Jij hebt zeker liever die laffe EDX mix?quote:
Ook niet. Origineel was ook al crap.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever die laffe EDX mix?
Zowaar een goeie plaat in het CTTquote:
Volgens mij heb ik elke release van hem hier gepostquote:Op donderdag 17 november 2011 17:51 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Zowaar een goeie plaat in het CTT
ASOT Classics of 2011quote:Op maandag 21 november 2011 00:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
De enige juiste top 20 is allemaal nummers van de ASOT Radio Classic
Lightscapequote:Op maandag 21 november 2011 00:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Armin remix van Mushroom Therapy? Pak dan de Lightscape remix.
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lulquote:Op maandag 21 november 2011 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
PhynnWat is er met hem gebeurd dan? Lucid en zijn remixen van Stop 9.5 en Adagio For Strings
Ach het geluid was iig beter bij live optredens. Bij de eerste was dat een grote faal.quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lul
True!quote:Op maandag 21 november 2011 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De eerste TIC was veel prettiger in beeld gebracht vond ik, slagje rustiger. De volgenden werden echt heel snel geschakeld en geen moment stilstaand beeld, altijd beweging en schommelen/draaien. Of ik word gewoon een ouwe lul
Het kan niet elk jaar beter hè. En slecht zou ik het niet noemen. Ik vind alleen Gareth Emery zo saai draaien. Op zo'n tijd is zo'n Garuda sound nummer wel leuk, maar telkens achter elkaar niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:47 schreef needakill het volgende:
[..]
Wat een slechte line-up. Die van 350 was vele male beter!
Zie maar aan ASOT. Elk jaar beter, groter enz. Zo iets kan TATW ook organiseren toch?quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:42 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het kan niet elk jaar beter hè. En slecht zou ik het niet noemen. Ik vind alleen Gareth Emery zo saai draaien. Op zo'n tijd is zo'n Garuda sound nummer wel leuk, maar telkens achter elkaar niet.
Groter is zeker niet altijd beter. Alsof jij op 5 plaatsen tegelijk kan zijn? Mat Zo begon om 9 uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:06 schreef needakill het volgende:
[..]
Zie maar aan ASOT. Elk jaar beter, groter enz. Zo iets kan TATW ook organiseren toch?
Mat Zo is ook gewoon één grote tegenvaller.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:12 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Groter is zeker niet altijd beter. Alsof jij op 5 plaatsen tegelijk kan zijn? Mat Zo begon om 9 uur? TATW lijkt mij intiemer en betere sfeer doordat er juist maar één podium is met één groep die niemand wil missen. Bij ASOT kwamen de Armin fans al naar binnen bij A&B, om vervolgens voor mijn neus stil te gaan staan wachten (en ik stond erg vooraan).
I know, i know!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[31.3.2012] A State of Trance 550 - Den Bosch
Hmm vind original club mix beter. De vocals vind ik ook niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Ik heb maar weer eens een TATW binnen gehaald, en kwam deze plaat tegen.
ISOS-materiaal of niet?
Ik ga zeker. Wel jammer van de lokatie. 3x overstappen en 4 uur reistijd voor ons..quote:Op donderdag 8 december 2011 12:45 schreef needakill het volgende:
Wie gaan er allemaal nog naar de 53N8MIX met Armin, Sander en Jochen?
Ik ga ook. Alleen overstappen in Utrecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:19 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
Ik ga zeker. Wel jammer van de lokatie. 3x overstappen en 4 uur reistijd voor ons..
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 21:00 schreef FastFox91 het volgende:
Erg veel vocal trance zeg bij asot top 20.
Ik denk het wel. Hij zit nu in zak en asquote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?
Ik luister het anderhalf jaar niet meer eigenlijk, dus het was meer een domper.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:44 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is toch niet bepaald een verassing of wel dan?
Hmm wel aardige plaat, vond Aly & Fila - Still (JvDeynhoven Mix) beter eigenlijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:55 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Ik luister het anderhalf jaar niet meer eigenlijk, dus het was meer een domper.
Aly & Fila Feat. Jwaydan - We Control The Sunlight is trouwens #1.
Wel een paar aardige plaatjes, maar waar is Painting Pyramids?quote:
Painting Pyramids heeft toch geen vocals ! Veel betere plaat als de gehele top 20 overigens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:20 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Wel een paar aardige plaatjes, maar waar is Painting Pyramids?
No shit, trance is doodquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:04 schreef BlaZ het volgende:
Top 20 ASOT van het jaar overigens![]()
1 Aly & Fila ft. Jwaydan – We Control The Sunlight
2 Alex M.O.R.P.H. ft. Sylvia Tosun – An Angel’s Love (Vocal Mix)
3 Above & Beyond ft. Richard Bedford – Sun & Moon (Club Mix)
4 Shogun – Skyfire
5 Orjan Nilsen – Between The Rays
6 Gaia – Status Excessu D (ASOT 500 Theme)
7 Arty & Mat Zo – Rebound
8 Cosmic Gate & Emma Hewitt – Be Your Sound
9 Ferry Corsten ft. Armin van Buuren – Brute
10 Bobina ft. Betsie Larkin – You Belong To Me
11 Andain – Promises (Myon & Shane 54 Summer Of Love Mix)
12 Andy Moor ft. Sue McLaren – Fight The Fire
13 Gaia – Stellar
14 Dash Berlin ft. Jonathan Mendelsohn – Better Half Of Me (Club Mix)
15 Headstrong ft. Stine Grove – Tears (Aurosonic Progressive Remix)
16 ATB with Dash Berlin – Apollo Road (Club Version)
17 Dennis Sheperd & Cold Blue ft. Ana Criado – Fallen Angel (Dennis Sheperd Club Mix)
18 Emma Hewitt – Colours (Armin van Buuren Remix)
19 Gareth Emery & Ashley Wallbridge – Mansion
20 Armin van Buuren ft. Laura V – Drowning (Avicii Remix)
Ik luister ASOT ook al jaren niet meer. Maar aan de lijstjes van de laatste jaren is duidelijk te merken dat om in die lijst te komen je wel met vocals moet werken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:24 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuke plaat ja, maar het geeft precies het niveau van ASOT aan als jij zegt dat deze plaat veel beter is als de hele top 20.
Ik heb die top 20 net zitten luisteren, en er zitten best wat aardige tracks tussen, maar voor mij klinkt het meer als een normale ASOT uit 2005 ofzo![]()
het zal wel komen omdat ik het hele jaar geen enkele aflevering heb geluisterd![]()
Tis niet meer wat het geweest is maar ik vermaak me er nog wel mee... Gewoon niet te hoge verwachtingen ervan hebben en er komen zowaar een paar leuke nummers voorbij.quote:
http://www.tranceaddict.c(...)=621861&forumid=6&s=quote:Op zondag 25 december 2011 13:23 schreef MAHL het volgende:
Ziet er nice uit idd, valt hij nog ergens te downloaden?
Dank.quote:Op zondag 25 december 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.tranceaddict.c(...)=621861&forumid=6&s=
Die is wel heel slecht jaquote:Op zondag 25 december 2011 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Delerium feat. Sarah McLachlan – Silence (W&W vs Jonas Stenberg Rework)
Wat een verkrachting van Tieske's versie
Ik bedoelde elk jaar dezelfde discussie bij dit soort lijstjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef needakill het volgende:
Vorig jaar stond Sun & Moon er niet in.
quote:Digital Grooves Yearmix 2011
01. Dusky - Thoughts & Motions [Anjunadeep]
02. Herr Styler - Zero Ghosts Out The Door [Eskimo]
03. GusGus - Over [Kompakt]
04. Adele - Rolling In The Deep (Lazaro Casanova Remix) [CD-R]
05. Maya Jane Coles - Nobody Else [Hypercolour]
06. Antek & Feygin - Distant Memory [Natarual Rhythm]
07. Youandewan - 1988 [Lo.Rise]
08. Stelios Vassiloudis & Sasse - The Z [Bedrock]
09. Paul Kalkbrenner - Plätscher [Bpitch Control]
10. Homework - I’m Into This (Andre Crom & Martin Dawson Remix) [Exploited]
11. Paul Kalkbrenner - Kleines Bubu [Paul Kalkbrenner Musik]
12. Benoit & Sergio - Walk And Talk [Visionquest]
13. Coma - Raindrops [Kompakt]
14. Solomun - Hypnotize [Diynamic]
15. Gaiser - Some Slip [Minus]
16. Dirty Culture - May I Dance With You [Recycle]
17. Cirez D & Acki Kokotos - Tomorrow [Mouseville]
18. Cirez D - Mokba [Mouseville]
19. Shlomi Aber - New York Dreamer (Alix Alvarez Remix) [Ovum]
20. John Dahlbäck - Winter [Mutants]
21. Dusky ft. Janai - Lost In You [Anjunadeep]
22. Ashley Wallbridge - Vision [AVA]
23. Pryda - Mirage [Pryda]
24. Shiloh - Primavera (Luke Chable’s Return Of The 3AM Drop Remix) [Mesmeric]
25. The Good Men - Give It Up (2011 Edit) [ITH]
26. Sidney Samson ft. Max C - Panorama (Don’t Mean A Thing) (Roul & Doors Instrumental Edit) [Samsobeats]
27. Crookers ft. Style Of Eye & Carli - That Laughing Track [Mad Decent]
28. Arias & Arno Cost ft. Michael Feiner - The Days To Come [Big Beat]
29. Axwell - Heart Is King [Axtone]
30. Steve Angello - Rave N Roll [Size]
31. Porter Robinson - 100% In The Bitch [OWSLA]
32. Dada Life - White Noise / Red Meat [Dim Mak]
33. Mord Fustang - The Electric Dream [Plasmapool]
34. Porter Robinson - Unison [OWSLA]
35. Joachim Garraud & Dabruck & Klein ft. Dj Roland Clark - Stop (Club Mix) [Zemixx]
36. Sharam ft. Anousheh Khalili - Fun (Balearic Club Mix) [3beat]
37. I-Vision - Everyday (Thomas Feijk Remix) [Perceptive Deep]
38. Dennis Sheperd & Alan Morris ft. Sue McLaren - I Die (Album Extended Mix) [High Contrast]
39. Infusion - Love & Imitation (Luis Junior Remix) [Vapour]
40. Beat Service ft. Neev Kennedy - But I Did [Beat Service]
41. Richard Durand - Real Deal [Magik Muzik]
42. Cressida ft. Roxanne Barton - Heart On My Sleeve (Kyau & Albert Remix) [Euphonic]
43. Above & Beyond - Prelude [Anjunabeats]
44. Rapha - Andromeda (Norin & Rad Remix) [Enhanced Progressive]
45. Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Still I Wait [Black Hole]
46. M.I.K.E. - Back In Time (Classics ReTake) [Captivating]
47. Above & Beyond ft. Richard Bedford - Thing Called Love (Extended Album Edit) [Anjunabeats]
48. Leon Bolier - Elysian Fields [Streamlined]
49. Radion 6 - Stuck In Rio [Oxygen]
50. Sophie Sugar & Tom Colontonio - Arlanda (Masoud Remix) [A State Of Trance]
51. Kyau & Albert - A Night Like This [Euphonic]
52. Garry Heaney - The Viper [Digital Society]
53. Insigma - Open Our Eyes (Alex M.O.R.P.H. Remix) [Armada]
54. Organ Donors - Jagged Edge [Audio Surgery]
55. Sean Tyas - Solo (Organ Donors Remix) [A State Of Trance]
56. Porter Robinson - Spitfire [OWSLA]
57. Benny Benassi ft. Gary Go - Cinema (Skrillex Remix) [Blanco y Negro]
58. Calvin Harris - Feel So Close (Nero Dub) [Sony]
59. Flux Pavilion - I Can’t Stop [Circus]