochen has been mixing compilations as far back as 2002 (when he put together the first Matrixx CD). He now has six under his belt - the most recent being 2009’s High Contrast Recordings Presents Jochen Miller and the co-mixing of EnTrance Presents High Contrast alongside Rank 1 in March of 2010.
Radio Show: In the autumn of 2010 Jochen began a new monthly radio show… Stay Connected is broadcast on an ever expanding list of stations, which already include AH:FM, Dance Tunes Radio, Trance FM, Radio Hi-Tec, Trancesonic and SATO Radio. With the program also available as a podcast download, the sixty minute show delivers his unique sound-fusion worldwide every month. He also compiles and mixes the quarterly iTunes-released Stay Connected compilations, which draw the best of the best music from his radio show for commercial release mixes.
Ik heb hem met mijn HTC opgenomen omdat ik toen in de auto zatquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom neem je dat dan ook met je iPhone opJe weet toch dat alleen mensen uit de Apple sekte hem dan kunnen afspelen.
Maar omdat ik een toffe gozer ben zal ik een vet nummer linken dat ik heb gehoord in ASoT:
Tsja ik weet het zo langzamerhand ook niet meer hoorquote:
Nitrous Oxide , Soundlift, Philippe El Sisi, Luke Terry, Ferry Tayle, Jorn van Deynhoven, Pedro del Mar, Tritonal, Manuel le Saux, Angel Ace, Bjorn Akesson, Cold Blue, 7 Skies, Static Blue, Suncatcher, Talla 2XLC, Running Man, Ehren Stowers, Sindre Eide, Fast Distance, Hoyaa, Indecent Noise, Greg Murray, Sunny Lax, Simon o'Shine, Ronny K, Philip Alpha, Miikka Leinonen, Greg Downey, Actic Moon, Adam Kancerski, Adam Nickey, ReOrder, Stonevalley.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Tsja ik weet het zo langzamerhand ook niet meer hoor
Inderdaad, zijn nieuwe album komt binnenkort uit. Denk dat we Andy wel terug gaan horen in wat hollywood films de komende jaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:36 schreef Mr_DG het volgende:
Andy Blueman maakt nog steeds epische muziek, lijkt op de stijl van Hans Zimmer.
quote:BREDA - Het KRO-programma Profiel wijdt volgende maand een uitzending aan DJ Tiësto. Dinsdagmiddag waren in Breda opnames voor het tv-programma. Presentator Ajouad el Miloudi sprak in de Bredase binnenstad met Tiësto's jeugdvriend Wilfried Dam. De twee kennen elkaar al meer dan 25 jaar en zijn elkaar nooit uit het oog verloren.
Tiësto wordt beschouwd als een van de beste internationale dj's. Hij is door de jaren heen meerdere malen verkozen tot beste dj ter wereld. Onlangs werd Tiësto genomineerd voor een Edison Awards. Het nummer C'Mon (Catch 'Em By Surprise) met de Amerikaanse artiesten Diplo en Busta Rhymes maakt kans op de award voor 'beste plaat'.
De aflevering over de Bredase dj is donderdag 20 oktober te zien op Nederland 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.30 tot 27 moesten ergens in de top 15 alleen dat zijn langzame platen dus daar begon ik mee.
Geen Kamaya Painters - Far From Over op die site!!!!!!!!
Sorry dat ik het zeg maar wat een kutmeningquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar wat een kutplaten die Rex Mundi - Nothing At All en Gareth Emery - Exposure
Maargoed dat is maar mijn mening...
Dark Side Of The Moon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een verschrikkelijk nummer is datquote:[b]Op
TRACK 9 : DASH BERLIN - TILL THE SKY FALLS DOWN (VOCAL MIX)
Gezien de rest van de nummers in die lijst vind ik het nog verrassend hoog eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:54 schreef PirE het volgende:
Zat even die lijst te bekijken en het is een schande dat Holden & Thompson maar 72e staat in de lijst van vorig jaar.
Wat een haat op mijn lijst opeens zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk nummer is dat
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat een haat op mijn lijst opeens zeg
Lekker nummer hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef Mr_DG het volgende:
Hoorde deze laatst bij TATW, wat een nummer zeg![]()
Maar natuurlijk niet zo goed als het origineelquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef Mr_DG het volgende:
Hoorde deze laatst bij TATW, wat een nummer zeg![]()
Daar ga ik ook heen + DJ Mag Party + Armada Night. Ik ben benieuwd naar BT.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:43 schreef Mr_DG het volgende:
Gaan er nog mensen een feestje bezoeken tijdens ADE?
Ik ga naar Ferry Corsten & Sander van Doorn in de Escape, leuk feestje dacht ik zo.
Arizona vs. Passivaquote:
10x liever Armin dan Guetta, though. Enige reden dat Guetta wint is vanwege die hersenloze, commerciële rip-offs - zijn 'fans' weten niet dat bijv Sweat een rip-off van een 15 jaar oude klassieker is en denken dat hij die tune zelf gemaakt heeft...quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echte trance was dat ja
26 oktober trouwens DJ Mag uitslag. Ben bang dat Guetta wint. Anders weer Armin van Boring.
Guetta en Usher... What's next, Guetta feat. Ne-Yo, Kesha of Lady Gaga?quote:
quote:
Hoe heet dat nummer van eerste 15 seconden ook alweer ??quote:
Don't be a prisoner of your own style.quote:
Tja hij ken er wel om lachen.quote:Allememachies.. Ik heb via verschillende media begrepen dat ik mijn grote kinderheld Bassie zou aanklagen wegens imagoschade...?
Dat ik geld zou gaan claimen van de enige echte Clown van Nederland, is natuurlijk compleet belachelijk. Maar ik heb er erg om moeten lachen.
Bassie, bij deze ben je van harte uitgenodigd voor mijn show morgen tijdens de ADE. Altijd blijven lachen
Vond het qua muziek ook wat tegenvallen. Iets te veel rammende housemuziek.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef needakill het volgende:
Wat Sander van Doorn gister tegenvallend zeg. Wel tof dat Bart Claessen op het laatst nog mocht draaien. Sun & Moon (Bart Claessen Lost Love Dub)![]()
En veels te druk voorin. Als haringen in een tonnetje. Op het balkon was het toffer. Vanavond naar het DJ MAG feestje. Hopelijk geen Guetta op 1.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:33 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Vond het qua muziek ook wat tegenvallen. Iets te veel rammende housemuziek.
Omdat echt 3/4 van die zaal voor Armin was. Ik was er gister bij, maar ik heb geen booo geroepen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:43 schreef opgebaarde het volgende:
hoezo reageert dat puibliek zo kansloos
Huh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef needakill het volgende:
Binnen nu en 2 jaar is dat achterlijke SHM geluid toch wel weer weg en staat Trance gewoon weer op 1.
2004 misschien. Toen kwam er elke week nieuwe goede trance nummers uitquote:
Dit, al zijn de (imo) goede nummers niet echt trance meer te noemen maar meer proghouse. Niet dat dat me erg veel uitmaakt though, don't be a prisoner of your own stylequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:09 schreef needakill het volgende:
Ik kom nog bijna elke week goede nummers tegen. Ligt er net aan wat je goed vind.
Haha lekker dat vuurwerk, ook niet even een muziekje opzetten ofzo?quote:
het is denk ik de 1000e keer dat ik het zeg: Ook trance verandert, maar het is nog steeds trance, vooral de melodielijnen zijn kenmerkend voor trance, dan kan de perc, riffs ofzo nog wel anders zijn, maar het blijft gewoon trance.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit, al zijn de (imo) goede nummers niet echt trance meer te noemen maar meer proghouse. Niet dat dat me erg veel uitmaakt though, don't be a prisoner of your own style
Ja echt heel slecht, ze waren zeker een guetta muziekje vergeten mee te nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:13 schreef hp22 het volgende:
[..]
Haha lekker dat vuurwerk, ook niet even een muziekje opzetten ofzo?
Nogmaals: RIP Trance Energy.quote:ENERGY 2012 Line-up
Alle drie de podia van ENERGY worden aangevoerd door artiesten die op dit moment internationaal aan het doorbreken zijn met hun 'eigen' sound: CONNECT, EXECUTE en PLAY.
CONNECT | PRESENTED BY SANDER VAN DOORN
Een voortrekkersrol is weggelegd voor SANDER VAN DOORN, die met zijn stoere techhouse de CONNECT stage host. Druk bezig met een verzegeling in de top 10 van de DJ MAG's top 100 DJ list, heeft SANDER VAN DOORN zijn mede-dj's zorgvuldig geselecteerd op gebied van muziek en talent. Naast zijn eigen twee uur durende set zullen er optredens zijn van DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE, JEREMY OLANDER, JEROME ISMA AE, MARCO V en MOGUAI.
EXECUTE
Jong Zweeds talent, JOHN DAHLBÄCK, brengt het grootste aantal internationale collega's met zich mee in zijn zaal, de EXECUTE. Met het bezitten van zijn eigen recordlabel Pickadoll met onder andere releases van Dada Life, is deze DJ hard op weg om koploper te worden van de nieuwe generatie muziekmakers. Samen met CHRIS LAKE, HENZEL & DISCO NOVA, JOACHIM GARRAUD, power chicks NERVO, NICKY ROMERO en TV ROCK zal de EXECUTE de perfecte zaal zijn voor liefhebbers van de muzikale alleskunner: Talent, producer en DJ in één!
PLAY
ENERGY staat voor nieuwe ontwikkelingen binnen de elektronische muziek scene, en talent wordt beloond. Daarom wordt PLAY dit jaar gehost door niemand minder dan HARDWELL. Vorig jaar hebben we hem, geheel onverwacht, even kunnen zien op de PLAY stage, waar hij samen met Tiësto een uitzinnig publiek los zag gaan op hun plaat '076'. Nederlands snelst groeiende dj HARDWELL staat samen met internationale headliners zoals ERIC PRYDZ, FEDDE LE GRAND, zijn protegé DENIZ KOYU en MICHAEL WOODS. Daarnaast zal ook SANDER VAN DOORN een speciale één uur durende set ten gehore brengen.
Anthem
Hardwell produceerde dit jaar ook het officiële anthem voor ENERGY 2012, 'Cobra'. Deze track is verkrijgbaar via de reguliere online kanalen en te beluisteren op EnergyTheNetwork.com.
Bron: http://www.id-t.com/news/(...)senteert_lineup_2012
quote:
Deze keer dus helemaal zonder trance, en ze zouden wel trouw blijven aan het trancepubliek??quote:
Zelfs de producers doen dat al niet meer. Kan niet zien hoe je het de organisatie dan kwalijk moet nemen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:37 schreef hp22 het volgende:
Deze keer dus helemaal zonder trance, en ze zouden wel trouw blijven aan het trancepubliek??
Misschien is het je smaak die verandert. 2006/2007 waren nogal zwakke jaren, daarna is het kwa euphoric/uplifting zeker weer op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2004 misschien. Toen kwam er elke week nieuwe goede trance nummers uit
Na 2005 misschien 1x per maand en sinds laatste 2 jaar kom ik maar 2-3 goede nummers in het jaar tegen.
Ach ja producers veranderen van stijl en andere komen ervoor in de plaats.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zelfs de producers doen dat al niet meer. Kan niet zien hoe je het de organisatie dan kwalijk moet nemen...
Da's dan ook snel gegaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:37 schreef hp22 het volgende:
Deze keer dus helemaal zonder trance, en ze zouden wel trouw blijven aan het trancepubliek??
Dan maar naar ASOT 550. Ook geen strafquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:37 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gratis te verkrijgen via de facebook van Bart Claessen.quote:
Jij hebt zeker liever die laffe EDX mix?quote:
Ook niet. Origineel was ook al crap.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever die laffe EDX mix?
Zowaar een goeie plaat in het CTTquote:
Volgens mij heb ik elke release van hem hier gepostquote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Zowaar een goeie plaat in het CTT
ASOT Classics of 2011quote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
De enige juiste top 20 is allemaal nummers van de ASOT Radio Classic
Lightscapequote:Op maandag 21 november 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Armin remix van Mushroom Therapy? Pak dan de Lightscape remix.
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lulquote:Op maandag 21 november 2011 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
PhynnWat is er met hem gebeurd dan? Lucid en zijn remixen van Stop 9.5 en Adagio For Strings
Ach het geluid was iig beter bij live optredens. Bij de eerste was dat een grote faal.quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lul
True!quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lul
Het kan niet elk jaar beter hè. En slecht zou ik het niet noemen. Ik vind alleen Gareth Emery zo saai draaien. Op zo'n tijd is zo'n Garuda sound nummer wel leuk, maar telkens achter elkaar niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef needakill het volgende:
[..]
Wat een slechte line-up. Die van 350 was vele male beter!
Zie maar aan ASOT. Elk jaar beter, groter enz. Zo iets kan TATW ook organiseren toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het kan niet elk jaar beter hè. En slecht zou ik het niet noemen. Ik vind alleen Gareth Emery zo saai draaien. Op zo'n tijd is zo'n Garuda sound nummer wel leuk, maar telkens achter elkaar niet.
Groter is zeker niet altijd beter. Alsof jij op 5 plaatsen tegelijk kan zijn? Mat Zo begon om 9 uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef needakill het volgende:
[..]
Zie maar aan ASOT. Elk jaar beter, groter enz. Zo iets kan TATW ook organiseren toch?
Mat Zo is ook gewoon één grote tegenvaller.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Groter is zeker niet altijd beter. Alsof jij op 5 plaatsen tegelijk kan zijn? Mat Zo begon om 9 uur? TATW lijkt mij intiemer en betere sfeer doordat er juist maar één podium is met één groep die niemand wil missen. Bij ASOT kwamen de Armin fans al naar binnen bij A&B, om vervolgens voor mijn neus stil te gaan staan wachten (en ik stond erg vooraan).
I know, i know!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[31.3.2012] A State of Trance 550 - Den Bosch
Hmm vind original club mix beter. De vocals vind ik ook niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb maar weer eens een TATW binnen gehaald, en kwam deze plaat tegen.
ISOS-materiaal of niet?
Ik ga zeker. Wel jammer van de lokatie. 3x overstappen en 4 uur reistijd voor ons..quote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef needakill het volgende:
Wie gaan er allemaal nog naar de 53N8MIX met Armin, Sander en Jochen?
Ik ga ook. Alleen overstappen in Utrecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
Ik ga zeker. Wel jammer van de lokatie. 3x overstappen en 4 uur reistijd voor ons..
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef FastFox91 het volgende:
Erg veel vocal trance zeg bij asot top 20.
Ik denk het wel. Hij zit nu in zak en asquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?
Ik luister het anderhalf jaar niet meer eigenlijk, dus het was meer een domper.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?
Hmm wel aardige plaat, vond Aly & Fila - Still (JvDeynhoven Mix) beter eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik luister het anderhalf jaar niet meer eigenlijk, dus het was meer een domper.
Aly & Fila Feat. Jwaydan - We Control The Sunlight is trouwens #1.
Wel een paar aardige plaatjes, maar waar is Painting Pyramids?quote:
Painting Pyramids heeft toch geen vocals ! Veel betere plaat als de gehele top 20 overigens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:20 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Wel een paar aardige plaatjes, maar waar is Painting Pyramids?
No shit, trance is doodquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef BlaZ het volgende:
Top 20 ASOT van het jaar overigens![]()
1 Aly & Fila ft. Jwaydan – We Control The Sunlight
2 Alex M.O.R.P.H. ft. Sylvia Tosun – An Angel’s Love (Vocal Mix)
3 Above & Beyond ft. Richard Bedford – Sun & Moon (Club Mix)
4 Shogun – Skyfire
5 Orjan Nilsen – Between The Rays
6 Gaia – Status Excessu D (ASOT 500 Theme)
7 Arty & Mat Zo – Rebound
8 Cosmic Gate & Emma Hewitt – Be Your Sound
9 Ferry Corsten ft. Armin van Buuren – Brute
10 Bobina ft. Betsie Larkin – You Belong To Me
11 Andain – Promises (Myon & Shane 54 Summer Of Love Mix)
12 Andy Moor ft. Sue McLaren – Fight The Fire
13 Gaia – Stellar
14 Dash Berlin ft. Jonathan Mendelsohn – Better Half Of Me (Club Mix)
15 Headstrong ft. Stine Grove – Tears (Aurosonic Progressive Remix)
16 ATB with Dash Berlin – Apollo Road (Club Version)
17 Dennis Sheperd & Cold Blue ft. Ana Criado – Fallen Angel (Dennis Sheperd Club Mix)
18 Emma Hewitt – Colours (Armin van Buuren Remix)
19 Gareth Emery & Ashley Wallbridge – Mansion
20 Armin van Buuren ft. Laura V – Drowning (Avicii Remix)
Ik luister ASOT ook al jaren niet meer. Maar aan de lijstjes van de laatste jaren is duidelijk te merken dat om in die lijst te komen je wel met vocals moet werken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuke plaat ja, maar het geeft precies het niveau van ASOT aan als jij zegt dat deze plaat veel beter is als de hele top 20.
Ik heb die top 20 net zitten luisteren, en er zitten best wat aardige tracks tussen, maar voor mij klinkt het meer als een normale ASOT uit 2005 ofzo![]()
het zal wel komen omdat ik het hele jaar geen enkele aflevering heb geluisterd![]()
Tis niet meer wat het geweest is maar ik vermaak me er nog wel mee... Gewoon niet te hoge verwachtingen ervan hebben en er komen zowaar een paar leuke nummers voorbij.quote:
http://www.tranceaddict.c(...)=621861&forumid=6&s=quote:Op zondag 25 december 2011 13:23 schreef MAHL het volgende:
Ziet er nice uit idd, valt hij nog ergens te downloaden?
Dank.quote:Op zondag 25 december 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.tranceaddict.c(...)=621861&forumid=6&s=
Die is wel heel slecht jaquote:Op zondag 25 december 2011 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium feat. Sarah McLachlan – Silence (W&W vs Jonas Stenberg Rework)
Wat een verkrachting van Tieske's versie
Ik bedoelde elk jaar dezelfde discussie bij dit soort lijstjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef needakill het volgende:
Vorig jaar stond Sun & Moon er niet in.
quote:Digital Grooves Yearmix 2011
01. Dusky - Thoughts & Motions [Anjunadeep]
02. Herr Styler - Zero Ghosts Out The Door [Eskimo]
03. GusGus - Over [Kompakt]
04. Adele - Rolling In The Deep (Lazaro Casanova Remix) [CD-R]
05. Maya Jane Coles - Nobody Else [Hypercolour]
06. Antek & Feygin - Distant Memory [Natarual Rhythm]
07. Youandewan - 1988 [Lo.Rise]
08. Stelios Vassiloudis & Sasse - The Z [Bedrock]
09. Paul Kalkbrenner - Plätscher [Bpitch Control]
10. Homework - I’m Into This (Andre Crom & Martin Dawson Remix) [Exploited]
11. Paul Kalkbrenner - Kleines Bubu [Paul Kalkbrenner Musik]
12. Benoit & Sergio - Walk And Talk [Visionquest]
13. Coma - Raindrops [Kompakt]
14. Solomun - Hypnotize [Diynamic]
15. Gaiser - Some Slip [Minus]
16. Dirty Culture - May I Dance With You [Recycle]
17. Cirez D & Acki Kokotos - Tomorrow [Mouseville]
18. Cirez D - Mokba [Mouseville]
19. Shlomi Aber - New York Dreamer (Alix Alvarez Remix) [Ovum]
20. John Dahlbäck - Winter [Mutants]
21. Dusky ft. Janai - Lost In You [Anjunadeep]
22. Ashley Wallbridge - Vision [AVA]
23. Pryda - Mirage [Pryda]
24. Shiloh - Primavera (Luke Chable’s Return Of The 3AM Drop Remix) [Mesmeric]
25. The Good Men - Give It Up (2011 Edit) [ITH]
26. Sidney Samson ft. Max C - Panorama (Don’t Mean A Thing) (Roul & Doors Instrumental Edit) [Samsobeats]
27. Crookers ft. Style Of Eye & Carli - That Laughing Track [Mad Decent]
28. Arias & Arno Cost ft. Michael Feiner - The Days To Come [Big Beat]
29. Axwell - Heart Is King [Axtone]
30. Steve Angello - Rave N Roll [Size]
31. Porter Robinson - 100% In The Bitch [OWSLA]
32. Dada Life - White Noise / Red Meat [Dim Mak]
33. Mord Fustang - The Electric Dream [Plasmapool]
34. Porter Robinson - Unison [OWSLA]
35. Joachim Garraud & Dabruck & Klein ft. Dj Roland Clark - Stop (Club Mix) [Zemixx]
36. Sharam ft. Anousheh Khalili - Fun (Balearic Club Mix) [3beat]
37. I-Vision - Everyday (Thomas Feijk Remix) [Perceptive Deep]
38. Dennis Sheperd & Alan Morris ft. Sue McLaren - I Die (Album Extended Mix) [High Contrast]
39. Infusion - Love & Imitation (Luis Junior Remix) [Vapour]
40. Beat Service ft. Neev Kennedy - But I Did [Beat Service]
41. Richard Durand - Real Deal [Magik Muzik]
42. Cressida ft. Roxanne Barton - Heart On My Sleeve (Kyau & Albert Remix) [Euphonic]
43. Above & Beyond - Prelude [Anjunabeats]
44. Rapha - Andromeda (Norin & Rad Remix) [Enhanced Progressive]
45. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Still I Wait [Black Hole]
46. M.I.K.E. - Back In Time (Classics ReTake) [Captivating]
47. Above & Beyond ft. Richard Bedford - Thing Called Love (Extended Album Edit) [Anjunabeats]
48. Leon Bolier - Elysian Fields [Streamlined]
49. Radion 6 - Stuck In Rio [Oxygen]
50. Sophie Sugar & Tom Colontonio - Arlanda (Masoud Remix) [A State Of Trance]
51. Kyau & Albert - A Night Like This [Euphonic]
52. Garry Heaney - The Viper [Digital Society]
53. Insigma - Open Our Eyes (Alex M.O.R.P.H. Remix) [Armada]
54. Organ Donors - Jagged Edge [Audio Surgery]
55. Sean Tyas - Solo (Organ Donors Remix) [A State Of Trance]
56. Porter Robinson - Spitfire [OWSLA]
57. Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Skrillex Remix) [Blanco y Negro]
58. Calvin Harris - Feel So Close (Nero Dub) [Sony]
59. Flux Pavilion - I Can’t Stop [Circus]
60. Skrillex - First Of The Year (Equinox) [Big Beat]
61. Zomboy - Game Time [Never Say Die]
62. BCee ft. S.P.Y. - Diagnosis Murder (Metrik Remix) [Spearhead]
63. Michael Cassette - Through The Windows (John B Remix) [Anjunadeep]
64. Receptor - Princess [Beta]
65. Netsky - The Lotus Symphony [Hospital]
66. Skream ft. Sam Frank - Anticipate (Netsky Remix) [OWSLA]
707. skydive – Freefall (Original Mix) Verkeerd omquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:06 schreef MAHL het volgende:
Ook geen Cygnus X - Positron. Toch wel een echte klassieker, imo.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef hp22 het volgende:
Het is er weer tijd voor, mijn Yearmix 2011! 66 platen in 58min met bijna alle stijlen die ik draai, ook genoeg trance dus! Check 'm op soundcloud!
[..]
Thx! Die vond ik zelf ook erg lekker ja. Yup! Daar maak ik 'm altijd mee, nog steeds een enorm werk maar het werkt altijd heerlijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
42. Cressida ft. Roxanne Barton - Heart On My Sleeve (Kyau & Albert Remix) [Euphonic]
43. Above & Beyond - Prelude [Anjunabeats]
Doe overgang kan ik wel waarderenAbleton?
Netskyquote:
Wat voor effects gebruik je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef hp22 het volgende:
[..]
Thx! Die vond ik zelf ook erg lekker ja. Yup! Daar maak ik 'm altijd mee, nog steeds een enorm werk maar het werkt altijd heerlijk!
[..]
Netsky
Geen, op een paar simpele delays en standaard eq naquote:
De Arabesque Mix daarvan is wat trancier.quote:Hij draaide die Serendipity (Mas Mix) wel bijna altijd. Vind die persoonlijk niks
2de is de kwaliteit ook kut. Eerste is goedquote:Op woensdag 28 december 2011 14:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De Arabesque Mix daarvan is wat trancier.
Ik vind het ook niet veel
11. The Act - Something About U (DJ Garry Remix) < andere plaat uit de mix die ik niks aan vind.
Verder dikke sets natuurlijk. Met name die eerste, tweede toch wat meer clubby.
Goede keuze.quote:Op
27 Bjorn Akesson – Painting Pyramids [b][Tune Of The Year]
Welke tracks had je liever gezien?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:48 schreef needakill het volgende:
Leuke jaarmix, maar had liever wat andere tracks erin gezien. Maar dat is mijn mening
Zeer goede platen idd.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:48 schreef needakill het volgende:
Jorn van Deynhoven – Spotlight
Arctic Moon – Adelaide
Armin van Buuren – Coming Home (Arctic Moon Remix)
Dacht dat deze toch wel vrij bekend was?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef MAHL het volgende:
Who.Is - Cryptanalysis
Toch vrij ondergewaardeerd gebleven, imo
Klopt, maar heb hem nergens teruggezien in jaarmixen/lijstjes etc. Niet dat dat veel zegt natuurlijk, maar toch, een plekje daartussen heeft het zeker verdiend.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dacht dat deze toch wel vrij bekend was?
Die heb ik nog eens op youtube gegooit voordat mijn channel gebanned werd
In wat meer proggy mixen zou ik hem ook zeker verwachten.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt, maar heb hem nergens teruggezien in jaarmixen/lijstjes etc. Niet dat dat veel zegt natuurlijk, maar toch, een plekje daartussen heeft het zeker verdiend.
Muzofon.com heeft hemquote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tiesto - Dance Department 27-02-99
03. Marz - Flying (Escape From Marz Mix)
Lekker nummerke. Waarom nergens te vinden op het web?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bezig met een Airwave MixProbeer de nummers snel te mixen.
http://www51.zippyshare.com/v/68471374/file.html
Welke mis ik nog?Lolo - Pop The Cat's Adventure!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
De 2006 remix van Sunspot
Push - Strange World (Airwave Remix)
Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Remix), maar die is nogal moeilijk in goeie kwaliteit te vinden
Airwave pres. Yamakasi - In My Mind
Altitude - Sunray (Airwave Remix)
Airwave - Trilogique (Original Elektrified Club Mix)
Airwave - Summer Turnaround
Airwave - Lightspeed (en de 2k8 variant ervan)
Lolo - Poem
Lolo - Trampoline
Lolo - Trance Will Never Die
Ferry Tayle feat. Lolo - Penhir
kan dr nog wel een paar noemen hahaha. Zijn ook wat recentere platen nog, maar die zijn niet zo erg goed imo. Veel Cape Town platen heb ie ook aan gewerkt....
.
[ Bericht 1% gewijzigd door VelitoX op 04-01-2012 00:36:32 ]
nee inderdaad, had hem dus ook opgezocht en dat wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Deze erbij. Wordt niet warm van de Airwave remix van Strange World.
Hmjah al vind ik zn recente werk niet zo geweldig (zelfde kan ik zeggen van Shah, wat is die achteruitgegaan zeg).quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste producer ooit?Denk met Solarstone, Tiesto, Ferry Corsten, Shah...
Gaat om de naam. En de meeste platen maakt hij wel gewoon zelfquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah al vind ik zn recente werk niet zo geweldig (zelfde kan ik zeggen van Shah, wat is die achteruitgegaan zeg).
En jah Tiesto maakt zn eigen platen niet, dus vind niet dat die meetelt.
Nah, hijb dr altijd wat producers achter gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gaat om de naam. En de meeste platen maakt hij wel gewoon zelf
Tiesto/Allure/Gouryella/Kamaya Painters/Vimana/Alibi/Major League/Roze/Stray Dog
Hij heeft Traffic zelf gemaakt. Zonder enige hulp van buitenaf.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah al vind ik zn recente werk niet zo geweldig (zelfde kan ik zeggen van Shah, wat is die achteruitgegaan zeg).
En jah Tiesto maakt zn eigen platen niet, dus vind niet dat die meetelt.
quote:
Vrij complete lijst denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben bezig met een Airwave MixProbeer de nummers snel te mixen.
http://www51.zippyshare.com/v/68471374/file.html
Welke mis ik nog?
Is dan ook wel te horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:50 schreef needakill het volgende:
[..]
Hij heeft Traffic zelf gemaakt. Zonder enige hulp van buitenaf.
System F - Cry (.NL Remix) knap hoe hij daar nog van iets heeft weten te maken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
System F - Out Of The Blue (System F 5am Remix) <-=
Welnee die is gewoon gereleased op CDMquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:30 schreef VelitoX het volgende:
Sonic Inc - The Taste Of Summer (Fire & Ice Remix), maar die is nogal moeilijk in goeie kwaliteit
Jop, maar geen goeie rip te vinden (ik heb het over niet-vbr kwaliteit)quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Welnee die is gewoon gereleased op CDM
Ja ok 192kbs heb ik hem wel. Goede kwaliteitquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, maar geen goeie rip te vinden (ik heb het over niet-vbr kwaliteit)
Heb eens gekeken voor 2e hands op discogs van die cdm, minimale vraagprijs was me veel te hoog haha.
In zelfde sessie wel cdm met Vengaboys - Kiss gekochtMet Airscape remix natuurlijk
Vaak zijn dat 192 vbr rips inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja ok 192kbs heb ik hem wel. Goede kwaliteit
Gouryella heel duidelijk Ferry Corsten inderdaad (Moby -Why does my heart feel so bad (FC Remix) basslijn bijv. Hoewel die later is geproduced.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nah, hijb dr altijd wat producers achter gehad(nu is het een heel team geworden). Dr is een reden dat de samenwerkingen altijd klinken naar degene met wie de samenwerking is (Gouryella -> Ferry bijvoorbeeld
). Destijds nog een groot topic op trance.nu over geweest alsik het goed heb.
Achja, dat soort dingen komen ook steeds meer voor. Shogun produceert niet (vooral Beat Service en Myon & Shane 54 doen het voor um), Klaus Goulart laat anderen ook platen maken (Mark Sixma heeft bijv. Turbulence gemaakt), etc.
cbr was toen de standaard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Vaak zijn dat 192 vbr rips inderdaadDus kwaliteit verschilt door het nummer heen.
De liveset versie van de airscape remix uit 1 van de beste Tiesto livesets.
Dat nummer heet toch eigenlijk Danski & DJ Delmundo – Kiss (Airscape Remix) ?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Vaak zijn dat 192 vbr rips inderdaadDus kwaliteit verschilt door het nummer heen.
De liveset versie van de airscape remix uit 1 van de beste Tiesto livesets.
Allebei bagger inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haten op TrafficDat is net als haten op Flight 643.
Thanks, die laatste 2 komen erin.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
[..]
Vrij complete lijst denk ik
Capetown - Apollo 13
Groove Park - Carousel (Fire & Ice Remix)
Edvika - Sometimes (Fire & Ice Remix)
Sunscreem - Exodus (Fire & Ice Remix)
Dee Dee - The One (Green Martian Remix)
Danski & DJ Delmundo zijn dan ook de producers van Vengaboysquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat nummer heet toch eigenlijk Danski & DJ Delmundo – Kiss (Airscape Remix) ?
Hmjah vind Traffic redelijk sneu, die laatste 2 noten van de melodie lijken me echt "hmmm laten we het wat minder eentonig maken... hmmm aaah... _ _ klaar!".quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Had je deze trouwens in je lijstje staan :quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thanks, die laatste 2 komen erin.
Flight 643quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind een artiest niet goed of slecht ik bekijk elke productie individueel.quote:
Dallas 4 PMquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:54 schreef Xantra het volgende:
Flight 643 is bijna geniaal, Suburban Train is geniaal
Eigenlijk het In My Memory album is best geniaal, heeft veel veranderd voor de trance in goede zin imo.
Suburban train is weinig geniaals aan, dat is gewoon Kid Vicious - Re-Formquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:54 schreef Xantra het volgende:
Flight 643 is bijna geniaal, Suburban Train is geniaal
Eigenlijk het In My Memory album is best geniaal, heeft veel veranderd voor de trance in goede zin imo.
Opbouw wel ja. Melody is totaal anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Suburban train is weinig geniaals aan, dat is gewoon Kid Vicious - Re-Form
Zijn ook 1000discussies over geweest, Suburban Train is echt totaal anders qua sfeer, impact, energie.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 15:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Suburban train is weinig geniaals aan, dat is gewoon Kid Vicious - Re-Form
Opbouw van original melody van zijn eigen remix.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opbouw wel ja. Melody is totaal anders.
Ja het niet helemaal hetzelfde nummer inderdaad, ook niet zón ramp.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
Zijn ook 1000discussies over geweest, Suburban Train is echt totaal anders qua sfeer, impact, energie.
In zijn podcasts komen doorgaans maar enkele nummers van hemzelf voor, maar je hebt gelijk over die snaredrumquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sean Tyas? Dat is toch die gast die in elk nummer dezelfde beat heeft?
Voorspelbare reactiequote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sean Tyas? Dat is toch die gast die in elk nummer dezelfde beat heeft?
Is eigenlijk 2 platen in 1, best nais (daarom had ik um ook maar aangedragenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je die mix maakt ontdek je weer goede nummers
De helft komt meestal ook op Tomorrowland en dat is toch even dichterbij.quote:Op zondag 8 januari 2012 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ultra Music Festival 2012 Phase 1 Lineup
Friday, March 23
-Tiësto
-Kraftwerk
-Carl Cox
-Skrillex
-Afrojack
-Miike Snow
-Pretty Lights
-New Order
-Groove Armada (DJ set)
-Dirty South
-Loco Dice
-A-Trak
-Dada Life
-Porter Robinson
-Neon Indian
-Jack Beats
-Chris Lake
-Michael Woods
-Nicky Romero
-Tommy Trash
-Katy B
-DJ Icey
-The Knocks
-Afrobeta
-Jon Rundell
Saturday, March 24
-Avicii
-Justice
-Fatboy Slim
-Duck Sauce
-M83
-Sven Vath
-Carl Cox
-Laidback Luke
-2manydjs
-Flux Pavillion
-Borgore
-Doctor P
-Metronomy
-Little Dragon
-Hardwell
-Datsik
-Andy C
-Zeds Dead
-12th Planet
-Magda
-Skream! + Benga
-Zedd
-Mord Fustang
-Cedric Gervais
-Netsky
-High Contrast
-Mt. Eden
-Camo & Krooked
-Big Chocolate
-Carbon Airways
-Yousef
Sunday, March 25
-David Guetta
-Armin Van Buuren
-Kaskade
-Bassnectar
-Chase and Status
-Bloody Beetroots (DJ set)
-Fedde Le Grand
-Knife Party
-Magnetic Man
-John Digweed
-Steve Aoki
-Ferry Corsten
-Gareth Emery
-Sander Van Doorn
-Flying Lotus
-SBTRKT
-Adam Beyer
-Steve Lawler
-Joris Voorn
-Jamie Jones
-Seth Troxler
-Damian Lazarus
-Nic Fanciulli
-Layo & Bushwacka!
-Marcus Schossow
-Popof
-Art Department
-Big Gigantic
-Savoy
-Tritonal
-Jochen Miller
-Keys n Krates
-Elio Riso
-Remo
-Eco
-RioTGeaR
En dat is pas phase 1?
Lange klassiekerquote:
Thanks gaaf nummerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je die mix maakt ontdek je weer goede nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |