2 x de helft!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef coban het volgende:
Fkt!!!!
Zeg nou hoe oud je benntnntnttntnnt
Tofuquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Vleesvervangers, ja als er iets niet te vreten is
Tofu is erger, alsof je op smakeloze spons kauwt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Ik.blijf je een.nep AZer vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
MENSEN DIE NIET MET FEYENOORD OPGEGROEID ZIJN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is het goedkoopste afval wat ze konden vinden en dat verkopen ze dan voor 20 euro per kilo. wel slimquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Intronic het volgende:
Kan allemaal hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst een laag bechamelsaus en vervolgens gewoon kaas eroverheen raspen
[..]
Ik ga wel gewoon voor vast voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Toch nog wel een beetje liefdequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik jou een troll en nu ga ik eten zoeken want mijn maag vraagt zich af waar het blijft.
het schijnt lekker te zijn als je het goed klaarmaakt. ik kan dat alleen niet en ik heb het ook nog nooit lekker gegeten. maar het zou best kunnen kloppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Intronic het volgende:
Ja TOFU! En dan zijn er nog mensen die zeggen "Is best lekker hoor!", sterf
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan allemaal hoor.
Probeer maar een keer met goede mozzarella
Dat ziet er echt niet lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mijn moeder maakte dat ook wel eens, op alle soorten manieren, maar de uiteindelijke smaak is plasticquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het schijnt lekker te zijn als je het goed klaarmaakt. ik kan dat alleen niet en ik heb het ook nog nooit lekker gegeten. maar het zou best kunnen kloppen
Zeg dan gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
2 x de helft
eindeloze etc zie start etc..
Ook vanwege de saus en dat witte spul (ook kaas?) ertussen.quote:
waterquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef FreezePop het volgende:
Ov juh ben tog.moslim je mag nie drinkeh
Maar dat is het wel.quote:
Dat is bechamelquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook vanwege de saus en dat witte spul (ook kaas?) ertussen.
was ik maar zo jeugdig manquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon
Het is niet erg als je 67 benntt
quote:
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.quote:
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor fabrieksvoer. En er zit niet eens kaas op?
Zekersquote:
Ik krijg ook honger hierdoor.quote:
Dan krijg je echt een kaaslasagne.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laagjes verkruimelde buffelmozarella, verse basilicum, en bechamelsaus van volle melk en roomboter.
Jaquote:
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italiëquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lol. als je niet begrijpt wat lasagne zou moeten zijn zeg dan maar niets
quote:
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen hoe ik lasagne maak? Ik ben half Italiaans en al mijn recepten komen uit Italië
Lasagne zonder kaas
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgrquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gezien je i hartje myself zou ik eens kijken wat je kan opeten van wat je zelf produceert.
Neger watquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lasagne zonder deeg. echt, het leek wel een kapsalon alleen de saus ontbrak!
Pff.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
was ik maar zo jeugdig man
lasagna
[ afbeelding ]
lolquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik eet wel een stukje van mijn plasser, toch groot genoeg hahaihihaih grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |