De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te luiquote:
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw![]()
Maar ik wil ook stoer zijn
[..]
OV
Maar je verlaat ons dan toch niet he!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen liefst in een Arabisch land.
3e jaar gaan we op studiestage 4 maanden naar caïro of rabat
Maarmaarmaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Te lui
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dag. niet huilen in mijn afwezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Je hebt vannacht toch al geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HUIL NU AL DAMMIT!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je bent heel stoer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
deal with itquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper dit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeidd dank kan je als het mislukt over 2 jaar op de kermis werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.quote:
Nouquote:
Gefrituurd neem ik aan?quote:
klinkt lekker!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.
Jij?
[..]
Nou
Zit drank in he boehoequote:
de ah vquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gefrituurd neem ik aan?
Geen idee, moet nog ff naar de AH zo. Hoopte hier wat inspiratie op te doen
de ah verkoopt dat niet. beter koop je een maaltijdsalade.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gefrituurd neem ik aan?
Geen idee, moet nog ff naar de AH zo. Hoopte hier wat inspiratie op te doen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.
Jij?
[..]
Nou
Jou negeren, ik doe het.quote:
ow. nou ah is niet mijn favo vlees boer. succes, het klinkt wel als een goede combo verder!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ik ga kijken voor wat ossenhaas. Met een gorgonzolasausje en peer.
Ook lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ik ga kijken voor wat ossenhaas. Met een gorgonzolasausje en peer.
Leuk toch?quote:
Zijn oma at ze op, gebeurde laatst ook bij mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
OH! Misschien dat er wel stoofpeertjes bij zitten, want die mensen die komen eten hebben zo'n boom in de tuin staan
[..]
Leuk toch?
nee, krijgen ze weer ruzie enzulksquote:
Nee, maar wel al m'n etenquote:
Goed argument.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. nou ah is niet mijn favo vlees boer. succes, het klinkt wel als een goede combo verder!
Alvast ruzie over de erfenis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, krijgen ze weer ruzie enzulks
[..]
Nee, maar wel al m'n eten
als je oma begraven ligt op 2 meter diep, je graaft d'r op en onverwacht is je hele familie bij je oma, nou dat kan best een domper zijn op de feestvreugde hoor. been there, done thatquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
OH! Misschien dat er wel stoofpeertjes bij zitten, want die mensen die komen eten hebben zo'n boom in de tuin staan
[..]
Leuk toch?
Stoofpeertjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook lekker
[..]
Leuk toch?
Oh maar dat zat ik gister ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
StoofpeertjesZit je wel weer aan de rode wijn hihi
Ik ook, maar ze moeten niet tevaak bij elkaar zittenquote:
nee haha, gelukkig niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Alvast ruzie over de erfenis? [ afbeelding ]
Ja daaromquote:
Geen idee, mijn mama had een recept met boel groente, maar ook kip en tomaatquote:
Jij altijd.quote:
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze moeten niet tevaak bij elkaar zitten
[..]
nee haha, gelukkig niet.
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Kook jij al zelf of heb je een moeder/vader/vriend die goed kan koken?
Viel bijna niet op he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Heel subtiel, zo vragen of ze een vriend heeft.
Verwende blaag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
[..]
Ik kan zelf best eetbaar koken, maar woon nog gewoon thuis en dit wordt door mn moeder gekookt. Tiramisu heeft mn zusje gemaakt.
[..]
Viel bijna niet op he?
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnigquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vind ik zo jammer altijd van die mensen die elkaar constant in de haren moeten vliegen.
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dvquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
Hoezo verwend?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verwende blaag.
En ik date geen vrouwen die niet kunnen koken![]()
Ah op die manierquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
valt wel mee, maar gister waren ze hier bij mji thuis, was wel gezellig. En nu had de helft een kater en was chagrijnig
:$:$:$:quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een uitnodiging
haha nee nog niet, niks van gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je mn zusje al gesproken. Of mag dat niet van dv
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
zoals mama kooktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoezo verwend?
Kan je zelf niet koken dan?
En ik kan best prima koken hoor, alleen kan mn moeder het beter. Haar lasagne
[..]
Ah op die manier
ow. ik dacht een pot goudquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Flippiee het volgende:
THATS WHEREE YOU'LL FIND MEEEEEE. SOMEWHEREE OVER THE RAINBOWW.
Ja nu ben je stil he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O.
[..]
Italiaans achtergrond of wat?
Ja klopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een beetje persoon man of vrouw kan zelf goed koken. Lasagne is welMits niet uit zo'n Knorr-pakje
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)quote:
nice. eten is belangrijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nog nooit op, zij maakt hem helemaal zelf.
Dus zelfgemaakte lasagnesaus, zelfgemaakte bechamelsaus, alleen de bladeren worden kant en klaar gekocht
[..]
Mijn moeder kookt echt geniaal, doet ook wel eens cateringdingen enzo (en dan niet broodjes worst dingen maar meer luxe etens dingen)
FEYENOOOORDquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Touché jaMaar zondags zit ik in de middag in de kuip dusja dusja dusja.
quote:
Mozzarella?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Vergeet de buffelmozzarella ook niet, en zelf gedraaid gehakt van goed rundvlees en niet die pakjes half om half van de euroknaller
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou met het juiste drinken overleef je ook wel een paar jaar
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Omnivorenquote:
Klinkt niet lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt drankjes waar zo'n beetje alles wat je nodig hebt wel inzit. kun je jaren op leven als het moet.
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mozzarella?
En er zit gehakt in de saus
[..]
Ik niet, dan zou ik echt heel veel moeten drinken, heb niet zoveel reserves.
Eerst een laag bechamelsaus en vervolgens gewoon kaas eroverheen raspenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, wat voor kaas wilde je anders over je lasagne heen doen
Ik ga wel gewoon voor vast voedselquote:
2 x de helft!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef coban het volgende:
Fkt!!!!
Zeg nou hoe oud je benntnntnttntnnt
Tofuquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Vleesvervangers, ja als er iets niet te vreten is
Tofu is erger, alsof je op smakeloze spons kauwt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Ik.blijf je een.nep AZer vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MENSEN DIE NIET MET FEYENOORD OPGEGROEID ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is het goedkoopste afval wat ze konden vinden en dat verkopen ze dan voor 20 euro per kilo. wel slimquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Kan allemaal hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst een laag bechamelsaus en vervolgens gewoon kaas eroverheen raspen
[..]
Ik ga wel gewoon voor vast voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Toch nog wel een beetje liefdequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik jou een troll en nu ga ik eten zoeken want mijn maag vraagt zich af waar het blijft.
het schijnt lekker te zijn als je het goed klaarmaakt. ik kan dat alleen niet en ik heb het ook nog nooit lekker gegeten. maar het zou best kunnen kloppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Intronic het volgende:
Ja TOFU! En dan zijn er nog mensen die zeggen "Is best lekker hoor!", sterf
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan allemaal hoor.
Probeer maar een keer met goede mozzarella
Dat ziet er echt niet lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mijn moeder maakte dat ook wel eens, op alle soorten manieren, maar de uiteindelijke smaak is plasticquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het schijnt lekker te zijn als je het goed klaarmaakt. ik kan dat alleen niet en ik heb het ook nog nooit lekker gegeten. maar het zou best kunnen kloppen
Zeg dan gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
2 x de helft
eindeloze etc zie start etc..
Ook vanwege de saus en dat witte spul (ook kaas?) ertussen.quote:
waterquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
Ov juh ben tog.moslim je mag nie drinkeh
Maar dat is het wel.quote:
Dat is bechamelquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook vanwege de saus en dat witte spul (ook kaas?) ertussen.
was ik maar zo jeugdig manquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon
Het is niet erg als je 67 benntt
quote:
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.quote:
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?
Zekersquote:
Ik krijg ook honger hierdoor.quote:
Dan krijg je echt een kaaslasagne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.
Jaquote:
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italiëquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar niets
quote:
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italië
Lasagne zonder kaas
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgrquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je i hartje myself zou ik eens kijken wat je kan opeten van wat je zelf produceert.
Neger watquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!
Pff.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
lolquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgr
oké jij wintquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik win
en als je nog niet overtuigd bent bekijk de bereidingswijze
http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/09/steakhouse-pizza/
holy shitquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik win
en als je nog niet overtuigd bent bekijk de bereidingswijze
http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/09/steakhouse-pizza/
berlusconi komt ook uit italie en is ook gekozen door veel italianen. DAT MAAKT HET NOG NIET ZOALS HET HOORT HE!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neger wat
Het is een bekroond recept uit Italië
Als je niet weet waar je over praat dan sttttt
Berlusconiquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
berlusconi komt ook uit italie en is ook gekozen door veel italianen. DAT MAAKT HET NOG NIET ZOALS HET HOORT HE!
Plaatje wat jij post is 3 euro fabrieksmeuk uit de Unilever tokoquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
berlusconi komt ook uit italie en is ook gekozen door veel italianen. DAT MAAKT HET NOG NIET ZOALS HET HOORT HE!
je bent gek man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Plaatje wat jij post is 3 euro fabrieksmeuk uit de Unilever tokoVraag het anders even aan Pietverdriet, de voedselautoriteit hier op FOK!...
Ik weet echt niet waar jij deze onzin vandaan haalt, maar als het plaatje wat je net postte je referentie is leef je in culinaire armoede. Medelijden is hier echt gepast.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gek man.vraag het zelf maar. open er een topic over!
ja jeetje, ik zit er zo eens door heen te bladeren, krijg echt zoveel honger door die receptenquote:
Ja hequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja jeetje, ik zit er zo eens door heen te bladeren, krijg echt zoveel honger door die recepten
Hier iets om je te genezen:quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja jeetje, ik zit er zo eens door heen te bladeren, krijg echt zoveel honger door die recepten
Dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hier iets om je te genezen:
[ afbeelding ]
En hoe ziet het eindresultaat er uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En hoe ziet het eindresultaat er uit?
Over zo iets was ook ooit een topic, maar volgens mij was er destijds een schip gemaakt ofzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat topic jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Over zo iets was ook ooit een topic, maar volgens mij was er destijds een schip gemaakt ofzo
spam, post gerapporteerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Mensen die nieuwe sneakers willen: op www.pro-shoes.nl (pro sport) is er vandaag op alle sneakers 20% korting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja ik wil mijn schoenen wel eerst passen hequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Mensen die nieuwe sneakers willen: op www.pro-shoes.nl (pro sport) is er vandaag op alle sneakers 20% korting.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Die van 20 kilo ken ik dan weer nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat topic ja![]()
Of die gast die zelf een hamburger van 10 kilo had gemaakt
Ohja schoenenzesdaagsequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
Die heb ik nog niet gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja he![]()
Al valt haar Lasagne wel tegen (en ze noemt het lasagna)
http://thepioneerwoman.com/cooking/2007/06/the_best_lasagn/
Dankzij jou geef ik vandaag geld uit aan schoenen. Nu rest van de week arm zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Ik ben zo goedhartig he.
Mja ik ben bang dat ik niks mag bestellen omdat ik "zogenaamd" schoenen teveel heb![]()
Je kunt ze terugbrengen en ruilen dus passen hoeft niet
Mocht je nog goedkope mascara nodig hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:04 schreef coban het volgende:
Ik ben zo goedhartig he.
Mja ik ben bang dat ik niks mag bestellen omdat ik "zogenaamd" schoenen teveel heb![]()
Je kunt ze terugbrengen en ruilen dus passen hoeft niet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mocht je nog goedkope mascara nodig hebben
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Of mode dingetjes http://24hourfashiondeal.nl/
of overzichtssite van alles wat er vandaag met korting aangeboden wordt http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Niet elk product 2e hands kopenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mocht je nog goedkope mascara nodig hebben
http://www.1dayfly.com/nl-nl/
Of mode dingetjes http://24hourfashiondeal.nl/
of overzichtssite van alles wat er vandaag met korting aangeboden wordt http://www.dagelijksekoopjes.nl/
Ik chargeer natuurlijk weer enorm.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die van 20 kilo ken ik dan weer niet
[..]
Ohja schoenenzesdaagseeven checken wat invito vandaag had,
Waar haal jij je condooms tweedehands?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet elk product 2e hands kopen
In het parkjequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar haal jij je condooms tweedehands?
Turkse broden zijn nooit klein dus zal vast wel veel geweest zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk weer enorm.
Maar hij gebruikte geloof ik wel kilo's gehakt, en 2 turkse broden om alles op te leggen
Gewoon 2e luls opkopenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar haal jij je condooms tweedehands?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkse broden zijn nooit klein dus zal vast wel veel geweest zijn
En dan die burger als een pizza opeten in stukjesquote:
Getver.quote:
Dat valt wel weer mee met die gasten:quote:
alleen ziet dat brood er zo .. hard uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat valt wel weer mee met die gasten:
Wees blij.quote:
Ach beter dan uggsquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
vans, 9 van de 10 mensen die je ziet hebben ze, beetje jammer is dat
Roze pumpsquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap nooit iets van vrouwenschoenen, vind de meeste lelijk, 98% is beige of bruin enzo
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
Echt? Ik heb een paar pumps voor alleen in huis. Loopt heerlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap nooit iets van vrouwenschoenen, vind de meeste lelijk, 98% is beige of bruin enzo
ze zijn gewoon heel mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef Intronic het volgende:
Ik heb 1 paar donkerbruine en 1 paar cognac-kleurige laarzen, rest allemaal andersquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjes
skinny jeans en hello kitty shirtquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Meestal alto's of van die wannabe skatermongooltjes
sowieso woorden zoals pumps enzo, bij mannen is het gewoon: schoenenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt? Ik heb een paar pumps voor alleen in huis. Loopt heerlijk.
Je hebt wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
u mad?. Nee, die draag ik ook niet. Ik heb renzo's
Oh, ik dacht dat je mijn schoenen had gejat of zo.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt wat?Hoezo heb jij mijn schoenen?
Wil hij ook een Nickelson jas?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef coban het volgende:
Mijn bro heeft ook allemaal renzo enzo. Hij wilt die dunks hebben
Airmax mag hij niet van mijzo'n slechte naam heeft dat
Hier in het dorp zitten alleen maar mensen met airmaxquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Intronic het volgende:
mensen met air max verdienen een kogel, in 99% van de gevallen
Nee, is scam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://padztribs.com/ is dit echt
klik hier voor een virusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://padztribs.com/ is dit echt
Ik koop altijd adidas trainingsbroeken die voor mannen bedoeld zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Ik heb van nikes schoenen uit de jongenscollectieee
En daar kwam ik pas achter nadat ik gekocht had
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook postquote:
Dunks zijn toch die hoger? Die over je enkels gaat? Die zijn op zich ook wel vetquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:21 schreef coban het volgende:
Mijn bro heeft ook allemaal renzo enzo. Hij wilt die dunks hebben
Airmax mag hij niet van mijzo'n slechte naam heeft dat
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tofquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
Ik heb schoenen met een toetsenboord profiel.
Ze sturen een linkje naar een site waar je je iPad kan 'claimen'.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar, hoe komt er een virus als ik iets via facebook post
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt hier al eens foto's gepost. Die schoenen waren tof
Simon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Intronic het volgende:
ik heb gewoon sandalen met sokken, haters gaan haten
Nice.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel van die witte sportschoenen anders is het niet baasquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Intronic het volgende:
ik heb gewoon sandalen met sokken, haters gaan haten
lolwat, die zijn wel nicequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Huh neequote:
Boefjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze sturen een linkje naar een site waar je je iPad kan 'claimen'.
Die zijn zeeeeker nice!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dunks zijn toch die hoger? Die over je enkels gaat? Die zijn op zich ook wel vet
Nike.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Huh neehij heeft er juist helemaal niks mee. Alleen renzos en dunks
Beetje jammer dat dat merk zo'n slechte naam heeft gekregen door paupers, want die air max zijn echt fijne schoenen.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
sorry was oude foto, deze
[ afbeelding ]
Dat mag wel zo zijn, maar ik vind ze er gewoon niet uit zien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat merk zo'n slechte naam heeft gekregen door paupers, want die air max zijn echt fijne schoenen.
Mooien sandaal. En wat een kleurcombinatiequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
sorry was oude foto, deze
[ afbeelding ]
chicks verwarren met travestietenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef Intronic het volgende:
alle chicks komen daar op af ,jullie weten niet
Ik ook niet hoor, maar ze lopen wel fijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar ik vind ze er gewoon niet uit zien.
Post eens een paar dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar ze lopen wel fijn. Trouwens genoeg nikes die er wel goed uitzien.
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Altijd hatelijk als dat gebeurt
Auw dat kwam aan.quote:
Als jij je poten in een uur kapot wilt lopen, mijn zegen heb jequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klompen lopen prima, tenminste als je door de modder moet lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij je poten in een uur kapot wilt lopen, mijn zegen heb je
Vind ik maar niks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik net ook al gedaan, maar dan nog een keertje
[ afbeelding ]
Is mijn mening dan zo belangrijk voor jou? Sorry.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bedankt, die schoenen heb ik dus
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klompen lopen prima, tenminste als je door de modder moet lopen.
Zijn gewoon nice vind ik. Maar dunks wel mooier.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik net ook al gedaan, maar dan nog een keertje
[ afbeelding ]
Nee, niet echt eigenlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is mijn mening dan zo belangrijk voor jou? Sorry.
Inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
binnenkort weer schaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |